Hardtraxx Addict
1137 posts member since 2009
last seen Aug 2026
Rickzel wrote:Ik weet nog super goed dat Haunter of the Dark voor het eerst gedraaid werd (hard bass 2011 ofzo?), was toen vgm ook al actief op HT. Was echt qua stijl zoiets nieuws en aparts en rauws toen. Echt wel één van de platen die de populairiteit van Raw heeft aangezwengeld. Fucking vette track blijft het :love:

Hoort om die reden voor mij persoonlijk wel tot de 25 beste hardstyle platen die gemaakt zijn denk ik.
Heb hetzelfde gevoel inderdaad! Toen hij haunter of the dark draaide tijdens VWAB gingen wij met de groep ook heel hard los! Hele toffe plaat!
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Van partyflock: https://partyflock.nl/news/34997:Einde- ... lds-dreigt
Er komt geen nieuwe editie van Dreampop, het festival voor jong en oud bij recreatieplas Rhederlaag. Ook is niet zeker of Dreamfields Festival, dat dit jaar voor de tiende keer wordt gehouden, in de gemeente Zevenaar blijft.

Reden voor organisator Matrixx Events om te stoppen met Dreampop is de belastingheffing die de gemeente wil opleggen voor commerciële evenementen met meer dan 10.000 bezoekers. Dat zou betekenen dat de prijs voor een toegangsticket fors omhoog gaat.
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 6 hours ago
Wat zijn ze toch allemaal aan het doen joh, in ons gedeelte van Nederland wordt er zoveel gekloot met festivals die ik altijd bezoek :lol: Beat the Bridge is al weg, Hardfest niet meer op koningsdag, Dreamfields dat misschien niet doorgaat. Wordt me wel heel makkelijk gemaakt om een degelijke lul te worden. >.<
K
Hardtraxxer
186 posts member since 2011
last seen Dec 2022
Rickzel wrote:Wat zijn ze toch allemaal aan het doen joh, in ons gedeelte van Nederland wordt er zoveel gekloot met festivals die ik altijd bezoek :lol: Beat the Bridge is al weg, Hardfest niet meer op koningsdag, Dreamfields dat misschien niet doorgaat. Wordt me wel heel makkelijk gemaakt om een degelijke lul te worden. >.<
Gewoon weer ouderwets illegaal onder een viaduct of ver weg in de bossen naar de tering gaan, heerlijk
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 10 days ago
Only one month left until Defqon.1 The Release 2020!
20-02-2020
20:20 (CET)
www.defqon1.com

Bron: https://www.facebook.com/186459109774/p ... 119269775/
B
View on YouTube
Organisator
40 posts member since 2016
last seen Jul 2024
Rickzel wrote:Dreamfields dat misschien niet doorgaat.
No stress! Dreamfields gaat 100% door! Incl 2 XXlerator area’s. :clap:
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 6 hours ago
XXlerator wrote:
Rickzel wrote:Dreamfields dat misschien niet doorgaat.
No stress! Dreamfields gaat 100% door! Incl 2 XXlerator area’s. :clap:
Dat is goed nieuws! :thumbsup:
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
Atmozfears is zijn nieuwe album aan het afronden dat ook dit jaar zal worden uitgebracht, super spannende dingen voor hem, waar we allemaal zeer enthousiast over zijn.
Bron: https://www.hardnews.nl/tac-team-over-h ... socks-off/
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
MYTZE wrote:
Atmozfears is zijn nieuwe album aan het afronden dat ook dit jaar zal worden uitgebracht, super spannende dingen voor hem, waar we allemaal zeer enthousiast over zijn.
Dus nu echt officieel confirmed :drool: Eindelijk. Ik hoop al zoveel jaar op een Atmozfears album. Fuuuuck yes :loving:
Hardtraxxer
828 posts member since 2008
last seen Jul 2026
Pedaalemre wrote:
MYTZE wrote:
Dus nu echt officieel confirmed :drool: Eindelijk. Ik hoop al zoveel jaar op een Atmozfears album. Fuuuuck yes :loving:
Genieten zeg!

2020 het jaar van de albums. Audiotricz, Sound Rush, Project One(?) en Atmozfears. Persoonlijk allemaal favorietjes....
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Ronzz wrote:Project One(?)
Whahaha en niet te vergeten B-Frontliner(?)
M
Hardtraxx Veteran
Atmozfears wrote:Haha no album, misinterpreted. Should be “album worth of music”
:cry:
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
Ok laat maar :lol:

https://prnt.sc/qqxctl

Wat een gelul weer dit. Krijg de godverdomse vliegtering met je artikel dan Hard News. Hij heeft al jaren een berg aan platen liggen, ik geloof echt niet dat die 15+ unreleased platen eruit gaat gooien dit jaar. Daar gaat m'n hoop, mooi weer dit.
M
Hardtraxx Veteran
Pedaalemre wrote:Hij heeft al jaren een berg aan platen liggen, ik geloof echt niet dat die 15+ unreleased platen eruit gaat gooien dit jaar. Daar gaat m'n hoop, mooi weer dit.
Yup, word gewoon weer het zelfde verhaal dit jaar als ie geen album doet :lol:

Heb zon gevoel dat ie wel met iets bezig is iig, met dit hele "my story" gedoe (en de track die erbij hoort op zn facebook groep). Denk dat t gewoon perongeluk geleaked is xd of t word een EP ofzo.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 11 days ago
Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Stikstof :clap:
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 16 days ago
Mark With A Tarrel wrote:Stikstof :clap:
Zegt de trekker rijder.
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
Dear fans,

As we are now a few weeks into 2020, we are happy to bring you another update about Willem. This coming weekend, Willem will perform for the first time in a month in Finland, and the following week in Thailand. Gradually, he is getting ready to perform more and more again.

Willem will return to social media in a relaxed manner in the coming weeks and is budgeting a lot of his time in 2020 for studio work only, as well as finding a new balance between work and private life. There will be fewer shows in 2020, but new music is undoubtedly coming.

Team Headhunterz would like to thank you for all the kind words, support, and understanding that you have all shown. Thank you, Hardstyle Family.

Kind Regards,
Team Headhunterz
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 14 days ago
Insert return of HHZ grapje
Hardtraxxer
730 posts member since 2017
last seen May 2024
Goed om te horen dat hij een stapje terug lijkt te doen door minder op te treden. Ben benieuwd wat er dit jaar allemaal bij hem uit de studio komt rollen
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
LV1 wrote:Goed om te horen dat hij een stapje terug lijkt te doen door minder op te treden. Ben benieuwd wat er dit jaar allemaal bij hem uit de studio komt rollen
Leg de verwachting nou niet gelijk te hoog..
Hardtraxxer
730 posts member since 2017
last seen May 2024
Rowanyt1309 wrote:
LV1 wrote:Goed om te horen dat hij een stapje terug lijkt te doen door minder op te treden. Ben benieuwd wat er dit jaar allemaal bij hem uit de studio komt rollen
Ik zou meer dan tevreden zijn als er muziek in dezelfde trend als Dragonborn pt 2, Hunter & Prey en The Upside Down uit blijft komen :loving:
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Haha, beetje verkeerd gelezen. Ik ook hoor. Ben erg BENIEUWD. :)
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
LV1 wrote:
Rowanyt1309 wrote:
Ik zou meer dan tevreden zijn als er muziek in dezelfde trend als Dragonborn pt 2, Hunter & Prey en The Upside Down uit blijft komen :loving:
Die moeten eerst nog eens gaan uitkomen dit jaar.. dus dat zullen wel gelijk alle releases zijn voor dit jaar.