Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2964, 2965, 2966, 2967, 2968, 2969, 2970 ... 3067  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2021 10:46 

Hardtraxx Veteran

Rowanyt1309 schreef:
BroodjeKroket schreef:
Uberhout schreef:
Radical Redemption is bezig met een remix van TNT - Countdown
Staat op zijn insta story

Ik zou het eigenlijk eerst eens moeten luisteren alvorens ik conclusies trek, maar ik denk dat hij zijn handen beter van dit soort platen af kan houden. Ze worden er vaak niet beter op.

Hier ben ik het mee eens.

Zonder te luisteren al? Achterlijk gedoe weer :lol: Vind dit altijd zo'n onzin. Als je de remix niet vet vind luister je hem toch lekker niet.

Radical heeft al vaker laten zien dat hij classics perfect kan remixen (Donkey Rollers - Chaos).

En wat ik tot nu toe gehoord heb klinkt zeker niet verkeerd :) Hebben zelf Countdown nog regelmatig gedraaid, één van de vettere TNT platen wmbt, maar ben heel benieuwd wat er van gemaakt wordt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2021 10:59 

Hardtraxx Veteran

Classic gatekeeping weer ja. Om er rillingen van te krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2021 11:38 

Hardtraxxer

Gewoon te snel een conclusie getrokken.. Preview valt me persoonlijk tot nu toe niet tegen. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2021 12:04 

Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Classic gatekeeping weer ja. Om er rillingen van te krijgen.

Ja te kinderachtig voor woorden ook >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2021 14:05 

Kraak... Piep...

Snap wel als je waarde hecht aan het origineel dat je een moderne remix niks gaat vinden. Maar luister dan het origineel. Dit is een plaat van 10 jaar oud en de remix gaat echt niet de plek van het origineel in nemen in de setjes waar de plaat al langs zou komen, het is een compleet andere tak van hardstyle en daarom een prima idee als remix, doe ff kalm :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2021 14:37 

Hardtraxxer

Sowieso is de bedoeling van een remix niet een "betere" plaat maken. Vind het ook zonde dat een remix zo vaak op die manier beoordeelt wordt. Ik verwacht er ook niet te veel van (omdat radical) maar betekent niet dat die het niet zou moeten proberen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2021 14:45 

Hardtraxx Veteran

Nee nee jullie begrijpen het verkeerd zodra de RR remix uit is wordt het origineel verbannen en van streaming platforms gegooid.

TNT hadden volgens hun socials nog 2 andere van hun classics up 4 remix. Countdown was daar 1 van, maar ook First Match 2011 en nog een andere welke ik me niet meer herinner (vgm Phases).
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2021 14:56 

Hardtraxx Elite

Phases was dat inderdaad ja :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2021 15:07 

Hardtraxx Veteran

Mark With A Tarrel schreef:
Nee nee jullie begrijpen het verkeerd zodra de RR remix uit is wordt het origineel verbannen en van streaming platforms gegooid.

TNT hadden volgens hun socials nog 2 andere van hun classics up 4 remix. Countdown was daar 1 van, maar ook First Match 2011 en nog een andere welke ik me niet meer herinner (vgm Phases).

Nou ben ik wel van mening dat je wel heel zelfverzekerd moet zijn om een iconische track als Phases te remixen :lol: maar zou er altijd wel nieuwsgierig naar zijn.

Vaak zie je toch dat zo'n minder geslaagde remix wel heel snel weer weg ebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2021 15:11 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Mark With A Tarrel schreef:

Nou ben ik wel van mening dat je wel heel zelfverzekerd moet zijn om een iconische track als Phases te remixen :lol: maar zou er altijd wel nieuwsgierig naar zijn. Denk niet dat er om een track als Countdown heel veel sentiment hangt ofzo, daarom juist heel geschikt om te laten remixen.

Vaak zie je toch dat zo'n minder geslaagde remix wel heel snel weer weg ebt.

:x
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2021 15:12 

Hardtraxx Veteran

Dat is een andere plaat. Ik ga er vanuit dat ze deze bedoelen >.<

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2021 15:14 

Hardtraxx Veteran

Ohja, tuurlijk :$

Blijft alsnog extreem kut, die rape van Les Phases :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2021 13:53 

Hardtraxxer

Audiotricz weg bij AoC:
https://www.facebook.com/artofcreationo ... 8807933672
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2021 16:58 

Hardtraxx Veteran

Dat vind ik best wel vreemd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2021 17:21 

Hardtraxx Addict

Alm1ghty schreef:
Dat vind ik best wel vreemd.

Headhunterz liet op Twitch al weten dat één van de twee een baan bij een ander label heeft. Reddit detectives zagen op Linkedin dat Kenneth nu A&R manager is bij I Am Hardstyle. Vind het dan best logisch dat je daar dan gelijk je muziek uitbrengt.

Bron:
https://clips.twitch.tv/SnappyBoxyMooseAMPEnergyCherry
https://www.reddit.com/r/hardstyle/comm ... text=10000
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2021 17:48 

Hardtraxx Veteran

Dat vind ik best wel logisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2021 10:07 

Hardtraxxer

Aftershock op Facebook:
I’m happy to say that as of recently I’ve become a proud dad! Mom and son are doing great, Daddyshock still needs to get used to the sleepless nights..

Furthermore, I would like to inform you that I Am Hardstyle and I have decided to part ways. I am grateful for the support and guidance I Am Hardstyle and Brennan Heart have given me in the past two years.

That being said you can be sure that I’m working hard to get new music to your ears as soon as possible! <3

----

Daarnaast vond ik een reactie op reddit wel interessant en klinkt best logisch ook:

My guess is that there is beef going on between QDance and IAMH since not a single IAMH artist was on the DQ lineup nor relevant for other recent Q projects. I‘m also thinking about the lack of Brennan Heart during Dediqated.

Aftershock might got other offers or even decided for himself that his future might be brighter if Q opens a new door.

Aftershock is surely grateful for the support he received from IAMH - just think about stage times on HardBass and the Defqon Blue.

I love most of Aftershocks stuff and I’m happy if he‘s able to concentrate on his music and family now.

A lot of assumptions - feel free to correct me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2021 11:05 

Hardtraxx Veteran

AoC of Dirty Workz, verwacht ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2021 13:38 

Hardtraxx Veteran

Ik zou het terecht het vinden dat hij naar grotere podiums wilt. Hij maakt ook gewoon goede muziek. Als de geruchten waar zijn zou het zonde zijn als hij niet voor zich zelf zou kiezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2021 18:07 

Hardtraxxer

XQlusive Phuture Noize verplaatst naar 29 januari 2022.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2021 18:45 

Hardtraxx Veteran

BroodjeKroket schreef:

Ennn we zitten op meer dan 1,5 jaar later so far :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2021 20:03 

Hardtraxxer

Pedaalemre schreef:
BroodjeKroket schreef:

Ik vind het jammer maar ik ben toch van mening dat dit feest gewoon door moet kunnen gaan zonder beperkingen, dus als we dan tot 29 januari 2022 moeten wachten dan accepteer ik dat.

Hij heeft nu trouwens ook nog haast een jaar de tijd om nóg meer gave muziek te produceren. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2021 20:03 

Hardtraxx Veteran

Dat is ook weer waar ofc. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2021 22:06 

Hardtraxx Veteran

BroodjeKroket schreef:
Pedaalemre schreef:
BroodjeKroket schreef:

Ik vind het jammer maar ik ben toch van mening dat dit feest gewoon door moet kunnen gaan zonder beperkingen, dus als we dan tot 29 januari 2022 moeten wachten dan accepteer ik dat.

Hij heeft nu trouwens ook nog haast een jaar de tijd om nóg meer gave muziek te produceren. :woot:

Enige goede oplossing idd, je kunt zo'n moment voor Phuture Noize en zijn fans niet over laten gaan. Gewoon wachten op een moment dat het zeker kan, ben er van overtuigd dat ze er wel weer wat speciaals van weten te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2021 23:14 

Hardtraxxer

Eén ding is zeker: Q is wel loyaal met zijn artiestennaam.
Vorige  1 ... 2964, 2965, 2966, 2967, 2968, 2969, 2970 ... 3067  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen