Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2950, 2951, 2952, 2953, 2954, 2955, 2956 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2020 17:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Calmdowner schreef:
Https://www.en24news.com/2020/08/gioele-mondello-is-dead-found-the-body-of-viviana-parisis-son.html

Het lichaam van de zoon van Daniele Mondello is gevonden, helaas niet levend..


Pff wat een nachtmerrie zeg.. :cry: Maar wat een raar verhaal joh, is er ergens al meer context omtrent de redenen of tast iedereen nog in het duister?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2020 17:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Calmdowner schreef:
Https://www.en24news.com/2020/08/gioele-mondello-is-dead-found-the-body-of-viviana-parisis-son.html

Het lichaam van de zoon van Daniele Mondello is gevonden, helaas niet levend..


Pff wat een nachtmerrie zeg.. :cry: Maar wat een raar verhaal joh, is er ergens al meer context omtrent de redenen of tast iedereen nog in het duister?

Het verhaal is nu dat ze sinds de coronacrisis met depressieve klachten en wanen kampte en ook al eerder een zelfmoordpoging had ondernomen. Op de dag van hun verdwijning zou ze volgens eigen zeggen naar het winkelcentrum gaan maar daar is ze nooit aangekomen. Ze heeft een aanrijding gehad op weg ernaartoe en is daarna met haar zoon de berm in gelopen en sindsdien ontbrak ieder spoor. De politie weet voor 99% zeker dat hun dood geen ongeluk of moord was. Waarschijnlijk heeft ze eerst haar zoontje omgebracht en daarna haarzelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2020 08:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Het verhaal is nu dat ze sinds de coronacrisis met depressieve klachten en wanen kampte en ook al eerder een zelfmoordpoging had ondernomen. Op de dag van hun verdwijning zou ze volgens eigen zeggen naar het winkelcentrum gaan maar daar is ze nooit aangekomen. Ze heeft een aanrijding gehad op weg ernaartoe en is daarna met haar zoon de berm in gelopen en sindsdien ontbrak ieder spoor. De politie weet voor 99% zeker dat hun dood geen ongeluk of moord was. Waarschijnlijk heeft ze eerst haar zoontje omgebracht en daarna haarzelf.


Heel erg heftig.. Maar dan is het dus wel moord op haar zoontje toch? :huh: Wat moet er wel niet in je omgaan om je bloedeigen kind te vermoorden (afgaande op de speculaties). Wat een hel voor Danielle :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2020 21:15 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vazard schreef:
It has been 2 years since I released 'Chapters of the Mind' and then took a break from music as I wasn't feeling that motivated or creative anymore.
I wanted to spend more time with this little spud instead of trying to force music that I wasn't enjoying making.

After some much needed time away from it all, now seems like a good time to Return to the Rhythm...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2020 22:51 
 
Hardtraxx Crew

Devin Wild schreef:
Breakthrough 2020 is on it’s way! Coming next week!!!

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2020 20:34 
 
Hardtraxx Crew

Devin Wild schreef:
Good to be back in the lab with @Atmozfears to make the 2020 version of Breathe
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2020 22:11 
 
Hardtraxx Veteran

MYTZE schreef:
Devin Wild schreef:
Good to be back in the lab with @Atmozfears to make the 2020 version of Breathe


:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2020 15:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Even gepoetst, daar hebben we een mooie off-topic sectie voor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2020 16:12 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2020 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wist je dat: Rebelion een filmpje op feesboek hep geplaatst?

Geen idee wat te verwachten, maar albums van Rebelion doen me over het algemeen niks (mocht het een album zijn).
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2020 17:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een irritant kutfilmpje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2020 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Album
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2020 21:21 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2020 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die track klinkt wel dik
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2020 12:32 
 
Hardtraxxer

Pedaalemre schreef:

Gaat hij stoppen? Geen zin om filmpje te kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2020 12:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Melanoisia schreef:
Pedaalemre schreef:

Gaat hij stoppen? Geen zin om filmpje te kijken.


Helaas niet! Verhuisd naar een nieuwe studio, dus goodbye to the old one ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2020 22:44 
 
Hardtraxx Crew

Nuracore schreef:
Die track klinkt wel dik

Inderdaad zeg :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2020 12:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

kbm_ schreef:

Helaas niet!


Mijn god wat een bekrompenheid
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2020 19:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
kbm_ schreef:

Helaas niet!


Mijn god wat een bekrompenheid


:kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2020 09:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
kbm_ schreef:

Helaas niet!


Mijn god wat een bekrompenheid


Amen, dat hij een mindere periode heeft gehad wil niet zeggen dat die nog steeds op de slachtbank hoeft te liggen.
Vind hem best okay draaien (kijkend naar Decibel opnames) de laatste keer dat ik hem zag. Ja.. hij heeft mindere nummers maar ook veel goede
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2020 16:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Amen, dat hij een mindere periode heeft gehad wil niet zeggen dat die nog steeds op de slachtbank hoeft te liggen.
Vind hem best okay draaien (kijkend naar Decibel opnames) de laatste keer dat ik hem zag. Ja.. hij heeft mindere nummers maar ook veel goede


Dat is eigenlijk zelfs irrelevant. Ik stoor me er vooral aan waarom je zo'n hatende reactie richt naar iemand omdat de muziek jou persoonlijk niet ligt terwijl je weet dat ie er miljoenen mensen wel mee vermaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2020 16:17 
 
Hardtraxxer

Mark With A Tarrel schreef:
rakkietakkie schreef:
Amen, dat hij een mindere periode heeft gehad wil niet zeggen dat die nog steeds op de slachtbank hoeft te liggen.
Vind hem best okay draaien (kijkend naar Decibel opnames) de laatste keer dat ik hem zag. Ja.. hij heeft mindere nummers maar ook veel goede


Dat is eigenlijk zelfs irrelevant. Ik stoor me er vooral aan waarom je zo'n hatende reactie richt naar iemand omdat de muziek jou persoonlijk niet ligt terwijl je weet dat ie er miljoenen mensen wel mee vermaakt.


:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2020 02:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Dikke track wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2020 09:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Moet toegeven dat Brennan Heart zijn dedication maar hardstyle wel echt meer is dan andere artiesten. Ben niet echt een fan van zijn muziek maar wel fan van zijn dedication. Had wel verwacht dat hij meer naar de house kant zou gaan en hardstyle achter zich zou laten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2020 10:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

lekker sub sonik remix van sandstorm draaien op classics feesten dan ben je echt sick dedicated richting vooral je eigen hachje en wat minder naar het publiek wat hem komt zien
Vorige  1 ... 2950, 2951, 2952, 2953, 2954, 2955, 2956 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen