Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2979, 2980, 2981, 2982, 2983, 2984, 2985 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2021 21:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Tien dagen non-stop hardstyle: 200 dj's proberen wereldrecordpoging draaien te breken


https://nos.nl/artikel/2393195-tien-dag ... -te-breken
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2021 07:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Citaat:
Tien dagen non-stop hardstyle: 200 dj's proberen wereldrecordpoging draaien te breken


En dan vervolgens op t nieuws van RTL 4 vanmorgen edm laten horen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2021 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Citaat:
Tien dagen non-stop hardstyle: 200 dj's proberen wereldrecordpoging draaien te breken


https://nos.nl/artikel/2393195-tien-dag ... -te-breken

hardstyle/cro-harders-style-dj-marathon-2021-t74092.html
:cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2021 09:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Noisecontrollers is van plan een 15 (ondertussen 16) years of Noisecontrollers feest te houden nadat de pandemie voorbij is. Dat zei hij in een Twitch stream met Headhunterz vorige week.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2021 13:54 
 
Hardtraxx Elite

Khadber schreef:
Noisecontrollers is van plan een 15 (ondertussen 16) years of Noisecontrollers feest te houden nadat de pandemie voorbij is. Dat zei hij in een Twitch stream met Headhunterz vorige week.

Laat hem eerst maar een paar unieke platen produceren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2021 14:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Khadber schreef:
Noisecontrollers is van plan een 15 (ondertussen 16) years of Noisecontrollers feest te houden nadat de pandemie voorbij is. Dat zei hij in een Twitch stream met Headhunterz vorige week.

Laat hem eerst maar een paar unieke platen produceren.


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2021 14:35 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Khadber schreef:
Noisecontrollers is van plan een 15 (ondertussen 16) years of Noisecontrollers feest te houden nadat de pandemie voorbij is. Dat zei hij in een Twitch stream met Headhunterz vorige week.

Laat hem eerst maar een paar unieke platen produceren.

Dit kan wel een nominatie zijn voor de domste opmerking van het jaar. En er is heel wat onzin gezegd in het covid topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2021 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
En er is heel wat onzin gezegd in het covid topic.


Pff ofniet, nog dommer dan een foto met 'cricket sounds' posten terwijl het niet eens een krekel is maar een sprinkhaan. Ongekend! Wat een dombo was die ijssie toch. God hebbe zijn ziel.



Carminizerz schreef:
ijssie schreef:
Afbeelding


Toch even op reageren: Dit is een sikkelsprinkhaan, dus geen krekel. Daarnaast kun je het zingen/baltsen van deze soort niet horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2021 20:19 
 
Hardtraxx Elite

Afgelopen twee a drie jaar heeft hij toch niet hele bijzondere platen gemaakt? Of heb ik wat gemist?

Ik heb het uiteraard niet over de eerdere jaren. Toen was hij magistraal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2021 20:35 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Ik heb het uiteraard niet over de eerdere jaren. Toen was hij magistraal.


Goede verwoording dan. En dan nog de laatste platen van NC zijn nog steeds redelijk in het stijltje wat NC altijd had. Niet 2009 tot 2013 oid, dat hoef je ook echt niet weer te verwachten, bijna geen enkele artiest doet dat.

Dus of het boeiend is, is jouw smaak, maar het is nog steeds zijn stijl. Vernieuwend is het niet, maar dat hoeft ook helemaal niet om goed te zijn, laat staan om een jubileumfeest te geven met zijn discografie die juist wel de creme de la creme is :lol: .

Telkens maar die vernieuwing zoeken die iedereen verwacht en dan vervolgens bij vernieuwing afgekraakt worden omdat het niet als Noisecontrollers klinkt lijkt me nou niet echt een leuk vooruitzicht. Want dat zie ik hier zo vaak terug en men heeft het zelf niet eens door lijkt het, men verwacht per se een bepaalde sound van hem maar volgens mij weet men zelf niet eens wat dat moet zijn, behalve exacte kopieen van zijn oude stijl, zeer vernieuwend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2021 21:14 
 
Hardtraxx Elite

Ik bedoelde het ook niet lullig met mijn eerdere opmerking. Meer jammer dat hij afgelopen jaren i.m.o. niet meer echt top platen heeft gemaakt. Ik vind persoonlijk zelf dat het contrast tussen voor 2015 a 2016 en daarna echt heel groot is. Bij elke nieuwe plaat denk ik ook steeds “dit is vrij generiek en saai”. Maar goed, het blijft maar een mening natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2021 10:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Ik bedoelde het ook niet lullig met mijn eerdere opmerking. Meer jammer dat hij afgelopen jaren i.m.o. niet meer echt top platen heeft gemaakt. Ik vind persoonlijk zelf dat het contrast tussen voor 2015 a 2016 en daarna echt heel groot is. Bij elke nieuwe plaat denk ik ook steeds “dit is vrij generiek en saai”. Maar goed, het blijft maar een mening natuurlijk.


Dus Bad Habits, Spirit of Hardstyle, Whose Plan Is It, You Know I Like It, This is Our World, The Time Has Come en People Are Awesome zijn allemaal saaie en generieke platen? Ik ben het met je eens dat Noisecontrollers geen hitmachine meer is en er zeker wel een paar platen bijzitten die makkelijk vergeten zijn. Maar om nou te zeggen dat het helemaal niks is vind ik ook een beetje ver gaan. Al mag iedereen zijn mening hebben natuurlijk, maar ben oprecht benieuwd wat er zo saai en generiek is aan bovenstaande lijst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2021 11:07 
 
Hardtraxx Veteran

Vind het niet zo raar wat hotymoty zegt, zelfde mening hier behalve dat ik vanaf 2015-2016 zou veranderen in vanaf +- 2019. Vind het veruit de meest tegenvallende 'A-artiest' van de afgelopen jaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2021 11:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Vind het niet zo raar wat hotymoty zegt, zelfde mening hier behalve dat ik vanaf 2015-2016 zou veranderen in vanaf +- 2019. Vind het veruit de meest tegenvallende 'A-artiest' van de afgelopen jaren.

Behoorlijk statement als je ziet wat er allemaal uit is gekomen van andere A artiesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2021 11:29 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Pedaalemre schreef:
Vind het niet zo raar wat hotymoty zegt, zelfde mening hier behalve dat ik vanaf 2015-2016 zou veranderen in vanaf +- 2019. Vind het veruit de meest tegenvallende 'A-artiest' van de afgelopen jaren.

Behoorlijk statement als je ziet wat er allemaal uit is gekomen van andere A artiesten.


Kun je nagaan hoe erg ik hem vind tegenvallen.

Maar wat vind je dan zo tegenvallen aan de anderen? HHZ misschien ja, maar (imo) lang niet zo erg als NC. DBSTF zijn al jaren on fire naar mijn mening, Wildstylez ook gewoon dikke prima. RR ook goed bezig, Brennan Heart doet ook nog wel zo nu en dan iets geks zoals z'n Blademasterz EP van een tijdje terug. Da Tweekaz die ik helaas n.a.v stream cijfers ook tot A artiest binnen de scene moet rekenen heb ik sowieso nooit echt hoog gehad, maar het is niet zo dat ze het slecht doen vergeleken met een aantal jaren terug. Dat bedoel ik ook vooral met tegenvallen, als je deze artiesten hun tracks vergelijkt met hun tracks van een paar jaar terug. Dan vind ik NC toch echt wel heel erg afgezwakt. Vergane glorie wat mij betreft.

Dat doet er overigens niet aan af dat ie een van, zo niet, de meest legendarische discografie heeft van deze scene trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2021 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Nuracore schreef:
Pedaalemre schreef:
Vind het niet zo raar wat hotymoty zegt, zelfde mening hier behalve dat ik vanaf 2015-2016 zou veranderen in vanaf +- 2019. Vind het veruit de meest tegenvallende 'A-artiest' van de afgelopen jaren.

Behoorlijk statement als je ziet wat er allemaal uit is gekomen van andere A artiesten.


Kun je nagaan hoe erg ik hem vind tegenvallen.

Maar wat vind je dan zo tegenvallen aan de anderen? HHZ misschien ja, maar (imo) lang niet zo erg als NC. DBSTF zijn al jaren on fire naar mijn mening, Wildstylez ook gewoon dikke prima. RR ook goed bezig, Brennan Heart doet ook nog wel zo nu en dan iets geks zoals z'n Blademasterz EP van een tijdje terug. Da Tweekaz die ik helaas n.a.v stream cijfers ook tot A artiest binnen de scene moet rekenen heb ik sowieso nooit echt hoog gehad, maar het is niet zo dat ze het slecht doen vergeleken met een aantal jaren terug. Dat bedoel ik ook vooral met tegenvallen, als je deze artiesten hun tracks vergelijkt met hun tracks van een paar jaar terug. Dan vind ik NC toch echt wel heel erg afgezwakt. Vergane glorie wat mij betreft.

Dat doet er overigens niet aan af dat ie een van, zo niet, de meest legendarische discografie heeft van deze scene trouwens.


HHZ gebruikt al jaren de zelfde zurende sounds. Het mag dan wel allemaal goed in elkaar steken maar wat betreft mist de innovatie bij HHZ compleet. Zeker aangezien bijna heel het label ondertussen de zelfde soundbank gebruikt. De artiesten hadden net zo goed allemaal AOC kunnen heten.

TNT, goed ze maken wel dikke tracks die erg naar de roots gaan. Maar zet ze achtereen in een set en je hebt de zelfde track in een loop. Individueel zijn het dikke bommen maar meer is het niet. Het zijn goede fillers begrijp me niet verkeerd maar het is totaal niet meer wat ze waren eerder uitbrachten namelijk dikke melodieen met stevige kicks/reversed basses.

Coone, heeft al jaren niets interesants uitgebracht.
Hard driver pakt de kroon voor mij ook zeker niet
Frontliner heeft af en toe een leuke plaat en pakt langzamerhand zijn originele kwaliteit weer op maar dat was afgelopen jaren ook niet al te best.

Van in ieder geval jou en mijn genoemde artiesten kan ik een handje vol platen maar opnoemen die zijn blijven hangen ten opzichte van wat NC heeft uitgebracht.

People are Awesome, 200 Dreams, The Time Has Come, Headlights, The Night, Shine vallen voor mij allemaal in het straatje zoals hij in 2014 produceerde. Een unieke signature sound gecombineerd met toch unieke platen.

Zeker Pyramid vind ik weer een lekker experimenteel probeersel.
Maar al met al komt het echt wel weer terug op smaak. Elke artiest heeft wel een tegenvallende track maar daar vind ik NC zeker een van de weinige van. 2020/2021 neem ik dan ook niet mee aangezien hij zelf al aangaf in een creatieve dip te zitten. Dus de verwachtingen moeten dan ook niet al te hoog zijn vind ik zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2021 12:07 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Vind het niet zo raar wat hotymoty zegt, zelfde mening hier behalve dat ik vanaf 2015-2016 zou veranderen in vanaf +- 2019. Vind het veruit de meest tegenvallende 'A-artiest' van de afgelopen jaren.


Dat hij tegenvalt ok, maar dan de namen die je noemt zijn wel echt een stuk matiger imo. Headhunterz doet sinds zijn return alleen maar het zelfde, heel AoC for that matter klinkt als hem. Daar zit echt nul vernieuwing in. De enige platen die ik heb gehoord in een iets andere stijl zijn die van NC en van Bass Modulators. Dit is puur omdat HHZ/AoC jou misschien ligt, maar NC heeft meer variatie laten zien dan de rest van de namen op dat label, en dat zegt meer over AoC.

Daarnaast heb je nog namen als Warface die echt mijlen, maar dan ook mijlenver achter ligt op een Noisecontrollers. Ook Frontliner pfff, die plaat met Marlo is het bewijs dat het niet zo is. DBSTF en TNT doen ook al een paar jaar het zelfde trucje. Het is vet, dat wel, maar alsnog NC doet echt niet onder voor ze.

Noisecontrollers is niet de meest tegenvallende artiest als je het objectief bekijkt. Meer een geval dat jij torenhoge verwachtingen van NC hebt en dat dat tegenvalt (kan prima, smaak) en dat je die zelfde verwachtingen niet stelt aan artiesten/muziek die jou wel liggen.

Zoals al eerder gezegd is, als je hem naar zijn standaard van 5-10 jaar terug gaat houden, dan vernieuwt hij niet want dan wil je juist dat hij het zelfde doet. Nu vernieuwt hij en je vind het tegenvallen en in plaats van dat hij vernieuwt, is hij opeens afgezakt. Dat rijmt niet met elkaar hè, dat is gewoon selectief beoordelen. Want als je de zelfde standaard bij de door jou genoemde artiesten toepast, dan zijn ze allemaal behoorlijk afgezakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2021 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
2020/2021 neem ik dan ook niet mee aangezien hij zelf al aangaf in een creatieve dip te zitten. Dus de verwachtingen moeten dan ook niet al te hoog zijn vind ik zo.


Beetje rare opmerking. Als ik op maandag naar de ratten ben en ik heb geen zin / motivatie om iets te doen zegt mijn baas ook niet: "Ah nee joh, is goed. Als het weer wat beter gaat dan verwacht ik weer inzet van je!!!!"
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2021 12:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Nuracore schreef:
2020/2021 neem ik dan ook niet mee aangezien hij zelf al aangaf in een creatieve dip te zitten. Dus de verwachtingen moeten dan ook niet al te hoog zijn vind ik zo.


Beetje rare opmerking. Als ik op maandag naar de ratten ben en ik heb geen zin / motivatie om iets te doen zegt mijn baas ook niet: "Ah nee joh, is goed. Als het weer wat beter gaat dan verwacht ik weer inzet van je!!!!"

Dat is natuurlijk wel een hele andere relatie en rol die je hebt he. Die vergelijking gaat niet op.

De platen die NC in die periode heeft uitgebracht zijn prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2021 12:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Nuracore schreef:
2020/2021 neem ik dan ook niet mee aangezien hij zelf al aangaf in een creatieve dip te zitten. Dus de verwachtingen moeten dan ook niet al te hoog zijn vind ik zo.


Beetje rare opmerking. Als ik op maandag naar de ratten ben en ik heb geen zin / motivatie om iets te doen zegt mijn baas ook niet: "Ah nee joh, is goed. Als het weer wat beter gaat dan verwacht ik weer inzet van je!!!!"


Wat is dat voor vergelijking :lol:.

Volgens mij is Noiscontrollers een ZZP'er, niet iemand in loondienst :lol:.

Dit is een gevalletje iemand aan achterhaalde standaarden houden. De scene is niet meer het zelfde als in 2013 of eerder, waarom hou je iemand dan nog aan die standaarden en hou je de rest wel aan de huidige standaarden. Dat is het hele euvel.

Of kennen we alleen twee standen? "De meest legendarische artiest Noisecontrollers." of "Hij is de minste A-artiest van op het moment". Kom op man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2021 13:08 
 
Hardtraxx Veteran

@ Nura, ja je hebt een punt. Had Coone/HD ook niet meegerekend maar die vind ik ook matig ja. Wat TNT betreft vind ik ze wel een stuk minder tegenvallen dan NC tho. Frontliner vond ik 2-3 jaar terug echt op een extreem laag dieptepunt maar vind ik juist weer goed bezig ( op Hook na, tering :lol: ) Maarja uiteindelijk is het ook allemaal smaak natuurlijk.

@ BB ja fair point, alles van AoC vind ik ook wel heel erg naar elkaar klinken en totaal niet innovatief. Mss heb ik idd te hoge verwachtingen van NC. Het komt voor mij misschien omdat, hoewel ik NC vanaf 2014 altijd al 'soft' vind, ik platen als People Are Awesome, Pyramid etc nog softer vind dan z'n 2014 tracks. Toen was het nog euphoric met drive, nu zijn het echt 'zweverige luisterplaten' waar ik op de dansvloer echt helemaal niks mee zou kunnen (terwijl ik echt wel van de softere platen hou, zou bv wel helemaal uit m'n plaat gaan op een Jay Reeve/Demi Kanon/Adrenalize etc setje).

Het is uiteindelijk natuurlijk allemaal ook subjectief. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2021 13:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nouja laten we het er in ieder geval mee eens zijn dat wat Hotymoty suggereerde; dat je eerst maar eens een paar leuke platen moet maken die bij een inidvidu in de smaak vallen, geen vereiste moet zijn om een feest te kunnen geven.

Pedaalemre schreef:
Da Tweekaz die ik helaas n.a.v stream cijfers ook tot A artiest binnen de scene moet rekenen


Het zal geen populaire besef zijn hier, maar Da Tweekaz is (zijn?) gewoon de allerpopulairste / grootste hardstyle artiest (en?) ter wereld.

Broken Balance schreef:
Dit is een gevalletje iemand aan achterhaalde standaarden houden. De scene is niet meer het zelfde als in 2013 of eerder, waarom hou je iemand dan nog aan die standaarden en hou je de rest wel aan de huidige standaarden. Dat is het hele euvel.


Wow! Iemand van Hardtraxx die dit beseft!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2021 20:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Q-Dance schreef:
NL
Er is ons maandenlang een worst voorgehouden en nóg krijgen we geen duidelijkheid. De onderzoeken en resultaten zijn een pijnlijke herinnering dat op dit punt niet corona, maar de politiek de veroorzaker is van een festivalloze zomer en onzekere toekomst.
De festivalbranche roept iedereen die van muziek en dansen houdt zich te laten horen tegen het willekeurige overheidsbeleid. Sluit je aan bij onze vreedzame protestmars: ‘Unmute Us’, zodat we opening per september kunnen afdwingen. Check bit.ly/Unmute-Us voor meer info. Support deze actie en deel dit bericht. #UnmuteUs

ENG
After months of being misled by the government’s empty promises, there is still no perspective for festivals. We’ve done the research and analysed the results. It is clear to us that it’s not Corona that has delivered us a Summer without festivals and an uncertain future; it is the politicians in Den Haag.
We, the festival sector, call on all festival lovers, all lovers of music and dancing, to ready yourselves. We need to make ourselves heard. We need to speak out against the random political decisions of our cabinet.
Join our peaceful protest ‘Unmute Us,’ to demand a re-opening of the festivals from early September. Support us and share this message. Check out bit.ly/Unmute-Us for more info #UnmuteUs
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2021 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Q-Dance schreef:
NL
Er is ons maandenlang een worst voorgehouden en nóg krijgen we geen duidelijkheid. De onderzoeken en resultaten zijn een pijnlijke herinnering dat op dit punt niet corona, maar de politiek de veroorzaker is van een festivalloze zomer en onzekere toekomst.
De festivalbranche roept iedereen die van muziek en dansen houdt zich te laten horen tegen het willekeurige overheidsbeleid. Sluit je aan bij onze vreedzame protestmars: ‘Unmute Us’, zodat we opening per september kunnen afdwingen. Check bit.ly/Unmute-Us voor meer info. Support deze actie en deel dit bericht. #UnmuteUs

ENG
After months of being misled by the government’s empty promises, there is still no perspective for festivals. We’ve done the research and analysed the results. It is clear to us that it’s not Corona that has delivered us a Summer without festivals and an uncertain future; it is the politicians in Den Haag.
We, the festival sector, call on all festival lovers, all lovers of music and dancing, to ready yourselves. We need to make ourselves heard. We need to speak out against the random political decisions of our cabinet.
Join our peaceful protest ‘Unmute Us,’ to demand a re-opening of the festivals from early September. Support us and share this message. Check out bit.ly/Unmute-Us for more info #UnmuteUs

Helemaal mee eens wat er in de link staat. Het is te ongelooflijk voor woorden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2021 14:59 
 
Hardtraxx Newbie

Mark With A Tarrel schreef:
Pedaalemre schreef:
Da Tweekaz die ik helaas n.a.v stream cijfers ook tot A artiest binnen de scene moet rekenen


Het zal geen populaire besef zijn hier, maar Da Tweekaz is (zijn?) gewoon de allerpopulairste / grootste hardstyle artiest (en?) ter wereld.


Ligt eraan wat jij als "grootste" beschouwd. Op gebied van streams/luisteraars op spotify is de grootste momenteel nog steeds Brennan Heart a 2.5m maandelijkse luisteraars. Da Tweekaz met 2.1m, HHZ 1.58m, Wildstylez 1.35m, DBSTF 1.30m, Coone 1.26m, Radical Redemption 0.42m.
Vorige  1 ... 2979, 2980, 2981, 2982, 2983, 2984, 2985 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen