Dat Bruins muntjeElektrify wrote:View on YouTube
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
SHardtraxxer
- 878 posts member since 2011
- last seen Dec 2024
Marathonstream van Da Tweekaz, met nu onze favoriet Mandy: View on YouTube
Edit: deze dame kan nog steeds niet mixen.
Edit: deze dame kan nog steeds niet mixen.
Voor drie jaar getekend bij Partyraiser Recordings onder mijn uptempo alias Unlocked 
Nice, gefeliciteerd!Fuzzylogic wrote:Voor drie jaar getekend bij Partyraiser Recordings onder mijn uptempo alias Unlocked
Lekker, pik.Fuzzylogic wrote:Voor drie jaar getekend bij Partyraiser Recordings onder mijn uptempo alias Unlocked
Wist je dat... (Hardcore Only) (page 99)Fuzzylogic wrote:Voor drie jaar getekend bij Partyraiser Recordings onder mijn uptempo alias Unlocked
Zo zie je maar dat je voor uptempo helemaal niets moet kunnen.Fuzzylogic wrote:Voor drie jaar getekend bij Partyraiser Recordings onder mijn uptempo alias Unlocked
Schonenberg's Hoordiscomfort
Gefeliciteerd
Gefeliciteerd
DJ Thera
The 12th birthday of my Theracords imprint is also a good day to give you all a bit of a surprise, so here goes:
I can finally announce you that next month I will release a new album fully produced with T.C.C. in mind, an album that is all about my classic Theracords sound!
Echt geweldig nieuws!!Chroman wrote:DJ TheraThe 12th birthday of my Theracords imprint is also a good day to give you all a bit of a surprise, so here goes:
I can finally announce you that next month I will release a new album fully produced with T.C.C. in mind, an album that is all about my classic Theracords sound!
Heel nice! Benieuwd wat ze er van gaan maken. 
B-Front op facebook:
The end of last year Phuture Noize and I premiered “My Beautiful Fantasy”.
Now, almost 1 year later and with over 3 million streams, we are working on a brand-new track!! excited??
Ik wel! Jammer dat ze zo ondergewaardeerd zijn hier op HT.Khadber wrote:B-Front op facebook:The end of last year Phuture Noize and I premiered “My Beautiful Fantasy”.
Now, almost 1 year later and with over 3 million streams, we are working on a brand-new track!! excited??
b front en phuture noize ondergewaardeerd op HT?
mensen komen vgm nog net niet klaar als er van een van de 2 een nieuwe track gepost word.
ben wel benieuwd naar de track
mensen komen vgm nog net niet klaar als er van een van de 2 een nieuwe track gepost word.
Bijna weekendjeffrey2107 wrote:b front en phuture noize ondergewaardeerd op HT?![]()
![]()
Sarcasme blijft een lastig iets ja.
jeffrey2107 wrote:b front en phuture noize ondergewaardeerd op HT?![]()
![]()
Deze was lastig jawootum wrote:Sarcasme blijft een lastig iets ja.
was anders niet duidelijk. tekst werkt slecht met sarcasme hewootum wrote:Sarcasme blijft een lastig iets ja.
nee vond ik ook. hou er ook niet van in tekstjeffrey2107 wrote:was anders niet duidelijk. tekst werkt slecht met sarcasme hewootum wrote:Sarcasme blijft een lastig iets ja.