Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2935, 2936, 2937, 2938, 2939, 2940, 2941 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2020 19:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spalken schreef:
Gaaf dat iemand als Udex ons B-Front een kans wil geven


Dit inderdaad. Al past zijn stijl wel prima bij B-Front. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2020 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie is B-Front?
Weet iemand een track? Ben wel benieuwd namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2020 19:52 
 
Hardtraxx Veteran

Heeft een paar guestreleases gehad op Roughstate, niet meer dan dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2020 13:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Is dat niet die gast die lucht alarm kleuterstyle maakt? En telkens loopt te puffen als of ie aan het bevallen is achter booth?

Snap niet dat die Udex daarmee wil een collab wil doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2020 15:18 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Heeft een paar guestreleases gehad op Roughstate, niet meer dan dat.



Verder niet getekend daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2020 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Is dat niet die gast die lucht alarm kleuterstyle maakt? En telkens loopt te puffen als of ie aan het bevallen is achter booth?

Snap niet dat die Udex daarmee wil een collab wil doen

Luchtalarm kleuterstyle pff :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2020 19:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
rakkietakkie schreef:
Is dat niet die gast die lucht alarm kleuterstyle maakt? En telkens loopt te puffen als of ie aan het bevallen is achter booth?

Snap niet dat die Udex daarmee wil een collab wil doen

Luchtalarm kleuterstyle pff :lol:


Ik citeer een zeer zeker persoon uit de irritatie momentjes.... Dus don't worry :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2020 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
ULTIMO schreef:
rakkietakkie schreef:
Is dat niet die gast die lucht alarm kleuterstyle maakt? En telkens loopt te puffen als of ie aan het bevallen is achter booth?

Snap niet dat die Udex daarmee wil een collab wil doen

Luchtalarm kleuterstyle pff :lol:


Ik citeer een zeer zeker persoon uit de irritatie momentjes.... Dus don't worry :innocent:

Ja weet ik, hij blijft mooi. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2020 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op partyflock staat een overzicht met alle livestreams:
https://partyflock.nl/agenda/livestreams
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2020 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Op partyflock staat een overzicht met alle livestreams:
https://partyflock.nl/agenda/livestreams

Hebben ze wel mooi gedaan! :thumbsup: Erg handig
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2020 22:49 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

PRSPCT gaat feesten organiseren in juni en juli onder de huidige maatregelen.

Het zijn feesten van 4 uur in Worm Rotterdam met een artiest die een 4 uur set doet. Er mogen maximaal 30 mensen in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2020 00:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
PRSPCT gaat feesten organiseren in juni en juli onder de huidige maatregelen.

Het zijn feesten van 4 uur in Worm Rotterdam met een artiest die een 4 uur set doet. Er mogen maximaal 30 mensen in.

Aangezien het incl personeel is, duur geintje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2020 00:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Broken Balance schreef:
PRSPCT gaat feesten organiseren in juni en juli onder de huidige maatregelen.

Het zijn feesten van 4 uur in Worm Rotterdam met een artiest die een 4 uur set doet. Er mogen maximaal 30 mensen in.

Aangezien het incl personeel is, duur geintje.

Is Excl personeel toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2020 14:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Is Excl personeel toch?


Yep! gewoon iedereen bij de ingang een 0-uren contract geven en je kan je tent volstouwen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2020 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
PRSPCT gaat feesten organiseren in juni en juli onder de huidige maatregelen.

Het zijn feesten van 4 uur in Worm Rotterdam met een artiest die een 4 uur set doet. Er mogen maximaal 30 mensen in.

Bijzonder aangezien op de website van Worm staat dat alles tot 1 september is afgelast.
Ook niet gek, aangezien dit geen restaurant is.
Dus ik ben heel benieuwd hoe ze dat willen gaan doen zonder vergunning
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2020 15:05 
 
Hardtraxx Veteran

Brainweavers schreef:
SL8492 schreef:
Is Excl personeel toch?


Yep! gewoon iedereen bij de ingang een 0-uren contract geven en je kan je tent volstouwen :thumbsup:

Vrijwilligerswerk? (0 uren geeft juridisch gezeik lijkt me)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2020 15:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Broken Balance schreef:
PRSPCT gaat feesten organiseren in juni en juli onder de huidige maatregelen.

Het zijn feesten van 4 uur in Worm Rotterdam met een artiest die een 4 uur set doet. Er mogen maximaal 30 mensen in.

Bijzonder aangezien op de website van Worm staat dat alles tot 1 september is afgelast.
Ook niet gek, aangezien dit geen restaurant is.
Dus ik ben heel benieuwd hoe ze dat willen gaan doen zonder vergunning


Alle meldings -en vergunningsplichtige events zijn inderdaad nog steeds verboden tot 1 september.
En dat gaat op een gegeven moment wel heel scheef worden, als de horeca vanaf 1 juli weer 100 gasten mag ontvangen binnen, waarom dan geen buiten evenementen met 100 man...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2020 15:52 
 
Hardtraxxer

Ik denk dat ze eerst eens gaan aankijken hoe het loopt met het toestaan van 100 personen in horeca, niet echt eerlijk natuurlijk maar het is niet anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2020 20:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voidax nu een 2-3 uur durend setje met opbouw classics-euphoric-raw draait op http://www.twitch.tv/voidaxdj.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2020 05:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

zeke schreef:
hurricane schreef:
Broken Balance schreef:
PRSPCT gaat feesten organiseren in juni en juli onder de huidige maatregelen.

Het zijn feesten van 4 uur in Worm Rotterdam met een artiest die een 4 uur set doet. Er mogen maximaal 30 mensen in.

Bijzonder aangezien op de website van Worm staat dat alles tot 1 september is afgelast.
Ook niet gek, aangezien dit geen restaurant is.
Dus ik ben heel benieuwd hoe ze dat willen gaan doen zonder vergunning


Alle meldings -en vergunningsplichtige events zijn inderdaad nog steeds verboden tot 1 september.
En dat gaat op een gegeven moment wel heel scheef worden, als de horeca vanaf 1 juli weer 100 gasten mag ontvangen binnen, waarom dan geen buiten evenementen met 100 man...


Als die locatie gewoon een horeca vergunning heeft zijn ze tot 02:00 niet meld- of vergunningsplichtig. Je tekent dus binnen de lijntjes van de wet. Je kan gewoon een top dj in jouw kroegje laten draaien en er het plakaat 'kroeg avond' op plakken.

veel horeca met een feestzaaltje hebben hiermee de komende tijd / winter stiekem toch wel goud in handen. Zij kunnen onder deze wetgeving feestzalen 'vullen'.Binnenkort met 30 man, bij de volgende versoepeling met 100 man, daarna 200 man, etc. Geen concurrentie van meld- en vergunningsplichtige evenementen. Vul de rest zelf maar in...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2020 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Als die locatie gewoon een horeca vergunning heeft zijn ze tot 02:00 niet meld- of vergunningsplichtig. Je tekent dus binnen de lijntjes van de wet. Je kan gewoon een top dj in jouw kroegje laten draaien en er het plakaat 'kroeg avond' op plakken.

veel horeca met een feestzaaltje hebben hiermee de komende tijd / winter stiekem toch wel goud in handen. Zij kunnen onder deze wetgeving feestzalen 'vullen'.Binnenkort met 30 man, bij de volgende versoepeling met 100 man, daarna 200 man, etc. Geen concurrentie van meld- en vergunningsplichtige evenementen. Vul de rest zelf maar in...

Versoepeling geldt voor cafe's en restaurants. Zal me benieuwen hoe Worm hier mee omgaat, zo te lezen gaat dit buiten te intenties om van een cafebezoek. Feestcafe's zijn ook nog verboden, dus zou me verbazen dat Worm hier dat zo kan regelen en er 30 man staan te feesten. We zullen zien hoe creatief men hier mee om kan gaan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2020 17:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik snap best wel dat bepaalde organisatoren echt volledig klem zitten en moeten vechten voor hun zaak, maar wat is nou precies het doel? Als je een tweede piek triggered in de horeca of tijdens een evenement (zie bijv. Seoul) kun je er vergif op innemen dat je sowieso tot aan het vaccin niets meer organiseren mag.

Bovendien gaat de vergelijking horeca (vooral eten) en dance-evenementen echt volledig mank. M.i. kun je alleen zittende events reguleren of bijvoorbeeld zo'n vaag gedoe met auto's. Moet er in combinatie met hardstyle niet aan denken.

Hoe cru ook, je zit samen met de reisbranche nu echt in een hoek die als allerlaatste weer op zal starten. Hoe eerder je dat in ziet hoe beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2020 00:22 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:


Hoe cru ook, je zit samen met de reisbranche nu echt in een hoek die als allerlaatste weer op zal starten. Hoe eerder je dat in ziet hoe beter.


Die reisbranche begint anders weer langzaamaan op te starten met landen die weer open gaan voor toeristen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2020 10:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
zittende events


Als ik het goed begrepen heb is dat ook de bedoeling bij die PRSPCT 'feesten'
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2020 11:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Die reisbranche begint anders weer langzaamaan op te starten met landen die weer open gaan voor toeristen

Dat een paar landen roepen dat toeristen welkom zijn omdat ze daar (totaal) van afhankelijk zijn wil natuurlijk niet zeggen dat het 'langzaamaan opstart'. Alle nieuwe outbreaks in Aziatische landen kwamen van inreizigers. Bovendien zijn deze twee branches nu zo ongeveer wel de laatste, dus ik weet niet precies wat je bedoelt?

@ Brain: ah oke, niks voor mij dan. Dansmuziek is dansmuziek. Maar als er een markt voor is en het kan netjes geregeld worden dan is dat wel fijn voor dat clubje.
Vorige  1 ... 2935, 2936, 2937, 2938, 2939, 2940, 2941 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen