Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2955, 2956, 2957, 2958, 2959, 2960, 2961 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2020 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeft dat virus toch nog z'n voordelen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2020 12:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
Afbeelding

Toch nog wat goed nieuws dit jaar


Alsof het er naar uit zag dat hij binnenkort weer mocht gaan draaien.. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2020 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je mag de muziek dan niets vinden maar het is wel lullig dat je je droombaan verliest vanwege Corona.
Hij zal er best wel wat tijd en energie in hebben gestoken om door te breken.

Geldt overigens voor iedereen die zijn baan verliest, dat is gewoon super kut in deze onzekere tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2020 13:23 
 
Hardtraxx Veteran

Wie zegt eigenlijk dat het hier gaat om zijn producer/DJ carrière? Ik bedoel, die baan is hij een tijd geleden al "kwijtgeraakt" en zou niet weten waarom hij dan na gisteren pas ineens werkeloos is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2020 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Wie zegt eigenlijk dat het hier gaat om zijn producer/DJ carrière? Ik bedoel, die baan is hij een tijd geleden al "kwijtgeraakt" en zou niet weten waarom hij dan na gisteren pas ineens werkeloos is.


In de berichten erna gaat hij wel verder in op dat hij in 2017 voor zijn droom in de muziek naar Nederland was gekomen, en niet had verwacht dat het in 2020 zou eindigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2020 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Basshunterzz schreef:
Wie zegt eigenlijk dat het hier gaat om zijn producer/DJ carrière? Ik bedoel, die baan is hij een tijd geleden al "kwijtgeraakt" en zou niet weten waarom hij dan na gisteren pas ineens werkeloos is.


In de berichten erna gaat hij wel verder in op dat hij in 2017 voor zijn droom in de muziek naar Nederland was gekomen, en niet had verwacht dat het in 2020 zou eindigen.


Uiteraard, anders verhuis je niet als het maar voor zo een korte duur is.
Ik denk dat niemand alle gebeurtenissen in het jaar 2020 ook maar iets of wat had kunnen voorspellen, en we hebben nog iets minder dan 3 maanden te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2020 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Norther66 schreef:
Basshunterzz schreef:
Wie zegt eigenlijk dat het hier gaat om zijn producer/DJ carrière? Ik bedoel, die baan is hij een tijd geleden al "kwijtgeraakt" en zou niet weten waarom hij dan na gisteren pas ineens werkeloos is.


In de berichten erna gaat hij wel verder in op dat hij in 2017 voor zijn droom in de muziek naar Nederland was gekomen, en niet had verwacht dat het in 2020 zou eindigen.


Uiteraard, anders verhuis je niet als het maar voor zo een korte duur is.
Ik denk dat niemand alle gebeurtenissen in het jaar 2020 ook maar iets of wat had kunnen voorspellen, en we hebben nog iets minder dan 3 maanden te gaan.


Doe maar iets minder dan 2 ;) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2020 14:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Ja man echt Rutte z'n schuld :lol: Andere leiders laten het land natuurlijk helemaal open.

Vind het zo droevig om Rutte en De Jonge de schuld te geven hiervan. Villain kan er ook wat van op z'n instagram af en toe
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2020 15:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

In plaats van met een vinger te wijzen naar de twee boegbeelden van het coronabeleid, kun je er ook het beste van maken in de tussentijd.

On-topic: wist je dat..?
- Digital Punk is begonnen met tekenen en zodoende ook in de tatoeëerwereld is gerold?
- MC Da Syndrome tuinen aan het onderhouden is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2020 19:17 
 
Hardtraxx Veteran

Mad Krentenbol schreef:
In plaats van met een vinger te wijzen naar de twee boegbeelden van het coronabeleid, kun je er ook het beste van maken in de tussentijd.

On-topic: wist je dat..?
- Digital Punk is begonnen met tekenen en zodoende ook in de tatoeëerwereld is gerold?
- MC Da Syndrome tuinen aan het onderhouden is?


Vind dat wel grappig om te zien. Ook Warface & Killshot die de BBQ meisters uithangen met hun nieuwe concept.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2020 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Doe maar iets minder dan 2 ;) :P


Ow ja, het is al november xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2020 11:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Thanks @minpres :lol:

Valt me vooral van Villain wel tegen. Of dat er verder nauwelijks artiesten zijn die een andere mening hebben (en delen). Bijvoorbeeld over dat het een raar idee is om kankeroperaties uit te stellen omdat ‘UnresolvedDJ’ helemaal uit Italië hierheen is verhuisd en nu dus ook sowieso koste wat het kost moet draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2020 13:03 
 
Hardtraxx Veteran

The crowd has spoken, they demand us to bring back the vibes of our #defqon1 SILVER set! Once again, Wavolizer and I will stretch the boundaries of #hardcore in the broadest sense Lachend gezicht met horens

Join us Friday 20:00 CET and let us know if you have any requests Bel https://youtu.be/JApAXmaRp-g

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2020 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Solstice

Citaat:
TODAY IS THE BIG DAY
I have the honour of be the anthem creator of the first international Hard Festival of Spain! Octopus Festival 2021 by Medusa Festival through Scantraxx

This time together with the voice MC Prime preparing the summer of hope and liberation! Pre-Save ''Nemesis Rhapsody'' Pre-Save It NOW https://ssl.lnk.to/207

ESPAÑOL:
Hoy es el gran día.

Tengo el honor de ser el creador del anthem del primer Festival Hard internacional Español Octopus Festival by Medusa. Junto a la voz MC Prime via Scantraxx preparando un verano de esperanza y liberacion! Lanzamiento 10.11.20 Guardalo YA! https://ssl.lnk.to/207
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2020 15:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Of dat er verder nauwelijks artiesten zijn die een andere mening hebben (en delen).


Het is ook niet echt iets wat je via je artiesten profiel / alter ego moet gaan uiten. Das vrij je eigen ruiten ingooien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2020 09:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Thanks @minpres :lol:

Valt me vooral van Villain wel tegen.


Wel mooi dat Villain zich zo uitspreekt tegen het coronabeleid, maar aan de andere kant nu wel geld eraan verdient door de verkoop van mondkapjes..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2020 09:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mad Krentenbol schreef:
TiMOTHYb schreef:
Thanks @minpres :lol:

Valt me vooral van Villain wel tegen.


Wel mooi dat Villain zich zo uitspreekt tegen het coronabeleid, maar aan de andere kant nu wel geld eraan verdient door de verkoop van mondkapjes..

Én waarschijnlijk nog gewoon loon uitbetaald krijgt waar een groot gedeelte van van de staat komt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2020 18:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mad Krentenbol schreef:
TiMOTHYb schreef:
Thanks @minpres :lol:

Valt me vooral van Villain wel tegen.


Wel mooi dat Villain zich zo uitspreekt tegen het coronabeleid, maar aan de andere kant nu wel geld eraan verdient door de verkoop van mondkapjes..

Ik vind niet echt dat hij zich uitspreekt. Wat heeft hij nou echt gezegd dan, ipv een beetje de ministers belachelijk maken met posts/stories op Instagram
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2020 18:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
TiMOTHYb schreef:
Of dat er verder nauwelijks artiesten zijn die een andere mening hebben (en delen).


Het is ook niet echt iets wat je via je artiesten profiel / alter ego moet gaan uiten. Das vrij je eigen ruiten ingooien.

Ik denk ook dat management teams dit ook wel geadviseerd hebben aan de artiesten. Normaal gesproken was een Headhunterz wel iemand geweest die zijn mening zou geven over de situatie, maar dat kan bij sommigen natuurlijk helemaal verkeerd vallen en dan stop je met Heady supporten. Idd eigen ruiten ingooien dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2020 18:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

JeroenB93 schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
TiMOTHYb schreef:
Of dat er verder nauwelijks artiesten zijn die een andere mening hebben (en delen).


Het is ook niet echt iets wat je via je artiesten profiel / alter ego moet gaan uiten. Das vrij je eigen ruiten ingooien.

Ik denk ook dat management teams dit ook wel geadviseerd hebben aan de artiesten. Normaal gesproken was een Headhunterz wel iemand geweest die zijn mening zou geven over de situatie, maar dat kan bij sommigen natuurlijk helemaal verkeerd vallen en dan stop je met Heady supporten. Idd eigen ruiten ingooien dus


Nou ik heb wel een paar managers en dat soort achterkant scene volk in mijn sociale netwerk gezien die er volledig tegenin gaan en flink hun eigen ruiten aan het ingooien zijn xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2020 19:52 
 
Hardtraxxer

JeroenB93 schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
TiMOTHYb schreef:
Of dat er verder nauwelijks artiesten zijn die een andere mening hebben (en delen).


Het is ook niet echt iets wat je via je artiesten profiel / alter ego moet gaan uiten. Das vrij je eigen ruiten ingooien.

Ik denk ook dat management teams dit ook wel geadviseerd hebben aan de artiesten. Normaal gesproken was een Headhunterz wel iemand geweest die zijn mening zou geven over de situatie, maar dat kan bij sommigen natuurlijk helemaal verkeerd vallen en dan stop je met Heady supporten. Idd eigen ruiten ingooien dus


Ondanks dat het me verder een bal kan interesseren, en dat ik uiteraard begrijp waar je op doelt, is dit natuurlijk best wel een trieste realiteit. Dat je je als artiest bij wijze van niet zou kunnen uitlaten over iets om de 'status' van je brand hoog te houden. Ik bedoel een artiest hoort imo juist ongefilterd zijn visie op dingen te kunnen uitten, dat is wat imo kunst zo mooi maakt. Niet dat ik vind dat hij ergens iets over moet zeggen ofzo, en ik heb ook niet het idee dat hij daarzelf behoefte aan heeft ofzo, dat is natuurlijk helemaal zijn eigen keuze (of zijn management ;)). Maar gewoon het principe vind ik best sad eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2020 22:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mystic schreef:
JeroenB93 schreef:
Ik denk ook dat management teams dit ook wel geadviseerd hebben aan de artiesten. Normaal gesproken was een Headhunterz wel iemand geweest die zijn mening zou geven over de situatie, maar dat kan bij sommigen natuurlijk helemaal verkeerd vallen en dan stop je met Heady supporten. Idd eigen ruiten ingooien dus


Ondanks dat het me verder een bal kan interesseren, en dat ik uiteraard begrijp waar je op doelt, is dit natuurlijk best wel een trieste realiteit. Dat je je als artiest bij wijze van niet zou kunnen uitlaten over iets om de 'status' van je brand hoog te houden. Ik bedoel een artiest hoort imo juist ongefilterd zijn visie op dingen te kunnen uitten, dat is wat imo kunst zo mooi maakt. Niet dat ik vind dat hij ergens iets over moet zeggen ofzo, en ik heb ook niet het idee dat hij daarzelf behoefte aan heeft ofzo, dat is natuurlijk helemaal zijn eigen keuze (of zijn management ;)). Maar gewoon het principe vind ik best sad eigenlijk.

Ja dat is het ook zeker. Maar artiesten zijn wel personen waar een hoop fans tegenop kijken. Iemand waar je je aan wilt spiegelen. Als dan blijkt dat die artiest voor andere dingen staat dan waar jij voor staat, is dat toch een slap in the face en verlies je je 'band' met die artiest. Vind het thema COVID dan ook een lastige om je in te uiten als artiest. Je hebt het gezien bij Requiem, die sprak zich uit tegen maatregelen en vaccins, en daaronder tientallen berichten van fans/volgers die hun sympathie voor hem verloren hebben daardoor. Bij andere thema's (BLM bijvoorbeeld) is dat toch wat makkelijker zonder fanbase te verliezen
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2020 22:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mystic schreef:
Ondanks dat het me verder een bal kan interesseren, en dat ik uiteraard begrijp waar je op doelt, is dit natuurlijk best wel een trieste realiteit. Dat je je als artiest bij wijze van niet zou kunnen uitlaten over iets om de 'status' van je brand hoog te houden. Ik bedoel een artiest hoort imo juist ongefilterd zijn visie op dingen te kunnen uitten, dat is wat imo kunst zo mooi maakt. Niet dat ik vind dat hij ergens iets over moet zeggen ofzo, en ik heb ook niet het idee dat hij daarzelf behoefte aan heeft ofzo, dat is natuurlijk helemaal zijn eigen keuze (of zijn management ;)). Maar gewoon het principe vind ik best sad eigenlijk.


Nee je moet muziek absoluut niet politiseren

Probleem met COVID is dat je als artiest dan meteen kleur bekent dat je je eigen inkomsten boven het welzijn van andere gaat zetten, dat zal niet snel goed vallen nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2020 03:31 
 
Hardtraxxer

Mark With A Tarrel schreef:

Nee je moet muziek absoluut niet politiseren

Probleem met COVID is dat je als artiest dan meteen kleur bekent dat je je eigen inkomsten boven het welzijn van andere gaat zetten, dat zal niet snel goed vallen nee.


Nouja oke, dit is een meningsverschil. Ik denk dat dat juist wel wat meer mag gebeuren. Hardstyle is en blijft misschien meer een muziekstijl gericht op de dansvloer/ontspanning, maar er is genoeg muziek met politieke kleur. Muziek komt in alle smaken en kleuren.

JeroenB93 schreef:
Ja dat is het ook zeker. Maar artiesten zijn wel personen waar een hoop fans tegenop kijken. Iemand waar je je aan wilt spiegelen. Als dan blijkt dat die artiest voor andere dingen staat dan waar jij voor staat, is dat toch een slap in the face en verlies je je 'band' met die artiest. Vind het thema COVID dan ook een lastige om je in te uiten als artiest. Je hebt het gezien bij Requiem, die sprak zich uit tegen maatregelen en vaccins, en daaronder tientallen berichten van fans/volgers die hun sympathie voor hem verloren hebben daardoor. Bij andere thema's (BLM bijvoorbeeld) is dat toch wat makkelijker zonder fanbase te verliezen


Absoluut waar.
BLM is trouwens ook wel een gevoelig onderwerp hoor. Mensen zijn daarmee snel op hun tenen getrapt.
Maar dat terzijde. Ik ken de kwestie rond Requiem persoonlijk niet, en of ik het er nou mee eens ben of niet,
heb ik zelf persoonlijk wel het respect dat hij het doet. Moet kunnen in een democratie.
Maar het is absoluut niet verstandig om te doen, laat daar inderdaad geen illusies over ontstaan.
Zeker niet als je als artiest (financieel) afhankelijk bent van labels, managements, randorganisaties, fanbase etc.
Dat kan gaan clashen, met alle nare consequenties van dien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2020 03:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mystic schreef:
Nouja oke, dit is een meningsverschil. Ik denk dat dat juist wel wat meer mag gebeuren. Hardstyle is en blijft misschien meer een muziekstijl gericht op de dansvloer/ontspanning, maar er is genoeg muziek met politieke kleur. Muziek komt in alle smaken en kleuren.'


Ik behoef echt totaal geen politisering van de hardstyle scene. Het begint helaas al wel die kleur te krijgen.




Mystic schreef:
Ik ken de kwestie rond Requiem persoonlijk niet, en of ik het er nou mee eens ben of niet,
heb ik zelf persoonlijk wel het respect dat hij het doet. Moet kunnen in een democratie.
Maar het is absoluut niet verstandig om te doen, laat daar inderdaad geen illusies over ontstaan.
Zeker niet als je als artiest (financieel) afhankelijk bent van labels, managements, randorganisaties, fanbase etc.
Dat kan gaan clashen, met alle nare consequenties van dien.


Houdt dat dan lekker op je persoonlijk profiel dan. Als artiest in deze scene ben je een merk, product en bedrijf. Je hebt verantwoording naar zakelijke relaties om je heen die in je geïnvesteerd hebben, evenals de horeca en de evenementen industrie en heel die back catalog die daar achter zit.
Vorige  1 ... 2955, 2956, 2957, 2958, 2959, 2960, 2961 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen