Vind dit nou niet echt een hatende reactie, lijkt me meer als grapje bedoeld?Mark With A Tarrel wrote:Dat is eigenlijk zelfs irrelevant. Ik stoor me er vooral aan waarom je zo'n hatende reactie richt naar iemand omdat de muziek jou persoonlijk niet ligt terwijl je weet dat ie er miljoenen mensen wel mee vermaakt.rakkietakkie wrote: Amen, dat hij een mindere periode heeft gehad wil niet zeggen dat die nog steeds op de slachtbank hoeft te liggen.
Vind hem best okay draaien (kijkend naar Decibel opnames) de laatste keer dat ik hem zag. Ja.. hij heeft mindere nummers maar ook veel goede
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025

JDX, nu samen in de studio. Maar JDX komt wel veel vaker voorbij in Headhunterz huis (zelfde als Sefa).Nuracore wrote:Wie is dat?
-
A
Edit: emand was voor 
Last edited by Anonymous on 21 Sep 2020 20:02, edited 3 times in total.
Die laatste release van JDX was overigens behoorlijk ruk... en dat is nog zacht uitgedrukt 
Ben ik met je oneens, lekker euforisch/nostalgisch plaatje.Stanley3x0 wrote:Die laatste release van JDX was overigens behoorlijk ruk... en dat is nog zacht uitgedrukt
Ruk? Misschien vond je hem tegenvallen, maar ruk? Doe normaal.Stanley3x0 wrote:Die laatste release van JDX was overigens behoorlijk ruk... en dat is nog zacht uitgedrukt
Ok, ik doe normaal. Maar ik bats wel met je moeder! Later klootviool!ULTIMO wrote:Doe normaal.
Grim wrote:Ok, ik doe normaal. Maar ik bats wel met je moeder! Later klootviool!ULTIMO wrote:Doe normaal.

-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Dit is echt topMartin Waus wrote:View on YouTube
https://www.facebook.com/ReinierZonneve ... 7217953804
Ben toch wel benieuwd wat hier uit gaat komen
Ben toch wel benieuwd wat hier uit gaat komen
Een of andere hs plaat met kijk mij drugs gebruiken vocalen waarschijnlijk.
Unknown wrote:Ben toch wel benieuwd wat hier uit gaat komen
Mooi man.Broken Balance wrote:Een of andere hs plaat met kijk mij drugs gebruiken vocalen waarschijnlijk.
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025