Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2984, 2985, 2986, 2987, 2988, 2989, 2990 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2021 16:49 
 
Hardtraxx Veteran

Dat zijn het ook! Jammer dat ze hier weggejaagd zijn naar aanleiding van die fake accountjes. Had de jongens graag weer terug gezien op het forum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2021 18:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Dat zijn het ook! Jammer dat ze hier weggejaagd zijn naar aanleiding van die fake accountjes. Had de jongens graag weer terug gezien op het forum.


Haha ik ben niet bekend met dat verhaal. Wat was er gebeurd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2021 19:11 
 
Hardtraxx Veteran

Een mod kwam erachter dat een aantal accounts die positieve berichten plaatsten onder releases van SZP overeen kwamen met het IP adres van het artiesten account. En daar werden ze mee geconfronteerd. Erg knullig misschien maar goed ik ken Thomas wel een beetje (50% van szp) en ik weet dat hij van ouwehoeren houdt en bovendien zouden de accounts ook gewoon gemaakt kunnen zijn door zijn vrienden die dan samen gewoon aan het ouwehoeren waren. Al met al wel vermakelijk maar niet iets om eeuwig lang weg te blijven hier dus hopelijk komen ze gauw weer terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2021 21:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Een mod kwam erachter dat een aantal accounts die positieve berichten plaatsten onder releases van SZP overeen kwamen met het IP adres van het artiesten account. En daar werden ze mee geconfronteerd. Erg knullig misschien maar goed ik ken Thomas wel een beetje (50% van szp) en ik weet dat hij van ouwehoeren houdt en bovendien zouden de accounts ook gewoon gemaakt kunnen zijn door zijn vrienden die dan samen gewoon aan het ouwehoeren waren. Al met al wel vermakelijk maar niet iets om eeuwig lang weg te blijven hier dus hopelijk komen ze gauw weer terug.


Ookal waren zij dat is dat waarschijnlijk toen ze nog heel jong waren en dit is niks vergeleken met de streken die Thyron heeft uitgehaald dus laat ze maar lekker terug komen op het forum met een Q&A’tje ofzo :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2021 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Dat zijn het ook! Jammer dat ze hier weggejaagd zijn naar aanleiding van die fake accountjes. Had de jongens graag weer terug gezien op het forum.


Zijn nooit weggejaagd hoor, het ging al een tijdje rond (vanuit de shoutbox toendertijd) dat ze een aantal nep-accounts hadden. Toen met de Radical vs Deetox discussie ging het daarover, dus heb ik daar maar een post over gemaakt. Volgens de moderators zou SZP hierop terugkomen met een verklaring, maar die zijn toen gewoon stilletjes verdwenen.

Van mij mogen ze best terugkomen, ben wel liefhebber, maar kan dit incidentje ook niet los zien van ze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2021 05:55 
 
Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
RTM93 schreef:
Dat zijn het ook! Jammer dat ze hier weggejaagd zijn naar aanleiding van die fake accountjes. Had de jongens graag weer terug gezien op het forum.


Zijn nooit weggejaagd hoor, het ging al een tijdje rond (vanuit de shoutbox toendertijd) dat ze een aantal nep-accounts hadden. Toen met de Radical vs Deetox discussie ging het daarover, dus heb ik daar maar een post over gemaakt. Volgens de moderators zou SZP hierop terugkomen met een verklaring, maar die zijn toen gewoon stilletjes verdwenen.

Van mij mogen ze best terugkomen, ben wel liefhebber, maar kan dit incidentje ook niet los zien van ze.

Oh ja, was dit gedeelte alweer vergeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2021 08:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Oh ja, was dit gedeelte alweer vergeten.


ik heb daar geen actieve herinnering aan; Vertel vertel
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2021 09:05 
 
Hardtraxx Veteran

rakkietakkie schreef:
RTM93 schreef:
Oh ja, was dit gedeelte alweer vergeten.


ik heb daar geen actieve herinnering aan; Vertel vertel


algemeen/fittie-topci-t57920-275.html

Fijne tijden waren dat :lol: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2021 09:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
rakkietakkie schreef:
RTM93 schreef:
Oh ja, was dit gedeelte alweer vergeten.


ik heb daar geen actieve herinnering aan; Vertel vertel


algemeen/fittie-topci-t57920-275.html

Fijne tijden waren dat :lol: :loving:

Man man man wat was dat ook een trieste bedoeling he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2021 01:44 
 
Hardtraxx Veteran

Spobbertiet schreef:
rakkietakkie schreef:
RTM93 schreef:
Oh ja, was dit gedeelte alweer vergeten.


ik heb daar geen actieve herinnering aan; Vertel vertel


algemeen/fittie-topci-t57920-275.html

Fijne tijden waren dat :lol: :loving:

Mooiste was dat toen Radical nog de moeite nam om langs te komen.

Als ik dat topic zo terug lees besef ik mij weer hoeveel potentie hardtraxx had toendertijd om een community te zijn inclusief artiesten en leden. En niet specifiek van 1 label maar eigenlijk gewoon heel breed scala aan artiesten. Wat zou het mooi zijn als die tijden terugkomen. Dat artiesten zelf een release topic aanmaken en actief deelnemen aan die discussies. Of dat ze in feest toppa's hun ervaringen delen , tracklijsten plaatsen of gewoon opmerkingen maken.

Dromen mag...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2021 08:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat gedrag van RR hoeft van mij hier niet. Posten met de insteek 'ik ben God en jullie zijn sukkels'.

Daarnaast zijn er genoeg andere artiesten actief hier :worship:
En volgens mij lezen er heel veel (anoniem) mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2021 08:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha wat een gedonder toen elke keer :lol: Met terugwerkende kracht eigenlijk lachwekkend. Een aantal artiesten die dan op social media met elkaar een soort welles-nietus ruzie proberen uit te vechten en de 'fans' waarvan je verwacht dat ze juist fanatiek dit soort discussies aan gaan die denken alleen maar: Wat een triest gedoe om niets.

Ergens was dit natuurlijk een combinatie van karakter en het nog niet goed kunnen omgaan met social media en het effect wat het kan hebben. Voor zo ver ik weet zie je dit soort dingen nu niet echt meer tussen de grotere namen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2021 10:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dea5mau5 vs hardstyle scene :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2021 14:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Dea5mau5 vs hardstyle scene :lol:

Ook een hele mooie fittie... :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2021 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeffrey2107 schreef:
wel jammer dat Straightforward niet meer mocht, vin dat best een goede track en het is jammer dat die track uit de downloadwinkels is gehaald en nooit meer is teruggekomen.

Volgens mij boeit het Wildstylez ondertussen geen kloot dat die track uiteindelijk gelekt werd en iedereen hem had :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2021 20:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

zielzoek?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2021 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JDX doet de volgende remix voor DBSTF.

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2021 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
JDX doet de volgende remix voor DBSTF.


Ghost Stories dus, jammer dat het niet een oudere plaat is zoals Part of the Hard of Evolutionz..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2021 17:23 
 
Hardtraxx Veteran

Sowieso al die remixen. Recente hitjes, beetje jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2021 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Sowieso al die remixen. Recente hitjes, beetje jammer.


Ja dat bedoelde ik ook inderdaad, dat ze dus allemaal recentere platen pakken.
Jammer idd, een Shiverz remix van E-Force lijkt me best dik.(in before NIET AAN DIE PLAAT KOMEN)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2021 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
Basshunterzz schreef:
Sowieso al die remixen. Recente hitjes, beetje jammer.


Ja dat bedoelde ik ook inderdaad, dat ze dus allemaal recentere platen pakken.
Jammer idd, een Shiverz remix van E-Force lijkt me best dik.(in before NIET AAN DIE PLAAT KOMEN)

NIET AAN DIE PLAAT KOMEN

Niet omdat die nou zo speciaal is maar ik hoef dat tu tu TU TU echt niet meer te horen godverdomme hey
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2021 18:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
JDX doet de volgende remix voor DBSTF.



Los van of je het een goede plaat vind, dit is muzikaal echt van het hoogste niveau :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2021 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
rakkietakkie schreef:
RTM93 schreef:
Oh ja, was dit gedeelte alweer vergeten.


ik heb daar geen actieve herinnering aan; Vertel vertel


algemeen/fittie-topci-t57920-275.html

Fijne tijden waren dat :lol: :loving:


Haha, genieten om terug te lezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2021 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2021 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is dat een photoshop?
Vorige  1 ... 2984, 2985, 2986, 2987, 2988, 2989, 2990 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen