Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2953, 2954, 2955, 2956, 2957, 2958, 2959 ... 3043  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2020 10:09 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Sowieso lastig om in te schatten van de man waar de grappigste HT'er award naar is vernoemd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2020 14:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jongens jongens :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2020 04:28 
 
Hardtraxx Veteran




Aan het einde komt een mededeling over een livestream aankomende 23 oktober
THE CHRONICLES OF CHAOS - SPECIAL LIVESTREAM
OCTOBER 23 - 20:00 (CEST)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2020 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je deelt dit weer puur omdat hij ook een Twentenaar is Rick... ik trap er niet in.

THArdstyler schreef:
Pommer schreef:
wootum schreef:
Sarcasme blijft een lastig iets ja.

Deze was lastig ja

Mee eens ja, ook wel heel cryptisch gedaan door Parvuz. Jeffrey treft geen blaam in deze.

pfffffffffff
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2020 19:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wist je dat...

TweekaTV met HHz echt genieten is? :worship:

Paar vette edits!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2020 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ronzz schreef:
Wist je dat...

TweekaTV met HHz echt genieten is? :worship:

Paar vette edits!


Hahaha, klopt. https://www.youtube.com/watch?v=QQXZSAx0b2g
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2020 19:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heerlijk hoe ook al die artiesten zitten te kijken haha. Vermaak me opperbest hier ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2020 19:41 
 
Hardtraxx Veteran

Sound Duckz :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2020 20:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Q-dance een samenwerking heeft met evolution fireworks, en daar uit een Defqon.1 lijn is uitgekomen, met allemaal cake's.

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2020 12:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

...ik vind dat na het zien van TweekaTV gisteren, Knockout terug moet komen :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2020 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeroenB93 schreef:
...ik vind dat na het zien van TweekaTV gisteren, Knockout terug moet komen :corn:

Knockout, ooh de mooie tijden :loving: Deepack, heb jij een masker op? Oh nee... het is je :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2020 12:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
JeroenB93 schreef:
...ik vind dat na het zien van TweekaTV gisteren, Knockout terug moet komen :corn:

Knockout, ooh de mooie tijden :loving: Deepack, heb jij een masker op? Oh nee... het is je :lol:


:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2020 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha prachtig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2020 14:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hahaha wat een broekies, geweldig. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2020 17:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

JeroenB93 schreef:
Nuracore schreef:
JeroenB93 schreef:
...ik vind dat na het zien van TweekaTV gisteren, Knockout terug moet komen :corn:

Knockout, ooh de mooie tijden :loving: Deepack, heb jij een masker op? Oh nee... het is je :lol:


:lol: :lol:

Vorige maand samen met mijn vriendin veel oude aftermovies bekeken en ook de KO filmpjes, machtig mooi :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2020 10:19 
 
Hardtraxx Veteran

God ja, tijden waren dat :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2020 10:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat is er eigenlijk met Noisecontrollers aan de hand? Ik weet dat die door Corona een massive writersblock heeft/had, maar sinds hij bij AOC zit is er ook maar weinig uit gekomen.
Normaal was het een aardig produceermonster, met veel output. Ik keek uit altijd wel uit naar zijn releases, maar nu weinig perspectief, geen previews, teasers...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2020 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
Wat is er eigenlijk met Noisecontrollers aan de hand? Ik weet dat die door Corona een massive writersblock heeft/had, maar sinds hij bij AOC zit is er ook maar weinig uit gekomen.
Normaal was het een aardig produceermonster, met veel output. Ik keek uit altijd wel uit naar zijn releases, maar nu weinig perspectief, geen previews, teasers...


Noisecontrollers haalt zijn inspiratie voornamelijk uit events en zijn publiek. Dat is nu dus zo schaars dat hij inderdaad heeft aangegeven een writersblock te hebben en meer tijd met zijn familie te spenderen.

Hij heeft binnenkort weer een Q&A (live via stream) op zijn fan-page op facebook waar je d.m.v. video vragen aan hem kan stellen. Weet alleen niet wanneer dit precies plaats gaat vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2020 10:58 
 
Hardtraxx Veteran

Revolting Against schreef:
Wat is er eigenlijk met Noisecontrollers aan de hand? Ik weet dat die door Corona een massive writersblock heeft/had, maar sinds hij bij AOC zit is er ook maar weinig uit gekomen.
Normaal was het een aardig produceermonster, met veel output. Ik keek uit altijd wel uit naar zijn releases, maar nu weinig perspectief, geen previews, teasers...


Puur aanname dit maar ik gok: Bas zit al zoveel jaar in de scene, reist heel de wereld rond en het lijkt of hij deze tijd gebruikt om volledig op te laden. Zijn socials staan vol met zijn (nieuwe) dieren en hij geniet, zover het kan, even van het 'normale' leven: huisje - boompje - beestje
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2020 11:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
Wat is er eigenlijk met Noisecontrollers aan de hand? Ik weet dat die door Corona een massive writersblock heeft/had, maar sinds hij bij AOC zit is er ook maar weinig uit gekomen.
Normaal was het een aardig produceermonster, met veel output. Ik keek uit altijd wel uit naar zijn releases, maar nu weinig perspectief, geen previews, teasers...

Dit is zijn antwoord wat ik kreeg op mijn vraag die ik stelde in juno tijdens zijn Q&A
Citaat:
Alles ligt nu behoorlijk plat. Ik gebruik deze periode om wat afstand te nemen en daardoor inspiratie op te doen. Verder wil ik mijn sound behoorlijk omgaan gooien. Een goed moment om dit te doen na een tijd niks te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2020 11:38 
 
Hardtraxxer

ErikZ schreef:
Puur aanname dit maar ik gok: Bas zit al zoveel jaar in de scene, reist heel de wereld rond en het lijkt of hij deze tijd gebruikt om volledig op te laden. Zijn socials staan vol met zijn (nieuwe) dieren en hij geniet, zover het kan, even van het 'normale' leven: huisje - boompje - beestje

Dat is hem dan zo ontzettend gegund. Kan me er helemaal in vinden dat hij deze tijd zo wil invullen, mocht het zo zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2020 17:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die komt straks echt wel weer met kneitergoeie muziek aanzetten.
Heb daar wel vertrouwen in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2020 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Die komt straks echt wel weer met kneitergoeie muziek aanzetten.
Heb daar wel vertrouwen in.

Ben ook erg benieuwd hoe hij zijn sound herontdekt en wat het word.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2020 15:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vanavond 20:00 album release stream van Radical Redemption



SO EXCITED TO SHOW YOU THIS!

ENJOY THE NEW TRACKS, THE SHOW & UNIQUE LOCATION.

THIS ONE IS FOR YOU!

JOEY
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2020 15:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Een aantal previews klonken wel nice op zich. Ben wel benieuwd naar de volledige tracks. :)
Vorige  1 ... 2953, 2954, 2955, 2956, 2957, 2958, 2959 ... 3043  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen