Frontliner en Warface confirmedroy_ wrote:Ze hebben het over zowel grote als kleine artiesten namelijk.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Grim wrote:Frontliner en Warface confirmedroy_ wrote:Ze hebben het over zowel grote als kleine artiesten namelijk.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 9 days ago
Ik vraag me altijd af wie of wat hierachter zit. Gezien de vele succesverhaaltjes die de laatste tijd de grond uit zijn gestampt moet ik het allemaal nog maar zienroy_ wrote:Weer een nieuw label dus. Ik snap waar ze mee komen met het hokjes denken maar weet niet of dat binnen de hardstyle gaat werken. Wel benieuwd wie hier gaan releasen en of dit dan guest releases gaan worden of dat ze met een rooster gaan werken. Ze hebben het over zowel grote als kleine artiesten namelijk.Pommer wrote:View on Facebook
Iemand dit al eens voorbij zien komen en enig idee wie of wat erachter zit? Ziet er wel vet uit iig
-
HHardtraxxer
- 477 posts member since 2019
- last seen 10 days ago
Tomorrowland geld wilt verdienen met een digitaal feestje:
https://www.tomorrowland.com/en/around- ... ld/welcome
20 euro vragen voor een streamHardDB wrote:Tomorrowland geld wilt verdienen met een digitaal feestje:
Het die-hard Tomorrowland publiek is wel gewend om hoofdprijzen te betalen. Ik weet vrij zeker dat dit voor TML echt een hoop inkomsten kan genereren.Rickzel wrote:20 euro vragen voor een streamHardDB wrote:Tomorrowland geld wilt verdienen met een digitaal feestje:
Prijs is natuurlijk erg hoog om een livestream te kunnen kijken op je computer, maar als mensen het toch betalen...
Is vast uitgebreid uitgezocht of de betalingsbereidheid er is. En voor redenen die Joey al heeft aangehaald, verbaast het me echt niet dat de prijs zo hoog ligt.Rickzel wrote:20 euro vragen voor een streamHardDB wrote:Tomorrowland geld wilt verdienen met een digitaal feestje:
Erg genoten van de DefQon livestream op zondag voor 5 ballen vorig jaar. Mja toen zaten we met een groepje naar een hele productie + publiek te kijken. Ga geen 20 ballen neerleggen om in half intelligente lockdown naar timmy trumpet op een traktor te zien.
Die TML artiesten doen dit ook niet gratis en willen er vast wel een redelijk bedrag voor krijgen om een setje te draaien. Zeker nu ze geen miljoenen per maand meer kunnen scheppen.TiMOTHYb wrote:Erg genoten van de DefQon livestream op zondag voor 5 ballen vorig jaar. Mja toen zaten we met een groepje naar een hele productie + publiek te kijken. Ga geen 20 ballen neerleggen om in half intelligente lockdown naar timmy trumpet op een traktor te zien.
TML kennende zal het wel een stream zijn met een zeer hoog productieniveau, wat ook weer tijd en geld kost. Ik heb er echter geen behoefte aan. Met dergelijke streams krijg je alleen maar meer zin in feestjes, wat achteraf dus dubbel zoveel pijn doet.
Haha ik ben mezelf ook keihard tegengekomen vorige week. Keek een setje terug van Qlimax, man wat mis ik het.Grim wrote:Met dergelijke streams krijg je alleen maar meer zin in feestjes, wat achteraf dus dubbel zoveel pijn doet.
TiMOTHYb wrote: Ga geen 20 ballen neerleggen om in half intelligente lockdown naar timmy trumpet op een traktor te zien.
Inb4 Cryexroy_ wrote:of dit dan guest releases gaan worden
Te bedenken dat Qlimax dit jaar waarschijnlijk ook niet gaat komen.Denkeleda wrote:Haha ik ben mezelf ook keihard tegengekomen vorige week. Keek een setje terug van Qlimax, man wat mis ik het.Grim wrote:Met dergelijke streams krijg je alleen maar meer zin in feestjes, wat achteraf dus dubbel zoveel pijn doet.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 9 days ago
De eerste track van My Way met D-Sturb, Sogma en E-Life. Nu ben ik helemaal benieuwd wie hier achter zit.
-
YHardtraxxer
- 184 posts member since 2017
- last seen May 2024
En dan ook nog home party packages die oplopen tot 290 euroRickzel wrote:20 euro vragen voor een streamHardDB wrote:Tomorrowland geld wilt verdienen met een digitaal feestje:
Denk je dat het geven van zo'n feest niks kost 
Die 290 euro "Home Party Package Gold & Ultimate Sound" gaat idd nergens over. Dan ben je van de pot gerukt als je dat gaat dokkenYiem wrote: En dan ook nog home party packages die oplopen tot 290 euroOké, je krijgt dan wel aardig wat spul erbij maar dat gaat toch helemaal nergens meer over?
incl. een JBL speaker "ter waarde van E 130,-". Beetje googlen en je vind die al zo voor 80 euro
T knappe is ook nog dat hier natuurlijk geen limiet zit aan de hoeveelheid kaarten, ze kunnen er bij wijze van spreke zoveel van verkopen als ze willen
Tis krankzinning maar wel een slimme marketing move
Ultimate Sound en dan krijg je de JBL Flip 5 
Is dat zo? Ik neem aan dat er in deze tijden behoorlijk gebarterd wordt. Artiesten hebben die organisaties net zo nodig als andersom. Je hebt er geen reet aan als die omvallen omdat jij dan ook je inkomsten kwijt bent. Bovendien zijn er nu per weekend maar 50 slots om over artiesten te verdelen waar dat in een normaal festivalseizoen om duizenden plekken ging. Zou mij niets verbazen als het om een fractie van de fee of helemaal gratuit gaat eigenlijk.Grim wrote:Die TML artiesten doen dit ook niet gratis en willen er vast wel een redelijk bedrag voor krijgen om een setje te draaien. Zeker nu ze geen miljoenen per maand meer kunnen scheppen.TiMOTHYb wrote:Erg genoten van de DefQon livestream op zondag voor 5 ballen vorig jaar. Mja toen zaten we met een groepje naar een hele productie + publiek te kijken. Ga geen 20 ballen neerleggen om in half intelligente lockdown naar timmy trumpet op een traktor te zien.
-
IHardtraxxer
- 253 posts member since 2008
- last seen Jan 2026
Bass Modulators & Frontliner collab
Bron: BM insta
Bron: BM insta
Wildstylez
Laat het speculeren maar beginnenMy face when one of my favorite producers finished a remix for one of my favorite Wildstylez tracks and nailed it!. Can you guess the artist and the track?
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
was Headhunterz niet bezig met een Children of Drums remix?Nuracore wrote:WildstylezLaat het speculeren maar beginnenMy face when one of my favorite producers finished a remix for one of my favorite Wildstylez tracks and nailed it!. Can you guess the artist and the track?
Bingo!MYTZE wrote:was Headhunterz niet bezig met een Children of Drums remix?Nuracore wrote:WildstylezLaat het speculeren maar beginnenMy face when one of my favorite producers finished a remix for one of my favorite Wildstylez tracks and nailed it!. Can you guess the artist and the track?