Haha ja dat, of het is gewoon een grap. Die overigens best grappig is :p.Zygoma wrote:Haha meneer moet weer even laten merken dat hij wat gelezen heeft over een onderwerp waar de gemiddelde bezoeker hier geen kaas van heeft gegeten.Mark With A Tarrel wrote:Gelukkig voor Entropy neemt zijn talent alleen maar toe.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Beetje van beide gok ik. Vind m best leuk overigensDisAster wrote:Haha ja dat, of het is gewoon een grap. Die overigens best grappig is :p.Zygoma wrote:Haha meneer moet weer even laten merken dat hij wat gelezen heeft over een onderwerp waar de gemiddelde bezoeker hier geen kaas van heeft gegeten.Mark With A Tarrel wrote:Gelukkig voor Entropy neemt zijn talent alleen maar toe.
Het is gewoon een grapje hidden in plain view voor de mensen die bekend met het onderwerp zijn. Mijn gevoel voor humorZygoma wrote:Haha meneer moet weer even laten merken dat hij wat gelezen heeft over een onderwerp waar de gemiddelde bezoeker hier geen kaas van heeft gegeten.Mark With A Tarrel wrote:Gelukkig voor Entropy neemt zijn talent alleen maar toe.
Headhunterz vanavond om 20.00 voor het eerst live gaat op Twitch. https://www.twitch.tv/therealheadhunterz
Bron: insta stories
Bron: insta stories
Enlighten me.Mark With A Tarrel wrote:Het is gewoon een grapje hidden in plain view voor de mensen die bekend met het onderwerp zijn. Mijn gevoel voor humorZygoma wrote:Haha meneer moet weer even laten merken dat hij wat gelezen heeft over een onderwerp waar de gemiddelde bezoeker hier geen kaas van heeft gegeten.Mark With A Tarrel wrote:Gelukkig voor Entropy neemt zijn talent alleen maar toe..
Entropie van een gesloten systeem kan nooit afnemen, alleen maar toenemen tot een bepaald maximum (= 2e wet van thermodynamica). Entropie wordt vaak gesimplificeerd omschreven als 'mate van wanorde/willekeurigheid'Remi wrote:Enlighten me.
-
MHardtraxxer
- 716 posts member since 2019
- last seen Jun 2021
Zal er dan ook steeds meer distortion komen in hardstyle? En waar ligt dan het maximum?
Bij 0 dB. Per definitie, denk ik.Melanoisia wrote:En waar ligt dan het maximum?
Dat gaat m'n natuurkunde-petje wat te boven, liet dat op de middelbare school direct vallen. 
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
2:14Melanoisia wrote:Zal er dan ook steeds meer distortion komen in hardstyle? En waar ligt dan het maximum?
View on YouTube
-
MHardtraxx Veteran
- 14187 posts member since 2013
Ecstatic in de studio met B-Front 
Wtf momentje van vandaag ook weer gehadPedaalemre wrote:2:14Melanoisia wrote:Zal er dan ook steeds meer distortion komen in hardstyle? En waar ligt dan het maximum?
View on YouTube
Is het echt de bedoeling dat die track zo klinkt?
RT; Eén van de betere creaties van de Radical in 2017.Rowanyt1309 wrote:Ik vind die plaat juist heel dik.
Maar die hoeveelheid distortion slaat toch helemaal nergens meer op.
Als ik wil dat mijn platen zo klinken koop ik wel een oude Peugeot 206 en zet ik daarin de muziek op maximaal volume. Klinkt hetzelfde.
Als ik wil dat mijn platen zo klinken koop ik wel een oude Peugeot 206 en zet ik daarin de muziek op maximaal volume. Klinkt hetzelfde.
Dat is zo niet waar.ULTIMO wrote:Maar die hoeveelheid distortion slaat toch helemaal nergens meer op.![]()
ULTIMO wrote:Maar die hoeveelheid distortion slaat toch helemaal nergens meer op.![]()
Het is denk ik gewoon een bepaalde sound die Radical najaagt door het laag zo te laten clippen. De eerste keer dat iemand een TR909 open schroefde om het signaal te oversturen vroegen waarschijnlijk ook veel mensen zich af waar de fuck ie mee bezig was.
Dat of gewoon luiheid oid, in sommige platen van Radical (bijv Street Code) hoor je wel dingen die me echt fouten lijken.
Dat of gewoon luiheid oid, in sommige platen van Radical (bijv Street Code) hoor je wel dingen die me echt fouten lijken.
Last edited by Mark With A Tarrel on 14 Jan 2021 17:02, edited 1 time in total.
Anders moet je hem even in een Q&A vragen of hij expres die fouten maakt.
patrickjeb wrote:Anders moet je hem even in een Q&A vragen of hij expres die fouten maakt.
Waarom zetten artiesten hun profiel(foto) op social media op zwart?
Bloodlust nu ook al
Bloodlust nu ook al
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 13 days ago
Dan heb jij nog nooit in mijn 206 gezeten en ik denk dat menig hardtraxxer die mij kent dit kan beamenULTIMO wrote:Maar die hoeveelheid distortion slaat toch helemaal nergens meer op.![]()
Dan heb je er niet een standaard installatie in zitten.RTM93 wrote:Dan heb jij nog nooit in mijn 206 gezeten en ik denk dat menig hardtraxxer die mij kent dit kan beamenULTIMO wrote:Maar die hoeveelheid distortion slaat toch helemaal nergens meer op.![]()