Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 11 days ago
roy_ wrote:Ze hebben het over zowel grote als kleine artiesten namelijk.
Frontliner en Warface confirmed
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 15 days ago
Grim wrote:
roy_ wrote:Ze hebben het over zowel grote als kleine artiesten namelijk.
Frontliner en Warface confirmed
:lol: netjes
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 9 days ago
roy_ wrote:
Pommer wrote:View on Facebook
Iemand dit al eens voorbij zien komen en enig idee wie of wat erachter zit? Ziet er wel vet uit iig :)
Weer een nieuw label dus. Ik snap waar ze mee komen met het hokjes denken maar weet niet of dat binnen de hardstyle gaat werken. Wel benieuwd wie hier gaan releasen en of dit dan guest releases gaan worden of dat ze met een rooster gaan werken. Ze hebben het over zowel grote als kleine artiesten namelijk.
Ik vraag me altijd af wie of wat hierachter zit. Gezien de vele succesverhaaltjes die de laatste tijd de grond uit zijn gestampt moet ik het allemaal nog maar zien
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
Inb4 een gearbox 2.0
H
Hardtraxxer
477 posts member since 2019
last seen 10 days ago
Tomorrowland geld wilt verdienen met een digitaal feestje:
https://www.tomorrowland.com/en/around- ... ld/welcome
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 16 hours ago
HardDB wrote:Tomorrowland geld wilt verdienen met een digitaal feestje:
20 euro vragen voor een stream :lol:
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Rickzel wrote:
Het die-hard Tomorrowland publiek is wel gewend om hoofdprijzen te betalen. Ik weet vrij zeker dat dit voor TML echt een hoop inkomsten kan genereren.

Prijs is natuurlijk erg hoog om een livestream te kunnen kijken op je computer, maar als mensen het toch betalen...
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Rickzel wrote:
Is vast uitgebreid uitgezocht of de betalingsbereidheid er is. En voor redenen die Joey al heeft aangehaald, verbaast het me echt niet dat de prijs zo hoog ligt.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Erg genoten van de DefQon livestream op zondag voor 5 ballen vorig jaar. Mja toen zaten we met een groepje naar een hele productie + publiek te kijken. Ga geen 20 ballen neerleggen om in half intelligente lockdown naar timmy trumpet op een traktor te zien.
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 11 days ago
TiMOTHYb wrote:Erg genoten van de DefQon livestream op zondag voor 5 ballen vorig jaar. Mja toen zaten we met een groepje naar een hele productie + publiek te kijken. Ga geen 20 ballen neerleggen om in half intelligente lockdown naar timmy trumpet op een traktor te zien.
Die TML artiesten doen dit ook niet gratis en willen er vast wel een redelijk bedrag voor krijgen om een setje te draaien. Zeker nu ze geen miljoenen per maand meer kunnen scheppen.

TML kennende zal het wel een stream zijn met een zeer hoog productieniveau, wat ook weer tijd en geld kost. Ik heb er echter geen behoefte aan. Met dergelijke streams krijg je alleen maar meer zin in feestjes, wat achteraf dus dubbel zoveel pijn doet.
Hardtraxx Addict
1055 posts member since 2019
last seen 9 days ago
Grim wrote:Met dergelijke streams krijg je alleen maar meer zin in feestjes, wat achteraf dus dubbel zoveel pijn doet.
Haha ik ben mezelf ook keihard tegengekomen vorige week. Keek een setje terug van Qlimax, man wat mis ik het.
Hardtraxx Addict
1739 posts member since 2009
last seen 1 day ago
TiMOTHYb wrote: Ga geen 20 ballen neerleggen om in half intelligente lockdown naar timmy trumpet op een traktor te zien.
:lol:
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
roy_ wrote:of dit dan guest releases gaan worden
Inb4 Cryex
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 2 hours ago
Denkeleda wrote:
Grim wrote:Met dergelijke streams krijg je alleen maar meer zin in feestjes, wat achteraf dus dubbel zoveel pijn doet.
Haha ik ben mezelf ook keihard tegengekomen vorige week. Keek een setje terug van Qlimax, man wat mis ik het.
Te bedenken dat Qlimax dit jaar waarschijnlijk ook niet gaat komen.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 9 days ago
De eerste track van My Way met D-Sturb, Sogma en E-Life. Nu ben ik helemaal benieuwd wie hier achter zit.
Y
Hardtraxxer
184 posts member since 2017
last seen May 2024
Rickzel wrote:
En dan ook nog home party packages die oplopen tot 290 euro :lol: Oké, je krijgt dan wel aardig wat spul erbij maar dat gaat toch helemaal nergens meer over? Maar inderdaad, bij het Tomorrowland publiek zullen genoeg mensen zijn die het graag betalen dus snap de organisatie dan ook wel weer. Wel knap dat ze zo'n enorm verlies kunnen draaien met die prijzen die ze altijd vragen.
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 3 hours ago
Denk je dat het geven van zo'n feest niks kost :P
Hardtraxx Veteran
5517 posts member since 2010
Yiem wrote: En dan ook nog home party packages die oplopen tot 290 euro :lol: Oké, je krijgt dan wel aardig wat spul erbij maar dat gaat toch helemaal nergens meer over?
Die 290 euro "Home Party Package Gold & Ultimate Sound" gaat idd nergens over. Dan ben je van de pot gerukt als je dat gaat dokken xd
incl. een JBL speaker "ter waarde van E 130,-". Beetje googlen en je vind die al zo voor 80 euro
T knappe is ook nog dat hier natuurlijk geen limiet zit aan de hoeveelheid kaarten, ze kunnen er bij wijze van spreke zoveel van verkopen als ze willen
Tis krankzinning maar wel een slimme marketing move
Hardtraxx Addict
1055 posts member since 2019
last seen 9 days ago
Ultimate Sound en dan krijg je de JBL Flip 5 :lol:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Grim wrote:
TiMOTHYb wrote:Erg genoten van de DefQon livestream op zondag voor 5 ballen vorig jaar. Mja toen zaten we met een groepje naar een hele productie + publiek te kijken. Ga geen 20 ballen neerleggen om in half intelligente lockdown naar timmy trumpet op een traktor te zien.
Die TML artiesten doen dit ook niet gratis en willen er vast wel een redelijk bedrag voor krijgen om een setje te draaien. Zeker nu ze geen miljoenen per maand meer kunnen scheppen.
Is dat zo? Ik neem aan dat er in deze tijden behoorlijk gebarterd wordt. Artiesten hebben die organisaties net zo nodig als andersom. Je hebt er geen reet aan als die omvallen omdat jij dan ook je inkomsten kwijt bent. Bovendien zijn er nu per weekend maar 50 slots om over artiesten te verdelen waar dat in een normaal festivalseizoen om duizenden plekken ging. Zou mij niets verbazen als het om een fractie van de fee of helemaal gratuit gaat eigenlijk.
I
Hardtraxxer
253 posts member since 2008
last seen Jan 2026
Bass Modulators & Frontliner collab

Bron: BM insta
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 2 hours ago
Wildstylez
My face when one of my favorite producers finished a remix for one of my favorite Wildstylez tracks and nailed it!. Can you guess the artist and the track?
Laat het speculeren maar beginnen
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
Nuracore wrote:Wildstylez
My face when one of my favorite producers finished a remix for one of my favorite Wildstylez tracks and nailed it!. Can you guess the artist and the track?
was Headhunterz niet bezig met een Children of Drums remix?
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
MYTZE wrote:
Nuracore wrote:Wildstylez
was Headhunterz niet bezig met een Children of Drums remix?
Bingo!
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
The Resistance aka project/maatje van E-Force dacht ik, is overleden.. :( Ik zag dit bij Raiden op insta voorbij komen.