En de uitvaart van die geluidsman was vanmiddag in de GashouderRickzel wrote:Is ivm overleden geluidsman.Damage-D wrote:Wist je dat zo'n beetje elke organisatie binnen het ID&T concern op social media het volgende deelt:
#bekhoudenendansen
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Klopt, z'n 'eindshow' was vanmiddag.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Nog een ontoegankelijke naam.Pedaalemre wrote:Nieuw alias Anagenetic / Kyara:
https://www.facebook.com/DJANNAROCKS/
View on SoundCloud
Zo te zien gaat ze hardstyle draaien onder die naam
Cubase 5, Windows Vista en een 4:3 monitor. In welk jaar is deze foto genomen?Pedaalemre wrote:Nieuw alias Anagenetic / Kyara:
View on SoundCloud
"Mam en pap, hebben jullie nog een beeldscherm staan achter de schotten? Ik wil muziek gaan maken."Mark With A Tarrel wrote:Cubase 5, Windows Vista en een 4:3 monitor. In welk jaar is deze foto genomen?Pedaalemre wrote:Nieuw alias Anagenetic / Kyara:
View on SoundCloud
Maakte pareltjes in de begintijd van RAW zoals dit.roy_ wrote:Wie is dat eigenlijk?
View on YouTube
Totdat ze bij fusion totaal wat anders ging proberen
Dan vind je deze parel ook wel dik. View on YouTubeGrim wrote:Pfoe, leuk plaatje
SITA mix = Straight In The Ass mix
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
View on YouTube
hey fam, welcome to the next chapter of atmozfears.
something is in the works, go check out the teaser
big things coming soon
Ik snap wel dat ze het moeilijk hebben af en toe, als je naast dj/producer ook nog filmmaker wilt zijn.

-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Hyped. Nog altijd groot Atmozfears fan ondanks een paar (imo) mindere jaren. Sommigen hebben het over een album, maar toen Hard News dat laatst plaatste, zei hij dat dat een vergissing was. We zullen zien.
-
MHardtraxx Veteran
Zou ik ook zeggen ja als ik t nog geheim wil houdenPedaalemre wrote: zei hij dat dat een vergissing was.
Ik vermoed dat Atmozfears er mee struggled dat hij een perfectionist is en hij zijn platen steeds maar niet goed genoeg vind om er 'final' op te drukken en te releasen. Daarom ook dat er zoveel platen op de plank liggen. Ik herken het iig heel erg. Zelf ben ik ook nooit echt tevreden over een nummer en kan ik uren zitten op subtiele details zitten die een publiek uiteindelijk nooit mee gaat krijgen.MYTZE wrote:View on YouTubehey fam, welcome to the next chapter of atmozfears.
something is in the works, go check out the teaser
big things coming soon
Nieuwe collab in de maak tussen B-Front en Adrenalize
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Voorspel nu alvast even hoe mensen een evengoede plaat als Elektronic Symphony verwachten en hij hier tegen gaat vallen. !remindme 6 monthsNuracore wrote:Nieuwe collab in de maak tussen B-Front en Adrenalize
-
MHardtraxx Veteran
D-Block & S-Te-Fan Defqon anthem 
Best wel nice. Wel weer track die ik paar keer moet horen denk ik. Wel beter gewoon 1 anthem.MYTZE wrote:D-Block & S-Te-Fan Defqon anthem
Die tweede break en climax vond ik erg gaaf. En de mid ook trouwens.Parvuz wrote:Best wel nice. Wel weer track die ik paar keer moet horen denk ik. Wel beter gewoon 1 anthem.MYTZE wrote:D-Block & S-Te-Fan Defqon anthem
Mid idd erg gaaf, vooral het 2e deel van de mid.Nuracore wrote:Die tweede break en climax vond ik erg gaaf. En de mid ook trouwens.Parvuz wrote:Best wel nice. Wel weer track die ik paar keer moet horen denk ik. Wel beter gewoon 1 anthem.MYTZE wrote:D-Block & S-Te-Fan Defqon anthem
Melodie doet 't 'm nog niet bij mij.