Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2980, 2981, 2982, 2983, 2984, 2985, 2986 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2021 10:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

EdgTTI schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
Pedaalemre schreef:
Da Tweekaz die ik helaas n.a.v stream cijfers ook tot A artiest binnen de scene moet rekenen


Het zal geen populaire besef zijn hier, maar Da Tweekaz is (zijn?) gewoon de allerpopulairste / grootste hardstyle artiest (en?) ter wereld.


Ligt eraan wat jij als "grootste" beschouwd. Op gebied van streams/luisteraars op spotify is de grootste momenteel nog steeds Brennan Heart a 2.5m maandelijkse luisteraars. Da Tweekaz met 2.1m, HHZ 1.58m, Wildstylez 1.35m, DBSTF 1.30m, Coone 1.26m, Radical Redemption 0.42m.

Volgens mij vergeten jullie Ran-D nog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2021 11:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Da Tweekaz laten wereldwijd overal hun neus zien, meer dan andere artiesten heb ik het idee (ook nu met de corona crisis). Ik denk daarmee dat dat hun bekendheid / populariteit wel ondersteund. Kan ook gezegd worden over dat streamen over FB wat ze elke week deden.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2021 12:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja die zag ook voorbij komen via Technoboy:)

Maar daar heeft Activator waarschijnlijk een grote rol in, die draait onder de naam T78.
Klinkt ook best vermakelijk zo'n setje :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2021 13:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Ja die zag ook voorbij komen via Technoboy:)

Maar daar heeft Activator waarschijnlijk een grote rol in, die draait onder de naam T78.
Klinkt ook best vermakelijk zo'n setje :)


En ook die kerel van The Rebels onder MOTVS :)



Gaaf toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2021 19:45 
 
Hardtraxx Newbie

zeke schreef:
Ja die zag ook voorbij komen via Technoboy:)

Maar daar heeft Activator waarschijnlijk een grote rol in, die draait onder de naam T78.
Klinkt ook best vermakelijk zo'n setje :)


Ik had geen idee. Wat dik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2021 08:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

laat jordi het maar niet horen!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2021 09:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

T78 is wel een partij afgezakt sinds ie bij FOA is gaan releasen moet ik zeggen :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2021 09:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Paling schreef:
T78 is wel een partij afgezakt sinds ie bij FOA is gaan releasen moet ik zeggen :x


Maar 2 platen toch? Collab met Zonneveld (die niet geweldig is idd) en een collab met Hi-Lo (die wel tof is imo). Denk puur omdat het met die artiesten is dat het op dat label kwam. Hij heeft intussen gewoon nog 2 platen op Autektone gehad waaronder deze die wel dik is imo.

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2021 21:32 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2021 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke episode weer, en tof dat ze dat doen.

Ps. Wat een bloedmooie vrouw is die Evelyn :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2021 15:40 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2021 12:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
Leuke episode weer, en tof dat ze dat doen.

Ps. Wat een bloedmooie vrouw is die Evelyn :loving:


excentrieke smaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2021 15:58 
 
Hardtraxx Veteran



Citaat:
I AM HARDSTYLE announces the launch of a new sub-label called: “I AM HARDSTYLE Amplify”. A place where talents find a unique platform with an in-house producers academy and a studio facility that helps them achieve their dream goals.

The first artists that have signed to “I AM HARDSTYLE Amplify” are Concept Art, Xense, and Zero Days. Many more talents will join our family soon, so you can expect a lot of epic music to be released in the upcoming months.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2021 20:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat is het nut van een dergelijk talenten-sublabel? Daarmee zeg je eigenlijk tegen een artiest die daar tekent: je bent niet goed genoeg voor het hoofdlabel. Ik zie er in ieder geval het nut niet van in. Ben ik dan bijvoorbeeld tegen een Scantraxx Evolutionz? Nope, dat is ondertussen zo'n gevestigd label met maar 1 doel: releasen van DBSTF tracks.

Edit: draait Concept Art niet al een poosje mee in de scène?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2021 21:07 
 
Hardtraxx Newbie

JeftaElachouri schreef:
Wat is het nut van een dergelijk talenten-sublabel? Daarmee zeg je eigenlijk tegen een artiest die daar tekent: je bent niet goed genoeg voor het hoofdlabel. Ik zie er in ieder geval het nut niet van in. Ben ik dan bijvoorbeeld tegen een Scantraxx Evolutionz? Nope, dat is ondertussen zo'n gevestigd label met maar 1 doel: releasen van DBSTF tracks.

Edit: draait Concept Art niet al een poosje mee in de scène?


Kan prima toch? Je kunt zelfs na 10 jaar nog steeds net zoveel talent hebben in iets, maar nog weinig bereikt hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2021 22:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
Wat is het nut van een dergelijk talenten-sublabel?

Daarmee zeg je eigenlijk tegen een artiest die daar tekent: je bent niet goed genoeg voor het hoofdlabel. Ik zie er in ieder geval het nut niet van in. Ben ik dan bijvoorbeeld tegen een Scantraxx Evolutionz? Nope, dat is ondertussen zo'n gevestigd label met maar 1 doel: releasen van DBSTF tracks.

Edit: draait Concept Art niet al een poosje mee in de scène?


Ik zou het eerder omdraaien; je komt in de kweekpool terecht waar wordt bekeken of je het in je mars hebt om naar het hoofdlabel te gaan. Bij het talenten label krijg je een beetje support, maar pas bij het hoofdlabel gaat je marketing en management support een niveau omhoog. Labels kijken liever wat de dikkoppen in de kweekvijver doen voordat ze het overhevelen naar het hoofdlabel en er de nodige geld, tijd en energie in gaan stoppen. Het is niet veel anders dan dat je in de Formule 1 ziet met een Alpha Tauri en Red bull

Je kan prima 'goed' zijn als producer, maar het draait natuurlijk om de plays, en als je dat niet haalt kan je alsnog eerst makkelijk bij een rookie label belanden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2021 09:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
Wat is het nut van een dergelijk talenten-sublabel? Daarmee zeg je eigenlijk tegen een artiest die daar tekent: je bent niet goed genoeg voor het hoofdlabel. Ik zie er in ieder geval het nut niet van in. Ben ik dan bijvoorbeeld tegen een Scantraxx Evolutionz? Nope, dat is ondertussen zo'n gevestigd label met maar 1 doel: releasen van DBSTF tracks.

Edit: draait Concept Art niet al een poosje mee in de scène?

Jeetje wat kort door de bocht dit. Verder: wat MWAT zegt. Is toch beter dat ze je begeleiden bij een dergelijk sublabel, dan dat je voor de leeuwen gegooid wordt bij het hoofdlabel + alle bijbehorende marketing en je het vervolgens niet waar kunt maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2021 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgende remixer voor hun album. Lijkt me duidelijk dat het PN is, ben benieuwd :D

https://www.instagram.com/p/CTCXvvSINVC/?hl=nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2021 15:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Volgende remixer voor hun album. Lijkt me duidelijk dat het PN is, ben benieuwd :D

https://www.instagram.com/p/CTCXvvSINVC/?hl=nl

Voor mij persoonlijk absoluut niet interessant. Maar ik laat mij graag verassen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2021 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Ace of Bass schreef:
Maar ik laat mij graag verassen. :)


Kan voor gezorgd worden! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2021 00:36 
 
Hardtraxx Veteran

De vader van Radical Redemption is afgelopen dinsdag overleden.
Heeft in juni gehoord dat hij nog twee maanden had en dat werden uiteindelijk 5 weken. Bron: Rtvoost


Radical Redemption, joey, als je dit leest: veel sterkte gewenst met dit enorme verlies.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2021 15:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Grim schreef:
The Ace of Bass schreef:
Maar ik laat mij graag verassen. :)


Kan voor gezorgd worden! :cool:

Oh..oops haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2021 17:28 
 
Hardtraxx Veteran

A-RIZE - Overcome The Dark - September 7

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2021 14:18 
 
Hardtraxxer

Pedaalemre schreef:


Citaat:
I AM HARDSTYLE announces the launch of a new sub-label called: “I AM HARDSTYLE Amplify”. A place where talents find a unique platform with an in-house producers academy and a studio facility that helps them achieve their dream goals.

The first artists that have signed to “I AM HARDSTYLE Amplify” are Concept Art, Xense, and Zero Days. Many more talents will join our family soon, so you can expect a lot of epic music to be released in the upcoming months.


En dan Dailucia op het mainlabel behouden :sleep: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2021 14:35 
 
Hardtraxx Veteran

HardDB schreef:
Pedaalemre schreef:


Citaat:
I AM HARDSTYLE announces the launch of a new sub-label called: “I AM HARDSTYLE Amplify”. A place where talents find a unique platform with an in-house producers academy and a studio facility that helps them achieve their dream goals.

The first artists that have signed to “I AM HARDSTYLE Amplify” are Concept Art, Xense, and Zero Days. Many more talents will join our family soon, so you can expect a lot of epic music to be released in the upcoming months.


En dan Dailucia op het mainlabel behouden :sleep: :lol:


Nja, hij kan moeilijk tegen z'n vriendin zeggen ja jij gaat naar het talentenlabel doei :lol:
Vorige  1 ... 2980, 2981, 2982, 2983, 2984, 2985, 2986 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen