Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2944, 2945, 2946, 2947, 2948, 2949, 2950 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2020 07:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Het is exit met het "EXIT 2020" festival in Servië. Het enige grote festival wat in Europa door leek te gaan van 13 tot 16 augustus is defintief afgelast.

https://www.facebook.com/exit.festival/


Zijn al weer veel andere feesten wat door gaat hoor in die landen daaro
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2020 09:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Believe SAS is een online publishers waar AoC mee samenwerkt. AoC levert daar de muziek aan en Believe SAS zorgt ervoor dat de muziek wordt gedistribueerd op de streaming platforms. Dit is vaak een geautomatiseerd proces.

Die Project One nummers staan wss wel ergens op een server waar de publisher ook toegang tot heeft. Ik denk dat die zo op de een of andere manier 'per ongeluk' online zijn gekomen, of ze zijn wellicht zelfs gestolen.

hurricane schreef:
Citaat:
We have developped a highly effective anti leaks process
:x


Systemen kan je op papier / technich waterdicht beveiligen maar menselijk handelen blijft dé zwakke schakel van zelfs het best beveiligde systeem ter wereld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2020 09:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Dit is vaak een geautomatiseerd proces.


Zo heb je van bepaalde artiesten een 2e YouTube account welke automatisch gegenereerd is door YouTube wanneer deze muziek krijgt aangeleverd van bepaalde publishers.

Citaat:
Provided to YouTube by IIP-DDS

The Breaking Point (Wavolizer Remix) · Dj Thera · Wavolizer

Remixed

℗ TC Records

Released on: 2020-07-10

Artist: Dj Thera
Producer: Pieter Heijnen
Artist: Wavolizer
Composer: Pieter Heijnen
Lyricist: Pieter Heijnen

Auto-generated by YouTube.


Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2020 09:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze comment geeft ook een ander inzicht over hoe het geleaked kon worden, zijn uitleg klinkt logischer: https://old.reddit.com/r/hardstyle/comm ... d/fxynad4/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2020 09:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Deze comment geeft ook een ander inzicht over hoe het geleaked kon worden, zijn uitleg klinkt logischer: https://old.reddit.com/r/hardstyle/comm ... d/fxynad4/


Aha, dan toch wss een fout van AoC die onder het verkeerde kopje de tracks heeft geupload. Logische uitleg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2020 10:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gezien dat de meeste tracks niet de definitieve versies zullen zijn, zal de schade wat dat betreft meevallen, maar het is wel heel kwalijk dat zoiets gebeurt en dat het ook zeker niet de eerste keer is :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2020 10:26 
 
Hardtraxx Veteran

nvm
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2020 12:21 
 
Hardtraxx Elite

Heady gaat hier wel goed mee om en bevestigt ook dat het eerste versies zijn. Daarnaast komt er dus veel meer muziek op het album (gelukkig). Reactie van Heady op een privebericht van iemand op Reddit:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2020 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Heady gaat hier wel goed mee om en bevestigt ook dat het eerste versies zijn. Daarnaast komt er dus veel meer muziek op het album (gelukkig). Reactie van Heady op een privebericht van iemand op Reddit:
thank god, gelukkig bevestigd Willem dat er meer tracks op komen :yay:
De schade zal beperkt blijven tot hier en daar een YT rip, maar goed die kwaliteit is altijd minder dan een 320kbs of WAV download. Nog maar weer even wachten tot de release :innocent: :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2020 18:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dear family,

As many of you may have found out already, some of the unfinished versions of tracks for the upcoming Project One album and two Headhunterz solo releases have recently been leaked.
You’re probably wondering how this happened in the first place. For us to keep the music exclusive in the run-up to a release, we work with third parties that use an automated system to protect our songs from being illegally uploaded on YouTube. Unfortunately mistakes were made on their end and test versions of our tracks were uploaded to a new, automatically generated YouTube channel.
This event came as a big shock for us, as this represents countless hours of hard work in the studio where we put our heart and soul into. In these uncertain times, our works are all we have and all that we live for.
Especially in the case of Project One, we are aware of the fact that it has been taking a long time to finish and there are many factors that cause that, but one of them is that this feels like a very significant project that goes beyond the music alone, where storytelling and visual representation and honoring the past play a big role.
Luckily, the leaked versions mostly stem from 2018 and served as drafts at that time. The album will not only present these ideas in their full glory but also present more and in some cases unheard music that has been in the making since that time.
Therefore, as deeply disappointed we are that this happened, we can say with full confidence that this album is still more than worth the journey and the continued effort. We’ll keep our heads up and finish this up in the most beautiful way possible.
To wrap this up we want to thank people who stand with us and support us by not spreading and sharing links. We need you right now and it means the world to us if you help us minimize the damage. This work is our everything and we will make it worth the wait.

Much love,
Willem & Joram
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2020 20:26 
 
Hardtraxx Elite

Niet veel nieuws. Jammer dat zij in het bericht niet concreet vermelden waarom het precies een speciaal album wordt. Om eerlijk te zijn ben ik een beetje klaar met dat mysterieuze. Deze tactiek horen we al 2 jaar lang. Het wordt denk ik toch tijd om iets van duidelijkheid te geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2020 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi dat ze een update geven :thumbup: Goed om te weten hoe dit nu zo kon gebeuren.
Ik kan met het wachten leven, gezien ze hebben aangegeven dat het album zeker dit jaar komt.
Met nog extra tracks erop die nog nooit zijn gedraaid kijk ik er nog meer naar uit :clap:
Nu nog hopen op een soort van release party volgend jaar :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2020 09:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Adaro en Frontliner in de studio
Afbeelding


en....

dit is iets nieuws met JDX?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2020 09:09 
 
Hardtraxx Crew

Live The Moment edit release misschien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2020 13:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:
Live The Moment edit release misschien?

Of een of andere live set, in een compleet andere lay-out dan alleen een mengpaneeltje, gezien het laatste shot. Al verwacht ik niet dat hij zo'n VR bril op gaat hebben zoals je daar wel ziet lol
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2020 11:16 
 
Hardtraxx Veteran

Frontliner z'n doel voor 2020 is om met zoveel mogelijk producers een collab te maken? (en niks te releasen) :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2020 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Frontliner z'n doel voor 2020 is om met zoveel mogelijk producers een collab te maken? (en niks te releasen) :lol:

In de Music Made Addictz podcast had hij het over mogelijk een album, maar nu uitgesteld door Corona. Misschien een opzetje voor een album dus?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2020 12:31 
 

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2020 19:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding

Embedden lukt niet

https://ibb.co/gWtV1kr
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2020 19:34 
 
Hardtraxx Veteran

Echo schreef:
Afbeelding

Embedden lukt niet

https://ibb.co/gWtV1kr


Episch
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2020 19:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Echo schreef:
Afbeelding

Embedden lukt niet

https://ibb.co/gWtV1kr


Goed om te zien dat het weer goed gaat. Ik had altijd begrepen dat ze met wat ruzie uit elkaar zijn gegaan als duo. (geen idee of dat effectief ook zo was)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2020 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Goed om te zien dat het weer goed gaat. Ik had altijd begrepen dat ze met wat ruzie uit elkaar zijn gegaan als duo. (geen idee of dat effectief ook zo was)


Interessant stuk hierover van Bouke: algemeen/welcome-to-the-hardtraxx-university-t53410-175.html#p1566133
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2020 20:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
simon10pont schreef:
Goed om te zien dat het weer goed gaat. Ik had altijd begrepen dat ze met wat ruzie uit elkaar zijn gegaan als duo. (geen idee of dat effectief ook zo was)


Interessant stuk hierover van Bouke: algemeen/welcome-to-the-hardtraxx-university-t53410-175.html#p1566133


Juist ik herinner mij dat ik dat stuk had gelezen. Het gaat hier niet over een collab maar gewoon een goed gesprek. (Bron FB van Thera)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2020 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blademasterz /Thera Collab zie ik wel zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2020 01:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorige maand Hardtraxx het eigen record heeft verbroken
Citaat:
Het grootst aantal gebruikers online was 537 op 20-06-2020, 21:25
:clap: :yay:

Vorige was meende ik ergens in de 400- jaren ervoor
Vorige  1 ... 2944, 2945, 2946, 2947, 2948, 2949, 2950 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen