Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2976, 2977, 2978, 2979, 2980, 2981, 2982 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2021 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Front in het NOS journaal :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2021 20:44 
 
Hardtraxx Veteran

ULTIMO schreef:
B-Front in het NOS journaal :lol:


https://www.npostart.nl/nos-journaal/28 ... W_04819894

5:50, heerlijk :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2021 16:48 
 
Hardtraxx Veteran

Voidax x Crypton in de maak:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2021 22:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Phuture Noize

Citaat:
the first single of electronic heartbreak “maniac” is dropping this thursday and i am beyond excited to show you! i worked super hard on the new ep last winter and i’ll announce a release date for the whole thing soon.

#electronicheartbreak2k21
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2021 10:39 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2021 15:30 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Rebelion x Warface

STAB YOUR BRAIN WITH A SWITCHBLADE!

World premiere this weekend at Intents Festival.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2021 10:24 
 
Hardtraxx Veteran

Zojuist heeft de organisatie van Harmony of Hardcore laten weten dat er deze zomer tóch nog een festival gaat plaatsvinden. Op 3 juli zijn er namelijk 10.000 bezoekers welkom onder de naam ‘Live Again’. We mogen dus weer!

Wees er snel bij, want de kaartverkoop begint vandaag (woensdag 9 juni) om 12:00 via de officiële website van het evenement: https://harmonyofhardcore.nl/

http://www.hardcorenews.nl/harmony-of-h ... -nog-door/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2021 10:56 
 
Hardtraxx Veteran

Maar Free Festival, dat eveneens 3 juli gehouden zou worden, moet verplaatst worden >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2021 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

7th Sunday hetzelfde verhaal als Harmony of Hardcore.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2021 12:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Maar Free Festival, dat eveneens 3 juli gehouden zou worden, moet verplaatst worden >.<

HoH is een test event. Art of dance heeft bevestigd dat het rond krijgen van de vergunningen heel lastig was en dat dit de beste optie is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2021 16:20 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2021 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardstyle.com heeft een nieuwe website, inclusief een premium membership:
Citaat:
Most people know Hardstyle.com as the biggest hard dance music portal with weekly and monthly charts. But, as of today, we go live with our brand new platform. We’re going to add a news feed that brings an extra dimension to our completely renewed web environment, bringing you the latest news, music, and charts our scene has to offer, all in one place.
After 15 years of Hardstyle.com, it’s time to take the next step towards a new digital experience for hardstyle music. After we recently went public with a new corporate identity and launched a new merchandise website, it’s now time for a new digital environment as well. On the new Hardstyle.com we bring you the latest music, weekly & monthly charts, brand new merchandise, and of today: Daily News.
You can now join our brand new community as a premium member via the link in our bio and be the first to experience:
*exclusive content
*early access to the latest music
*inside artist and event info
*daily hardstyle news
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2021 09:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: ik ben benieuwd wat ze daarvoor durven te vragen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2021 09:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
:lol: ik ben benieuwd wat ze daarvoor durven te vragen

Iets wat Hardtraxx had kunnen worden als er door ontwikkeld werd imo.
Prima opzet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2021 10:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ja prima ontwikkeling, geld vragen voor informatie die op andere sites gewoon openbaar is :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2021 11:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja de inkomsten zullen wel teruglopen door Spotify & concurrenten dus ze moeten iets he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2021 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ja prima ontwikkeling, geld vragen voor informatie die op andere sites gewoon openbaar is :lol:

Ik vind dit echt een ondermaatse opmerking van je. Iets wat ik niet van je gewend ben.
Er staat toch dat je gewoon exclusieve content krijgt en inside informatie.
Niet anders dan terecht dat ze hier een fee voor vragen.

Daarnaast kan je elk info wel overal openbaar vinden als je goed zoekt...
Maar liever dat ik dat gewoon op een centrale plek heb. Als dat betekent dat ik daar wat voor moet neerleggen en ook extras krijg dan free users, dikke prima
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2021 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben wel benieuwd wat jij verwacht van die exclusieve content Nura :)

Ik vermoed (en ik denk dat BB dat ook doet) dat het niet meer is dan gewoon standaard filmpjes of PR praatjes zoals we die nu vaak al zien/lezen op bijv Youtube of een 'exclusief' interview op Hardnews om maar wat te noemen.

De plaats waar artiesten nog het meest open en eerlijk zijn is dan misschien wel onze Q&A hier op Hardtraxx (even los van een face-to-face gesprek irl)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2021 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat kan op dit moment natuurlijk nog van alles wat zijn omdat ze daar nu nog niet echt op ingaan wat dat voor hun nou precies inhoud.

Waar ik zelf erg blij van zou worden is korting op producten (albums, platen, limited edition albums e.d.), kijkje in de keuken bij organisaties en artiesten dmv video's of podcasts, sample packs of stems, duidelijke muziek database, misschien zelfs mastersessies?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2021 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paar gratis/inbegrepen digitale downloads per maand zou leuk zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2021 11:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Broken Balance schreef:
Ja prima ontwikkeling, geld vragen voor informatie die op andere sites gewoon openbaar is :lol:

Ik vind dit echt een ondermaatse opmerking van je. Iets wat ik niet van je gewend ben.
Er staat toch dat je gewoon exclusieve content krijgt en inside informatie.
Niet anders dan terecht dat ze hier een fee voor vragen.

Daarnaast kan je elk info wel overal openbaar vinden als je goed zoekt...
Maar liever dat ik dat gewoon op een centrale plek heb. Als dat betekent dat ik daar wat voor moet neerleggen en ook extras krijg dan free users, dikke prima


Wat verwacht je dan van die exclusieve content en inside info? Als het belangrijke informatie is oid dan gaan organisaties en artiesten dat echt niet verstoppen achter een paywall. Dat is jezelf in je voet schieten marketingwijs. Plus, wat denk je dat er met die informatie en content gebeurt zodra betalende mensen het hebben gezien, die vertellen het ook gewoon door. Er zal vast wat leuke content zijn, maar het zal niet broodnodige content/informatie zijn.

Early access naar muziek, tja.. beetje ongeduldige mensen geld aftroggelen net als bij games. En dan gaat het waarschijnlijk ook vervroegd op andere portalen staan.

En dagelijks hardstyle nieuws. Volgens mij hebben wij het wist je dat topic en bestaat Hard News ook.

Denk even realistisch na en dan denk ik dat dit abonnement het enige is dat ondermaats gaat zijn hier en dat ze beter andere content kunnen aanbieden met zo'n abonnement.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2021 15:18 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2021 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M'n maatje Indy en z'n studiegenoten hebben een leuke livestream opgezet waar u straks dj Gaia en dj CRO ziet draaien (rond 18:10 uur)
Kom ouwehoeren in de chatbox gr https://www.twitch.tv/timelessevent
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2021 21:07 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2021 22:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

.... Wildstylez vroeger heftruck chauffeur was xd

.... Er inmiddels zo'n 6 nieuwe P1 tracks zijn bijgekomen de afgelopen tijd

.... Release zal ongeveer einde van het jaar worden is de bedoeling
leuke weetjes uit Wildy / HHZ Twitch stream
Vorige  1 ... 2976, 2977, 2978, 2979, 2980, 2981, 2982 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen