Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Sowieso lastig om in te schatten van de man waar de grappigste HT'er award naar is vernoemd.
Hardtraxx Addict
1048 posts member since 2013
last seen Mar 2026
Jongens jongens :lol:
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 13 days ago
View on YouTube

Aan het einde komt een mededeling over een livestream aankomende 23 oktober
THE CHRONICLES OF CHAOS - SPECIAL LIVESTREAM
OCTOBER 23 - 20:00 (CEST)
Hardtraxx Veteran
8655 posts member since 2013
last seen 46 minutes ago
Je deelt dit weer puur omdat hij ook een Twentenaar is Rick... ik trap er niet in.
THArdstyler wrote:
Pommer wrote:
wootum wrote:Sarcasme blijft een lastig iets ja.
Deze was lastig ja
Mee eens ja, ook wel heel cryptisch gedaan door Parvuz. Jeffrey treft geen blaam in deze.
pfffffffffff
Hardtraxxer
828 posts member since 2008
last seen Jul 2026
Wist je dat...

TweekaTV met HHz echt genieten is? :worship:

Paar vette edits!
Hardtraxx Veteran
4329 posts member since 2009
last seen 7 days ago
Ronzz wrote:Wist je dat...

TweekaTV met HHz echt genieten is? :worship:

Paar vette edits!
Hahaha, klopt. View on YouTube
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2026
Heerlijk hoe ook al die artiesten zitten te kijken haha. Vermaak me opperbest hier ook
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Sound Duckz :lol: :lol:
Hardtraxxer
150 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Q-dance een samenwerking heeft met evolution fireworks, en daar uit een Defqon.1 lijn is uitgekomen, met allemaal cake's.

:thumbsup:
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2026
...ik vind dat na het zien van TweekaTV gisteren, Knockout terug moet komen :corn:
Hardtraxx Veteran
14319 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
JeroenB93 wrote:...ik vind dat na het zien van TweekaTV gisteren, Knockout terug moet komen :corn:
Knockout, ooh de mooie tijden :loving: Deepack, heb jij een masker op? Oh nee... het is je :lol:
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2026
Nuracore wrote:
JeroenB93 wrote:...ik vind dat na het zien van TweekaTV gisteren, Knockout terug moet komen :corn:
Knockout, ooh de mooie tijden :loving: Deepack, heb jij een masker op? Oh nee... het is je :lol:
View on YouTube
:lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 15 hours ago
Haha prachtig.
Hardtraxx Addict
1796 posts member since 2009
last seen Feb 2026
hahaha wat een broekies, geweldig. xd
Hardtraxx Addict
1049 posts member since 2011
last seen Apr 2024
JeroenB93 wrote:
Nuracore wrote:
View on YouTube
:lol: :lol:
Vorige maand samen met mijn vriendin veel oude aftermovies bekeken en ook de KO filmpjes, machtig mooi :D
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
God ja, tijden waren dat :lol:
Hardtraxxer
939 posts member since 2018
last seen 13 days ago
Wat is er eigenlijk met Noisecontrollers aan de hand? Ik weet dat die door Corona een massive writersblock heeft/had, maar sinds hij bij AOC zit is er ook maar weinig uit gekomen.
Normaal was het een aardig produceermonster, met veel output. Ik keek uit altijd wel uit naar zijn releases, maar nu weinig perspectief, geen previews, teasers...
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
Revolting Against wrote:Wat is er eigenlijk met Noisecontrollers aan de hand? Ik weet dat die door Corona een massive writersblock heeft/had, maar sinds hij bij AOC zit is er ook maar weinig uit gekomen.
Normaal was het een aardig produceermonster, met veel output. Ik keek uit altijd wel uit naar zijn releases, maar nu weinig perspectief, geen previews, teasers...
Noisecontrollers haalt zijn inspiratie voornamelijk uit events en zijn publiek. Dat is nu dus zo schaars dat hij inderdaad heeft aangegeven een writersblock te hebben en meer tijd met zijn familie te spenderen.

Hij heeft binnenkort weer een Q&A (live via stream) op zijn fan-page op facebook waar je d.m.v. video vragen aan hem kan stellen. Weet alleen niet wanneer dit precies plaats gaat vinden.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 15 days ago
Revolting Against wrote:Wat is er eigenlijk met Noisecontrollers aan de hand? Ik weet dat die door Corona een massive writersblock heeft/had, maar sinds hij bij AOC zit is er ook maar weinig uit gekomen.
Puur aanname dit maar ik gok: Bas zit al zoveel jaar in de scene, reist heel de wereld rond en het lijkt of hij deze tijd gebruikt om volledig op te laden. Zijn socials staan vol met zijn (nieuwe) dieren en hij geniet, zover het kan, even van het 'normale' leven: huisje - boompje - beestje
Hardtraxx Veteran
3209 posts member since 2011
last seen 13 hours ago
Dit is zijn antwoord wat ik kreeg op mijn vraag die ik stelde in juno tijdens zijn Q&A
Alles ligt nu behoorlijk plat. Ik gebruik deze periode om wat afstand te nemen en daardoor inspiratie op te doen. Verder wil ik mijn sound behoorlijk omgaan gooien. Een goed moment om dit te doen na een tijd niks te horen.
M
Hardtraxxer
716 posts member since 2019
last seen Jun 2021
ErikZ wrote: Puur aanname dit maar ik gok: Bas zit al zoveel jaar in de scene, reist heel de wereld rond en het lijkt of hij deze tijd gebruikt om volledig op te laden. Zijn socials staan vol met zijn (nieuwe) dieren en hij geniet, zover het kan, even van het 'normale' leven: huisje - boompje - beestje
Dat is hem dan zo ontzettend gegund. Kan me er helemaal in vinden dat hij deze tijd zo wil invullen, mocht het zo zijn.
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Die komt straks echt wel weer met kneitergoeie muziek aanzetten.
Heb daar wel vertrouwen in.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
zeke wrote:Die komt straks echt wel weer met kneitergoeie muziek aanzetten.
Heb daar wel vertrouwen in.
Ben ook erg benieuwd hoe hij zijn sound herontdekt en wat het word.
Hardtraxxer
832 posts member since 2014
last seen 12 hours ago
Vanavond 20:00 album release stream van Radical Redemption

View on YouTube

SO EXCITED TO SHOW YOU THIS!

ENJOY THE NEW TRACKS, THE SHOW & UNIQUE LOCATION.

THIS ONE IS FOR YOU!

JOEY
Hardtraxx Addict
1796 posts member since 2009
last seen Feb 2026
Een aantal previews klonken wel nice op zich. Ben wel benieuwd naar de volledige tracks. :)