Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2982, 2983, 2984, 2985, 2986, 2987, 2988 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2021 12:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Echt super kut. Eén van de weinige producers in de hardstyle waar ik echt naar uitkeek om weer live te zien na deze hele coronabende.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2021 12:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Dit is voor mij echt het meest zure nieuws op hardstyle gebied ooit. Op dit moment mijlenver m'n favoriete meest beluisterde producer en die kapt er gewoon mee.

Trinity was voor mij al een van de beste hardstyle albums ooit, bizar dat hij op zo'n hoogtepunt weet te stoppen.

Extreem jammer! :x

edit: godvertyfus ik ga de meeste van die tracks dus ook gewoon nooit live horen, hoe krijgggg je het voor elkaar :cry:


Precies dit :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2021 12:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hopelijk krijgen we volgende zomer 'The return of Myst'
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2021 13:00 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Mijn eigen label voor Minus 25 is vandaag gestart met flinke invloeden van early hardstyle, acid en hardtrance.

Minus 25 - Nachtburgemeester Van Ankum EP

Afbeelding

Label: The Second Room
WEB release: 06/092021

Tracks:
Filled with influences from the early hard techno scene and fueled by heavy acid lines, this is the first release of the new label imprint by Minus 25. For starters, we're bringing an EP armed with 4 hard techno bombs that will destroy the dancefloor. This is not your average techno, this is the underground sound.

Welcome to The Second Room

Minus 25 - Nachtburgemeester van Ankum EP
01. Nachtburgemeester van Ankum
02. Hämmern
03. Erbarmen
04. Geistesverführung

Label: The Second Room
Catalogue Number: TSR001
Release Date: 06/09/2021
Format: Lossless/Wav
Genre: Acid, Rave, Techno, Trance
Written, Produced & Composed: Barry Stabij
Mastering: Pieter Heijnen
Artwork: Barry Stabij
Free Download: http://www.TheSecondRoom.com




Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2021 13:05 
 
Hardtraxx Veteran

Nee het gaat nu even over MYST gr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2021 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog erger dan de Noisecontrollers split up :cry: :cry: :cry:
Hopelijk komt er toch een uitzondering voor Defqon :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2021 13:09 
 
Hardtraxx Veteran

Brainweavers schreef:
Hopelijk krijgen we volgende zomer 'The return of Myst'


Titan had een 3 jaar durig eind tournee dus laten we het hopen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2021 13:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Devin Wild neemt de plaats in van MYST op Reverze. Had dan nog even gewacht denk ik dan. Of is de koek echt op..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2021 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg bizar dat hij ook per direct alle boekingen afzegt. Echt zat mensen die tickets kopen omdat hij op de line up staat. Maar goed, wil ook niet teveel speculeren. Kunnen net zo goed andere onderliggende redenen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2021 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tering dikke klappers, Barry. Dit is wel in het straatje van wat ik vet vind. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2021 14:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Psyched schreef:
Minus 25 - Nachtburgemeester Van Ankum EP


Lekker hoor, dat schranz-achtige randje er aan is wel vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2021 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FransBezig schreef:


Godver :cry: Een van de beste Hardstyle albums ooit gemaakt imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2021 14:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
edit: godvertyfus ik ga de meeste van die tracks dus ook gewoon nooit live horen, hoe krijgggg je het voor elkaar :cry:

:cry: :cry:

Keek ook enorm uit naar MYST in de Blue. Tegelijkertijd ook de realisatie dat MYST nooit de waardering heeft gekregen die hij verdient. Als je dan naar de line-up van een Defqon en Decibel kijkt en fucking Frequencerz, Psycho Punkz en Hard Driver worden wel geboekt voor de main na al werkelijk jaren niks interessants te hebben uitgebracht… Vertyfte scene is het soms ook. Gemis voor de scene dit vertrek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2021 16:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

En zo nemen de piepkicks en ongeïnspireerde bagger de overhand. Deze man was tenminste nog origineel. Een groot gemis
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2021 16:41 
 
Hardtraxx Veteran

Ja want MYST was de enige die geen piepkicks bagger maakte natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2021 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zelfde geldt voor o.a. Vazard, Prefix & Density, The Geminizers, Solutio & The I’s, Main Concern, Dark Pact en nog wat anderen die half stoppen/overgestapt zijn naar andere genres. Producers en dj’s die gewoon lekker hun ding doen, waardoor het unieke muziek is. Hier op Hardtraxx vaak populair, maar bij het grote publiek helaas niet. Dus minder vraag, minder boekingen, minder inkomsten. Waardoor alles nog meer op elkaar gaat lijken en iedereen elkaar nadoet.

Ik kan wel een paar namen bedenken die ik maar al te graag zou inruilen voor bovenstaande namen, maar dat gaat helaas niet gebeuren…
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2021 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja echt rijk wordt je er niet van… Zag op Insta dat Demi Kanon na tijden wachten ook ‘slechts’ een huur appartement heeft gekregen. Rijkdom in Hardstyle is voor een handjevol weggelegd. Geen idee of dat een van de redenen was voor Myst. Maar waar ik het wel mee eens kan zijn is dat deze man wel erg laat erkenning heeft gekregen van echt grote organisaties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2021 19:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tsja, het is leuk om er in je jongere 20'er jaren mee bezig te houden maar ik denk dat velen uiteindelijk een keuze moeten maken in het voordeel van de stabiliteit en garanties van een day-time job wat uiteindelijk de hypotheek gaat betalen en een gezin kan onderhouden.

Het is jammer dat MYST stopt, zijn sound was echt heel erg tof. Zoals hier eerder genoemd heel apart dat ie de boekingen ook niet af maakt. Doet ie een Jack of Soundje en verhuist ie naar het buitenland ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2021 21:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Neeee Myst :cry:

Al tijden een van mijn favoriete producers. Enorm vette sfeer vaak in zijn tracks en unieke sounds. Roep al jaren dat hij het verdiend om op Qlimax oid staan, daar past zijn stijl perfect. Wellicht dat de opmerkingen over zijn carrierepad terecht zijn, maar ik had het idee dat zijn platen toch ook steeds meer bij het grote publiek aanslaan. Echt zonde om het bericht te lezen dat hij ermee gaat stoppen :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2021 21:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

En ik mezelf maar voornemen dat ik sowieso naar MYST was gegaan op mn eerste festival/feestje na corona :cry:

Grootste verlies in de scene in tijden als je het mij vraagt… Laatste sprankje creativiteit, atmosfeer, harde kicks en heerlijk synthgevulde melodieën met unieke ideeën :(

Hardstyle zoals hardstyle hoort te zijn als je het mij vraagt: melodieus, maar wel mét ballen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2021 21:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een onwijs kutnieuws dit van MYST :( echt een van de weinige hardstyle producers die me steeds weer weet te interesseren. Fijne melodieën, flinke drive, goede vocals en vooral energie en euphorie in zn tracks, vooral die tweede climaxen vaak. De scene wordt met de dag minder interessant, eigenlijk alleen B-Front nog die constant blijft en de absolute nummer 1 is voor mij.

Zometeen nog maar eens extra genieten van de beste MYST track voor mij From The Ashes :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2021 23:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stopt dus ook per direct? Geen boekingen die nog stonden gaan door? Op Reverze is al een vervanger voor Myst :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2021 10:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Stopt dus ook per direct? Geen boekingen die nog stonden gaan door? Op Reverze is al een vervanger voor Myst :cry:


De stekker is er meteen uit getrokken. 1 laatste plaatje nog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2021 11:10 
 
Hardtraxx Veteran

Raakt mij ook echt harder dan verwacht. Helemaal omdat hij nu juist zo lekker bezig was, post-cojona album shows zouden zo vet geweest zijn.. hij moet nog een Qlimax anthem maken. Desondanks zal ik z'n nieuwe project gaan volgen als ie andere muziek gaat maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2021 11:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik schrok er ook wel even van toen ik dit bericht las. Inderdaad een groot gemis voor de scene en een van mijn favorieten. Erg jammer dat hij niet 1 laatste show doet op Reverze, maar hij zal vast goede redenen hebben om nu ook volledig te stoppen.

Ook even balen dat ik op Karnaval Festival vorig jaar MYST nog overgeslagen had omdat ik hem 'Toch wel vaak genoeg tegen zou komen de komende maanden' :(
Vorige  1 ... 2982, 2983, 2984, 2985, 2986, 2987, 2988 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen