Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2938, 2939, 2940, 2941, 2942, 2943, 2944 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2020 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
The Resistance aka project/maatje van E-Force dacht ik, is overleden.. :( Ik zag dit bij Raiden op insta voorbij komen.


Altijd triest zulke berichten, ook al was het niet de bekendste naam. Ik zet deze nog een keer op, heerlijk plaatje :cry:

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2020 14:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel triest inderdaad. Las dat hij is overleden aan leukemie. :( :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2020 14:09 
 
Hardtraxx Veteran

Denkeleda schreef:
Heel triest inderdaad. Las dat hij is overleden aan leukemie. :( :cry:


Dat klopt dus al niet blijkbaar. De ex-schoonbroer reageert al in het bericht onder dat van E-Force dat het dat niet is. In zijn eigen story vertelt hij dat er nog helemaal niks van een oorzaak bekend is: https://www.instagram.com/soulspeakerdj/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2020 15:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oh excuus, niet netjes van mij dan om dat hier neer te zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2020 17:05 
 
Hardtraxx Veteran

Zit E-Force dan niet mee in zijn omgeving .. Sterkte voor ieder die het betreft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2020 18:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

... Frontliner en Killshot met een collab komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2020 19:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Denkeleda schreef:
... Frontliner en Killshot met een collab komen


Erg benieuwd naar dit. Alhoewel ik er geen hoge verwachtingen van heb, hoop ik stiekem toch dat dit een soort stijltje wordt zoals Frontliner & Radical Redemption.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2020 08:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Leandertjeee schreef:
Denkeleda schreef:
... Frontliner en Killshot met een collab komen


Erg benieuwd naar dit. Alhoewel ik er geen hoge verwachtingen van heb, hoop ik stiekem toch dat dit een soort stijltje wordt zoals Frontliner & Radical Redemption.


Dat zou vet zijn inderdaad! Aangezien Frontliner de producer hier is denk ik wel dat zijn stijl de overhand heeft :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2020 17:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

... Rebelion en B-Front bezig zijn met een collab

Bron: Rebelion Insta.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2020 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Leandertjeee schreef:
Denkeleda schreef:
... Frontliner en Killshot met een collab komen


Erg benieuwd naar dit. Alhoewel ik er geen hoge verwachtingen van heb, hoop ik stiekem toch dat dit een soort stijltje wordt zoals Frontliner & Radical Redemption.


Dat zou vet zijn inderdaad! Aangezien Frontliner de producer hier is denk ik wel dat zijn stijl de overhand heeft :thumbup:


Was N-Vitral nou de producer van Killshot, gaat die dan niet samen met frontliner de studio in?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2020 21:26 
 
Hardtraxx Veteran

Inmiddels zit Frontliner ook in de studio met Digital Punk. Druk bezig die Barry

Leandertjeee schreef:
... Rebelion en B-Front bezig zijn met een collab

Bron: Rebelion Insta.


Stiljtje van Never Back Down aanhouden, dan kan dat een hele interessante combi worden :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2020 09:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Was N-Vitral nou de producer van Killshot, gaat die dan niet samen met frontliner de studio in?


Volgens mij wel! Ik denk dat Killshot iets van een soundbank meeneemt/opstuurt naar Frontliner en er een beetje bij zit voor wat creatieve input en de foto natuurlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2020 12:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

https://debalie.nl/podcast/sander-bijls ... -defqon-1/

Podcast met de algemeen directeur van Q-Dance over corona en hoe de toekomst er voor hun uitziet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2020 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Martin Waus schreef:
Was N-Vitral nou de producer van Killshot, gaat die dan niet samen met frontliner de studio in?


Volgens mij wel! Ik denk dat Killshot iets van een soundbank meeneemt/opstuurt naar Frontliner en er een beetje bij zit voor wat creatieve input en de foto natuurlijk!


DonnyD schreef:
Leandertjeee schreef:
Denkeleda schreef:
... Frontliner en Killshot met een collab komen


Erg benieuwd naar dit. Alhoewel ik er geen hoge verwachtingen van heb, hoop ik stiekem toch dat dit een soort stijltje wordt zoals Frontliner & Radical Redemption.


Dat zou vet zijn inderdaad! Aangezien Frontliner de producer hier is denk ik wel dat zijn stijl de overhand heeft :thumbup:


Wat een kerel
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2020 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
https://debalie.nl/podcast/sander-bijlstra-over-festivals-na-corona-hardstyle-feesten-op-15-meter-en-de-toekomst-van-defqon-1/

Podcast met de algemeen directeur van Q-Dance over corona en hoe de toekomst er voor hun uitziet.

Interessant om te horen! :thumbsup: Gelukkig is het streven om zo snel mogelijk terug te gaan naar normaal, de enige echte manier om een feest te beleven.

De interviewster deed wel haar best om inhoudelijke vragen te stellen, maar voor mn gevoel had ze weinig inhoudelijke kennis van ons genre/ doelgroep/ type organisatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2020 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Pannenkoek schreef:
https://debalie.nl/podcast/sander-bijlstra-over-festivals-na-corona-hardstyle-feesten-op-15-meter-en-de-toekomst-van-defqon-1/

Podcast met de algemeen directeur van Q-Dance over corona en hoe de toekomst er voor hun uitziet.

Interessant om te horen! :thumbsup: Gelukkig is het streven om zo snel mogelijk terug te gaan naar normaal, de enige echte manier om een feest te beleven.

De interviewster deed wel haar best om inhoudelijke vragen te stellen, maar voor mn gevoel had ze weinig inhoudelijke kennis van ons genre/ doelgroep/ type organisatie.

Ja merkte dit ook inderdaad, werd wel pijnlijk duidelijk bij de vraag over Vunzige Deuntjes :x Vond wel dat Sander Bijlstra haar daar heel netjes 'redde'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2020 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Ja merkte dit ook inderdaad, werd wel pijnlijk duidelijk bij de vraag over Vunzige Deuntjes :x Vond wel dat Sander Bijlstra haar daar heel netjes 'redde'.
haha ja in een vlaag van verstandsverbijstering kwam ze daar opeens op xd .
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2020 13:49 
 
Hardtraxx Veteran

Ze zal vast een goede interviewer zijn maar klinkt heel erg als een sollicitatiegesprek...

De vragen staan voor haar vast en ze weet welke richting ze op wilt, vaak zonder te luisteren.
(voorbeeld: Vraag over hoeveel mensen Q in dienst heeft en of ze mensen hebben moeten laten gaan, hij is nog niet uitgesproken of ze gaat al weer verder met de vraag die ze eigenlijk wilt stellen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2020 19:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Diverge, vroeger bekend onder de naam Energyzed deze maand sinds een paar jaar zijn eerste release heeft, ben benieuwd! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2020 12:16 
 
Hardtraxxer

Thyron 2.0
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2020 14:36 
 
Hardtraxx Veteran

Energyzed niet stelen!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2020 10:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Wat een kerel


Wat insinueer je hier? Ik snap hem namelijk niet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2020 10:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fusionmania schreef:
Diverge, vroeger bekend onder de naam Energyzed deze maand sinds een paar jaar zijn eerste release heeft, ben benieuwd! :)


Ook benieuwd naar! Vond hem altijd wel fijne platen maken/hebben :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2020 11:47 
 
Hardtraxxer

Pedaalemre schreef:
Energyzed niet stelen!!!


Tegenwoordig zetten ze hun eigen soundbanks op het internet, alleen moet je er voor betalen :P .

Ben wel zeer benieuwd overigens naar het nieuwe project :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2020 10:30 
 
Hardtraxx Newbie

Bedankt gasten!

Gaaf om te horen dat jullie benieuwd zijn :)

De platen die ik ga releasen zullen lekker divers zijn, van een tandje harder naar lekker euforisch.

Eind deze maand komt de nieuwe muziek er aan :D
Vorige  1 ... 2938, 2939, 2940, 2941, 2942, 2943, 2944 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen