Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2943, 2944, 2945, 2946, 2947, 2948, 2949 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2020 18:19 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

roy_ schreef:
Gaan we nu elke keer dezelfde discussie voeren als een artiest aankondigt binnenkort met iets te komen?

Natuurlijk! Dat die 'Soon' hype maar eens over mag waaien. Terug naar de tijd van voor pre-save en aangekondigde aankondigingen svp.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2020 19:16 
 
Hardtraxx Crew


Citaat:
5 years ago, it all started for me when I launched my career as Devin Wild. In the past 5 years I’ve experienced countless amazing moments, so I wanted to take a moment to look back at it all. Sharing all the highlights, experiences and moments with you which I keep close to my heart.
Let me take you on a journey and tell you the story from my perspective. Next week we are starting in 2015 (MMXV) which was my first year as Devin Wild, In the upcoming months I’ll look back to each year and will release a 2020 version of a track that I’ve released in that year! Keep track of my socials to find out what tracks I’ve picked.

Join me, on my journey!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2020 20:21 
 
Hardtraxx Veteran

MYTZE schreef:

Citaat:
5 years ago, it all started for me when I launched my career as Devin Wild. In the past 5 years I’ve experienced countless amazing moments, so I wanted to take a moment to look back at it all. Sharing all the highlights, experiences and moments with you which I keep close to my heart.
Let me take you on a journey and tell you the story from my perspective. Next week we are starting in 2015 (MMXV) which was my first year as Devin Wild, In the upcoming months I’ll look back to each year and will release a 2020 version of a track that I’ve released in that year! Keep track of my socials to find out what tracks I’ve picked.

Join me, on my journey!


Vet! Ben benieuwd :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2020 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wist je dat dit gewoon dik feesten is in corona tijd :bomb: :bomb:

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2020 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat zitten is nog niet zo mijn ding...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2020 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mag je tussendoor wel wegrennen van de piepkicks?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2020 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Dat zitten is nog niet zo mijn ding...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2020 15:10 
 
Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Dat zitten is nog niet zo mijn ding...


Ik zie in dat filmpje bijna iedereen staan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2020 15:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Remi schreef:
Dat zitten is nog niet zo mijn ding...


Ik zie in dat filmpje bijna iedereen staan?


Soms zie je ze zitten en soms weer staan, denk dat er wel mensen rondlopen die steeds moeten zeggen dat iedereen moet gaan zitten
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2020 09:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Dat zitten is nog niet zo mijn ding...


Precies dit en dan zit ook de helft nog eens op zijn telefoon. Ziet er armoedig uit. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2020 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2020 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zag het al een beetje aankomen. Altijd jammer zo'n nieuws.

Best of luck to both of you guys. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2020 16:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zeker jammer. :( Maar wel een gezonde keuze op dit moment.

Thank you Konstantin for all those great moments & music. :worship: (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2020 17:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jammer! En dat betekent dus waarschijnlijk ook dat we die liveact van ze waarin ze live drummen/piano doen niet meer gaan zien. Super zonde, want dat was echt ontzettend verfrissend tussen alle weinig onderscheidende liveacts van tegenwoordig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2020 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Zeker jammer. :( Maar wel een gezonde keuze op dit moment.

Thank you Konstantin for all those great moments & music. :worship: (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2020 23:19 
 
Hardtraxx Elite

Dat veel platen van Project One en Headhunterz zijn gelekt. Gaat echt flink wat mis bij Art of Creation. Zonde...

Edit: uit respect voor HHZ & WS de link verwijderd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2020 23:31 
 
Hardtraxx Crew

Oei.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2020 23:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het stomme is dat je er alleen via bepaalde links kan komen. Als je eerst het kanaal opzoekt kun je de video's niet vinden. Zijn eveneens ook andere versies dan dat ik ze in sets gehoord heb. Heel vreemd hoe deze zo online komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2020 23:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeroenB93 schreef:
Het stomme is dat je er alleen via bepaalde links kan komen. Als je eerst het kanaal opzoekt kun je de video's niet vinden. Zijn eveneens ook andere versies dan dat ik ze in sets gehoord heb. Heel vreemd hoe deze zo online komen

Zijn dus geen public YouTube links maar private?

@hotymoty
Zou eerlijk gezegd de link op Hardtraxx verwijderen. Neem aan dat je ze wilt supporten en niet de link verder wilt verspreiden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2020 23:48 
 
Hardtraxx Elite

Nuracore schreef:
JeroenB93 schreef:
Het stomme is dat je er alleen via bepaalde links kan komen. Als je eerst het kanaal opzoekt kun je de video's niet vinden. Zijn eveneens ook andere versies dan dat ik ze in sets gehoord heb. Heel vreemd hoe deze zo online komen

Zijn dus geen public YouTube links maar private?

@hotymoty
Zou eerlijk gezegd de link op Hardtraxx verwijderen. Neem aan dat je ze wilt supporten en niet de link verder wilt verspreiden.

Sowieso public. Ik denk dat er een koppeling tussen de database en youtube is en de platen per ongeluk zijn gedeeld.

Uiteraard zal ik uit respect de link verwijderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2020 23:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
JeroenB93 schreef:
Het stomme is dat je er alleen via bepaalde links kan komen. Als je eerst het kanaal opzoekt kun je de video's niet vinden. Zijn eveneens ook andere versies dan dat ik ze in sets gehoord heb. Heel vreemd hoe deze zo online komen

Zijn dus geen public YouTube links maar private?

@hotymoty
Zou eerlijk gezegd de link op Hardtraxx verwijderen. Neem aan dat je ze wilt supporten en niet de link verder wilt verspreiden.

Lijkt me private ja, kreeg ze apart van elkaar opgestuurd. Ze zijn ook verspreid over meerdere accounts/kanalen. Zelf opzoeken lukt niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2020 00:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoals ook laatst Deeper Than The Ocean op Youtube terecht is gekomen. Gaat lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2020 00:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Zoals ook laatst Deeper Than The Ocean op Youtube terecht is gekomen. Gaat lekker.

Bizar :huh: iemand heeft gister zn laatste werkdag gehad bij AoC -.-
Wat ook vreemd is: Move with the one staat online met de eerste versie kick. Niet met de vernieuwde SZP kick op t eind.
En de tracklist is niet compleet. Eifel 65 edit / remix zit er niet bij en ook May The Angels en Creation of Art niet.

Tracks lijken online gezet door Believe SAS.
Citaat:
Provided to YouTube by Believe SAS


Op hun website staat:
Afbeelding
Citaat:
Deliver your releases securely


Afbeelding
Citaat:
We have developped a highly effective anti leaks process
:x
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2020 00:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekker dan.
Zal nog wel een copyright claimpje achteraan komen...

Vooral sneu voor Art of Creation dit natuurlijk. Wellicht nu toch een snelle release van het album?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2020 01:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is exit met het "EXIT 2020" festival in Servië. Het enige grote festival wat in Europa door leek te gaan van 13 tot 16 augustus is defintief afgelast.

https://www.facebook.com/exit.festival/
Vorige  1 ... 2943, 2944, 2945, 2946, 2947, 2948, 2949 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen