Zolang het Project One album dit jaar maar komt vind ik het allemaal prima.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Q-dance komt met een show op de Tomorrowland Mainstage deze zomer 
Laat hen de eindshow maar doen dan
Tomorrowland Mainstage, here we come!
To celebrate our 20th birthday, we’re taking over the Tomorrowland Mainstage with a massive 20 Years of Hardstyle show on July 25th. Hardstyle has been part of Tomorrowland for years, ranging from the annual Q-dance stage to hardstyle artists such as Coone and Da Tweekaz representing the sound we live for at the mainstage. This year it’s time to take things to the next level by bringing the best of 20 years hardstyle to the fabled Tomorrowland Mainstage.
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Werd tijd. Dat die house/pop meuk mensen hun strot nog niet uit uitkomt.
Wat raar dat ze er inderdaad nog niet flauw van zijn.Millard Fillmore wrote:Werd tijd. Dat die house/pop meuk mensen hun strot nog niet uit uitkomt.
Zie je ook niet terug in dat het het snelst uitverkopende feest ter wereld is zo'n beetje.
Laten we iedereen daar een plezier doen en laten zien dat onze muziek beter is.
-
JHardtraxxer
- 578 posts member since 2017
- last seen 9 days ago
Mwah, denk dat 90% van de mensen niet naar Tomorrowland gaat voor de muziek, maar meer om het mee te maken.Broken Balance wrote:Wat raar dat ze er inderdaad nog niet flauw van zijn.Millard Fillmore wrote:Werd tijd. Dat die house/pop meuk mensen hun strot nog niet uit uitkomt.
Zie je ook niet terug in dat het het snelst uitverkopende feest ter wereld is zo'n beetje.
Laten we iedereen daar een plezier doen en laten zien dat onze muziek beter is.
Tomorrowland idd wel.
Vooral bij de mainstage dan, daar gaat men nog los als de muziek uitstaat.
Vooral bij de mainstage dan, daar gaat men nog los als de muziek uitstaat.
Overdrijven is ook een kunst.
Ja, het is heel mainstream en Tomorrowland is ook zeker een beleving, maar mensen gaan daar echt niet heen als ze de muziek kut vinden.
Ja, het is heel mainstream en Tomorrowland is ook zeker een beleving, maar mensen gaan daar echt niet heen als ze de muziek kut vinden.
Zolang het minimaal wat top 40 mainstream zonnetje aan muziek is zal het goed zijn. Denk dat Q wel een slag heeft geslagen om op de main te komen.
Dat zegt Joost toch ook niet?Broken Balance wrote:maar mensen gaan daar echt niet heen als ze de muziek kut vinden.
Ik heb op meer mensen gereageerd dan alleen Joost.ULTIMO wrote:Dat zegt Joost toch ook niet?Broken Balance wrote:maar mensen gaan daar echt niet heen als ze de muziek kut vinden.
-
JHardtraxxer
- 578 posts member since 2017
- last seen 9 days ago
Begrijp wat je zegt hoor, maar merk vooral aan naaste (die normaal niets met de muziek hebben) die naar Tomorrowland gaan, dat het vooral daarom gaat.Broken Balance wrote:Overdrijven is ook een kunst.
Daarbuiten is de line-up exclusief de mainstage altijd prima imo.
Bericht is al verwijderd.DonnyD wrote:Caine is er klaar mee..
Je mag z'n muziek niks vinden maar die beledigingen gaan wel erg ver, inderdaad.
Gezien het gepost is in RSU verwacht ik ook wel dat je dat soort comments krijgt gezien het niveau daar.
Helemaal mee eens.. Maar ik mis de context eigenlijk! Waar komt dit vandaan? Ik kijk eigenlijk nooit in die groep dus waarschijnlijk is dat het probleem..Alm1ghty wrote:Je mag z'n muziek niks vinden maar die beledigingen gaan wel erg ver, inderdaad.
Hoe kom je in die groep? Zie alleen een Facebook pagina met soms een bericht over een feest.DonnyD wrote:Caine is er klaar mee..
Love this RSU family* Zie nergens anders zo gekankerd worden (HT, reddit, yt, insta).
Ik reageer nooit op Facebook, laat staan op RSU / Caine. Maar hier kon ik het niet laten: meneer mag ook naar zichzelf kijken. Ik heb hem ook vaak genoeg zien schelden met nare ziektes. Dat vind al triest, laat staan met een "voorbeeldfunctie" als dj.
Heb je wel de juiste pagina? Deze is het namelijk:Denkeleda wrote:Hoe kom je in die groep? Zie alleen een Facebook pagina met soms een bericht over een feest.
https://www.facebook.com/groups/392435024184557/
Een slachtoffer rol pakken is toch veel makkelijker?Remi wrote:Ik reageer nooit op Facebook, laat staan op RSU / Caine. Maar hier kon ik het niet laten: meneer mag ook naar zichzelf kijken. Ik heb hem ook vaak genoeg zien schelden met nare ziektes. Dat vind al triest, laat staan met een "voorbeeldfunctie" als dj.