Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 2 days ago
DonnyD wrote:The Resistance aka project/maatje van E-Force dacht ik, is overleden.. :( Ik zag dit bij Raiden op insta voorbij komen.
Altijd triest zulke berichten, ook al was het niet de bekendste naam. Ik zet deze nog een keer op, heerlijk plaatje :cry:

View on YouTube
Hardtraxx Addict
1055 posts member since 2019
last seen 9 days ago
Heel triest inderdaad. Las dat hij is overleden aan leukemie. :( :cry:
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 9 days ago
Denkeleda wrote:Heel triest inderdaad. Las dat hij is overleden aan leukemie. :( :cry:
Dat klopt dus al niet blijkbaar. De ex-schoonbroer reageert al in het bericht onder dat van E-Force dat het dat niet is. In zijn eigen story vertelt hij dat er nog helemaal niks van een oorzaak bekend is: https://www.instagram.com/soulspeakerdj/
Hardtraxx Addict
last seen 9 days ago
Oh excuus, niet netjes van mij dan om dat hier neer te zetten.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 12 days ago
Zit E-Force dan niet mee in zijn omgeving .. Sterkte voor ieder die het betreft.
Hardtraxx Addict
last seen 9 days ago
... Frontliner en Killshot met een collab komen
Hardtraxxer
516 posts member since 2019
last seen Jul 2025
Denkeleda wrote:... Frontliner en Killshot met een collab komen
Erg benieuwd naar dit. Alhoewel ik er geen hoge verwachtingen van heb, hoop ik stiekem toch dat dit een soort stijltje wordt zoals Frontliner & Radical Redemption.
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
Leandertjeee wrote:
Erg benieuwd naar dit. Alhoewel ik er geen hoge verwachtingen van heb, hoop ik stiekem toch dat dit een soort stijltje wordt zoals Frontliner & Radical Redemption.
Dat zou vet zijn inderdaad! Aangezien Frontliner de producer hier is denk ik wel dat zijn stijl de overhand heeft :thumbup:
Hardtraxxer
516 posts member since 2019
last seen Jul 2025
... Rebelion en B-Front bezig zijn met een collab

Bron: Rebelion Insta.
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
DonnyD wrote:
Leandertjeee wrote:
Dat zou vet zijn inderdaad! Aangezien Frontliner de producer hier is denk ik wel dat zijn stijl de overhand heeft :thumbup:
Was N-Vitral nou de producer van Killshot, gaat die dan niet samen met frontliner de studio in?
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 9 days ago
Inmiddels zit Frontliner ook in de studio met Digital Punk. Druk bezig die Barry
Leandertjeee wrote:... Rebelion en B-Front bezig zijn met een collab

Bron: Rebelion Insta.
Stiljtje van Never Back Down aanhouden, dan kan dat een hele interessante combi worden :thumbsup:
Hardtraxx Elite
last seen Jan 2021
Martin Waus wrote:Was N-Vitral nou de producer van Killshot, gaat die dan niet samen met frontliner de studio in?
Volgens mij wel! Ik denk dat Killshot iets van een soundbank meeneemt/opstuurt naar Frontliner en er een beetje bij zit voor wat creatieve input en de foto natuurlijk!
Hardtraxx Addict
1412 posts member since 2014
last seen 10 days ago
https://debalie.nl/podcast/sander-bijls ... -defqon-1/

Podcast met de algemeen directeur van Q-Dance over corona en hoe de toekomst er voor hun uitziet.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 17 days ago
DonnyD wrote:
Martin Waus wrote:Was N-Vitral nou de producer van Killshot, gaat die dan niet samen met frontliner de studio in?
Volgens mij wel! Ik denk dat Killshot iets van een soundbank meeneemt/opstuurt naar Frontliner en er een beetje bij zit voor wat creatieve input en de foto natuurlijk!
DonnyD wrote:
Leandertjeee wrote:

Wat een kerel
Hardtraxx Veteran
5517 posts member since 2010
Pannenkoek wrote:https://debalie.nl/podcast/sander-bijlstra-over-festivals-na-corona-hardstyle-feesten-op-15-meter-en-de-toekomst-van-defqon-1/

Podcast met de algemeen directeur van Q-Dance over corona en hoe de toekomst er voor hun uitziet.
Interessant om te horen! :thumbsup: Gelukkig is het streven om zo snel mogelijk terug te gaan naar normaal, de enige echte manier om een feest te beleven.

De interviewster deed wel haar best om inhoudelijke vragen te stellen, maar voor mn gevoel had ze weinig inhoudelijke kennis van ons genre/ doelgroep/ type organisatie.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
hurricane wrote:
Pannenkoek wrote:https://debalie.nl/podcast/sander-bijlstra-over-festivals-na-corona-hardstyle-feesten-op-15-meter-en-de-toekomst-van-defqon-1/

Interessant om te horen! :thumbsup: Gelukkig is het streven om zo snel mogelijk terug te gaan naar normaal, de enige echte manier om een feest te beleven.

De interviewster deed wel haar best om inhoudelijke vragen te stellen, maar voor mn gevoel had ze weinig inhoudelijke kennis van ons genre/ doelgroep/ type organisatie.
Ja merkte dit ook inderdaad, werd wel pijnlijk duidelijk bij de vraag over Vunzige Deuntjes :x Vond wel dat Sander Bijlstra haar daar heel netjes 'redde'.
Hardtraxx Veteran
5517 posts member since 2010
Joey wrote: Ja merkte dit ook inderdaad, werd wel pijnlijk duidelijk bij de vraag over Vunzige Deuntjes :x Vond wel dat Sander Bijlstra haar daar heel netjes 'redde'.
haha ja in een vlaag van verstandsverbijstering kwam ze daar opeens op xd .
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 15 days ago
Ze zal vast een goede interviewer zijn maar klinkt heel erg als een sollicitatiegesprek...

De vragen staan voor haar vast en ze weet welke richting ze op wilt, vaak zonder te luisteren.
(voorbeeld: Vraag over hoeveel mensen Q in dienst heeft en of ze mensen hebben moeten laten gaan, hij is nog niet uitgesproken of ze gaat al weer verder met de vraag die ze eigenlijk wilt stellen)
Hardtraxx Veteran
3209 posts member since 2011
last seen 2 hours ago
Diverge, vroeger bekend onder de naam Energyzed deze maand sinds een paar jaar zijn eerste release heeft, ben benieuwd! :)
J
Hardtraxxer
578 posts member since 2017
last seen 10 days ago
Thyron 2.0
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Energyzed niet stelen!!!
Hardtraxx Elite
last seen Jan 2021
Alm1ghty wrote:Wat een kerel
Wat insinueer je hier? Ik snap hem namelijk niet!
Hardtraxx Elite
last seen Jan 2021
Fusionmania wrote:Diverge, vroeger bekend onder de naam Energyzed deze maand sinds een paar jaar zijn eerste release heeft, ben benieuwd! :)
Ook benieuwd naar! Vond hem altijd wel fijne platen maken/hebben :)
H
Hardtraxxer
477 posts member since 2019
last seen 10 days ago
Pedaalemre wrote:Energyzed niet stelen!!!
Tegenwoordig zetten ze hun eigen soundbanks op het internet, alleen moet je er voor betalen :P .

Ben wel zeer benieuwd overigens naar het nieuwe project :thumbsup:
D
2 posts member since 2018
last seen Jun 2020
Bedankt gasten!

Gaaf om te horen dat jullie benieuwd zijn :)

De platen die ik ga releasen zullen lekker divers zijn, van een tandje harder naar lekker euforisch.

Eind deze maand komt de nieuwe muziek er aan :D