Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2937, 2938, 2939, 2940, 2941, 2942, 2943 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2020 08:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roy_ schreef:
Ze hebben het over zowel grote als kleine artiesten namelijk.


Frontliner en Warface confirmed
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2020 09:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
roy_ schreef:
Ze hebben het over zowel grote als kleine artiesten namelijk.


Frontliner en Warface confirmed

:lol: netjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2020 10:03 
 
Hardtraxx Veteran

roy_ schreef:
Pommer schreef:

Iemand dit al eens voorbij zien komen en enig idee wie of wat erachter zit? Ziet er wel vet uit iig :)


Weer een nieuw label dus. Ik snap waar ze mee komen met het hokjes denken maar weet niet of dat binnen de hardstyle gaat werken. Wel benieuwd wie hier gaan releasen en of dit dan guest releases gaan worden of dat ze met een rooster gaan werken. Ze hebben het over zowel grote als kleine artiesten namelijk.


Ik vraag me altijd af wie of wat hierachter zit. Gezien de vele succesverhaaltjes die de laatste tijd de grond uit zijn gestampt moet ik het allemaal nog maar zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2020 15:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Inb4 een gearbox 2.0
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2020 16:11 
 
Hardtraxxer

Tomorrowland geld wilt verdienen met een digitaal feestje:
https://www.tomorrowland.com/en/around- ... ld/welcome
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2020 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HardDB schreef:
Tomorrowland geld wilt verdienen met een digitaal feestje:
https://www.tomorrowland.com/en/around- ... ld/welcome


20 euro vragen voor een stream :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2020 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
HardDB schreef:
Tomorrowland geld wilt verdienen met een digitaal feestje:
https://www.tomorrowland.com/en/around- ... ld/welcome


20 euro vragen voor een stream :lol:

Het die-hard Tomorrowland publiek is wel gewend om hoofdprijzen te betalen. Ik weet vrij zeker dat dit voor TML echt een hoop inkomsten kan genereren.

Prijs is natuurlijk erg hoog om een livestream te kunnen kijken op je computer, maar als mensen het toch betalen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2020 23:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
HardDB schreef:
Tomorrowland geld wilt verdienen met een digitaal feestje:
https://www.tomorrowland.com/en/around- ... ld/welcome


20 euro vragen voor een stream :lol:

Is vast uitgebreid uitgezocht of de betalingsbereidheid er is. En voor redenen die Joey al heeft aangehaald, verbaast het me echt niet dat de prijs zo hoog ligt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2020 08:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Erg genoten van de DefQon livestream op zondag voor 5 ballen vorig jaar. Mja toen zaten we met een groepje naar een hele productie + publiek te kijken. Ga geen 20 ballen neerleggen om in half intelligente lockdown naar timmy trumpet op een traktor te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2020 08:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Erg genoten van de DefQon livestream op zondag voor 5 ballen vorig jaar. Mja toen zaten we met een groepje naar een hele productie + publiek te kijken. Ga geen 20 ballen neerleggen om in half intelligente lockdown naar timmy trumpet op een traktor te zien.


Die TML artiesten doen dit ook niet gratis en willen er vast wel een redelijk bedrag voor krijgen om een setje te draaien. Zeker nu ze geen miljoenen per maand meer kunnen scheppen.

TML kennende zal het wel een stream zijn met een zeer hoog productieniveau, wat ook weer tijd en geld kost. Ik heb er echter geen behoefte aan. Met dergelijke streams krijg je alleen maar meer zin in feestjes, wat achteraf dus dubbel zoveel pijn doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2020 09:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Met dergelijke streams krijg je alleen maar meer zin in feestjes, wat achteraf dus dubbel zoveel pijn doet.


Haha ik ben mezelf ook keihard tegengekomen vorige week. Keek een setje terug van Qlimax, man wat mis ik het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2020 10:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ga geen 20 ballen neerleggen om in half intelligente lockdown naar timmy trumpet op een traktor te zien.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2020 10:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roy_ schreef:
of dit dan guest releases gaan worden

Inb4 Cryex
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2020 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denkeleda schreef:
Grim schreef:
Met dergelijke streams krijg je alleen maar meer zin in feestjes, wat achteraf dus dubbel zoveel pijn doet.


Haha ik ben mezelf ook keihard tegengekomen vorige week. Keek een setje terug van Qlimax, man wat mis ik het.

Te bedenken dat Qlimax dit jaar waarschijnlijk ook niet gaat komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2020 17:13 
 
Hardtraxx Veteran

De eerste track van My Way met D-Sturb, Sogma en E-Life. Nu ben ik helemaal benieuwd wie hier achter zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2020 11:17 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
HardDB schreef:
Tomorrowland geld wilt verdienen met een digitaal feestje:
https://www.tomorrowland.com/en/around- ... ld/welcome


20 euro vragen voor een stream :lol:


En dan ook nog home party packages die oplopen tot 290 euro :lol: Oké, je krijgt dan wel aardig wat spul erbij maar dat gaat toch helemaal nergens meer over? Maar inderdaad, bij het Tomorrowland publiek zullen genoeg mensen zijn die het graag betalen dus snap de organisatie dan ook wel weer. Wel knap dat ze zo'n enorm verlies kunnen draaien met die prijzen die ze altijd vragen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2020 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk je dat het geven van zo'n feest niks kost :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2020 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yiem schreef:
En dan ook nog home party packages die oplopen tot 290 euro :lol: Oké, je krijgt dan wel aardig wat spul erbij maar dat gaat toch helemaal nergens meer over?

Die 290 euro "Home Party Package Gold & Ultimate Sound" gaat idd nergens over. Dan ben je van de pot gerukt als je dat gaat dokken xd
incl. een JBL speaker "ter waarde van E 130,-". Beetje googlen en je vind die al zo voor 80 euro
T knappe is ook nog dat hier natuurlijk geen limiet zit aan de hoeveelheid kaarten, ze kunnen er bij wijze van spreke zoveel van verkopen als ze willen
Tis krankzinning maar wel een slimme marketing move
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2020 18:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ultimate Sound en dan krijg je de JBL Flip 5 :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2020 09:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Grim schreef:
TiMOTHYb schreef:
Erg genoten van de DefQon livestream op zondag voor 5 ballen vorig jaar. Mja toen zaten we met een groepje naar een hele productie + publiek te kijken. Ga geen 20 ballen neerleggen om in half intelligente lockdown naar timmy trumpet op een traktor te zien.


Die TML artiesten doen dit ook niet gratis en willen er vast wel een redelijk bedrag voor krijgen om een setje te draaien. Zeker nu ze geen miljoenen per maand meer kunnen scheppen.

Is dat zo? Ik neem aan dat er in deze tijden behoorlijk gebarterd wordt. Artiesten hebben die organisaties net zo nodig als andersom. Je hebt er geen reet aan als die omvallen omdat jij dan ook je inkomsten kwijt bent. Bovendien zijn er nu per weekend maar 50 slots om over artiesten te verdelen waar dat in een normaal festivalseizoen om duizenden plekken ging. Zou mij niets verbazen als het om een fractie van de fee of helemaal gratuit gaat eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2020 12:03 
 
Hardtraxxer

Bass Modulators & Frontliner collab

Bron: BM insta
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2020 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wildstylez
Citaat:
My face when one of my favorite producers finished a remix for one of my favorite Wildstylez tracks and nailed it!. Can you guess the artist and the track?


Laat het speculeren maar beginnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2020 21:44 
 
Hardtraxx Crew

Nuracore schreef:
Wildstylez
Citaat:
My face when one of my favorite producers finished a remix for one of my favorite Wildstylez tracks and nailed it!. Can you guess the artist and the track?


Laat het speculeren maar beginnen

was Headhunterz niet bezig met een Children of Drums remix?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2020 23:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:
Nuracore schreef:
Wildstylez
Citaat:
My face when one of my favorite producers finished a remix for one of my favorite Wildstylez tracks and nailed it!. Can you guess the artist and the track?


Laat het speculeren maar beginnen

was Headhunterz niet bezig met een Children of Drums remix?


Bingo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2020 13:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Resistance aka project/maatje van E-Force dacht ik, is overleden.. :( Ik zag dit bij Raiden op insta voorbij komen.
Vorige  1 ... 2937, 2938, 2939, 2940, 2941, 2942, 2943 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen