Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2957, 2958, 2959, 2960, 2961, 2962, 2963 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2020 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Schijnbaar gaat Showtek in 2021 voor hun album een paar hardstyle tracks maken.

https://www.instagram.com/tv/CIHj_Uxni4 ... 4x1cldfpYg
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2020 04:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Schijnbaar gaat Showtek in 2021 voor hun album een paar hardstyle tracks maken.

https://www.instagram.com/tv/CIHj_Uxni4 ... 4x1cldfpYg

Ik wacht rustig af ;) Slim van ze om het te noemen, zo blijven toch een flink pak mensen plakken rond de socials van Showtek
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2020 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben alleen bang dat het hardstyle word voor de verkeerde doelgroep. Dus letterlijk EDM hardstyle a la dr Phunk
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2020 14:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Ben alleen bang dat het hardstyle wordT voor de verkeerde doelgroep. Dus letterlijk EDM hardstyle a la dr Phunk


Zeker die kans zit er goed in. Nu ze toch al een tijd geen hardstyle meer produceren kun je bijna niet verwachten dat ze hits gaan scoren. Die platen van Hardwell waren tof, maar daar praat niemand nog over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2020 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goed dat je de t, naast dikgedrukt, ook even in hoofdletter typt Simon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2020 14:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Goed dat je de t, naast dikgedrukt, ook even in hoofdletter typt Simon.

Sorry, soms komt de leerkracht in mij weer naar boven. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2020 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als een nieuw dingetje:
In een story van Headhunterz gisteren had hij het over zijn nieuwste producties. Hij had het over dat hij het melodische van zijn producties zwaarder wou laten wegen, omdat nu toch iedereen thuis luistert en er geen feesten zijn. Was wel interessant om wat van te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2020 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Als een nieuw dingetje:
In een story van Headhunterz gisteren had hij het over zijn nieuwste producties. Hij had het over dat hij het melodische van zijn producties zwaarder wou laten wegen, omdat nu toch iedereen thuis luistert en er geen feesten zijn. Was wel interessant om wat van te horen.


Dat was alleen zo voor zijn nieuwste productie, paper thin remix. Dus niet voor zijn nieuwste producties, maar nieuwste productie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2020 12:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Ben alleen bang dat het hardstyle word voor de verkeerde doelgroep. Dus letterlijk EDM hardstyle a la dr Phunk


Net als die megahit die ze in 2016 scoorden met TNT bedoel je? Na x aantal jaren even terugkomen en laten zien hoe Hardstyle hoort te zijn. Als het meer van dit is, laat maar komen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2020 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kbm_ schreef:
Nuracore schreef:
Ben alleen bang dat het hardstyle word voor de verkeerde doelgroep. Dus letterlijk EDM hardstyle a la dr Phunk


Net als die megahit die ze in 2016 scoorden met TNT bedoel je? Na x aantal jaren even terugkomen en laten zien hoe Hardstyle hoort te zijn. Als het meer van dit is, laat maar komen!


Dat was een collab, daar zijn dus meerdere partijen bij betrokken met beide belangen.
Denk dat dit even wat anders word. Zou vet zijn als ze hun signature sound van destijds gebruiken maar ben er bang voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2020 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kbm_ schreef:
Nuracore schreef:
Ben alleen bang dat het hardstyle word voor de verkeerde doelgroep. Dus letterlijk EDM hardstyle a la dr Phunk


Net als die megahit die ze in 2016 scoorden met TNT bedoel je?

Mellow? Zo vet vond ik die plaat niet en ten tweede was dit natuurlijk (deels) een bootleg / remix / hoe je het noemt van een bepaalde plaat.
Ik vind het wel tof dat ze het gaan proberen maar misschien is het meer de 'naam' Showtek die het doet. Het kan in bepaalde mate natuurlijk alleen maar tegenvallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2020 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kbm_ schreef:
Nuracore schreef:
Ben alleen bang dat het hardstyle word voor de verkeerde doelgroep. Dus letterlijk EDM hardstyle a la dr Phunk


Net als die megahit die ze in 2016 scoorden met TNT bedoel je? Na x aantal jaren even terugkomen en laten zien hoe Hardstyle hoort te zijn. Als het meer van dit is, laat maar komen!


Pfff
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2020 16:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2020 16:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
ten tweede was dit natuurlijk (deels) een bootleg / remix / hoe je het noemt van een bepaalde plaat.


Cover is hier de correcte term denk ik.

EDIT:

Ofja, kan vaak een heel vaag / grijs gebied zijn. DBSTF - Kingdom is in principe ook een 'cover' van Ultravox - Hymn maar zal zo wel niet weg geschreven zijn en ik zelf kom binnenkort met een hardstyle 'cover' van een 80s plaat welke officieel gereleased wordt (Hey! een wist je datje!)

Remi schreef:
Ik vind het wel tof dat ze het gaan proberen maar misschien is het meer de 'naam' Showtek die het doet. Het kan in bepaalde mate natuurlijk alleen maar tegenvallen.


Zal idd wel niet zo worden als hun albums. Maarja, we zijn ook alweer 10 jaar verder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2020 17:42 
 
Hardtraxx Veteran

Mark With A Tarrel schreef:
[Zal idd wel niet zo worden als hun albums. Maarja, we zijn ook alweer 10 jaar verder


Thera: Hold my beer!! Brengt From The Heart album uit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2020 18:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
[Zal idd wel niet zo worden als hun albums. Maarja, we zijn ook alweer 10 jaar verder


Thera: Hold my beer!! Brengt From The Heart album uit :P


Marktpositie is ook niet echt vergelijkbaar he.

Ben zelf trouwens ook bezig met een 'album'; al m'n oude hardstyle projecten die nog op m'n harde schijf zweven die ik over de jaren heb gemaakt. Wordt vooral een flinke dosis classic hardstyle vibe.

Daarnaast heb ik over de jaren een heleboel platen in een modern jasje gestopt (denk aan DBSTF - Total Eclipz, Dragan - Imitate, Zatox & Activator - Oxygen) en ben ik die van plan die in een mixje te stoppen voor de liefhebbers binnenkort :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2020 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

You got my attention Mark!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2020 18:45 
 
Hardtraxx Veteran

Mark With A Tarrel schreef:
Dragan - Imitate,


jajajaja
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2020 18:50 
 
Hardtraxx Veteran

Spobbertiet schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
Dragan - Imitate,


jajajaja


:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2020 23:51 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2020 14:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De stembussen zijn weer geopend:
https://www.q-dance.com/en/news/q-dance ... 0-vote-now
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2020 14:20 
 
Hardtraxxer

Ik stem op DBSTF - Love on fire... Ow wacht :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2020 14:24 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Als er tracks missen: mail het alsjeblieft naar [email protected]. Wij vragen altijd alle releases op bij de labels, soms wil er nog wel eens iets missen. Dit vullen we dan gelijk aan wanneer dat het geval is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2020 14:43 
 
Hardtraxxer

Q-dance schreef:
Als er tracks missen: mail het alsjeblieft naar [email protected]. Wij vragen altijd alle releases op bij de labels, soms wil er nog wel eens iets missen. Dit vullen we dan gelijk aan wanneer dat het geval is!


Zal ik doen. De door mij genoemde track is niet op een specifiek hardstyle label uitgekomen maar meer EDM gericht. Wellicht dat het daar fout gaat. Wellicht dat jullie ook een dubbelcheck kunnen doen met het “track of the year” topic van dit forum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2020 14:51 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Q-dance schreef:
Als er tracks missen: mail het alsjeblieft naar [email protected]. Wij vragen altijd alle releases op bij de labels, soms wil er nog wel eens iets missen. Dit vullen we dan gelijk aan wanneer dat het geval is!


Alles van Chris One zo te zien
Vorige  1 ... 2957, 2958, 2959, 2960, 2961, 2962, 2963 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen