Hoop voor 'm dat 'ie op een Still reed.hurricane wrote:.... Wildstylez vroeger heftruck chauffeur was![]()
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Dat zei Wildstylez in september ook. Ik neem het allemaal maar met een korreltje zout.hurricane wrote:....
.... Release zal ongeveer einde van het jaar worden is de bedoeling
leuke weetjes uit Wildy / HHZ Twitch stream
-
HHardtraxxer
- 477 posts member since 2019
- last seen 11 days ago
Marketing technisch het best, zo de rond de sinterklaas/ kerst/ cadeau maandhurricane wrote:.. Release zal ongeveer einde van het jaar worden is de bedoeling[/size]
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Waren wel leuke sessies, maar redelijk veel standaard gasten. Waarom geen Headhunterz, DBSTF, E-Force of Wildstylez?
Veel standaard gasten en dan deze namen? Die 3 acts (Wildstylez wat minder) zag je overal afgelopen jaar in elke set/eventhotymoty wrote:Waren wel leuke sessies, maar redelijk veel standaard gasten. Waarom geen Headhunterz, DBSTF, E-Force of Wildstylez?
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Vraag is wel; wanneer worden die 3 tracks gereleased van die talents?
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Soon™Revolting Against wrote:Vraag is wel; wanneer worden die 3 tracks gereleased van die talents?
Dit schreeuwt wel om een EPRevolting Against wrote:Vraag is wel; wanneer worden die 3 tracks gereleased van die talents?
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Man, van alle artiesten...
Heb echt 0 verwachtingen
Heb echt 0 verwachtingen
-
DDonateur
- 262 posts member since 2012
- last seen 1 day ago
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Misschien wel interessant.
View on YouTube
View on YouTube
Weet iemand waar Delete in godsnaam allemaal over aant raaskallen is op Insta story, kan er geen touw aan vast knopen? Als ik niet beter wist (misschien doe ik dat ook niet) zou ik zeggen dat ie onder invloed is.
Gaat al even niet goed met de beste man. Zit nu weer in een dip klaarblijkelijk. Hopelijk vindt ie snel de hulp die hij nodig heeft.Roan wrote:Weet iemand waar Delete in godsnaam allemaal over aant raaskallen is op Insta story, kan er geen touw aan vast knopen? Als ik niet beter wist (misschien doe ik dat ook niet) zou ik zeggen dat ie onder invloed is.
Ter referentie: https://www.reddit.com/r/hardstyle/comm ... 6/deleted/
Je artiestenpagina is wellicht niet de handigste plek om dit soort dingen neer te zetten.. Doet me bij vlagen ook een beetje denken aan de prachtige tirades van Hardstylboy vroeger.
Je artiestenpagina is wellicht niet de handigste plek om dit soort dingen neer te zetten.. Doet me bij vlagen ook een beetje denken aan de prachtige tirades van Hardstylboy vroeger.
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Oei, daar gaat hij geen vrienden mee maken.
Ik snapte er ook geen hout van, eerst zeggen dat hij moderne 'euphoric' niets vindt, om vervolgens 200 artiesten op te noemen die hij wel gaaf vindt. Weet nog steeds niet of het nou een positieve post of een rant was.Roan wrote:Weet iemand waar Delete in godsnaam allemaal over aant raaskallen is op Insta story, kan er geen touw aan vast knopen? Als ik niet beter wist (misschien doe ik dat ook niet) zou ik zeggen dat ie onder invloed is.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 13 days ago
Heeft ondertussen een nieuw verhaal gepost.
Hij gaat er een video over maken en er dieper op in omdat hij met alleen woorden wellicht verkeerd over kan komen.
Ook is hij met een groot project bezig. (album misschien ?)
Hij gaat er een video over maken en er dieper op in omdat hij met alleen woorden wellicht verkeerd over kan komen.
Ook is hij met een groot project bezig. (album misschien ?)