Sterk.Cryex wrote:Is die nu ook getekend daar? of heeft hij alleen een guestrelease gehad.RTM93 wrote:vasto een gast release heeft op spoontech
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
SaltyPaling wrote:Ik snap niet helemaal wat de toegevoegde waarde hiervan is, iemand?RTM93 wrote:Wist je dat, vasto een gast release heeft op spoontech, en Hatom op apexx!
Het is trouwens APEX met 1 X.
Godverdomme jongens ik dacht dat jullie hardstyle elites waren.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Cryex wrote:Is die nu ook getekend daar? of heeft hij alleen een guestrelease gehad.RTM93 wrote:vasto een gast release heeft op spoontech
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 1 day ago
Stelletje rebellen
Ik dacht dat Hatom op Apexx zat hoorCryex wrote:Het is trouwens APEX met 1 X.
Benieuwd wat ze precies van plan zijn. Gaan er artiesten komen die vast releasen op Hardcore of die special. Of wordt dat een plek waar alle hardcore platen van Radical en of nosferatu op komen. Die talents lijkt mij vanzelfsprekend.Martin Waus wrote:View on Facebook
Ik probeer m'n enthousiasme nog even te temperen, voordat we straks te horen krijgen dat dit weer een of andere 1 aprilgrap is.Martin Waus wrote:View on Facebook
Het was een oprechte vraag maar nu blijkt het een 1 april grap te zijn die ik niet snap ofzoNuracore wrote:SaltyPaling wrote:Ik snap niet helemaal wat de toegevoegde waarde hiervan is, iemand?RTM93 wrote:Wist je dat, vasto een gast release heeft op spoontech, en Hatom op apexx!
Denk dat je m wel aardig hebt zo. Verwacht ook guest releases van hardcore dj's op het sub label. Geen idee wat er op het special label zal komen.Elektrify wrote:Benieuwd wat ze precies van plan zijn. Gaan er artiesten komen die vast releasen op Hardcore of die special. Of wordt dat een plek waar alle hardcore platen van Radical en of nosferatu op komen. Die talents lijkt mij vanzelfsprekend.Martin Waus wrote:View on Facebook
Apex en Spoontech hebben dezelfde eigenaar. Aangezien beide fanbases super verschillend zijn en over het algemeen niet mega fan zijn van elkaars sound leek het ons leuk om een Piepkick track op Spoon te gooien en een wacky Hatom track op Apex.Paling wrote: Het was een oprechte vraag maar nu blijkt het een 1 april grap te zijn die ik niet snap ofzo
Puur zodat iedereen lekker kan gaan zeuren.
En dat is gelukt.
Something’s coming… our family will be expanding soon.
Who do you think will join the ranks of Art of Creation?

Ik zie in die rechter Sephyx, andere geen idee. Misschien Sefa? Maar dat lijkt me sterk.

Ik zie in die rechter Sephyx, andere geen idee. Misschien Sefa? Maar dat lijkt me sterk.
I'm not your bro, buddyBroken Balance wrote:It's just a prank bro
bron?Cryex wrote:Apex en Spoontech hebben dezelfde eigenaar. Aangezien beide fanbases super verschillend zijn en over het algemeen niet mega fan zijn van elkaars sound leek het ons leuk om een Piepkick track op Spoon te gooien en een wacky Hatom track op Apex.Paling wrote: Het was een oprechte vraag maar nu blijkt het een 1 april grap te zijn die ik niet snap ofzo
Puur zodat iedereen lekker kan gaan zeuren.
En dat is gelukt.
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Gvd

-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Schijnt een of andere Arize te zijn.Ronzz wrote:Something’s coming… our family will be expanding soon.
A-Rize - Do They Hear Me - https://www.twitch.tv/videos/828020785?t=0h25m4s
A-Rize - Faith Of The Saint - https://www.twitch.tv/videos/760625273?t=3h16m24s
Als dat zo is vind ik het nogal wat om die jongen (Arize) zo voor de leeuwen te gooien. Laten we eerlijk zijn, alles wat nu uitkomt op AoC wordt reikhalzend naar uit gekeken. Weet niet of de meeste fans van het label nu staan te springen voor de naam Arize. Of ze moeten bij het label echt zo sure zijn dat hij een zekerheidje is. Ik had dan toch liever een naam gezien welke al wat releases op zijn CV heeft of zich inmiddels wel bewezen bij de kleinere labels.
Maar hey we wachten het af!
Maar hey we wachten het af!
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025

Defqon anthems + broadcast zoals ze met Qlimax ook deden misschien?
Zou mooi voor A-Rize en AoC zijn. Die man is echt een ziek talent.
Holy shit die 1e trackPedaalemre wrote: A-Rize - Do They Hear Me - https://www.twitch.tv/videos/828020785?t=0h25m4s
A-Rize - Faith Of The Saint - https://www.twitch.tv/videos/760625273?t=3h16m24s