Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2915, 2916, 2917, 2918, 2919, 2920, 2921 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2020 21:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat ontzettend jammer dit :cry:

De combinatie van de muziek en de sfeer die er hing..
Hopelijk komt er volgend jaar weer een editie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2020 21:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Op zich was Origins wel uniek maar ook alle potentie om in drie edities volledig uitgekauwd te raken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2020 22:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Ron schreef:
Heel erg zonde... Afgelopen edities onwijs goed vermaakt. Voelt heel erg alsof dat D-Sturb feest dit de nek heeft omgedraaid. Slechte zaak dit. :thumbdown:

Ik mag hopen dat het D-Sturb feest een soort plan B was. Wegens het niet voor elkaar krijgen een Origins waardige line-up te presenteren, zoals de organisatie dat zou willen. Althans zo komt het over. Alsnog gewoon kut dit. Origins is echt uniek.

Ik mag het hopen inderdaad. Zoals ik het nu zie had Shockerz sowieso een vergunning om in februari weer een feest te organiseren. Lijkt alsof ze het D-Sturb feest de voorkeur hebben gegeven en de gok hebben genomen dat Origins later dit jaar ook nog georganiseerd kon worden. Maar misschien beter om niet teveel te speculeren. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2020 23:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar wij willen graag transparantie! :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2020 23:33 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Wij balen net zo hard als dat iedereen doet. En wij balen nog meer dat men nog steeds denkt dat D-Sturb event Origins heeft vervangen. Op de datum van D-Sturb (29-02) was de locatie beschikbaar maar bijna 80% van de Origins artiesten konden we niet boeken die er horen te staan. Dit ligt aan vakanties, exclusiviteit, regiochecks etc etc. Doordat de locatie vrij was en we wel een ander event konden organiseren hebben we daar voor gekozen.

We zijn ontzettend druk geweest om tot een datum te komen voor 2020 maar het is niet gelukt. We balen des te meer dat we dan ook nog eens worden afgebrand. Wij hebben het concept bedacht en de stap gezet om het te organiseren als eerste. Druk achter de schermen bezig geweest om het event te kunnen realiseren maar met onmacht niet iets kunnen neerzetten waar wij achter staan.

Origins gaan we in 2021 gewoon weer op de kalender zetten, datum zal volgen wanneer we het concreet hebben.
X Shockerz Events

PS: voor de echte classics liefhebbers hebben we wel VWAB staan op 10-10-2020 en daar hebben we weer iets tofs gevonden. Binnenkort meer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2020 23:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Shockerz-Events schreef:
Wij balen net zo hard als dat iedereen doet. En wij balen nog meer dat men nog steeds denkt dat D-Sturb event Origins heeft vervangen. Op de datum van D-Sturb (29-02) was de locatie beschikbaar maar bijna 80% van de Origins artiesten konden we niet boeken die er horen te staan. Dit ligt aan vakanties, exclusiviteit, regiochecks etc etc. Doordat de locatie vrij was en we wel een ander event konden organiseren hebben we daar voor gekozen.

We zijn ontzettend druk geweest om tot een datum te komen voor 2020 maar het is niet gelukt. We balen des te meer dat we dan ook nog eens worden afgebrand. Wij hebben het concept bedacht en de stap gezet om het te organiseren als eerste. Druk achter de schermen bezig geweest om het event te kunnen realiseren maar met onmacht niet iets kunnen neerzetten waar wij achter staan.

Origins gaan we in 2021 gewoon weer op de kalender zetten, datum zal volgen wanneer we het concreet hebben.
X Shockerz Events

PS: voor de echte classics liefhebbers hebben we wel VWAB staan op 10-10-2020 en daar hebben we weer iets tofs gevonden. Binnenkort meer!


Thanks voor jullie verhaal!

Hoe, waarom en door wie worden jullie afgebrand dan?
Lijkt me dat dit onmacht is?

Plus het feit dat dit niet het eind betekend voor origins zoals je zelf al aangeeft.
Ik kijk graag weer uit naar VWAB! Is nog altijd mijn must om te gaan :D ben erg benieuwd.
Ik maak er ook al te graag warm ups voor ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2020 00:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Shockerz-Events schreef:
PS: voor de echte classics liefhebbers hebben we wel VWAB staan op 10-10-2020 en daar hebben we weer iets tofs gevonden. Binnenkort meer!


De 'echte' classics liefhebbers worden juist een beetje weggestoten door al die artiesten die zich niet aan het concept houden + telkens hetzelfde lijstje neerzetten. Het is al zo vaak gezegd en ik weet dat jullie hier als organisatie niet altijd wat aan kunnen doen (+ je moet de boel natuurlijk ook uitverkopen), maar het is te hopen dat het de aankomende editie weer lijkt op de 1e editie en niet zoals de afgelopen... Beat Providers o.i.d. zou wel leuk zijn haha! Of bepaalde artiesten die een specifieke set doen (zoals Zany met een Southstylers set bijv.). Wildstylez zou ik ook graag weer eens op zo'n concept niet, al heb ik begrepen dat zulke boekingen niet zijn voorkeur genieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2020 09:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Shockerz-Events schreef:
We zijn ontzettend druk geweest om tot een datum te komen voor 2020 maar het is niet gelukt. We balen des te meer dat we dan ook nog eens worden afgebrand.


Hoe, waarom en door wie worden jullie afgebrand dan?


Dat afbranden valt hier geloof ik wel mee toch? Denk dat iedereen er voornamelijk van baalt en hoopt dat het concept terugkeert
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2020 09:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Op zich was Origins wel uniek maar ook alle potentie om in drie edities volledig uitgekauwd te raken.

Het tijdmachine/classics syndroom.

Enorm jammer van Origins inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2020 09:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoop echt dat het in 2021 weer terug komt. En ik snap wel dat het misschien lastig is om steeds verrassende lineups samen te stellen. Op een gegeven moment heb je iedereen wel een beetje gehad. En als er dan bij komt dat veel namen niet te boeken zijn in de periode dat jij zou willen... tja. Maak er volgend jaar maar iets heel diks van dan! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2020 13:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mysteryland hardstyle line-up:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2020 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm... Jammer ergens wel.

Weer een Noisecontrollers
Weer een DBSTF
Weer een Sound Rush
Weer een Phuture Noize
Weer een
SEFA
E
F
A

Etc..

Prime shock en Demi Kanon zijn dan het vernieuwends volgens mij.
Ik heb meer met Zondag
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2020 13:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Had Frequencerz ook geen stage hosting? Zie die nergens meer staan.

En Sub Zero Project staat op de zondag bij de Timmy Trumpet stage.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2020 14:39 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Hmm... Jammer ergens wel.

Weer een Noisecontrollers
Weer een DBSTF
Weer een Sound Rush
Weer een Phuture Noize
Weer een
SEFA
E
F
A

Etc..


Prime shock en Demi Kanon zijn dan het vernieuwends volgens mij.
Ik heb meer met Zondag


Is ook niet zo gek he. Als je een jumbo bent die naast een school zit ga je ook niet de energy & frikandelbroodjes uit de schappen halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2020 14:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Denkeleda schreef:
Had Frequencerz ook geen stage hosting? Zie die nergens meer staan.

En Sub Zero Project staat op de zondag bij de Timmy Trumpet stage.


Frequencerz hosting is op vrijdagavond tijdens de pre-party!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2020 15:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Is ook niet zo gek he. Als je een jumbo bent die naast een school zit ga je ook niet de energy & frikandelbroodjes uit de schappen halen.

Ik moest lachen om deze beste vergelijking xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2020 21:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Nuracore schreef:
Hmm... Jammer ergens wel.

Weer een Noisecontrollers
Weer een DBSTF
Weer een Sound Rush
Weer een Phuture Noize
Weer een
SEFA
E
F
A

Etc..


Prime shock en Demi Kanon zijn dan het vernieuwends volgens mij.
Ik heb meer met Zondag


Is ook niet zo gek he. Als je een jumbo bent die naast een school zit ga je ook niet de energy & frikandelbroodjes uit de schappen halen.

Hoezo? Scholieren vreten een zak chips met een fles cola net zo goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2020 22:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Pedaalemre schreef:
Nuracore schreef:
Hmm... Jammer ergens wel.

Weer een Noisecontrollers
Weer een DBSTF
Weer een Sound Rush
Weer een Phuture Noize
Weer een
SEFA
E
F
A

Etc..


Prime shock en Demi Kanon zijn dan het vernieuwends volgens mij.
Ik heb meer met Zondag


Is ook niet zo gek he. Als je een jumbo bent die naast een school zit ga je ook niet de energy & frikandelbroodjes uit de schappen halen.

Hoezo? Scholieren vreten een zak chips met een fles cola net zo goed.


Ja maar een zak mandarijnen niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2020 23:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoezo er zijn toch al andere technostages
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2020 05:18 
 
Hardtraxx Veteran

Techno djs veranderen is meer alsof je spa blauw in wisselt voor ah basic water
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2020 09:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2020 10:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:lol: xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2020 12:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Techno djs veranderen is meer alsof je spa blauw in wisselt voor ah basic water


:lol: 100%
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2020 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Techno djs veranderen is meer alsof je spa blauw in wisselt voor ah basic water

:lol: keurig
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2020 15:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Hmm... Jammer ergens wel.

Weer een Noisecontrollers
Weer een DBSTF
Weer een Sound Rush
Weer een Phuture Noize
Weer een
SEFA
E
F
A

Etc..

Prime shock en Demi Kanon zijn dan het vernieuwends volgens mij.
Ik heb meer met Zondag


Wat wil je dan? DBSTF, Sound Rush & Phuture Noize zijn namen die kwa productie en bekendheid nog steeds goed in de markt liggen.
Vorige  1 ... 2915, 2916, 2917, 2918, 2919, 2920, 2921 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen