Hardtraxxer
533 posts member since 2017
last seen Oct 2025
Zygoma wrote:
Mark With A Tarrel wrote:Gelukkig voor Entropy neemt zijn talent alleen maar toe.
Haha meneer moet weer even laten merken dat hij wat gelezen heeft over een onderwerp waar de gemiddelde bezoeker hier geen kaas van heeft gegeten.
Haha ja dat, of het is gewoon een grap. Die overigens best grappig is :p.
Hardtraxx Elite
2642 posts member since 2011
last seen 10 days ago
DisAster wrote:
Zygoma wrote:
Mark With A Tarrel wrote:Gelukkig voor Entropy neemt zijn talent alleen maar toe.
Haha meneer moet weer even laten merken dat hij wat gelezen heeft over een onderwerp waar de gemiddelde bezoeker hier geen kaas van heeft gegeten.
Haha ja dat, of het is gewoon een grap. Die overigens best grappig is :p.
Beetje van beide gok ik. Vind m best leuk overigens ^^
Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 5 hours ago
Zygoma wrote:
Het is gewoon een grapje hidden in plain view voor de mensen die bekend met het onderwerp zijn. Mijn gevoel voor humor :).
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 12 days ago
Headhunterz vanavond om 20.00 voor het eerst live gaat op Twitch. https://www.twitch.tv/therealheadhunterz

Bron: insta stories
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 10 days ago
Mark With A Tarrel wrote:
Zygoma wrote:
Het is gewoon een grapje hidden in plain view voor de mensen die bekend met het onderwerp zijn. Mijn gevoel voor humor :).
Enlighten me. :cool:
Hardtraxx Elite
2642 posts member since 2011
last seen 10 days ago
Remi wrote:Enlighten me. :cool:
Entropie van een gesloten systeem kan nooit afnemen, alleen maar toenemen tot een bepaald maximum (= 2e wet van thermodynamica). Entropie wordt vaak gesimplificeerd omschreven als 'mate van wanorde/willekeurigheid' :thumbup:
M
Hardtraxxer
716 posts member since 2019
last seen Jun 2021
Zal er dan ook steeds meer distortion komen in hardstyle? En waar ligt dan het maximum?
Hardtraxx Veteran
last seen 5 hours ago
Melanoisia wrote:En waar ligt dan het maximum?
Bij 0 dB. Per definitie, denk ik.
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 10 days ago
Dat gaat m'n natuurkunde-petje wat te boven, liet dat op de middelbare school direct vallen. :lol:
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Melanoisia wrote:Zal er dan ook steeds meer distortion komen in hardstyle? En waar ligt dan het maximum?
2:14

View on YouTube
M
Hardtraxx Veteran
14187 posts member since 2013
Ecstatic in de studio met B-Front ^^
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Pedaalemre wrote:
Melanoisia wrote:Zal er dan ook steeds meer distortion komen in hardstyle? En waar ligt dan het maximum?
2:14

View on YouTube
Wtf momentje van vandaag ook weer gehad :D

Is het echt de bedoeling dat die track zo klinkt? :huh:
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Ik vind die plaat juist heel dik.
Hardtraxx Elite
2613 posts member since 2015
last seen Jun 2026
Rowanyt1309 wrote:Ik vind die plaat juist heel dik.
RT; Eén van de betere creaties van de Radical in 2017.
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 15 days ago
Maar die hoeveelheid distortion slaat toch helemaal nergens meer op. :lol:
Als ik wil dat mijn platen zo klinken koop ik wel een oude Peugeot 206 en zet ik daarin de muziek op maximaal volume. Klinkt hetzelfde.
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
ULTIMO wrote:Maar die hoeveelheid distortion slaat toch helemaal nergens meer op. :lol:
Als ik wil dat mijn platen zo klinken koop ik wel een oude Peugeot 206 en zet ik daarin de muziek op maximaal volume. Klinkt hetzelfde.
Dat is zo niet waar. :lol:
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
ULTIMO wrote:Maar die hoeveelheid distortion slaat toch helemaal nergens meer op. :lol:
:lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen 5 hours ago
Het is denk ik gewoon een bepaalde sound die Radical najaagt door het laag zo te laten clippen. De eerste keer dat iemand een TR909 open schroefde om het signaal te oversturen vroegen waarschijnlijk ook veel mensen zich af waar de fuck ie mee bezig was.

Dat of gewoon luiheid oid, in sommige platen van Radical (bijv Street Code) hoor je wel dingen die me echt fouten lijken.
Last edited by Mark With A Tarrel on 14 Jan 2021 17:02, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Anders moet je hem even in een Q&A vragen of hij expres die fouten maakt.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
patrickjeb wrote:Anders moet je hem even in een Q&A vragen of hij expres die fouten maakt.
:lol:
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
Waarom zetten artiesten hun profiel(foto) op social media op zwart?
Bloodlust nu ook al
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 7 days ago
Ze hebben weer aandacht nodig
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 13 days ago
Dan heb jij nog nooit in mijn 206 gezeten en ik denk dat menig hardtraxxer die mij kent dit kan beamen
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 15 days ago
RTM93 wrote:
Dan heb jij nog nooit in mijn 206 gezeten en ik denk dat menig hardtraxxer die mij kent dit kan beamen
Dan heb je er niet een standaard installatie in zitten. :cool:
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
RTM93 wrote: mijn 206
d'n delete mobiel :drool: