Hardtraxx Addict
1055 posts member since 2019
last seen 8 days ago
DonnyD wrote: Heb je wel de juiste pagina? Deze is het namelijk:

https://www.facebook.com/groups/392435024184557/
Oh:
De door jou gevolgde link kan zijn verlopen of de pagina is wellicht alleen zichtbaar voor een doelgroep waarin jij niet bent opgenomen.

Vandaar dat ik 'm nooit kon vinden :lol:
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 8 days ago
Remi wrote:Ik reageer nooit op Facebook, laat staan op RSU / Caine. Maar hier kon ik het niet laten: meneer mag ook naar zichzelf kijken. Ik heb hem ook vaak genoeg zien schelden met nare ziektes. Dat vind al triest, laat staan met een "voorbeeldfunctie" als dj.
Ja maar als je daar een 'x' achter zet dan is het niet erg, is kei grappig x
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 8 hours ago
patrickjeb wrote:
Remi wrote:Ik reageer nooit op Facebook, laat staan op RSU / Caine. Maar hier kon ik het niet laten: meneer mag ook naar zichzelf kijken. Ik heb hem ook vaak genoeg zien schelden met nare ziektes. Dat vind al triest, laat staan met een "voorbeeldfunctie" als dj.
Een slachtoffer rol pakken is toch veel makkelijker?
De pot verwijt altijd de ketel dat die met scheldwoorden spreekt
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Mijn hemel zeg, eerst een zo simpel mogelijk publiek proberen uit te melken en dan gaan piepen als ze zich niet kunnen gedragen. Krijg toch de Coronakoortsz
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 16 days ago
De Coronakoortz live
Hardtraxx Veteran
3814 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Alm1ghty wrote:De Coronakoortz live
Klinkt een beetje als de zomer alias van Clockartz
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
:lol:
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
Radical Redemption
ANNOUNCEMENT: It is exactly 8 years ago today that I released my first album ‘Annihilate’. And I want to let you know know that I am working on my 6TH RADICAL REDEMPTION ALBUM now!
-
-
What we did in 8 years is absolutely incredible. Annihilate, The Spell of Sin, selling out the Heineken Music Hall 2 years in a row, The One Man Army, the birth of Mjnus Militia, moving my event to a venue of 12.000 and selling out. The Road to Redemption, Command & Conquer and The Brotherhood of Brutality. In 8 years we were able to cross boundaries that everyone thought were impossible to cross. There is so much more to come. And it is all thanks to you, my fans. Your crazy loyalty towards me and my music is humbling. I will always remember the faces of the people that were there from the beginning, but also from the new generation taking their place.
-
-
My new album will only contain solo tracks and will bring you back to the essence of Radical Redemption. I was able to produce this album without the pressure of an upcoming event, what resulted in the best music producing experiences I’ve had in 3 years.
-
-
Thank you for your trust, your loyalty, your messages, pictures, support, tattoos. Thank you for 8 incredible years, let’s go for 8 more!

Joey
T
Hardtraxxer
345 posts member since 2015
last seen Jun 2026
What we did in 8 years is absolutely incredible. Annihilate, The Spell of Sin, selling out the Heineken Music Hall 2 years in a row,

I will always remember the faces of the people that were there from the beginning,
De albums Annihilate en The Spell of Sen letterlijk helemaal grijs gedraaid. Die muziek sprak mij echt aan, nu spreekt zijn muziek al jaren mij niet meer aan. Voor de rest heb ik niks tegen hem. Bezoek hem alleen al jaren niet meer.
Vind het wel jammer dat hij nooit een keer een oude set wilt draaien. Voelt een beetje alsof hij de 'fans' van toen nu niet meer serieus neemt.
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
TBA+ wrote:De albums Annihilate en The Spell of Sen letterlijk helemaal grijs gedraaid. Die muziek sprak mij echt aan, nu spreekt zijn muziek al jaren mij niet meer aan. Voor de rest heb ik niks tegen hem. Bezoek hem alleen al jaren niet meer.
Dit heb ik ook! Niks tegen hem maar wat daar tegenwoordig de studio uitkomt heeft imo niks meer met muziek te maken :D
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 6 hours ago
DonnyD wrote:
TBA+ wrote:De albums Annihilate en The Spell of Sen letterlijk helemaal grijs gedraaid. Die muziek sprak mij echt aan, nu spreekt zijn muziek al jaren mij niet meer aan. Voor de rest heb ik niks tegen hem. Bezoek hem alleen al jaren niet meer.
Dit heb ik ook! Niks tegen hem maar wat daar tegenwoordig de studio uitkomt heeft imo niks meer met muziek te maken :D
Helemaal mee eens. Hopelijk is hij dat zelf ook stiekem een beetje in gaan zien.
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 8 days ago
TBA+ wrote: Vind het wel jammer dat hij nooit een keer een oude set wilt draaien.
Radical classic set staat ook wel hoog op m'n lijstje. Net zoals bijv. een Warface classic (Spoontech) set (Q-Base 2018....) .
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
Remi wrote:
TBA+ wrote: Vind het wel jammer dat hij nooit een keer een oude set wilt draaien.
Radical classic set staat ook wel hoog op m'n lijstje. Net zoals bijv. een Warface classic (Spoontech) set (Q-Base 2018....) .
Radical One Man Army set zou dik zijn :loving:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
TBA+ wrote:
Vind het wel jammer dat hij nooit een keer een oude set wilt draaien. Voelt een beetje alsof hij de 'fans' van toen nu niet meer serieus neemt.
Vraag me af of hij daar überhaupt voor gevraagd wordt. Werk van de afgelopen jaren verkocht toch net wat beter.
Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 1 day ago
roy_ wrote:
Remi wrote:
Radical One Man Army set zou dik zijn :loving:

Throwback naar WiSH Outdoor 2011 tijdens z'n eerste set als Radical waar we daar met 15 personen stonden. Inclusief zijn moeder :P.
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 8 days ago
Remi wrote:
Net die Warface re-run van d'n Dave opgezet en die is wel dik hoor
View on Mixcloud
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Remi wrote:
Remi wrote:
Net die Warface re-run van d'n Dave opgezet en die is wel dik hoor
View on Mixcloud
Nice die gaat morgen ook aan! :D
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
Noisecontrollers & SZP collab misschien :surrender:

View on Instagram
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Remi wrote:
Poah. Inderdaad. :drool:
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Pedaalemre wrote:View on YouTube

Sefa interviewen over Scap Attack xd. Hij was toen 9 xd
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Ja die snap ik ook echt niet. :/
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Serieus? Is gewoon grappig om het contrast te laten zien met hoe oud de plaat is. Is toch juist mooi om te horen dat het voor artiesten van nu, een bijzondere plaat was in hun jeugd. Man man man jullie hoeven niet alles serieus te nemen :P
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Tuurlijk, Scrap Attack was toen heel belangrijk voor een kind van 9.
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
zeke wrote:Tuurlijk, Scrap Attack was toen heel belangrijk voor een kind van 9.
? Ik kan ook genoeg nummers opnoemen die ik luisterde toen ik 9 was die me bij zijn gebleven en/of belangrijk voor me waren en nog steeds zijn. Wat is hier raar aan?

Lekker kortzichtig dit.
Last edited by Pedaalemre on 30 Jan 2020 19:49, edited 1 time in total.