Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2936, 2937, 2938, 2939, 2940, 2941, 2942 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2020 13:30 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Basshunterzz schreef:
Die reisbranche begint anders weer langzaamaan op te starten met landen die weer open gaan voor toeristen

Dat een paar landen roepen dat toeristen welkom zijn omdat ze daar (totaal) van afhankelijk zijn wil natuurlijk niet zeggen dat het 'langzaamaan opstart'. Alle nieuwe outbreaks in Aziatische landen kwamen van inreizigers. Bovendien zijn deze twee branches nu zo ongeveer wel de laatste, dus ik weet niet precies wat je bedoelt?

@ Brain: ah oke, niks voor mij dan. Dansmuziek is dansmuziek. Maar als er een markt voor is en het kan netjes geregeld worden dan is dat wel fijn voor dat clubje.


https://www.telegraaf.nl/nieuws/1994293 ... naf-4-juni

Transavia begint over 2 weken al met vliegen, vandaar dat ik het heb over langzaamaan opstarten
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2020 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat wilt niets zeggen. In Oostenrijk gingen de café's ook weer open. Ondertussen zijn er een hele hoop weer dicht omdat niemand komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2020 14:05 
 
Hardtraxx Veteran

Grim schreef:
Dat wilt niets zeggen. In Oostenrijk gingen de café's ook weer open. Ondertussen zijn er een hele hoop weer dicht omdat niemand komt.


Joh.

Het enige wat ik zeg is dat in tegenstelling tot de evenementen de reisbranche al wel aan de gang probeert te gaan. LANGZAAMAAN :lol: Wat erna gebeurd zien we dan wel, daar heb ik het niet over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2020 16:20 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker


Iemand dit al eens voorbij zien komen en enig idee wie of wat erachter zit? Ziet er wel vet uit iig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2020 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is volgens mij iets van Atmozfears, wat precies is niet duidelijk. Zou zomaar album kunnen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2020 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Scantraxx komt met een gloednieuw label voor talentvolle raw hardstyle producers. Een jaar na de oprichting van BLACK, is het de bedoeling dat aanstormend talent zich via het nieuwe Scantraxx CARBON kan bewijzen voor een plekje op het hardere mainlabel.


Het afgelopen jaar tekende sloten veel nieuwe namen aan bij Scantraxx SILVER, wat eerst vooral een plek was voor de euforische namen. “De verwachting was dat de samenvoeging van talentvolle euforisch en raw hardstyle artiesten op één label wel mogelijk zou zijn, maar door de sterke groei van raw hardstyle artiesten op Scantraxx SILVER, ontstond de behoefte om de 2 subgenres alsnog los van elkaar te trekken om de artiesten en labels sterker te kunnen branden”, zegt Scantraxx hierover. Daarom richt het een nieuw raw hardstyle sublabel op: Scantraxx CARBON.

Hierdoor zullen namen als Imperatorz, Deluzion, Rogue Zero, Level One, Crossfight, Nightcraft, Refract, Revive, en nog vele andere (onaangekondigde) namen hun tracks op het splinternieuwe sublabel releasen. Te beginnen met Imperatorz op 2 juni, gevolgd door Nightcraft op 5 juni en Crossfight op 9 juni. “CARBON staat voor stoer, krachtig en hoge kwaliteit.”

Van sublabel naar main: via SILVER/CARBON naar Scantraxx (BLACK)
Nu er een extra label bij is gekomen, kunnen de talenten zich ontwikkelen op de meest ideale manier. Zo kunnen de euforische namen het vanaf X-Bone naar SILVER naar Scantraxx schoppen en krijgen de raw hardstyle artiesten de mogelijkheid om van X-Raw naar CARBON naar Scantraxx BLACK te groeien.



https://www.hardnews.nl/scantraxx-intro ... fBjpxG21vM
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2020 17:23 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt allemaal vrij logisch, echter blijft het voor mij allemaal omslachtig, die honderd labels & sublabels.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2020 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo denken labels relevant te blijven wss.

Alsof t iemand ook maar boeit op welk label iets gereleased is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2020 18:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Zo denken labels relevant te blijven wss.


Streamingsinkomsten en als je veel zaadjes plant heb je altijd wel wat te oogsten ^^.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2020 18:19 
 
Hardtraxx Crew

THArdstyler schreef:
Is volgens mij iets van Atmozfears, wat precies is niet duidelijk. Zou zomaar album kunnen zijn.

Nee dit is iets anders :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2020 08:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:
THArdstyler schreef:
Is volgens mij iets van Atmozfears, wat precies is niet duidelijk. Zou zomaar album kunnen zijn.

Nee dit is iets anders :P

Oh leek mij logisch, my bad dan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2020 09:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Geeft niet nelus! kan hebeurn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2020 12:02 
 
Hardtraxx Veteran



:lol: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2020 00:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Grappig dat ze Another Day in het lijstje met unreleased tracks hebben gezet, terwijl die met Starscream is uitgekomen als Scantraxx 110.

Edit: Wist je dat voor zij die de video niet gezien hebben: Reawakening (of een eerdere versie daarvan gemaakt door Atmozfears) was origineel bedoeld als Decibel Anthem. Was toch een betere keuze geweest dan het weinig memorabele anthem van Psyko Punkz destijds :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2020 10:44 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
Grappig dat ze Another Day in het lijstje met unreleased tracks hebben gezet, terwijl die met Starscream is uitgekomen als Scantraxx 110.

Edit: Wist je dat voor zij die de video niet gezien hebben: Reawakening (of een eerdere versie daarvan gemaakt door Atmozfears) was origineel bedoeld als Decibel Anthem. Was toch een betere keuze geweest dan het weinig memorabele anthem van Psyko Punkz destijds :D


Echter was de B-Front & Frequencerz Remix wel een dijk van een plaat en een van de beste anthems.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2020 12:26 
 
Hardtraxx Veteran

Pedaalemre schreef:


:lol: :worship:


27:01, heeft Backfire al gereageerd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2020 12:28 
 
Hardtraxx Veteran

Pannenkoek schreef:
Grappig dat ze Another Day in het lijstje met unreleased tracks hebben gezet, terwijl die met Starscream is uitgekomen als Scantraxx 110.

Edit: Wist je dat voor zij die de video niet gezien hebben: Reawakening (of een eerdere versie daarvan gemaakt door Atmozfears) was origineel bedoeld als Decibel Anthem. Was toch een betere keuze geweest dan het weinig memorabele anthem van Psyko Punkz destijds :D


Hij benoemd in de video dat het 2013 was, dus dat was Craving For The Beat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2020 13:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb niet alles bekeken maar volgens mij was Craving for the Beat juist de inspiratie. Hoor je ook wel terug als je Reawakening hoort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2020 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
het weinig memorabele anthem van Psyko Punkz destijds :D


lol
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2020 16:19 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2020 17:46 
 
Hardtraxx Veteran

..je Silver Bullet nu kunt preorderen? https://shop.phuturenoize.com/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2020 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Pannenkoek schreef:
Grappig dat ze Another Day in het lijstje met unreleased tracks hebben gezet, terwijl die met Starscream is uitgekomen als Scantraxx 110.

Edit: Wist je dat voor zij die de video niet gezien hebben: Reawakening (of een eerdere versie daarvan gemaakt door Atmozfears) was origineel bedoeld als Decibel Anthem. Was toch een betere keuze geweest dan het weinig memorabele anthem van Psyko Punkz destijds :D


Hij benoemd in de video dat het 2013 was, dus dat was Craving For The Beat :)

Die Famous remix klinkt echt heerlijk. Jammer dat hij die nooit heeft afgemaakt, maar ook die melodie, damn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2020 23:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Pannenkoek schreef:
Grappig dat ze Another Day in het lijstje met unreleased tracks hebben gezet, terwijl die met Starscream is uitgekomen als Scantraxx 110.

Edit: Wist je dat voor zij die de video niet gezien hebben: Reawakening (of een eerdere versie daarvan gemaakt door Atmozfears) was origineel bedoeld als Decibel Anthem. Was toch een betere keuze geweest dan het weinig memorabele anthem van Psyko Punkz destijds :D


Hij benoemd in de video dat het 2013 was, dus dat was Craving For The Beat :)

Hmm, hij zei 'I really liked all the Decibel anthems Noisecontrollers did'. Ging er vanuit dat hij daarmee ook naar Craving For The Beat refereerde, aangezien ik het een vreemde zin vond als dat enkel over Summer In The City I en II ging.

Edit: Op het eind zegt 'ie ook dat hij geïnspireerd was door het Decibel Anthem van Noisecontrollers en Alpha2, dus moet dan bijna wel een inzending voor 2014 zijn geweest ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2020 10:33 
 
Hardtraxx Veteran

Pannenkoek schreef:
Basshunterzz schreef:
Pannenkoek schreef:
Grappig dat ze Another Day in het lijstje met unreleased tracks hebben gezet, terwijl die met Starscream is uitgekomen als Scantraxx 110.

Edit: Wist je dat voor zij die de video niet gezien hebben: Reawakening (of een eerdere versie daarvan gemaakt door Atmozfears) was origineel bedoeld als Decibel Anthem. Was toch een betere keuze geweest dan het weinig memorabele anthem van Psyko Punkz destijds :D


Hij benoemd in de video dat het 2013 was, dus dat was Craving For The Beat :)

Hmm, hij zei 'I really liked all the Decibel anthems Noisecontrollers did'. Ging er vanuit dat hij daarmee ook naar Craving For The Beat refereerde, aangezien ik het een vreemde zin vond als dat enkel over Summer In The City I en II ging.

Edit: Op het eind zegt 'ie ook dat hij geïnspireerd was door het Decibel Anthem van Noisecontrollers en Alpha2, dus moet dan bijna wel een inzending voor 2014 zijn geweest ;)


Dan heb ik verkeerd geluisterd haha!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2020 22:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:

Iemand dit al eens voorbij zien komen en enig idee wie of wat erachter zit? Ziet er wel vet uit iig :)


Weer een nieuw label dus. Ik snap waar ze mee komen met het hokjes denken maar weet niet of dat binnen de hardstyle gaat werken. Wel benieuwd wie hier gaan releasen en of dit dan guest releases gaan worden of dat ze met een rooster gaan werken. Ze hebben het over zowel grote als kleine artiesten namelijk.
Vorige  1 ... 2936, 2937, 2938, 2939, 2940, 2941, 2942 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen