Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2913, 2914, 2915, 2916, 2917, 2918, 2919 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2020 14:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Heb je wel de juiste pagina? Deze is het namelijk:

https://www.facebook.com/groups/392435024184557/


Oh:
De door jou gevolgde link kan zijn verlopen of de pagina is wellicht alleen zichtbaar voor een doelgroep waarin jij niet bent opgenomen.

Vandaar dat ik 'm nooit kon vinden :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2020 14:54 
 
Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Ik reageer nooit op Facebook, laat staan op RSU / Caine. Maar hier kon ik het niet laten: meneer mag ook naar zichzelf kijken. Ik heb hem ook vaak genoeg zien schelden met nare ziektes. Dat vind al triest, laat staan met een "voorbeeldfunctie" als dj.


Ja maar als je daar een 'x' achter zet dan is het niet erg, is kei grappig x
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2020 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Remi schreef:
Ik reageer nooit op Facebook, laat staan op RSU / Caine. Maar hier kon ik het niet laten: meneer mag ook naar zichzelf kijken. Ik heb hem ook vaak genoeg zien schelden met nare ziektes. Dat vind al triest, laat staan met een "voorbeeldfunctie" als dj.

Een slachtoffer rol pakken is toch veel makkelijker?


De pot verwijt altijd de ketel dat die met scheldwoorden spreekt
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2020 16:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mijn hemel zeg, eerst een zo simpel mogelijk publiek proberen uit te melken en dan gaan piepen als ze zich niet kunnen gedragen. Krijg toch de Coronakoortsz
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2020 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De Coronakoortz live
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2020 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
De Coronakoortz live


Klinkt een beetje als de zomer alias van Clockartz
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2020 18:18 
 
Hardtraxx Veteran

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2020 12:25 
 
Hardtraxx Veteran

Radical Redemption

Citaat:
ANNOUNCEMENT: It is exactly 8 years ago today that I released my first album ‘Annihilate’. And I want to let you know know that I am working on my 6TH RADICAL REDEMPTION ALBUM now!
-
-
What we did in 8 years is absolutely incredible. Annihilate, The Spell of Sin, selling out the Heineken Music Hall 2 years in a row, The One Man Army, the birth of Mjnus Militia, moving my event to a venue of 12.000 and selling out. The Road to Redemption, Command & Conquer and The Brotherhood of Brutality. In 8 years we were able to cross boundaries that everyone thought were impossible to cross. There is so much more to come. And it is all thanks to you, my fans. Your crazy loyalty towards me and my music is humbling. I will always remember the faces of the people that were there from the beginning, but also from the new generation taking their place.
-
-
My new album will only contain solo tracks and will bring you back to the essence of Radical Redemption. I was able to produce this album without the pressure of an upcoming event, what resulted in the best music producing experiences I’ve had in 3 years.
-
-
Thank you for your trust, your loyalty, your messages, pictures, support, tattoos. Thank you for 8 incredible years, let’s go for 8 more!

Joey
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2020 12:49 
 
Hardtraxxer

Citaat:
What we did in 8 years is absolutely incredible. Annihilate, The Spell of Sin, selling out the Heineken Music Hall 2 years in a row,

I will always remember the faces of the people that were there from the beginning,



De albums Annihilate en The Spell of Sen letterlijk helemaal grijs gedraaid. Die muziek sprak mij echt aan, nu spreekt zijn muziek al jaren mij niet meer aan. Voor de rest heb ik niks tegen hem. Bezoek hem alleen al jaren niet meer.
Vind het wel jammer dat hij nooit een keer een oude set wilt draaien. Voelt een beetje alsof hij de 'fans' van toen nu niet meer serieus neemt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2020 13:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TBA+ schreef:
De albums Annihilate en The Spell of Sen letterlijk helemaal grijs gedraaid. Die muziek sprak mij echt aan, nu spreekt zijn muziek al jaren mij niet meer aan. Voor de rest heb ik niks tegen hem. Bezoek hem alleen al jaren niet meer.


Dit heb ik ook! Niks tegen hem maar wat daar tegenwoordig de studio uitkomt heeft imo niks meer met muziek te maken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2020 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
TBA+ schreef:
De albums Annihilate en The Spell of Sen letterlijk helemaal grijs gedraaid. Die muziek sprak mij echt aan, nu spreekt zijn muziek al jaren mij niet meer aan. Voor de rest heb ik niks tegen hem. Bezoek hem alleen al jaren niet meer.


Dit heb ik ook! Niks tegen hem maar wat daar tegenwoordig de studio uitkomt heeft imo niks meer met muziek te maken :D

Helemaal mee eens. Hopelijk is hij dat zelf ook stiekem een beetje in gaan zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2020 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TBA+ schreef:
Vind het wel jammer dat hij nooit een keer een oude set wilt draaien.


Radical classic set staat ook wel hoog op m'n lijstje. Net zoals bijv. een Warface classic (Spoontech) set (Q-Base 2018....) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2020 17:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi schreef:
TBA+ schreef:
Vind het wel jammer dat hij nooit een keer een oude set wilt draaien.


Radical classic set staat ook wel hoog op m'n lijstje. Net zoals bijv. een Warface classic (Spoontech) set (Q-Base 2018....) .


Radical One Man Army set zou dik zijn :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2020 19:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TBA+ schreef:
Citaat:
Vind het wel jammer dat hij nooit een keer een oude set wilt draaien. Voelt een beetje alsof hij de 'fans' van toen nu niet meer serieus neemt.

Vraag me af of hij daar überhaupt voor gevraagd wordt. Werk van de afgelopen jaren verkocht toch net wat beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2020 19:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

roy_ schreef:
Remi schreef:
TBA+ schreef:
Vind het wel jammer dat hij nooit een keer een oude set wilt draaien.


Radical classic set staat ook wel hoog op m'n lijstje. Net zoals bijv. een Warface classic (Spoontech) set (Q-Base 2018....) .


Radical One Man Army set zou dik zijn :loving:



Throwback naar WiSH Outdoor 2011 tijdens z'n eerste set als Radical waar we daar met 15 personen stonden. Inclusief zijn moeder :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2020 23:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
TBA+ schreef:
Vind het wel jammer dat hij nooit een keer een oude set wilt draaien.


Radical classic set staat ook wel hoog op m'n lijstje. Net zoals bijv. een Warface classic (Spoontech) set (Q-Base 2018....) .


Net die Warface re-run van d'n Dave opgezet en die is wel dik hoor
https://www.mixcloud.com/dave-de-jonge/ ... 18-re-run/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2020 23:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Remi schreef:
TBA+ schreef:
Vind het wel jammer dat hij nooit een keer een oude set wilt draaien.


Radical classic set staat ook wel hoog op m'n lijstje. Net zoals bijv. een Warface classic (Spoontech) set (Q-Base 2018....) .


Net die Warface re-run van d'n Dave opgezet en die is wel dik hoor
https://www.mixcloud.com/dave-de-jonge/ ... 18-re-run/


Nice die gaat morgen ook aan! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2020 19:57 
 
Hardtraxx Veteran

Noisecontrollers & SZP collab misschien :surrender:

https://www.instagram.com/p/B73TzLJFyTD ... 9m1xliy037
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2020 00:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
TBA+ schreef:
Vind het wel jammer dat hij nooit een keer een oude set wilt draaien.


Radical classic set staat ook wel hoog op m'n lijstje. Net zoals bijv. een Warface classic (Spoontech) set (Q-Base 2018....) .


Poah. Inderdaad. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2020 18:12 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2020 19:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:



Sefa interviewen over Scap Attack xd. Hij was toen 9 xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2020 19:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja die snap ik ook echt niet. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2020 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Serieus? Is gewoon grappig om het contrast te laten zien met hoe oud de plaat is. Is toch juist mooi om te horen dat het voor artiesten van nu, een bijzondere plaat was in hun jeugd. Man man man jullie hoeven niet alles serieus te nemen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2020 20:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tuurlijk, Scrap Attack was toen heel belangrijk voor een kind van 9.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2020 20:48 
 
Hardtraxx Veteran

zeke schreef:
Tuurlijk, Scrap Attack was toen heel belangrijk voor een kind van 9.


? Ik kan ook genoeg nummers opnoemen die ik luisterde toen ik 9 was die me bij zijn gebleven en/of belangrijk voor me waren en nog steeds zijn. Wat is hier raar aan?

Lekker kortzichtig dit.
Vorige  1 ... 2913, 2914, 2915, 2916, 2917, 2918, 2919 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen