Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2975, 2976, 2977, 2978, 2979, 2980, 2981 ... 3067  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 12:30 

Hardtraxxer

Ik denk dat ze er zich op verkijken hoe negatief men hier op gaat reageren... het pijnpunt is de prioriteit bij kaartverkoop. Ik denk dat je niemand hoort als het een abonnement is van 20 euro voor livestreams etc. maar voorrang krijgen bij de verkoop van de felbegeerde kaartjes is oneerlijk. Nu ga je lui belonen die meer betalen in plaats van de lui die daadwerkelijk Dediqated zijn en al meer dan 15 jaar naar die feesten gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 13:15 

Hardtraxx Veteran

Wat opvalt, een tijd geleden hebben ze deze vraagstelling nog gesteld in een enquête: wat vind je van een abonnemensvorm en welke voordelen zou je er aan vast willen hangen. De optie om voorrang te krijgen op kaartverkoop was daar ook als optie. Ik denk niet dat q dance deze stap zou zetten als uit die enquête niet blijkt dat heel veel het blijkbaar oke vinden.. beangstigend dat velen dit dus maar oke vinden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 13:19 

Hardtraxx Veteran

Ik heb zo het vermoeden (al kan ik dat niet onderbouwen) dat vooral buitenlanders op die vraag met ja geantwoord hebben en niet de (Nederlandse) bezoeker die al jaren naar Q feesten gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 13:22 

Hardtraxx Veteran

Het is ook maar 4,- per maand dus het valt wel mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 13:26 

Hardtraxx Addict

Nuracore schreef:

Is meer een principe dingetje hier
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 13:28 

Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:

Het gaat vooral om de drempel.

Ik heb echt 0 moeite met zo'n vorm, maar het pijnpunt ligt hem in de voorrang op kaartverkoop. Als ze zeggen "10/20% van de kaarten kan je als Dediqated eerder kopen", dan lijkt mij dat een prima oplossing, maar als het uitverkocht kan gaan voor een officiele kaartverkoop, zou dat niet netjes zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 13:57 

Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:

En nu gaat elke organisatie in Nederland over op deze abonnementsvorm
Opeens betaal je voor shockerz, q dance, b2s, intents 4eu per organisatie per maand. Bovenop de ticket prijs die elk jaar al meer stijgt dan ons loon.
Is het dan ook nog 'maar' 4eu?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 14:00 

Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
Nuracore schreef:

Opeens betaal je voor shockerz, q dance, b2s, intents 4eu per organisatie per maand. Bovenop de ticket prijs die elk jaar al meer stijgt dan ons loon.

Ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 14:30 

Kraak... Piep...

Nuracore schreef:

Je begint vaak met een lage prijs voor een abonnement, en dan wordt het opeens steeds duurder over de jaren. Dit gebeurt overal met alle soorten abonnementen en in alle zaken. Dan denken dat dit opeens de uitzondering is, is bijzonder naief.

Naast dat dit een principekwestie is en dat het in elke vorm voortrekken is, is iedereen benadeeld. Als betalend persoon heb je alsnog geen garantie op een prio ticket gezien maar een deel apart wordt gezet voor ze. Daarnaast hebben de gewone mensen in totaal minder kans op een ticket omdat een deel is weggezet voor de abonnement. Minder tickets betekent gewoon dat je relatief minder kans hebt.

Zelfs met een Dediqated abonnement kan je er twee keer naast grijpen. Dus in elke vorm is dit gewoon geldgraaien van Q. En ze kunnen het maken want ze zijn marktbeheerder en er zijn zat buitenlanders die gestoord genoeg zijn om dit te doen of mensen die haast worden geforceerd dit te doen omdat ze anders niet mee kunnen.

Dat je geld vraagt voor al die andere dingen snap ik (zelfs al uploadt Q de helft niet vanwege rechten of ander gedoe en missen zat setjes van alle voorgaande jaren of zijn ze enorm laat). Maar dit laatste is gewoon diep triest voor iedereen, hoe je het ook went of keert. Je dreigt mensen met uitsluiting van je feesten als ze niet even wat meer betalen, nu in een lichte vorm maar ik durf te wedden als deze stap al gezet is dat er nog wel meer volgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 14:33 

Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
Nuracore schreef:

Dat ligt dan toch echt aan je zelf en niet aan Q-dance.
Het blijft dan nog steeds 4 euro per maand. Dat jij besluit om voor elke organisatie een abbo af te nemen, tja.

Gevalletje streamingdiensten en het aanbod wat ze hebben.

Broken Balance schreef:
Nuracore schreef:

Je begint vaak met een lage prijs voor een abonnement, en dan wordt het opeens steeds duurder over de jaren. Dit gebeurt overal met alle soorten abonnementen en in alle zaken. Dan denken dat dit opeens de uitzondering is, is bijzonder naief.

Naast dat dit een principekwestie is en dat het in elke vorm voortrekken is, is iedereen benadeeld. Als betalend persoon heb je alsnog geen garantie op een prio ticket gezien maar een deel apart wordt gezet voor ze. Daarnaast hebben de gewone mensen in totaal minder kans op een ticket omdat een deel is weggezet voor de abonnement. Minder tickets betekent gewoon dat je relatief minder kans hebt.

Zelfs met een Dediqated abonnement kan je er twee keer naast grijpen. Dus in elke vorm is dit gewoon geldgraaien van Q. En ze kunnen het maken want ze zijn marktbeheerder en er zijn zat buitenlanders die gestoord genoeg zijn om dit te doen of mensen die haast worden geforceerd dit te doen omdat ze anders niet mee kunnen.

Dat je geld vraagt voor al die andere dingen snap ik (zelfs al uploadt Q de helft niet vanwege rechten of ander gedoe en missen zat setjes van alle voorgaande jaren of zijn ze enorm laat). Maar dit laatste is gewoon diep triest voor iedereen, hoe je het ook went of keert. Je dreigt mensen met uitsluiting van je feesten als ze niet even wat meer betalen, nu in een lichte vorm maar ik durf te wedden als deze stap al gezet is dat er nog wel meer volgt.

Verder met dit eens. Zoals ik pagina terug al aangaf, tot hoelang duurt het voordat er duizende abbonee zijn en je kans op je tickets nogsteeds op je buik kan schrijven. Het is een verkoop praatje wat alleen Q-dance uiteindelijk wat opleverd. Voor de gebruiker veranderd er op langer termijn niets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 14:38 

Kraak... Piep...

Nuracore schreef:
RTM93 schreef:
Nuracore schreef:

Dat ligt dan toch echt aan je zelf en niet aan Q-dance.
Het blijft dan nog steeds 4 euro per maand. Dat jij besluit om voor elke organisatie een abbo af te nemen, tja.

Gevalletje streamingdiensten en het aanbod wat ze hebben.

Dit heeft toch niks met streamingdiensten te maken maar met uitsluiting van een groot deel van je feestgangers omdat een (en straks mogelijk meerdere organisaties) meer geld wilt graaien uit de kaartverkoop dmv oppervlakkige exclusiviteit?

Netflix en Disney+ zeggen toch niet betaal even 4 euro per maand meer, anders krijg je misschien je abonnement niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 14:41 

Hardtraxx Addict

Q legt in het Speculatie topic uit dat er maar een klein deel van de kaarten beschikbaar wordt gesteld voor de gene met een abonnement....Dus dan heb je dus kans dat als je een abonnement hebt, je nog geen garantie/voorrang op een kaartje heb/krijgt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 14:41 

Hardtraxx Veteran

Ik snap de insteek van Q ergens wel, alleen nu ze op social media zeggen dat maar een klein deel van de tickets priority wordt dan snap ik er echt niks meer van, je zou maar 50 euro lappen en geen priority ticket bemachtigen >.<

Ga dan gewoon vol door met wat je opzet en 100% garanderen dat je tickets krijgt, en niet de keutel intrekken na wat kritiek.

Voor een organisatie als Q dance zou ik best wat eurootjes willen betalen voor zoiets als ik verzekerd ben van Qlimax en Defqon, maar als ze nu al zeggen dat het alsnog geen garantie is dan snap ik de insteek van het platform niet meer zo. Want speciale merch en een paar livesetjes hoef ik het iig niet te doen >.<

edit: ze staan behoorlijk in damage control modus zo te zien. Flink actief aan het reageren overal. Ben benieuwd of ze de poot stijf houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 15:09 

Hardtraxx Veteran

Q dance heeft het gewoon verkeerd aangepakt. Niemand heeft het meer over die geweldige nieuwe online content. Maar alleen over die ticketsale passage.

Haal dat er gewoon uit. Uitverkopen doen ze toch wel..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 15:12 

Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
Uitverkopen doen ze toch wel..

Ja maar die priority tickets is één van de belangrijkste beweegredenen voor mensen om het wél of niet te doen. Als ze dat eruit halen en ze pakken 1000 abbo's ipv 10.000 abbo's...

Daarom vind ik het zo raar dat ze het priority gedeelte nu al weer afzwakken :P je kiest er voor om mensen te laten betalen voor voorkruipen, hou dan ook hieraan vast en zwak het niet meer af met "een gedeelte van de tickets wordt voor de priority's" waardoor je straks misschien 50 euro lapt en alsnog geen voorrang hebt >.<

Ik ben er ook niet voor, maar zoals al eerder aangegeven is het op deze manier voor twee kanten negatief.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 15:24 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
RTM93 schreef:
Uitverkopen doen ze toch wel..

Ja maar die priority tickets is één van de belangrijkste beweegredenen voor mensen om het wél of niet te doen. Als ze dat eruit halen en ze pakken 1000 abbo's ipv 10.000 abbo's...

Daarom vind ik het zo raar dat ze het priority gedeelte nu al weer afzwakken :P je kiest er voor om mensen te laten betalen voor voorkruipen, hou dan ook hieraan vast en zwak het niet meer af met "een gedeelte van de tickets wordt voor de priority's" waardoor je straks misschien 50 euro lapt en alsnog geen voorrang hebt >.<

Ik ben er ook niet voor, maar zoals al eerder aangegeven is het op deze manier voor twee kanten negatief.

In hun defense, dat plaatje dat je eerst zag was geen officiële berichtgeving. Dus ze kruipen ook nergens van terug als dit hun eerste intentie ermee was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 20:27 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2021 09:58 

Hardtraxx Elite

Voor welke evenementen van Q in Nederland heb je tegenwoordig (pre-Corona tijd) überhaupt dan nog iets aan voorrang? Is Qlimax niet nog het enige Q-event waar je billenknijpend in de wachtrij staat voor een ticket?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2021 10:47 

Hardtraxx Addict

Gaan VWAB, Intents, Defqon en Supremacy niet ook altijd heel erg hard? Wellicht herinner ik het me verkeerd, maar naar mijn weten moet je daar ook altijd behoorlijk snel zijn als je een kaartje wilt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2021 10:49 

Hardtraxx Veteran

Klopt, en B-Front's Coffeeclub :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2021 10:53 

Hardtraxx Veteran

Pannenkoek schreef:
Gaan VWAB, Intents, Defqon en Supremacy niet ook altijd heel erg hard? Wellicht herinner ik het me verkeerd, maar naar mijn weten moet je daar ook altijd behoorlijk snel zijn als je een kaartje wilt.

RomanAnthony schreef:
Voor welke evenementen van Q

en dan komen met VWAB, Intents en Supremacy xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2021 11:57 

Hardtraxx Addict

ErikZ schreef:
Pannenkoek schreef:

RomanAnthony schreef:
Voor welke evenementen van Q

en dan komen met VWAB, Intents en Supremacy xd

Ik moest nog even wakker worden denk ik, my bad! :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2021 16:04 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2021 16:09 

Hardtraxx Veteran

Het vuur is een beetje gedoofd, dus hier heb je wat olie :lol: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2021 09:10 

Hardtraxx Veteran