Het cokeboybeest
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Bij deze beaamt. Sowieso geen standaard 206 a mattiesRTM93 wrote:Dan heb jij nog nooit in mijn 206 gezeten en ik denk dat menig hardtraxxer die mij kent dit kan beamenULTIMO wrote:Maar die hoeveelheid distortion slaat toch helemaal nergens meer op.![]()
Als ik wil dat mijn platen zo klinken koop ik wel een oude Peugeot 206 en zet ik daarin de muziek op maximaal volume. Klinkt hetzelfde.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 13 days ago
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025

-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 13 days ago
Vet!! Dat kan wel eens een hele smerige obscure plaat worden. Flink out of the box, ik voorspel reversed en gated kicks onaanvolgbaar.
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025

-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 6 days ago
Hele interessante collab, zeer benieuwd naar wat hier uit gaat komenPedaalemre wrote:
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025

Zou me niks verbazen dat ze een Live For This editie om War Force bouwen net als met D-Sturb vorig jaar.
Zou vet zijn
Zou vet zijn
Zou ik voor tekenen. Vond WarForce altijd wel een prima act met veel drive in hun platen. Hoop alleen niet dat er van die overstuurde Warface kicks gebruikt worden.
-
THardtraxxer
- 345 posts member since 2015
- last seen Jun 2026
https://vvem.nl/nieuws/kamer-stemt-voor ... xCDrXQVI-Y
Zal heel goed nieuws zijn als dat garantiefonds Er komt. Dit is gelukkig al een eerste stap in de richting
Zal heel goed nieuws zijn als dat garantiefonds Er komt. Dit is gelukkig al een eerste stap in de richting
Kijk das wel positief nieuws!TBA+ wrote:https://vvem.nl/nieuws/kamer-stemt-voor-garantiefonds-evenementen/?fbclid=IwAR341e8oYkwHE9vEbFHKdPATY4c7RR9y5YIUAQ0jaEnEczxg9xCDrXQVI-Y
Bezig met 2 remixen
Een zogenaamde "hardertrance" remix voor Geck-o en een remix voor Vyral 
Poah die laatste heel benieuwd naar. Perfecte platen om te remixenDjThera wrote:Bezig met 2 remixenEen zogenaamde "hardertrance" remix voor Geck-o en een remix voor Vyral
Eh er staan toch alleen artiesten, niet welke platen of mis ik iets?Hekzitter wrote:Poah die laatste heel benieuwd naar. Perfecte platen om te remixenDjThera wrote:Bezig met 2 remixenEen zogenaamde "hardertrance" remix voor Geck-o en een remix voor Vyral
Zithekker bedoeld dat, Thera één van Viraal zn plaatjes perfect kan remixen. kwa stijl.ErikZ wrote:Eh er staan toch alleen artiesten, niet welke platen of mis ik iets?Hekzitter wrote:Poah die laatste heel benieuwd naar. Perfecte platen om te remixenDjThera wrote:Bezig met 2 remixenEen zogenaamde "hardertrance" remix voor Geck-o en een remix voor Vyral
Gaat beat masher worden zo aan de vocal te horen (instastories Thera) 
Ow maat. Dat kan alleen maar dik wordenJordi wrote:Gaat beat masher worden zo aan de vocal te horen (instastories Thera)
Ik wist het in ieder geval nog niet maar dat komt waarschijnlijk meer omdat ik hardcore artiesten niet actief volg, maar Sjammienators heeft een flinke "beuk" techno plaat geproduceerd onder zijn alias Gordon van Asselt.
View on YouTube
Ik vind het dik!
View on YouTube
Ik vind het dik!
Last edited by BroodjeKroket on 28 Jan 2021 12:34, edited 1 time in total.
Ja, dikke klapper is dit. I like.
Mag wel iets aan de productiekwaliteit doen haha. Idee is tof maar de uitvoering flink ondermaats imo.BroodjeKroket wrote:Ik wist het in ieder geval nog niet maar dat komt waarschijnlijk meer omdat ik hardcore artiesten niet actief volg, maar Sjammienators heeft een flinke "beuk" techno plaat geproduceerd onder zijn alias Gordon van Asselt.
View on YouTube
Ik vind het dik!
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 6 days ago
Radical Redemption is bezig met een remix van TNT - Countdown
Staat op zijn insta story
Ik zou het eigenlijk eerst eens moeten luisteren alvorens ik conclusies trek, maar ik denk dat hij zijn handen beter van dit soort platen af kan houden. Ze worden er vaak niet beter op.Uberhout wrote:Radical Redemption is bezig met een remix van TNT - Countdown
Hier ben ik het mee eens.BroodjeKroket wrote:Ik zou het eigenlijk eerst eens moeten luisteren alvorens ik conclusies trek, maar ik denk dat hij zijn handen beter van dit soort platen af kan houden. Ze worden er vaak niet beter op.Uberhout wrote:Radical Redemption is bezig met een remix van TNT - Countdown