Vind dit nou niet echt een hatende reactie, lijkt me meer als grapje bedoeld?wrote:Dat is eigenlijk zelfs irrelevant. Ik stoor me er vooral aan waarom je zo'n hatende reactie richt naar iemand omdat de muziek jou persoonlijk niet ligt terwijl je weet dat ie er miljoenen mensen wel mee vermaakt.wrote: Amen, dat hij een mindere periode heeft gehad wil niet zeggen dat die nog steeds op de slachtbank hoeft te liggen.
Vind hem best okay draaien (kijkend naar Decibel opnames) de laatste keer dat ik hem zag. Ja.. hij heeft mindere nummers maar ook veel goede
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025

JDX, nu samen in de studio. Maar JDX komt wel veel vaker voorbij in Headhunterz huis (zelfde als Sefa).wrote:Wie is dat?
A
Edit: emand was voor 
Last edited by Anonymous on , edited 3 times in total.
Die laatste release van JDX was overigens behoorlijk ruk... en dat is nog zacht uitgedrukt 
Ben ik met je oneens, lekker euforisch/nostalgisch plaatje.wrote:Die laatste release van JDX was overigens behoorlijk ruk... en dat is nog zacht uitgedrukt
Ruk? Misschien vond je hem tegenvallen, maar ruk? Doe normaal.wrote:Die laatste release van JDX was overigens behoorlijk ruk... en dat is nog zacht uitgedrukt
Ok, ik doe normaal. Maar ik bats wel met je moeder! Later klootviool!wrote:Doe normaal.
wrote:Ok, ik doe normaal. Maar ik bats wel met je moeder! Later klootviool!wrote:Doe normaal.

P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
Dit is echt topwrote:View on YouTube
https://www.facebook.com/ReinierZonneve ... 7217953804
Ben toch wel benieuwd wat hier uit gaat komen
Ben toch wel benieuwd wat hier uit gaat komen
Een of andere hs plaat met kijk mij drugs gebruiken vocalen waarschijnlijk.
wrote:Ben toch wel benieuwd wat hier uit gaat komen
Mooi man.wrote:Een of andere hs plaat met kijk mij drugs gebruiken vocalen waarschijnlijk.
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025