Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2911, 2912, 2913, 2914, 2915, 2916, 2917 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2020 10:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ik weet nog super goed dat Haunter of the Dark voor het eerst gedraaid werd (hard bass 2011 ofzo?), was toen vgm ook al actief op HT. Was echt qua stijl zoiets nieuws en aparts en rauws toen. Echt wel één van de platen die de populairiteit van Raw heeft aangezwengeld. Fucking vette track blijft het :love:

Hoort om die reden voor mij persoonlijk wel tot de 25 beste hardstyle platen die gemaakt zijn denk ik.


Heb hetzelfde gevoel inderdaad! Toen hij haunter of the dark draaide tijdens VWAB gingen wij met de groep ook heel hard los! Hele toffe plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2020 10:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Van partyflock: https://partyflock.nl/news/34997:Einde- ... lds-dreigt
Citaat:
Er komt geen nieuwe editie van Dreampop, het festival voor jong en oud bij recreatieplas Rhederlaag. Ook is niet zeker of Dreamfields Festival, dat dit jaar voor de tiende keer wordt gehouden, in de gemeente Zevenaar blijft.

Reden voor organisator Matrixx Events om te stoppen met Dreampop is de belastingheffing die de gemeente wil opleggen voor commerciële evenementen met meer dan 10.000 bezoekers. Dat zou betekenen dat de prijs voor een toegangsticket fors omhoog gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2020 11:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat zijn ze toch allemaal aan het doen joh, in ons gedeelte van Nederland wordt er zoveel gekloot met festivals die ik altijd bezoek :lol: Beat the Bridge is al weg, Hardfest niet meer op koningsdag, Dreamfields dat misschien niet doorgaat. Wordt me wel heel makkelijk gemaakt om een degelijke lul te worden. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2020 15:04 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Wat zijn ze toch allemaal aan het doen joh, in ons gedeelte van Nederland wordt er zoveel gekloot met festivals die ik altijd bezoek :lol: Beat the Bridge is al weg, Hardfest niet meer op koningsdag, Dreamfields dat misschien niet doorgaat. Wordt me wel heel makkelijk gemaakt om een degelijke lul te worden. >.<

Gewoon weer ouderwets illegaal onder een viaduct of ver weg in de bossen naar de tering gaan, heerlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2020 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Only one month left until Defqon.1 The Release 2020!
20-02-2020
20:20 (CET)
www.defqon1.com


Bron: https://www.facebook.com/186459109774/p ... 119269775/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2020 19:06 
 

Khadber schreef:

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2020 02:42 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Dreamfields dat misschien niet doorgaat.


No stress! Dreamfields gaat 100% door! Incl 2 XXlerator area’s. :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2020 09:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

XXlerator schreef:
Rickzel schreef:
Dreamfields dat misschien niet doorgaat.


No stress! Dreamfields gaat 100% door! Incl 2 XXlerator area’s. :clap:


Dat is goed nieuws! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2020 18:34 
 
Hardtraxx Crew

Citaat:
Atmozfears is zijn nieuwe album aan het afronden dat ook dit jaar zal worden uitgebracht, super spannende dingen voor hem, waar we allemaal zeer enthousiast over zijn.


Bron: https://www.hardnews.nl/tac-team-over-hun-allereerste-optreden-its-going-to-blow-peoples-socks-off/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2020 18:39 
 
Hardtraxx Veteran

MYTZE schreef:
Citaat:
Atmozfears is zijn nieuwe album aan het afronden dat ook dit jaar zal worden uitgebracht, super spannende dingen voor hem, waar we allemaal zeer enthousiast over zijn.


Bron: https://www.hardnews.nl/tac-team-over-hun-allereerste-optreden-its-going-to-blow-peoples-socks-off/


Dus nu echt officieel confirmed :drool: Eindelijk. Ik hoop al zoveel jaar op een Atmozfears album. Fuuuuck yes :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2020 19:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
MYTZE schreef:
Citaat:
Atmozfears is zijn nieuwe album aan het afronden dat ook dit jaar zal worden uitgebracht, super spannende dingen voor hem, waar we allemaal zeer enthousiast over zijn.


Bron: https://www.hardnews.nl/tac-team-over-hun-allereerste-optreden-its-going-to-blow-peoples-socks-off/


Dus nu echt officieel confirmed :drool: Eindelijk. Ik hoop al zoveel jaar op een Atmozfears album. Fuuuuck yes :loving:

Genieten zeg!

2020 het jaar van de albums. Audiotricz, Sound Rush, Project One(?) en Atmozfears. Persoonlijk allemaal favorietjes....
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2020 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ronzz schreef:
Project One(?)


Whahaha en niet te vergeten B-Frontliner(?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2020 21:29 
 
Hardtraxx Crew

Atmozfears schreef:
Haha no album, misinterpreted. Should be “album worth of music”

:cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2020 21:30 
 
Hardtraxx Veteran

Ok laat maar :lol:

https://prnt.sc/qqxctl

Wat een gelul weer dit. Krijg de godverdomse vliegtering met je artikel dan Hard News. Hij heeft al jaren een berg aan platen liggen, ik geloof echt niet dat die 15+ unreleased platen eruit gaat gooien dit jaar. Daar gaat m'n hoop, mooi weer dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2020 01:20 
 
Hardtraxx Crew

Pedaalemre schreef:
Hij heeft al jaren een berg aan platen liggen, ik geloof echt niet dat die 15+ unreleased platen eruit gaat gooien dit jaar. Daar gaat m'n hoop, mooi weer dit.

Yup, word gewoon weer het zelfde verhaal dit jaar als ie geen album doet :lol:

Heb zon gevoel dat ie wel met iets bezig is iig, met dit hele "my story" gedoe (en de track die erbij hoort op zn facebook groep). Denk dat t gewoon perongeluk geleaked is xd of t word een EP ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2020 14:16 
 
Hardtraxx Veteran

https://www.rtvoost.nl/nieuws/324659/Ve ... ld-Twenthe

https://www.rtvoost.nl/nieuws/324661/Ge ... unnen-gaan

:x :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2020 14:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Stikstof :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2020 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Stikstof :clap:

Zegt de trekker rijder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2020 00:19 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Dear fans,

As we are now a few weeks into 2020, we are happy to bring you another update about Willem. This coming weekend, Willem will perform for the first time in a month in Finland, and the following week in Thailand. Gradually, he is getting ready to perform more and more again.

Willem will return to social media in a relaxed manner in the coming weeks and is budgeting a lot of his time in 2020 for studio work only, as well as finding a new balance between work and private life. There will be fewer shows in 2020, but new music is undoubtedly coming.

Team Headhunterz would like to thank you for all the kind words, support, and understanding that you have all shown. Thank you, Hardstyle Family.

Kind Regards,
Team Headhunterz
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2020 08:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Insert return of HHZ grapje
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2020 10:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Goed om te horen dat hij een stapje terug lijkt te doen door minder op te treden. Ben benieuwd wat er dit jaar allemaal bij hem uit de studio komt rollen
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2020 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LV1 schreef:
Goed om te horen dat hij een stapje terug lijkt te doen door minder op te treden. Ben benieuwd wat er dit jaar allemaal bij hem uit de studio komt rollen


Leg de verwachting nou niet gelijk te hoog..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2020 16:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
LV1 schreef:
Goed om te horen dat hij een stapje terug lijkt te doen door minder op te treden. Ben benieuwd wat er dit jaar allemaal bij hem uit de studio komt rollen


Leg de verwachting nou niet gelijk te hoog..


Ik zou meer dan tevreden zijn als er muziek in dezelfde trend als Dragonborn pt 2, Hunter & Prey en The Upside Down uit blijft komen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2020 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha, beetje verkeerd gelezen. Ik ook hoor. Ben erg BENIEUWD. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2020 18:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

LV1 schreef:
Rowanyt1309 schreef:
LV1 schreef:
Goed om te horen dat hij een stapje terug lijkt te doen door minder op te treden. Ben benieuwd wat er dit jaar allemaal bij hem uit de studio komt rollen


Leg de verwachting nou niet gelijk te hoog..


Ik zou meer dan tevreden zijn als er muziek in dezelfde trend als Dragonborn pt 2, Hunter & Prey en The Upside Down uit blijft komen :loving:


Die moeten eerst nog eens gaan uitkomen dit jaar.. dus dat zullen wel gelijk alle releases zijn voor dit jaar.
Vorige  1 ... 2911, 2912, 2913, 2914, 2915, 2916, 2917 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen