Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2949, 2950, 2951, 2952, 2953, 2954, 2955 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2020 13:21 
 
Hardtraxx Veteran

Pedaalemre schreef:
Hm. Als ie classic hardstyle wil produceren had ie toch gewoon de naam The R3belz kunnen houden? Die naam heeft ook veel meer bekendheid. :huh:


Misschien wil die af van de nostalgie die hangt aan de naam The R3belz? Elke plaat die hij uit brengt wordt met zijn oude discografie vergeleken en altijd zullen er mensen zijn die zeggen: ik vind bla bla bla beter, zijn oude kicks wil ik niet dit, etc.

Nu kan die ''fris'' starten en vrijer produceren lijkt me
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2020 17:51 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2020 15:08 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2020 17:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:


Tof dat ze elkaars plaatjes gaan remixen, ben benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2020 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roy_ schreef:
Pedaalemre schreef:


Tof dat ze elkaars plaatjes gaan remixen, ben benieuwd!


Nou en of!

Alleen neem wel aan dat ze wisten in welk ei welke naam zat #voorbedachterade :D

Edit:

en vind het "HHZ is de producer van SR grapje" een beetje saai worden , wordt een beetje te ongemakkelijk gepushed ook in dit filmpje.

Voor de rest wel toffe video, leuk om te zien dat deze gasten zo goed klikken.
Kan alleen maar beter zijn voor de muziek die eraan komt! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2020 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Purge:

Citaat:
BIG ANNOUNCEMENT

It's time for the biggest step of my career, I can proudly tell you that I have opened a brand new label in the Harddance scene together with Mind Dimension and Jordy! This is something that I wanted to do since I established The Purge project and this day marks the kick-off! The support that you guys are giving me lately has let me thinking about doing this step in my career right now

I would like to say a big thank you to Spoontech Records for letting me grow in the past 3 years, I will never forget these moments. From today on you can expect new and crazy releases from me and the rest of the label!

PLEASE GIVE A WARM WELCOME TO Savage Squad Recordings
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2020 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SAVAGE :bomb: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2020 21:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ben benieuwd wat voor grote veranderingen dit zal brengen. Ze zullen nu misschien nu meer vrijheid hebben, maar het lijkt me niet dat Spoontech ze dat niet kon bieden. Heb nou niet het idee dat de nieuw opgezette labels van de laatste paar jaar zo goed aanslaan. Maar goed, ik laat me graag verrassen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2020 21:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het maakt me eerlijk gezegd niet uit van welk label het af komt als het maar kwaliteit is wat het levert.
Random releases die in kwaliteit op en neer gaan zit ik niet op te wachten eerlijk gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2020 20:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2020 20:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jon van Wasted Penguinz nu nieuwe muziek maakt onder Lost&Confused.
https://open.spotify.com/artist/18KpMXG ... R3pAFB0Hrg
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2020 21:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fusionmania schreef:
Jon van Wasted Penguinz nu nieuwe muziek maakt onder Lost&Confused.
https://open.spotify.com/artist/18KpMXG ... R3pAFB0Hrg


Beetje emo janknummers wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2020 23:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Fusionmania schreef:
Jon van Wasted Penguinz nu nieuwe muziek maakt onder Lost&Confused.
https://open.spotify.com/artist/18KpMXG ... R3pAFB0Hrg


Beetje emo janknummers wel


Die gast heeft hulp nodig :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2020 02:33 
 
Hardtraxx Veteran

Zet hem anders ff op suicide watch. Jemig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2020 08:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb geen Spotify dus ik kan het niet luisteren, maar de tracktitels alleen al zeggen genoeg :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2020 08:39 
 
Hardtraxxer

jaron123 schreef:
roy_ schreef:
Pedaalemre schreef:


Tof dat ze elkaars plaatjes gaan remixen, ben benieuwd!

en vind het "HHZ is de producer van SR grapje" een beetje saai worden , wordt een beetje te ongemakkelijk gepushed ook in dit filmpje.

Ja eens, dat grapje wordt zó vaak gemaakt dat je bijna begint te denken dat het waar is. Niemand reageerde ook op de eerste paar keer dat het in 't filmpje genoemd werd, maar uiteindelijk begon iemand toch maar te lachen en "haha inside joke"
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2020 09:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Ik heb geen Spotify dus ik kan het niet luisteren, maar de tracktitels alleen al zeggen genoeg :/



Heb wel van Jon vernomen dat het gelukkig nu wel wat beter met hem gaat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2020 11:57 
 
Hardtraxx Addict

Https://www.en24news.com/2020/08/gioele ... s-son.html

Het lichaam van de zoon van Daniele Mondello is gevonden, helaas niet levend..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2020 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Calmdowner schreef:
Https://www.en24news.com/2020/08/gioele-mondello-is-dead-found-the-body-of-viviana-parisis-son.html

Het lichaam van de zoon van Daniele Mondello is gevonden, helaas niet levend..

En zo valt Danielle Mondello's leven in duizend stukjes. Wat tragisch zeg.. damn..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2020 15:35 
 
Hardtraxx Veteran

Calmdowner schreef:
Https://www.en24news.com/2020/08/gioele-mondello-is-dead-found-the-body-of-viviana-parisis-son.html

Het lichaam van de zoon van Daniele Mondello is gevonden, helaas niet levend..


Jezus. Niet voor te stellen dit. Die man is echt voor het leven getekend.. Heel triest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2020 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://3voor12.vpro.nl/update~d6429693 ... ring~.html
Citaat:
ID&T wint rechtszaak: wél verzekerd tegen corona-annulering
Een belangrijke uitspraak voor Nederlandse evenementensector

Evenementenorganisator ID&T heeft de rechtszaak gewonnen tegen verzekeraars NN, Reaal, Amlin en Chubb. De verzekeraars moeten nu een voorlopig voorschot van 1,3 miljoen aan ID&T uitkeren voor geleden schade door geannuleerde evenementen.

Dat zit zo: de verzekeraars wilden corona uitsluiten als reden voor het annuleren van evenementen. Daarnaast zou er volgens hen geen verzekeringsovereenkomst zijn met ID&T. De rechter heeft dat nu afgewezen. ID&T had in januari al een offerte voor een evenementenverzekering aangevraagd, om begin maart de polis af te sluiten. Die polis loopt nog tot maart 2021.

In het FD zegt Bas Meijer van ID&T: ‘Deze uitspraak is heel belangrijk, voor de hele evenementensector.’ Het is niet ongebruikelijk voor evenementen om pas een paar maanden voor het daadwerkelijke plaatsvinden een definitieve verzekering af te sluiten. Veel verzekeringsmaatschappijen besloten om het verzekeren tegen corona eind februari onmogelijk te maken, toen het hele festivalseizoen in het water dreigde te vallen. Evenementenorganisatoren die er vroeg genoeg bij waren, zoals ID&T, hebben dankzij deze uitspraak mogelijk alsnog recht op een uitkering. In het vonnis staat te lezen: ‘De verzekeraars hadden in de periode tussen 9 januari en 4 maart 2020 in duidelijke bewoordingen aan Klap kunnen berichten dat de offerte aan ID&T werd herzien. Ook hadden zij de offerte kunnen intrekken. Zij hebben dat niet gedaan.’

ID&T heeft dit jaar al zo’n 40 evenementen moeten annuleren, waaronder Mysteryland, Awakenings, Defqon.1 en Welcome to the Future. Het bedrijft leed een schade van zo’n 11 miljoen euro. Het FD schrijft dat de Verbond van Verzekeraars nog moet uitzoeken of deze uitspraak tot meer vergelijkbare uitspraken kan leiden. 'Het onderwerp heeft grote aandacht', aldus een woordvoerder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2020 00:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een mooie overwinning voor ID&T! Maar uiteindelijk zal ook die uitkering weer betaald moeten worden, verzekeraars houden nu eenmaal niet van betalen :P Grote kans dat de premie van andere polissen omhoog gaan om dat te dekken. Maar goed, dat wordt gelukkig wel over de grote massa uitgesmeert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2020 21:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Frequencerz en Rejecta het anthem maken voor Decibel volgend jaar :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2020 00:27 
 
Hardtraxx Addict

hurricane schreef:
Een mooie overwinning voor ID&T! Maar uiteindelijk zal ook die uitkering weer betaald moeten worden, verzekeraars houden nu eenmaal niet van betalen :P Grote kans dat de premie van andere polissen omhoog gaan om dat te dekken. Maar goed, dat wordt gelukkig wel over de grote massa uitgesmeert.


NN heeft zo'n 285 miljard euro aan assets die ze managen, die 1.3 miljoen moet er wel van af kunnen. Het lijkt me dan ook sterk als de gemiddelde consument hier iets van merkt, ID&T heeft natuurlijk ook een behoorlijke premie moeten betalen hiervoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2020 12:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Phuture Noize alweer lekker bezig is in de studio :thumbsup:

https://streamable.com/hw3jwb
Vorige  1 ... 2949, 2950, 2951, 2952, 2953, 2954, 2955 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen