Welkom! Nu je hier bent, wat is de reden achter de naamsverandering?Diverge wrote:Bedankt gasten!
Gaaf om te horen dat jullie benieuwd zijn![]()
De platen die ik ga releasen zullen lekker divers zijn, van een tandje harder naar lekker euforisch.
Eind deze maand komt de nieuwe muziek er aan
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Account komt al uit 2018. Dit is een 5D chess dingetje.Grim wrote:Welkom! Nu je hier bent, wat is de reden achter de naamsverandering?Diverge wrote:Bedankt gasten!
De platen die ik ga releasen zullen lekker divers zijn, van een tandje harder naar lekker euforisch.
Tof, wij kijken ernaar uit.Diverge wrote: Eind deze maand komt de nieuwe muziek er aan
Volgens mij is de naam 'Energyzed' een beetje beladen na het hele gebeuren met Atmozfears. Als je namelijk op Energyzed zoekt op google, zijn dat de eerste artikelen die je tegen komt. Een nieuwe naam is wat dat betreft een logische keuze.Grim wrote:Welkom! Nu je hier bent, wat is de reden achter de naamsverandering?Diverge wrote:Bedankt gasten!
Daar had ik niet naar gekeken. Zag enkel 1 reactie geplaatst.Alm1ghty wrote:Account komt al uit 2018. Dit is een 5D chess dingetje.
Was dit compleet vergeten. Ik snap nu ook die eerdere commentsHekzitter wrote:Als je namelijk op Energyzed zoekt op google, zijn dat de eerste artikelen die je tegen komt. Een nieuwe naam is wat dat betreft een logische keuze.
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
Diverge wrote: Eind deze maand komt de nieuwe muziek er aan
Ben benieuwd
-
D
- 2 posts member since 2018
- last seen Jun 2020
Bedankt!Grim wrote:Welkom! Nu je hier bent, wat is de reden achter de naamsverandering?Diverge wrote:Bedankt gasten!
Ik wou graag een nieuwe start maken, en daar hoort voor mij ook een naamsverandering bij.
Dat voelde goed om te doen, en zo voelt het nog steeds
Wist je dat veel dj's een geslachtsverandering hebben ondergaan in de lockdown

-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 12 days ago
Bobbelina zou ik wel een kop koffie mee willen drinken! 
Die van Hard Driver is ook wel leuk geworden:

-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
Parvuz wrote:Die van Hard Driver is ook wel leuk geworden:
Ik gelukkig dit keer ook!THArdstyler wrote:Pfffff gelukkig net koffie op
Ziet er uit als 10RTM93 wrote:Bobbelina zou ik wel een kop koffie mee willen drinken!
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Parvuz

Ziet eruit als prinses Alexia met het gezicht van B-Front.Delt-A wrote:Ziet er uit als 10RTM93 wrote:Bobbelina zou ik wel een kop koffie mee willen drinken!
Sub sonik ziet er meer uit als een gitarist van een gemiddelde metalband, dan echt vrouwelijk
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Wou dit al zeggenNorther66 wrote:Sub sonik ziet er meer uit als een gitarist van een gemiddelde metalband, dan echt vrouwelijk
-
HHardtraxxer
- 477 posts member since 2019
- last seen 10 days ago
Parvuz wrote:Die van Hard Driver is ook wel leuk geworden: