Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2914, 2915, 2916, 2917, 2918, 2919, 2920 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2020 20:49 
 
Hardtraxx Veteran

Pedaalemre schreef:
zeke schreef:
Tuurlijk, Scrap Attack was toen heel belangrijk voor een kind van 9.


? Ik kan ook genoeg nummers opnoemen die ik luisterde toen ik 9 was die me bij zijn gebleven/belangrijk voor me waren en nog steeds zijn. Wat is hier raar aan?

Het is s
E
F
A
Dus kut
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2020 20:50 
 
Hardtraxx Veteran

Btw weer een nieuwe Redicon Fridensen vlog:



En er komt een Sub Sonik album aan:



En:

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2020 21:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Niet zo janken jongens jezus, waar je jezelf druk om kan maken zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2020 22:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Serieus? Is gewoon grappig om het contrast te laten zien met hoe oud de plaat is. Is toch juist mooi om te horen dat het voor artiesten van nu, een bijzondere plaat was in hun jeugd. Man man man jullie hoeven niet alles serieus te nemen :P


Ja ik vind het ook wel grappig met dat contrast enzo, maar deze reeks gaat om het verhaal achter platen vanuit de producers zijde. Hoe die plaat tot stand is gekomen en hoe collega's die destijds zagen. Dan is Sefa gewoon geen logische keuze.

Vind het verder echt een heel zwakke episode. Bij Music Made Addictz kreeg je bijvoorbeeld nog wat leuke achtergrond info, maar hier gaat het eigenlijk alleen maar over dat 'defqon gevoel'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2020 23:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
makrooy schreef:
Serieus? Is gewoon grappig om het contrast te laten zien met hoe oud de plaat is. Is toch juist mooi om te horen dat het voor artiesten van nu, een bijzondere plaat was in hun jeugd. Man man man jullie hoeven niet alles serieus te nemen :P


Ja ik vind het ook wel grappig met dat contrast enzo, maar deze reeks gaat om het verhaal achter platen vanuit de producers zijde. Hoe die plaat tot stand is gekomen en hoe collega's die destijds zagen. Dan is Sefa gewoon geen logische keuze.

Vind het verder echt een heel zwakke episode. Bij Music Made Addictz kreeg je bijvoorbeeld nog wat leuke achtergrond info, maar hier gaat het eigenlijk alleen maar over dat 'defqon gevoel'.


Tja dat klopt, maar wellicht viel er niet veel meer te vertellen dan dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2020 09:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nouja Sefa heeft de plaat als referentie gebruikt bij z'n eigen anthem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2020 10:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Pedaalemre schreef:
zeke schreef:
Tuurlijk, Scrap Attack was toen heel belangrijk voor een kind van 9.


? Ik kan ook genoeg nummers opnoemen die ik luisterde toen ik 9 was die me bij zijn gebleven/belangrijk voor me waren en nog steeds zijn. Wat is hier raar aan?

Hij is Z
E
K
E
Dus kut

FTFY
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2020 10:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sefa zat ook op zn 12e of 13e ofzo al bij Peacock in de studio, dus hij was er sowieso wel al vroeg bij met de hardere stijlen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2020 11:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

edit: nvm
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2020 12:54 
 
Hardtraxx Elite

Als hij zegt dat die plaat hem iets gedaan heeft dan is dat toch gewoon zo. Regen is altijd nat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2020 13:25 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Na jaren hardstyle te hebben gemaakt vandaag eindelijk mijn eerste techno EP's uitgekomen! Veel tracks hebben wel inspiratie uit het early hardstyle tijdperk dus ik ben benieuwd wat jullie er van vinden! ^^



Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2020 13:35 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Psyched schreef:
Na jaren hardstyle te hebben gemaakt vandaag eindelijk mijn eerste techno EP's uitgekomen! Veel tracks hebben wel inspiratie uit het early hardstyle tijdperk dus ik ben benieuwd wat jullie er van vinden! ^^




ik hou hiervan :$ (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2020 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

veel te sloooooooooooooooooom
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2020 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Techno is voor CENSORED
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2020 14:40 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2020 15:49 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Interviewtje gedaan met Hardstyle Report :-)

https://hardstylereport.com/blogs/thera ... riendship/
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2020 16:39 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Psyched schreef:
Na jaren hardstyle te hebben gemaakt vandaag eindelijk mijn eerste techno EP's uitgekomen! Veel tracks hebben wel inspiratie uit het early hardstyle tijdperk dus ik ben benieuwd wat jullie er van vinden! ^^





Luistert lekker weg! Je hoort duidelijk de early hardstyle invloeden inderdaad, mooi man!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2020 19:10 
 
Hardtraxx Elite

Dik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2020 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Origins schreef:
We regret to announce that Origins 2020 will not be taking place. After recurring trouble trying to find the right date, location and line-up to bring you something perfect, we saw no other way than to cancel the event all-together.

After 2 amazing editions we would have loved to see things differently and present you with something to enjoy, smile at and shed tears to. However, it wasn't meant to be.

Instead of saying farewell we say thank you for all the incredible moments together.

'Till we meet again!'


Godver de godver
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2020 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan niet dit. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2020 21:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doodzonde :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2020 21:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oke, het ENIGE harder styles-feest waar ik naartoe zou willen stopt dus, laterrrrr
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2020 21:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Slechtste nieuws in tijden dit. Een feest waar ik echt naar uit keek net als Genesis (en dat zie ik ook niet echt goedkomen op lange termijn).

Valt niet mee om net die specifieke stijl leuk te vinden. Hopelijk pakken ze groot uit volgend jaar. Dat is toch hun intentie als ik hun reacties lees.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2020 21:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heel erg zonde... Afgelopen edities onwijs goed vermaakt. Voelt heel erg alsof dat D-Sturb feest dit de nek heeft omgedraaid. Slechte zaak dit. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2020 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ron schreef:
Heel erg zonde... Afgelopen edities onwijs goed vermaakt. Voelt heel erg alsof dat D-Sturb feest dit de nek heeft omgedraaid. Slechte zaak dit. :thumbdown:

Ik mag hopen dat het D-Sturb feest een soort plan B was. Wegens het niet voor elkaar krijgen een Origins waardige line-up te presenteren, zoals de organisatie dat zou willen. Althans zo komt het over. Alsnog gewoon kut dit. Origins is echt uniek.
Vorige  1 ... 2914, 2915, 2916, 2917, 2918, 2919, 2920 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen