Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2956, 2957, 2958, 2959, 2960, 2961, 2962 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2020 13:41 
 
Hardtraxxer

Mark With A Tarrel schreef:
Ik behoef echt totaal geen politisering van de hardstyle scene. Het begint helaas al wel die kleur te krijgen.


Nee, dat moet je ook niet willen. Maar je zou als artiest zo af en toe wel een bepaald thema kunnen aansnijden. En dat hoeft zelfs niet eens vol in je gezicht, zoals bij recente Outsiders platen waarin de boodschap uiteraard super duidelijk is, haha. Ik vind sowieso dat wat een artiest echt 'goed' maakt en onderscheidt, is dat hij op meerdere manieren iets kan losmaken in mensen, juist wanneer het niet 'opdringerig' is, maar het gewoon een bepaald iets in je activeert.
Klinkt heel zweverig, en ik vind het ook wel lastig om exact te omschrijven aan wat voor factoren dat ligt.
Een goed voorbeeld hiervan vind ik, ondanks dat ik niet echt een enorme fan ben, bijvoorbeeld Phuture Noize.
Nou zijn er genoeg andere artiesten die dat imo ook goed kunnen en doen hoor, en ja het is maar net waar je van houdt. Ik vind zelf een goede balans daarin het best. Er is muziek waar je je lekker op kan relaxen, en er zijn altijd nummers die je wat meer doen laten denken. Het is inderdaad maar net waar zelf je voorkeur ligt.

Mark With A Tarrel schreef:
Houdt dat dan lekker op je persoonlijk profiel dan. Als artiest in deze scene ben je een merk, product en bedrijf. Je hebt verantwoording naar zakelijke relaties om je heen die in je geïnvesteerd hebben, evenals de horeca en de evenementen industrie en heel die back catalog die daar achter zit.


Ja, het is gewoon dat de ene het storend vind en de ander niet. Ik vind, zolang een mening je niet opgedrongen wordt/door de strot wordt gedrukt, het persoonlijk dan juist wel iets hebben. Maar goed, we zijn niet achterlijk en we zijn het er allemaal natuurlijk over eens dat het zakelijk gezien sowieso niet erg slim is. ;)
Je kunt als artiest dan beter redelijk neutraal blijven, zeker als je wat meer een 'sterrenstatus' hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2020 14:57 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Daarnaast, evenementen kunnen nu gewoon niet. Dat je dan dit soort tegengeluiden en statements gaat krijgen tegen de overheid vanuit de mensen die er van afhankelijk zijn neem ik niet echt serieus. Tuurlijk het is kut, maar ik zie hun dit echt niet voor de mensen oid doen, meer voor hun eigen baan/werk en dat verstoppen onder iets anders.

Zie je sowieso heel veel terug komen, mensen die door iets benadeeld worden en daar iedereen in proberen mee te slepen om het ongedaan te maken onder het mom van "het is voor het volk/iedereen".
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2020 15:21 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2020 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
video


Interessant
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2020 20:40 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Daarnaast, evenementen kunnen nu gewoon niet. Dat je dan dit soort tegengeluiden en statements gaat krijgen tegen de overheid vanuit de mensen die er van afhankelijk zijn neem ik niet echt serieus. Tuurlijk het is kut, maar ik zie hun dit echt niet voor de mensen oid doen, meer voor hun eigen baan/werk en dat verstoppen onder iets anders.

Zie je sowieso heel veel terug komen, mensen die door iets benadeeld worden en daar iedereen in proberen mee te slepen om het ongedaan te maken onder het mom van "het is voor het volk/iedereen".


Ja mee eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2020 10:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JeroenB93 schreef:
Mad Krentenbol schreef:
TiMOTHYb schreef:
Thanks @minpres :lol:

Valt me vooral van Villain wel tegen.


Wel mooi dat Villain zich zo uitspreekt tegen het coronabeleid, maar aan de andere kant nu wel geld eraan verdient door de verkoop van mondkapjes..

Ik vind niet echt dat hij zich uitspreekt. Wat heeft hij nou echt gezegd dan, ipv een beetje de ministers belachelijk maken met posts/stories op Instagram


Even hierop terug komen: Van de planken podcast was hij te gast. Hierin sprak ie zich best fel uit tegen overheidsbeleid.

Spotify link
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2020 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

... je alle Defqon anthems op vinyl kan kopen?

https://store.q-dance.com/nl/defqon1-anthem-box.html

Nu hopen dat ze dit ook voor Qlimax doen. Dan wordt die direct aangeschaft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2020 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Faizer:
WOW, it's finally time to say hello to you again. I have such great news for you and all Omegatypez fans! Today I've found an old Track called "Omegatypez - Imagination". The Track was produced back in 2012 togehter with Fabian and we've only played it few times at some festivals. WHO KNOWS THE TRACK?
I had the Idea to give it away. hope to have your vote here.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2020 20:53 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
... je alle Defqon anthems op vinyl kan kopen?

https://store.q-dance.com/nl/defqon1-anthem-box.html

Nu hopen dat ze dit ook voor Qlimax doen. Dan wordt die direct aangeschaft.

Zojuist aangeschaft :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2020 20:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker



Udex schreef:
ʏᴏᴜ ᴀʀᴇ ᴍᴇᴄʜᴀɴɪᴄᴀʟ ⚙️ #deviants
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2020 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sjorz schreef:


Udex schreef:
ʏᴏᴜ ᴀʀᴇ ᴍᴇᴄʜᴀɴɪᴄᴀʟ ⚙️ #deviants


Udex.. :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2020 00:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Niet echt hardstyle maargoed: Het album van de Organ Donors is na 3 jaar af! Is tot stand gekomen via crowdfunding. Het album is te bestellen op https://organdonors.dj/ Heb vandaag het digitale album al ontvangen, nog niet alles gehoord maar wat ik heb gehoord is dikke prima! 11 december komen de fysieke albums uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2020 18:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Carminizerz schreef:
Niet echt hardstyle maargoed: Het album van de Organ Donors is na 3 jaar af! Is tot stand gekomen via crowdfunding. Het album is te bestellen op https://organdonors.dj/ Heb vandaag het digitale album al ontvangen, nog niet alles gehoord maar wat ik heb gehoord is dikke prima! 11 december komen de fysieke albums uit.


Poh dit is lekker zeg! Prima album dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2020 21:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Headhunterz een remix heeft gemaakt van Paper Thin van Illenium. Wordt 30 november uitgebracht.

Bron: https://www.facebook.com/ILLENIUM/posts ... 0451067325
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2020 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wist je dat veel artiesten kerst ballen verkopen

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2020 14:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nee ik had geen idee
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2020 14:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wist je dat er een album komt op vinyl van de tracks van de 7 artiesten uit Qlimax The Source? Bron: mailtje van Q
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2020 14:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Ace of Bass schreef:
Wist je dat er een album komt op vinyl van de tracks van de 7 artiesten uit Qlimax The Source? Bron: mailtje van Q


Is al te vinden in de Q store.
Hopelijk heeft Q gezien dat Phuture Noize verkeerd gespeld is op de vinyl voordat ze hem hebben laten drukken -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2020 15:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Holy shit is er nou 10 dagen lang tussen 19 en 29 november niets gepost in het WJD topic? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2020 01:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Holy shit is er nou 10 dagen lang tussen 19 en 29 november niets gepost in het WJD topic? :P


Ik weet niet of je het hebt gehoord, maar er is een virus gaande.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2020 02:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ik weet niet of je het hebt gehoord, maar er is een virus gaande.


xd Nee praat me even bij, wil je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2020 09:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Ace of Bass schreef:
Wist je dat er een album komt op vinyl van de tracks van de 7 artiesten uit Qlimax The Source? Bron: mailtje van Q


Zonde. Zou top zijn als ze net als die Defqon vinyl ook een Qlimax vinyl laten drukken met alle Qlimax anthems :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2020 10:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Zou top zijn als ze net als die Defqon vinyl ook een Qlimax vinyl laten drukken met alle Qlimax anthems :drool:

Daar zit ik ook echt op te wachten :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2020 10:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Broken Balance schreef:
Ik weet niet of je het hebt gehoord, maar er is een virus gaande.


xd Nee praat me even bij, wil je?


huh moet ik nu mijn pc laten scannen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2020 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
The Ace of Bass schreef:
Wist je dat er een album komt op vinyl van de tracks van de 7 artiesten uit Qlimax The Source? Bron: mailtje van Q


Zonde. Zou top zijn als ze net als die Defqon vinyl ook een Qlimax vinyl laten drukken met alle Qlimax anthems :drool:

Poh dit zou ff goud zijn
Vorige  1 ... 2956, 2957, 2958, 2959, 2960, 2961, 2962 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen