Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Bowlingbal wrote:
Nuracore wrote:Hmm... Jammer ergens wel.

Weer een Noisecontrollers
Weer een DBSTF
Weer een Sound Rush
Weer een Phuture Noize
Weer een
SEFA
E
F
A

Etc..

Prime shock en Demi Kanon zijn dan het vernieuwends volgens mij.
Ik heb meer met Zondag
Wat wil je dan? DBSTF, Sound Rush & Phuture Noize zijn namen die kwa productie en bekendheid nog steeds goed in de markt liggen.
En zijn tevens ook 3 vrij vernieuwende artiesten.
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 10 hours ago
Bowlingbal wrote:
Nuracore wrote:Hmm... Jammer ergens wel.

Weer een Noisecontrollers
Weer een DBSTF
Weer een Sound Rush
Weer een Phuture Noize
Weer een
SEFA
E
F
A

Etc..

Prime shock en Demi Kanon zijn dan het vernieuwends volgens mij.
Ik heb meer met Zondag
Wat wil je dan? DBSTF, Sound Rush & Phuture Noize zijn namen die kwa productie en bekendheid nog steeds goed in de markt liggen.
Dat snap ik wel en dat is niet erg. Maar als elk event dit soort namen op de main set dan kunnen de platen met zo kwalitatief zijn, maar na dit telkens weer te horen word het saai en krijg j gauw een been here done that verhaal.

Daarom sla ik het over. Dat de rest dit leuk vind dat moeten hun weten :P
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 10 days ago
Voor Mysteryland waar ook veel ander 'volk' rondt loopt is het wel een mooie showcase van hoe hardstyle is (en zou moeten zijn).

Namen als Sound Rush, Noisecontrollers, D-Block & S-Te-Fan, Psyko Punkz, Ran-D ga ik op festivals met meerdere stages zelden heen. Dus voor mij is dit wel een leuke zaterdag line-up.
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Grim wrote:Voor Mysteryland waar ook veel ander 'volk' rondt loopt is het wel een mooie showcase van hoe hardstyle is (en zou moeten zijn).
Daar is het idd wel mooi voor bedoeld. Zo ben ik in 2012 dan ook in aanmerking gekomen met hardstyle op Mysteryland. Als er dan allemaal artiesten zouden staan die door HT wel goedgekeurd waren geweest, dan had het waarschijnlijk bij die ene keer gebleven ook.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 16 days ago
RomanAnthony wrote:
Grim wrote:Voor Mysteryland waar ook veel ander 'volk' rondt loopt is het wel een mooie showcase van hoe hardstyle is (en zou moeten zijn).
Daar is het idd wel mooi voor bedoeld. Zo ben ik in 2012 dan ook in aanmerking gekomen met hardstyle op Mysteryland. Als er dan allemaal artiesten zouden staan die door HT wel goedgekeurd waren geweest, dan had het waarschijnlijk bij die ene keer gebleven ook.
xd Ik zie het al voor me.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Mysteryland is natuurlijk ook niet ingestoken voor de die-hard Hardstyle bezoeker, eerder voor mensen die er voor het eerst komen of af en toe een feestje willen. Daarin is het een prima line-up.
Hardtraxx Elite
2974 posts member since 2011
last seen 15 hours ago
Khadber wrote:Mysteryland is natuurlijk ook niet ingestoken voor de die-hard Hardstyle bezoeker, eerder voor mensen die er voor het eerst komen of af en toe een feestje willen. Daarin is het een prima line-up.
ah oke, dacht dat er nog een paar andere hardstyle stages waren, very thanks .......
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Khadber wrote:Mysteryland is natuurlijk ook niet ingestoken voor de die-hard Hardstyle bezoeker, eerder voor mensen die er voor het eerst komen of af en toe een feestje willen. Daarin is het een prima line-up.
Het is ook een prima line-up als het voor een ander event zou zijn, met wel die-hard hardstyle bezoekers.
Hardtraxxer
758 posts member since 2013
last seen Sep 2024
en dit weet Q-dance. Perfect moment om wat mensen kennis te laten maken met HS.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
View on YouTube

&

View on YouTube
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
View on YouTube
Hardtraxx Addict
1137 posts member since 2009
last seen Aug 2026
Vind het wel een leuk concept al die podcasten! Beter dan een losse warm up mix!
Hardtraxx Veteran
3208 posts member since 2011
last seen 6 hours ago
Jon verlaat de Wasted Penguinz, Pontuz gaat in zijn eentje verder
View on YouTube
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
Toch wel een duo waarvan ik dit nooit verwacht had.
Hardtraxx Veteran
3208 posts member since 2011
last seen 6 hours ago
MYTZE wrote:Toch wel een duo waarvan ik dit nooit verwacht had.
Klopt, maar Jon kampt al een enige tijd met een depressie.
Zal waarschijnlijk daarmee te maken hebben :(
Y
Hardtraxxer
184 posts member since 2017
last seen May 2024
Had het ook niet verwacht maar aan de andere kant verbaast het me ook niet echt, naar mijn mening is het de afgelopen jaren kwalitatief helaas ook al behoorlijk achteruit gegaan. Ben benieuwd of Pontuz zich in zn eentje een beetje kan herpakken wat dat betreft, want vroeger vond ik Wasted Penguinz toch wel 1 van de meest veelbelovende namen. Ben echter bang dat het echt goede meer van Jon zn kant kwam.
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
Jammer dat hij stopt maar begrijpelijk. Had al vaker wat dingen over z'n depressie laten vallen maar dit leek, samen met DBSTF, wel op een van de 'vastste' duo's dus toch jammer om te zien. Wel mooi dat hij zich openstelt, depressie/mentale issues worden nog lang niet zo serieus genomen als zou moeten. Ik begrijp het ook 100% dat hij stopt.

@Yiem waarom denk je dat hij de bepalende factor is? Niet sarcastisch bedoeld ofzo, gewoon benieuwd omdat het in al die jaren voor mij echt niet duidelijk is geweest wie dat bij hun nou was. Bij sommige acts ligt dat er soms namelijk redelijk dik bovenop maar dat gevoel had ik bij WP niet.
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
'vastste'
meest vaste
;)
Dat spreekt wat makkelijker uit. :P
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
Ja wist niet zeker wat nou de correcte spelling was :$
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 10 hours ago
Yiem wrote:Had het ook niet verwacht maar aan de andere kant verbaast het me ook niet echt, naar mijn mening is het de afgelopen jaren kwalitatief helaas ook al behoorlijk achteruit gegaan. Ben benieuwd of Pontuz zich in zn eentje een beetje kan herpakken wat dat betreft, want vroeger vond ik Wasted Penguinz toch wel 1 van de meest veelbelovende namen. Ben echter bang dat het echt goede meer van Jon zn kant kwam.
Ik vind ze de laatste jaren juist kwalitatief beter dan ooit.

Edit: ironisch dat hij een trui draagt met 'sad boys' als tekst.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Wou zeggen, heb ook meer met hun oude platen maar die waren kwalitatief gezien echt een stuk slechter dan wat ze nu maken. Een Lighthouse klinkt kwalitatief toch een stuk beter dan een Hate Mondayz of Stay Alive oid.
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 11 days ago
Broken Balance wrote:Hate Mondayz
How handen af van deze klassieke parel @immuunm
Hardtraxxer
106 posts member since 2011
last seen Apr 2021
Wist je dat zo'n beetje elke organisatie binnen het ID&T concern op social media het volgende deelt:

#bekhoudenendansen
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 11 hours ago
Damage-D wrote:Wist je dat zo'n beetje elke organisatie binnen het ID&T concern op social media het volgende deelt:

#bekhoudenendansen
Is ivm overleden geluidsman.
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 21 hours ago
Damage-D wrote:Wist je dat zo'n beetje elke organisatie binnen het ID&T concern op social media het volgende deelt:

#bekhoudenendansen
Is ivm een aankomend feest waar je mond afgeplakt wordt met duct tape, evenals de camera van je telefoon.
We hebben een 4D experience voor je neergezet, laat die telefoon eens weg, houd je mond en geniet!