Hardtraxxer
150 posts member since 2017
last seen 8 hours ago
kbm_ wrote:ik gok op Sephyx en Aftershock.
gezien dat beide personen duidelijk oren hebben, denk ik niet dat het afterschok is. aftershock heeft altijd zijn gezicht bedekt.
Hardtraxxer
476 posts member since 2016
oot wrote:
gezien dat beide personen duidelijk oren hebben, denk ik niet dat het afterschok is. aftershock heeft altijd zijn gezicht bedekt.
Toch denk ik dat hij er wel oren naar heeft :P
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Nah:

View on Instagram

View on Instagram
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 12 days ago
Aankomende vrijdag, 9 april, om 20.00u is er een nieuwe TweekaTV. Op zich niets heel speciaal zou je zeggen. Echter is het deze keer een gated kicks editie.

Met het aantal gated kicks liefhebbers hier lijkt het mij wel een wist-je-datje waard.

Link: View on YouTube
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 16 days ago
Grim wrote:Aankomende vrijdag, 9 april, om 20.00u is er een nieuwe TweekaTV. Op zich niets heel speciaal zou je zeggen. Echter is het deze keer een gated kicks editie.

Met het aantal gated kicks liefhebbers hier lijkt het mij wel een wist-je-datje waard.

Ben bang dat het de moeite niet waard is, die lullen letterlijk door 9/10 platen heen
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 4 hours ago
Ik ken er anders wel een aantal die wekelijks trouwe luisteraars zijn ondanks dat gezever door die platen heen. Ik kan jammer genoeg ook weinig met dat gelul tussen de muziek door.
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 13 hours ago
Grim wrote:Echter is het deze keer een gated kicks editie.
Opgewekte dj Cro geluiden
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
SL8492 wrote:Ik ken er anders wel een aantal die wekelijks trouwe luisteraars zijn ondanks dat gezever door die platen heen. Ik kan jammer genoeg ook weinig met dat gelul tussen de muziek door.
Zijn het Belgen?
Hardtraxx Veteran
last seen 12 days ago
Broken Balance wrote:Zijn het Belgen?
<-- zie avatar
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
ErikZ wrote:
Grim wrote:Aankomende vrijdag, 9 april, om 20.00u is er een nieuwe TweekaTV. Op zich niets heel speciaal zou je zeggen. Echter is het deze keer een gated kicks editie.

Ben bang dat het de moeite niet waard is, die lullen letterlijk door 9/10 platen heen
Dat is echt verschrikkelijk inderdaad.
Ik luister ook geen nieuwe tracks meer als de preview in een Tweekaz podcast zit.
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
Sephyx zit nu officieel bij AOC en er is een Headhunterz & Sephyx collab in de maak :)
Hardtraxxer
682 posts member since 2017
last seen Jun 2026

Even de tracklist bekeken en niet echt de moeite waard. Had geen set van 5 uur spoontech verwacht maar dit was een set met 80% nieuwe platen die een gated mid hebben. En aangezien dat sowieso de hype van het moment is krijg je best een voorspelbare lijst. 0 spoontech, geen Savage Squad, geen Thera. Alleen 1x Delete als ik het goed zag :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
last seen 12 days ago
Ik was die stream helemaal vergeten xd Heb het net even aangeklikt en was van plan er even snel door te skippen. Op 17:40 zeggen ze dat ze geen Spoontech en dergelijke gaan draaien want dat is niet hun stijl. Meer de oudere dingen waar een gated in zit of zoals je zelf zegt nieuwere platen met een gated mid-intro.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Pedaalemre wrote:Sephyx zit nu officieel bij AOC en er is een Headhunterz & Sephyx collab in de maak :)
Zeer tof. Vind Sephyx de laatste jaren echt de beste 'nieuwkomer' of hoe je het ook wilt noemen.
Hardtraxx Veteran
8655 posts member since 2013
last seen 11 hours ago
Rickzel wrote:
Grim wrote:Echter is het deze keer een gated kicks editie.
Opgewekte dj Cro geluiden
:loving:
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
Wat zal dit zijn?

Image
Hardtraxxer
939 posts member since 2018
last seen 13 days ago
Album aankondiging?
Live set?
Koningsdag stream vanaf locatie?
Merchandise?
Producer/sample pack?
Radioshow?
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
HYPE :corn:
Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 12 hours ago
Laten we hopen dat ze met een nieuwe vaccinatiestrategie komen want vind die van het kabinet nogal belabberd.

Maar ik denk dat het een nieuw concept is waaronder ze tracks gaan uitbrengen. Ik gok harder state of mind.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Mark With A Tarrel wrote:Laten we hopen dat ze met een nieuwe vaccinatiestrategie komen want vind die van het kabinet nogal belabberd.
Alles goed verder?
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 14 hours ago
Wellicht is dit interessant voor de huis, tuin-en keuken producers onder ons:
⚠️Beginnende Hardstyle producers opgelet!⚠️

Ben je een beginnende Hardstyle producer en wil jij feedback ontvangen op één van je tracks van niemand minder dan Hardstyle pionier Zany? Lees dan zeker verder!

Vanuit de minor Dance Industry organiseren we Dutch Dance University, een tweedaagse online conferentie dat op donderdag 22 en vrijdag 23 april wordt gestreamd via Twitch. Tijdens deze conferentie willen we talentvolle producers de kans geven om te shinen. Niemand minder dan DJ Zany zal op vrijdag 23 april om 16:45 uur alle ingezonden tracks van feedback voorzien. Een unieke kans om jezelf als beginnende producer in de schijnwerpers te zetten!

Ben jij een beginnende Hardstyle producer en wil je gebruik maken van deze unieke kans? Stuur dan jouw demo vóór maandag 19 april a.s. in naar Dutchdanceuniversity@gmail.com en wie weet wordt jouw track op vrijdag 23 april a.s. van feedback voorzien!

Meer info over de tweedaagse conferentie? Check dan https://www.facebook.com/events/460515855161244/
Hardtraxxer
150 posts member since 2017
last seen 8 hours ago
Aftershock dus officieel bij Art of Creation zit :thumbup:
Hardtraxxer
828 posts member since 2008
last seen Jul 2026
oot wrote:Aftershock dus officieel bij Art of Creation zit :thumbup:
Geweldige aanwinst :worship:
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
Zit een leuk stukje in van HHZ die praat over WSZ als producer.

View on YouTube
Hardtraxx Veteran
14320 posts member since 2011
last seen 3 hours ago
Aftershock ontmaskering:
[facebookvideo]https://fb.watch/4UkA7ksLj2/[/facebookvideo]

Surprise