Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2965, 2966, 2967, 2968, 2969, 2970, 2971 ... 3067  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2021 11:46 

Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Enige goede oplossing idd, je kunt zo'n moment voor Phuture Noize en zijn fans niet over laten gaan. Gewoon wachten op een moment dat het zeker kan, ben er van overtuigd dat ze er wel weer wat speciaals van weten te maken.

Absoluut, en daar heb ik de volle 100% vertrouwen in. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2021 22:06 

Hardtraxxer

Headhunterz gaat Take It All van Sound Rush remixen en Sound Rush Gimme Love van Noisecontrollers.
Geloof dat er zo’n remix album zou komen van elkaar bij AOC?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2021 22:27 

Hardtraxx Veteran

Revolting Against schreef:
Headhunterz gaat Take It All van Sound Rush remixen

+ dat gaat ie morgen om 20:00 live op Twitch doen, https://www.twitch.tv/therealheadhunterz
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2021 00:56 

Hardtraxx Veteran

Headhunterz gaat Take It All van Sound Rush remixen en Sound Rush Gimme Love van Noisecontrollers.
Geloof dat er zo’n remix album zou komen van elkaar bij AOC?

In een BBQ AOC vlog hebben ze lootjes getrokken van wie iemand een plaat moest remixen. Zal wel gewoon een EP worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2021 10:07 

Hardtraxxer

Ja precies dat, remix EP. Volgens mij noemen ze het al een ‘album’ als er 6 tot 8 nummers op staan.

Iemand een idee van de rest? Wildstylez, NC, BM? Audiotricz (zijn wel weg, maar misschien lag er al wat klaar?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2021 14:52 

Hardtraxx Veteran

Kijk de AoC BBQ vlog zou ik zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2021 15:09 

Hardtraxxer

Al gezien, maar daarin zijn slechts lootjes getrokken en nog geen tracks bekend gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2021 15:26 

Hardtraxx Veteran

Ohhh ja klopt, oeps. Dan zijn deze 2 de enige die bekend zijn tot nu toe denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2021 16:40 

Hardtraxx Addict

Pedaalemre schreef:
Ohhh ja klopt, oeps. Dan zijn deze 2 de enige die bekend zijn tot nu toe denk ik.

Volgens mij wilde Wildstylez heel graag last of the Mohicanz remixen. Maar weet niet of dat officieel ook gaat gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2021 20:42 

Hardtraxx Veteran

The Ace of Bass schreef:
Pedaalemre schreef:

Volgens mij wilde Wildstylez heel graag last of the Mohicanz remixen. Maar weet niet of dat officieel ook gaat gebeuren.

Die statement heeft hij nooit genaakt toch? Slechts dat het zijn favoriete track is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2021 21:29 

Hardtraxx Addict

Nuracore schreef:
Die statement heeft hij nooit genaakt toch? Slechts dat het zijn favoriete track is.

Nee klopt, is ook wat ik er uit haal. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2021 21:32 

Hardtraxx Veteran

Vgm is dat een soort meme/inside joke tussen hun 2 tho. Heeft Wildstylez vaker over gegrapt in interviews enz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2021 00:14 

Hardtraxx Elite

Pedaalemre schreef:
Vgm is dat een soort meme/inside joke tussen hun 2 tho. Heeft Wildstylez vaker over gegrapt in interviews enz.

Dit inderdaad.
Volgens mij is het namelijk zijn minst favoriete HHZ-track :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2021 00:38 

Hardtraxx Veteran

Zou vet zijn als hij 'e'en van de Psychedelic EP tracks remixed. Past wel in zijn straatje maar ben bang dat het een 2017-heden track word.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2021 10:57 

Hardtraxx Elite

Nuracore schreef:
Zou vet zijn als hij 'e'en van de Psychedelic EP tracks remixed. Past wel in zijn straatje maar ben bang dat het een 2017-heden track word.

Zal idd wel recente track worden....
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2021 11:13 

Hardtraxxer

Pedaalemre schreef:

Klopt! in de Hard with Style Art of Creation special zegt Wildstylez dat het zijn minst favoriete Headhunterz plaat is en dat Last of the Mohicanz hem doet denken aan kabouter plop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2021 13:02 

Hardtraxx Addict

Ihor Fedorutsa (Unresolved)
Citaat:
today i want to tell you a sad story , i did a livestream a while ago, “Gabrielz Djz” seems to like my track “the void” that much that he decided to cut the track from the stream , and upload it straight to spotify ofcourse with “2021 Gabrielz Ddz credits” and even with the fx i used from the mixer while i was playing.
welcome to 2021 ladies & gentlemen with all the copyright rules we have this is still possible, a random guy can upload any unreleased stuff on his own name and earn money. Ofcourse i’m trying to take this down!
Thanks Gabrielz djz you’re the reason if i won’t play any new track in any livestream anymore ever. Suka

https://www.facebook.com/fedoteck/posts ... 7174327143

https://open.spotify.com/track/1M34MFvX ... -fnknSHIrA
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2021 13:48 

Hardtraxx Addict

Jezus, wat ben je dan een zielig ventje zeg. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2021 14:29 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
welcome to 2021 ladies & gentlemen with all the copyright rules we have this is still possible, a random guy can upload any unreleased stuff on his own name and earn money.

Deze man heeft ook het IQ van een mislukte pannekoek. Copyrightsystemen kunnen helemaal niks doen met onuitgebrachte muziek omdat die nog niet in het systeem zitten. Als artiest zou je dat soort dingen toch moeten weten, vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2021 18:06 

Hardtraxx Elite

Defqon.1 vindt plaats in juni 2022 :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2021 18:23 

Hardtraxxer

Logisch toch? Of wanen mensen zich serieus in de illusie dat we deze zomer weer met 50.000 tot 70.000 man lekker op een festivalletje lopen te slenteren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2021 18:30 

Hardtraxx Veteran

Logisch ja, maar niet minder zuur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2021 18:30 

Hardtraxx Addict

Logisch toch? Of wanen mensen zich serieus in de illusie dat we deze zomer weer met 50.000 tot 70.000 man lekker op een festivalletje lopen te slenteren?

Ja. Nee. Maar daarom is het alsnog wel balen.

Had de hoop op een normale festivalzomer in oktober vorig jaar al opgegeven, maar dit soort aankondigingen blijven gewoon alsnog ontzettend jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2021 19:15 

Hardtraxxer

True, het moet zeker voor een organisatie enorm janken zijn.
Wat ik mij nog wel afvroeg: is het festival nou uitverkocht? Want zo ver ik mij kan herrinneren was er toen alleen de member verkoop met code, maar die losse verkoop is er nooit gekomen toch?

Anyway, als ze weer zo’n briljante stream doen als vorig jaar ga ik weer zitten met een clubje mensen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2021 16:04 

Artiest

Grim schreef:
Citaat:
welcome to 2021 ladies & gentlemen with all the copyright rules we have this is still possible, a random guy can upload any unreleased stuff on his own name and earn money.

Deze man heeft ook het IQ van een mislukte pannekoek. Copyrightsystemen kunnen helemaal niks doen met onuitgebrachte muziek omdat die nog niet in het systeem zitten. Als artiest zou je dat soort dingen toch moeten weten, vind ik.

Ligt eraan of de track al is ingediend bij buma etc. Ook onuitgebrachte muziek kan copyright erop hebben.

Het is ondanks dat ook nog eens makkelijk om een track op Spotify uit te brengen die niet van jezelf is.
Vorige  1 ... 2965, 2966, 2967, 2968, 2969, 2970, 2971 ... 3067  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen