Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2971, 2972, 2973, 2974, 2975, 2976, 2977 ... 3067  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2021 12:44 

Hardtraxxer

kbm_ schreef:
ik gok op Sephyx en Aftershock.

gezien dat beide personen duidelijk oren hebben, denk ik niet dat het afterschok is. aftershock heeft altijd zijn gezicht bedekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2021 13:55 

Hardtraxxer

oot schreef:
kbm_ schreef:

gezien dat beide personen duidelijk oren hebben, denk ik niet dat het afterschok is. aftershock heeft altijd zijn gezicht bedekt.

Toch denk ik dat hij er wel oren naar heeft :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2021 14:23 

Hardtraxx Veteran

kbm_ schreef:

Nah:

https://www.instagram.com/p/CM2DM0lhTQD/

https://www.instagram.com/p/CMzj_rzHcdc/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2021 10:58 

Hardtraxx Veteran

Aankomende vrijdag, 9 april, om 20.00u is er een nieuwe TweekaTV. Op zich niets heel speciaal zou je zeggen. Echter is het deze keer een gated kicks editie.

Met het aantal gated kicks liefhebbers hier lijkt het mij wel een wist-je-datje waard.

Link: https://www.youtube.com/watch?v=qtsMsUWOfRs
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2021 11:11 

Hardtraxx Veteran

Grim schreef:
Aankomende vrijdag, 9 april, om 20.00u is er een nieuwe TweekaTV. Op zich niets heel speciaal zou je zeggen. Echter is het deze keer een gated kicks editie.

Met het aantal gated kicks liefhebbers hier lijkt het mij wel een wist-je-datje waard.

Ben bang dat het de moeite niet waard is, die lullen letterlijk door 9/10 platen heen
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2021 11:25 

Hardtraxx Veteran

Ik ken er anders wel een aantal die wekelijks trouwe luisteraars zijn ondanks dat gezever door die platen heen. Ik kan jammer genoeg ook weinig met dat gelul tussen de muziek door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2021 13:09 

Hardtraxx Veteran

Grim schreef:
Echter is het deze keer een gated kicks editie.

Opgewekte dj Cro geluiden
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2021 14:10 

Kraak... Piep...

SL8492 schreef:
Ik ken er anders wel een aantal die wekelijks trouwe luisteraars zijn ondanks dat gezever door die platen heen. Ik kan jammer genoeg ook weinig met dat gelul tussen de muziek door.

Zijn het Belgen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2021 14:45 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Zijn het Belgen?

<-- zie avatar
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2021 18:13 

Hardtraxx Elite

ErikZ schreef:
Grim schreef:

Ben bang dat het de moeite niet waard is, die lullen letterlijk door 9/10 platen heen

Dat is echt verschrikkelijk inderdaad.
Ik luister ook geen nieuwe tracks meer als de preview in een Tweekaz podcast zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2021 13:37 

Hardtraxx Veteran

Sephyx zit nu officieel bij AOC en er is een Headhunterz & Sephyx collab in de maak :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2021 10:19 

Hardtraxxer

Grim schreef:

Even de tracklist bekeken en niet echt de moeite waard. Had geen set van 5 uur spoontech verwacht maar dit was een set met 80% nieuwe platen die een gated mid hebben. En aangezien dat sowieso de hype van het moment is krijg je best een voorspelbare lijst. 0 spoontech, geen Savage Squad, geen Thera. Alleen 1x Delete als ik het goed zag :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2021 10:24 

Hardtraxx Veteran

Ik was die stream helemaal vergeten xd Heb het net even aangeklikt en was van plan er even snel door te skippen. Op 17:40 zeggen ze dat ze geen Spoontech en dergelijke gaan draaien want dat is niet hun stijl. Meer de oudere dingen waar een gated in zit of zoals je zelf zegt nieuwere platen met een gated mid-intro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2021 12:43 

Hardtraxx Veteran

Pedaalemre schreef:
Sephyx zit nu officieel bij AOC en er is een Headhunterz & Sephyx collab in de maak :)

Zeer tof. Vind Sephyx de laatste jaren echt de beste 'nieuwkomer' of hoe je het ook wilt noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2021 17:51 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Grim schreef:
Echter is het deze keer een gated kicks editie.

Opgewekte dj Cro geluiden

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2021 16:48 

Hardtraxx Veteran

Wat zal dit zijn?

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2021 17:07 

Hardtraxxer

Album aankondiging?
Live set?
Koningsdag stream vanaf locatie?
Merchandise?
Producer/sample pack?
Radioshow?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2021 17:45 

Hardtraxx Veteran

HYPE :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2021 19:57 

Hardtraxx Veteran

Laten we hopen dat ze met een nieuwe vaccinatiestrategie komen want vind die van het kabinet nogal belabberd.

Maar ik denk dat het een nieuw concept is waaronder ze tracks gaan uitbrengen. Ik gok harder state of mind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2021 08:24 

Kraak... Piep...

Mark With A Tarrel schreef:
Laten we hopen dat ze met een nieuwe vaccinatiestrategie komen want vind die van het kabinet nogal belabberd.

Alles goed verder?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2021 13:55 

Hardtraxx Veteran

Wellicht is dit interessant voor de huis, tuin-en keuken producers onder ons:

Citaat:
⚠️Beginnende Hardstyle producers opgelet!⚠️

Ben je een beginnende Hardstyle producer en wil jij feedback ontvangen op één van je tracks van niemand minder dan Hardstyle pionier Zany? Lees dan zeker verder!

Vanuit de minor Dance Industry organiseren we Dutch Dance University, een tweedaagse online conferentie dat op donderdag 22 en vrijdag 23 april wordt gestreamd via Twitch. Tijdens deze conferentie willen we talentvolle producers de kans geven om te shinen. Niemand minder dan DJ Zany zal op vrijdag 23 april om 16:45 uur alle ingezonden tracks van feedback voorzien. Een unieke kans om jezelf als beginnende producer in de schijnwerpers te zetten!

Ben jij een beginnende Hardstyle producer en wil je gebruik maken van deze unieke kans? Stuur dan jouw demo vóór maandag 19 april a.s. in naar [email protected] en wie weet wordt jouw track op vrijdag 23 april a.s. van feedback voorzien!

Meer info over de tweedaagse conferentie? Check dan https://www.facebook.com/events/460515855161244/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2021 21:17 

Hardtraxxer

Aftershock dus officieel bij Art of Creation zit :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2021 11:40 

Hardtraxxer

oot schreef:
Aftershock dus officieel bij Art of Creation zit :thumbup:

Geweldige aanwinst :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2021 14:05 

Hardtraxx Veteran

Zit een leuk stukje in van HHZ die praat over WSZ als producer.

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2021 21:49 

Hardtraxx Veteran

Aftershock ontmaskering:

Surprise
Vorige  1 ... 2971, 2972, 2973, 2974, 2975, 2976, 2977 ... 3067  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen