Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2916, 2917, 2918, 2919, 2920, 2921, 2922 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2020 16:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bowlingbal schreef:
Nuracore schreef:
Hmm... Jammer ergens wel.

Weer een Noisecontrollers
Weer een DBSTF
Weer een Sound Rush
Weer een Phuture Noize
Weer een
SEFA
E
F
A

Etc..

Prime shock en Demi Kanon zijn dan het vernieuwends volgens mij.
Ik heb meer met Zondag


Wat wil je dan? DBSTF, Sound Rush & Phuture Noize zijn namen die kwa productie en bekendheid nog steeds goed in de markt liggen.


En zijn tevens ook 3 vrij vernieuwende artiesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2020 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bowlingbal schreef:
Nuracore schreef:
Hmm... Jammer ergens wel.

Weer een Noisecontrollers
Weer een DBSTF
Weer een Sound Rush
Weer een Phuture Noize
Weer een
SEFA
E
F
A

Etc..

Prime shock en Demi Kanon zijn dan het vernieuwends volgens mij.
Ik heb meer met Zondag


Wat wil je dan? DBSTF, Sound Rush & Phuture Noize zijn namen die kwa productie en bekendheid nog steeds goed in de markt liggen.


Dat snap ik wel en dat is niet erg. Maar als elk event dit soort namen op de main set dan kunnen de platen met zo kwalitatief zijn, maar na dit telkens weer te horen word het saai en krijg j gauw een been here done that verhaal.

Daarom sla ik het over. Dat de rest dit leuk vind dat moeten hun weten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2020 10:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor Mysteryland waar ook veel ander 'volk' rondt loopt is het wel een mooie showcase van hoe hardstyle is (en zou moeten zijn).

Namen als Sound Rush, Noisecontrollers, D-Block & S-Te-Fan, Psyko Punkz, Ran-D ga ik op festivals met meerdere stages zelden heen. Dus voor mij is dit wel een leuke zaterdag line-up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2020 10:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Voor Mysteryland waar ook veel ander 'volk' rondt loopt is het wel een mooie showcase van hoe hardstyle is (en zou moeten zijn).


Daar is het idd wel mooi voor bedoeld. Zo ben ik in 2012 dan ook in aanmerking gekomen met hardstyle op Mysteryland. Als er dan allemaal artiesten zouden staan die door HT wel goedgekeurd waren geweest, dan had het waarschijnlijk bij die ene keer gebleven ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2020 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Grim schreef:
Voor Mysteryland waar ook veel ander 'volk' rondt loopt is het wel een mooie showcase van hoe hardstyle is (en zou moeten zijn).


Daar is het idd wel mooi voor bedoeld. Zo ben ik in 2012 dan ook in aanmerking gekomen met hardstyle op Mysteryland. Als er dan allemaal artiesten zouden staan die door HT wel goedgekeurd waren geweest, dan had het waarschijnlijk bij die ene keer gebleven ook.

xd Ik zie het al voor me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2020 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mysteryland is natuurlijk ook niet ingestoken voor de die-hard Hardstyle bezoeker, eerder voor mensen die er voor het eerst komen of af en toe een feestje willen. Daarin is het een prima line-up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2020 14:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Mysteryland is natuurlijk ook niet ingestoken voor de die-hard Hardstyle bezoeker, eerder voor mensen die er voor het eerst komen of af en toe een feestje willen. Daarin is het een prima line-up.


ah oke, dacht dat er nog een paar andere hardstyle stages waren, very thanks .......
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2020 18:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Mysteryland is natuurlijk ook niet ingestoken voor de die-hard Hardstyle bezoeker, eerder voor mensen die er voor het eerst komen of af en toe een feestje willen. Daarin is het een prima line-up.


Het is ook een prima line-up als het voor een ander event zou zijn, met wel die-hard hardstyle bezoekers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2020 21:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Mysteryland is natuurlijk ook niet ingestoken voor de die-hard Hardstyle bezoeker, eerder voor mensen die er voor het eerst komen of af en toe een feestje willen. Daarin is het een prima line-up.


en dit weet Q-dance. Perfect moment om wat mensen kennis te laten maken met HS.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2020 21:45 
 
Hardtraxx Veteran



&

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2020 19:27 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2020 09:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind het wel een leuk concept al die podcasten! Beter dan een losse warm up mix!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2020 18:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jon verlaat de Wasted Penguinz, Pontuz gaat in zijn eentje verder
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2020 18:24 
 
Hardtraxx Crew

Toch wel een duo waarvan ik dit nooit verwacht had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2020 18:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:
Toch wel een duo waarvan ik dit nooit verwacht had.

Klopt, maar Jon kampt al een enige tijd met een depressie.
Zal waarschijnlijk daarmee te maken hebben :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2020 18:58 
 
Hardtraxxer

Had het ook niet verwacht maar aan de andere kant verbaast het me ook niet echt, naar mijn mening is het de afgelopen jaren kwalitatief helaas ook al behoorlijk achteruit gegaan. Ben benieuwd of Pontuz zich in zn eentje een beetje kan herpakken wat dat betreft, want vroeger vond ik Wasted Penguinz toch wel 1 van de meest veelbelovende namen. Ben echter bang dat het echt goede meer van Jon zn kant kwam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2020 21:07 
 
Hardtraxx Veteran

Jammer dat hij stopt maar begrijpelijk. Had al vaker wat dingen over z'n depressie laten vallen maar dit leek, samen met DBSTF, wel op een van de 'vastste' duo's dus toch jammer om te zien. Wel mooi dat hij zich openstelt, depressie/mentale issues worden nog lang niet zo serieus genomen als zou moeten. Ik begrijp het ook 100% dat hij stopt.

@Yiem waarom denk je dat hij de bepalende factor is? Niet sarcastisch bedoeld ofzo, gewoon benieuwd omdat het in al die jaren voor mij echt niet duidelijk is geweest wie dat bij hun nou was. Bij sommige acts ligt dat er soms namelijk redelijk dik bovenop maar dat gevoel had ik bij WP niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2020 21:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
'vastste'


meest vaste
;)
Dat spreekt wat makkelijker uit. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2020 21:31 
 
Hardtraxx Veteran

Ja wist niet zeker wat nou de correcte spelling was :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2020 22:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yiem schreef:
Had het ook niet verwacht maar aan de andere kant verbaast het me ook niet echt, naar mijn mening is het de afgelopen jaren kwalitatief helaas ook al behoorlijk achteruit gegaan. Ben benieuwd of Pontuz zich in zn eentje een beetje kan herpakken wat dat betreft, want vroeger vond ik Wasted Penguinz toch wel 1 van de meest veelbelovende namen. Ben echter bang dat het echt goede meer van Jon zn kant kwam.

Ik vind ze de laatste jaren juist kwalitatief beter dan ooit.

Edit: ironisch dat hij een trui draagt met 'sad boys' als tekst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2020 10:23 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wou zeggen, heb ook meer met hun oude platen maar die waren kwalitatief gezien echt een stuk slechter dan wat ze nu maken. Een Lighthouse klinkt kwalitatief toch een stuk beter dan een Hate Mondayz of Stay Alive oid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2020 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Hate Mondayz

How handen af van deze klassieke parel @immuunm
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2020 13:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wist je dat zo'n beetje elke organisatie binnen het ID&T concern op social media het volgende deelt:

#bekhoudenendansen
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2020 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Damage-D schreef:
Wist je dat zo'n beetje elke organisatie binnen het ID&T concern op social media het volgende deelt:

#bekhoudenendansen


Is ivm overleden geluidsman.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2020 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Damage-D schreef:
Wist je dat zo'n beetje elke organisatie binnen het ID&T concern op social media het volgende deelt:

#bekhoudenendansen


Is ivm een aankomend feest waar je mond afgeplakt wordt met duct tape, evenals de camera van je telefoon.
We hebben een 4D experience voor je neergezet, laat die telefoon eens weg, houd je mond en geniet!
Vorige  1 ... 2916, 2917, 2918, 2919, 2920, 2921, 2922 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen