Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 4 days ago
roy_ wrote:Gaan we nu elke keer dezelfde discussie voeren als een artiest aankondigt binnenkort met iets te komen?
Natuurlijk! Dat die 'Soon' hype maar eens over mag waaien. Terug naar de tijd van voor pre-save en aangekondigde aankondigingen svp.
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
View on YouTube
5 years ago, it all started for me when I launched my career as Devin Wild. In the past 5 years I’ve experienced countless amazing moments, so I wanted to take a moment to look back at it all. Sharing all the highlights, experiences and moments with you which I keep close to my heart.
Let me take you on a journey and tell you the story from my perspective. Next week we are starting in 2015 (MMXV) which was my first year as Devin Wild, In the upcoming months I’ll look back to each year and will release a 2020 version of a track that I’ve released in that year! Keep track of my socials to find out what tracks I’ve picked.

Join me, on my journey!
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
MYTZE wrote:View on YouTube
5 years ago, it all started for me when I launched my career as Devin Wild. In the past 5 years I’ve experienced countless amazing moments, so I wanted to take a moment to look back at it all. Sharing all the highlights, experiences and moments with you which I keep close to my heart.
Let me take you on a journey and tell you the story from my perspective. Next week we are starting in 2015 (MMXV) which was my first year as Devin Wild, In the upcoming months I’ll look back to each year and will release a 2020 version of a track that I’ve released in that year! Keep track of my socials to find out what tracks I’ve picked.

Join me, on my journey!
Vet! Ben benieuwd :worship:
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
Wist je dat dit gewoon dik feesten is in corona tijd :bomb: :bomb:

View on Facebook
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 9 days ago
Dat zitten is nog niet zo mijn ding...
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 13 hours ago
Mag je tussendoor wel wegrennen van de piepkicks?
Hardtraxx Veteran
5517 posts member since 2010
Remi wrote:Dat zitten is nog niet zo mijn ding...
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 9 days ago
Ik zie in dat filmpje bijna iedereen staan?
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
Basshunterzz wrote:
Ik zie in dat filmpje bijna iedereen staan?
Soms zie je ze zitten en soms weer staan, denk dat er wel mensen rondlopen die steeds moeten zeggen dat iedereen moet gaan zitten
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Precies dit en dan zit ook de helft nog eens op zijn telefoon. Ziet er armoedig uit. :whistle:
Hardtraxx Veteran
last seen 13 hours ago
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 15 hours ago
Zag het al een beetje aankomen. Altijd jammer zo'n nieuws.

Best of luck to both of you guys. :thumbup:
Hardtraxx Elite
2613 posts member since 2015
last seen Jun 2026
Zeker jammer. :( Maar wel een gezonde keuze op dit moment.

Thank you Konstantin for all those great moments & music. :worship: (L)
Hardtraxx Addict
1412 posts member since 2014
last seen 10 days ago
Jammer! En dat betekent dus waarschijnlijk ook dat we die liveact van ze waarin ze live drummen/piano doen niet meer gaan zien. Super zonde, want dat was echt ontzettend verfrissend tussen alle weinig onderscheidende liveacts van tegenwoordig.
Hardtraxx Veteran
simon10pont wrote:Zeker jammer. :( Maar wel een gezonde keuze op dit moment.

Thank you Konstantin for all those great moments & music. :worship: (L)
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Dat veel platen van Project One en Headhunterz zijn gelekt. Gaat echt flink wat mis bij Art of Creation. Zonde...

Edit: uit respect voor HHZ & WS de link verwijderd.
Last edited by hotymoty on 13 Jul 2020 23:49, edited 1 time in total.
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
Oei.. :/
Hardtraxx Addict
1048 posts member since 2013
last seen Mar 2026
Het stomme is dat je er alleen via bepaalde links kan komen. Als je eerst het kanaal opzoekt kun je de video's niet vinden. Zijn eveneens ook andere versies dan dat ik ze in sets gehoord heb. Heel vreemd hoe deze zo online komen
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 7 hours ago
JeroenB93 wrote:Het stomme is dat je er alleen via bepaalde links kan komen. Als je eerst het kanaal opzoekt kun je de video's niet vinden. Zijn eveneens ook andere versies dan dat ik ze in sets gehoord heb. Heel vreemd hoe deze zo online komen
Zijn dus geen public YouTube links maar private?

@hotymoty
Zou eerlijk gezegd de link op Hardtraxx verwijderen. Neem aan dat je ze wilt supporten en niet de link verder wilt verspreiden.
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Nuracore wrote:
JeroenB93 wrote:Het stomme is dat je er alleen via bepaalde links kan komen. Als je eerst het kanaal opzoekt kun je de video's niet vinden. Zijn eveneens ook andere versies dan dat ik ze in sets gehoord heb. Heel vreemd hoe deze zo online komen

@hotymoty
Zou eerlijk gezegd de link op Hardtraxx verwijderen. Neem aan dat je ze wilt supporten en niet de link verder wilt verspreiden.
Sowieso public. Ik denk dat er een koppeling tussen de database en youtube is en de platen per ongeluk zijn gedeeld.

Uiteraard zal ik uit respect de link verwijderen.
Hardtraxx Addict
1048 posts member since 2013
last seen Mar 2026
Nuracore wrote:

@hotymoty
Lijkt me private ja, kreeg ze apart van elkaar opgestuurd. Ze zijn ook verspreid over meerdere accounts/kanalen. Zelf opzoeken lukt niet
Hardtraxx Veteran
last seen 13 hours ago
Zoals ook laatst Deeper Than The Ocean op Youtube terecht is gekomen. Gaat lekker.
Hardtraxx Veteran
Delt-A wrote:Zoals ook laatst Deeper Than The Ocean op Youtube terecht is gekomen. Gaat lekker.
Bizar :huh: iemand heeft gister zn laatste werkdag gehad bij AoC -.-
Wat ook vreemd is: Move with the one staat online met de eerste versie kick. Niet met de vernieuwde SZP kick op t eind.
En de tracklist is niet compleet. Eifel 65 edit / remix zit er niet bij en ook May The Angels en Creation of Art niet.

Tracks lijken online gezet door Believe SAS.
Provided to YouTube by Believe SAS
Op hun website staat:
Image
Deliver your releases securely

Image
We have developped a highly effective anti leaks process
:x
Hardtraxxer
828 posts member since 2008
last seen Jul 2026
Lekker dan.
Zal nog wel een copyright claimpje achteraan komen...

Vooral sneu voor Art of Creation dit natuurlijk. Wellicht nu toch een snelle release van het album?
Hardtraxx Veteran
Het is exit met het "EXIT 2020" festival in Servië. Het enige grote festival wat in Europa door leek te gaan van 13 tot 16 augustus is defintief afgelast.

https://www.facebook.com/exit.festival/