Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2981, 2982, 2983, 2984, 2985, 2986, 2987 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2021 17:08 
 
Hardtraxxer

Pedaalemre schreef:
Nja, hij kan moeilijk tegen z'n vriendin zeggen ja jij gaat naar het talentenlabel doei :lol:


Haha, nee ik snap je opmerking. Vrouw ondertussen toch? Maar daarom is heel het 'labellen' aardig doorgeslagen vindt ik. Nietszeggende tracks met 0 performance (treed ze ooit alleen op zonder BH op?) komen dan uit op mainlabel terwijl 'talenten' die al aardig wat tracks uit hebben gebracht komen dan op een talent label.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2021 18:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

HardDB schreef:
Pedaalemre schreef:
Nja, hij kan moeilijk tegen z'n vriendin zeggen ja jij gaat naar het talentenlabel doei :lol:


Haha, nee ik snap je opmerking. Vrouw ondertussen toch? Maar daarom is heel het 'labellen' aardig doorgeslagen vindt ik. Nietszeggende tracks met 0 performance (treed ze ooit alleen op zonder BH op?) komen dan uit op mainlabel terwijl 'talenten' die al aardig wat tracks uit hebben gebracht komen dan op een talent label.


Nou ik zag haar laatst springen tijdens een show en volgens mij had ze idd een BH aan :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2021 19:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

HardDB schreef:
Nietszeggende tracks met 0 performance (treed ze ooit alleen op zonder BH op?) komen dan uit op mainlabel terwijl 'talenten' die al aardig wat tracks uit hebben gebracht komen dan op een talent label.


Heb je enig besef van hoe de muziekindustrie werkt? Het gaat er echt niet om om 'talenten' een eerlijke kans geven, maar om centjes, en hier en daar wat gunfactor.

De jongen die vroeger achter Aztech zat wordt gecrediteerd als producer bij haar platen. Zou me niet verbazen als uiteindelijk de huisproducers van I Am Hardstyle Code Black en Toneshifterz er nog een plasje over doen of de sounds leveren zoals ze ook bij Brenny doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2021 21:00 
 
Hardtraxx Veteran

kbm_ schreef:
HardDB schreef:
Pedaalemre schreef:
Nja, hij kan moeilijk tegen z'n vriendin zeggen ja jij gaat naar het talentenlabel doei :lol:


Haha, nee ik snap je opmerking. Vrouw ondertussen toch? Maar daarom is heel het 'labellen' aardig doorgeslagen vindt ik. Nietszeggende tracks met 0 performance (treed ze ooit alleen op zonder BH op?) komen dan uit op mainlabel terwijl 'talenten' die al aardig wat tracks uit hebben gebracht komen dan op een talent label.


Nou ik zag haar laatst springen tijdens een show en volgens mij had ze idd een BH aan :whistle:


Kan ze dit niet zonder BH doen? Misschien is het het dan wel waard om naar een setje van haar te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2021 21:23 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2021 22:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Erg vet weer.
Wat een powertrack met die eerste melodie.

Geloof er trouwens niks van dat er echt een keuze gemaakt gaat worden, ze zullen er toch wel allebei in zitten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2021 22:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Erg vet weer.
Wat een powertrack met die eerste melodie.

Geloof er trouwens niks van dat er echt een keuze gemaakt gaat worden, ze zullen er toch wel allebei in zitten :P


Lijkt me ook sterk aangezien een track doorgaans een paar weken van te voren wordt gepitched bij streamingsplatforms zodat het algoritme de track meeneemt, en dat is erg belangrijk voor een release anno nu. Kan natuurlijk wel zo zijn dat de publisher hier een shortcut mogelijk maakt voor deze release.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2021 22:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

En anders een mooi moment om de A en B kant weer te introduceren xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2021 23:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou wel zonde zijn als een van de twee nooit uit zou komen.
Allebei erg dik, maar de eerste mag meer de naam promised land remix dragen. Die 2e is gewoon een hele dikke PN plaat en kan ook prima als een andere plaat uitgebracht worden met andere vocals enzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2021 08:57 
 
Hardtraxxer

Het is wel echt Phuture Noize eigen om twee melodieën te gebruiken. Ik zou zelf voor de tweede melodie gaan.
En zoals Mark aangeeft, worden releases altijd wel 3 a 4 weken minimaal voor releasedatum ingediend. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2021 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze hebben het over melodie 1 en 2. Vervolgens laten ze de nieuwste melodie als eerste horen :P
Wat is dan melodie 2 (die ik het vetste vind) xd Is dat de eerste of de tweede :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2021 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Ze hebben het over melodie 1 en 2. Vervolgens laten ze de nieuwste melodie als eerste horen :P
Wat is dan melodie 2 (die ik het vetste vind) xd Is dat de eerste of de tweede :huh:

Ik zie bet gewoon als: Melodie 1 is de eerste die Phuture Noize DBSTF laat horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2021 22:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
hurricane schreef:
Ze hebben het over melodie 1 en 2. Vervolgens laten ze de nieuwste melodie als eerste horen :P
Wat is dan melodie 2 (die ik het vetste vind) xd Is dat de eerste of de tweede :huh:

Ik zie bet gewoon als: Melodie 1 is de eerste die Phuture Noize DBSTF laat horen.

Haha das precies hoe ik niet redeneerde, ik dacht melodie 2 is degene die PN als laatste bedacht xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2021 00:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Maakt allemaal niet uit.
Die koek was al gesneden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2021 20:04 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2021 10:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MYST stopt ermee :cry:

Bron: https://www.instagram.com/tv/CTeUzyBDtK ... =copy_link
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2021 10:56 
 
Hardtraxxer

Myst stopt als dj en producer :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2021 10:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet het niet zeker maar MYST stopt waarschijnlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2021 10:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zeer jammer! Maar ergens begrijp ik hem wel. Hij heeft nooit echt de grote doorbraak gehad
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2021 11:04 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hij zal gemyst worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2021 11:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

FransBezig schreef:

Vind dit wel echt heel erg jammer... :cry: Al begrijp ik hem natuurlijk wel, maar wat ga ik hem missen in de scene. Hij bracht zo'n vette sound, ben benieuwd hoe zijn laatste track zal zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2021 11:15 
 
Hardtraxx Veteran

:cry: :cry: :cry: :cry: deze voel ik gewoon in m'n maag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2021 11:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zonde, maar begrijpelijk. Als je al je laatste passie en drive in je album hebt gestopt en meer passie voelt bij iets anders, dan ga je door.

Ik snap dan wel dat hij op een hoogtepunt wilt stoppen en niet wilt doorgaan zonder die drive en passie waardoor hij misschien wel helemaal inkakt qua producties.

Hoop ergens nog wel dat hij een uitzondering voor Defqon.1 2022 maakt, afscheid in de blue.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2021 11:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik hoop dat een gevalletje van "het gras lijkt groener aan de overkant" is. Maar ik gun hem het beste. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2021 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is voor mij echt het meest zure nieuws op hardstyle gebied ooit. Op dit moment mijlenver m'n favoriete meest beluisterde producer en die kapt er gewoon mee.

Trinity was voor mij al een van de beste hardstyle albums ooit, bizar dat hij op zo'n hoogtepunt weet te stoppen.

Extreem jammer! :x

edit: godvertyfus ik ga de meeste van die tracks dus ook gewoon nooit live horen, hoe krijgggg je het voor elkaar :cry:
Vorige  1 ... 2981, 2982, 2983, 2984, 2985, 2986, 2987 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen