Of de Rendac, die kunnen er meer meenemen.Melanoisia wrote:Alm1ghty wrote:Nou zet er maar vast een paar lijkwagens neer dan.Damage-D wrote:Dominator breid uit met een camping. Wat wel in de lijn der verwachting lag.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
MHardtraxxer
- 716 posts member since 2019
- last seen Jun 2021
Carminizerz wrote:Of de Rendac, die kunnen er meer meenemen.Alm1ghty wrote:Nou zet er maar vast een paar lijkwagens neer dan.Damage-D wrote:Dominator breid uit met een camping. Wat wel in de lijn der verwachting lag.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
-
JHardtraxxer
- 578 posts member since 2017
- last seen 9 days ago
Tof, prima productiekwaliteit ook!
Ik word wel heel naar van die voice over, maar verder wel echt tof om te zien!
Jaa leuk gedaan inderdaad!joostmakaay wrote:Tof, prima productiekwaliteit ook!
Haha vind het juist wel tof gedaan om haar stukjes te laten insprekenRickzel wrote:Ik word wel heel naar van die voice over, maar verder wel echt tof om te zien!
Krijg echt de kriebels van dat mens, maar das oprecht het enige minpuntje, vind dit soort content super tof om te zien!
Kreeg ze een tia toen ze ''GelreDome'' probeerde uit te spreken?
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Ja wel echt fucking cringe die brutal chick. Net alsof je zo'n telefoonsex nummer hebt gebeld
Vet gedaan hoor, tof om een beetje inzicht te krijgen in dingen om de sets heen. Zou wel vaker mogen gebeuren! Maar die stem joh, ultieme cringe
.
Ik denk dat jullie het een beetje te serieus nemen allemaal . Alsof het ze daar niet niet doorheeft dat het ontzettend over de top is 
Precies dit.MelvinFR wrote:Vet gedaan hoor, tof om een beetje inzicht te krijgen in dingen om de sets heen. Zou wel vaker mogen gebeuren! Maar die stem joh, ultieme cringe.
Delt-A wrote:Wist je dat.. mijn telefoonhoesje een ode aan Hardstylboy is?
Schijnt dat Absolutely Fresh deze brieven per post naar mensen heeft gestuurd...

-
JHardtraxxer
- 578 posts member since 2017
- last seen 9 days ago
Leest een beetje weg als een gedicht voor Sinterklaas, wel raar die datum switch.
Mag dit zomaar?
Ik bedoel, iedereen heeft door dat het fake is, maar zo een brief schrijven lijkt me nogal wrang.
Ik bedoel, iedereen heeft door dat het fake is, maar zo een brief schrijven lijkt me nogal wrang.
Fake?Mark With A Tarrel wrote:Mag dit zomaar?
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 11 days ago
Ik heb hem ook ontvangen!
Erg leuke manier van promotie en natuurlijk met leuke korting mijn tickets al binnen.
Erg leuke manier van promotie en natuurlijk met leuke korting mijn tickets al binnen.
Opvallende keuze om het niet meer met Koningsdag te doen, was toch vrij succesvol dacht ik?
Ook met deze nieuwe datum gewoon aanwezig trouwens!
Ook met deze nieuwe datum gewoon aanwezig trouwens!
Waren ze niet bang dat je weer info ging lekken?RTM93 wrote:Ik heb hem ook ontvangen!
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
"I won't be showing you where my studio is"
Terwijl je daarvoor al dat schuurtje achter in zn tuin ziet staan waar ie vervolgens ook naartoe loopt.
Terwijl je daarvoor al dat schuurtje achter in zn tuin ziet staan waar ie vervolgens ook naartoe loopt.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 11 days ago
Geleerd van mijn foutenVitality wrote:Opvallende keuze om het niet meer met Koningsdag te doen, was toch vrij succesvol dacht ik?
Ook met deze nieuwe datum gewoon aanwezig trouwens!Waren ze niet bang dat je weer info ging lekken?RTM93 wrote:Ik heb hem ook ontvangen!
Ik weet nog super goed dat Haunter of the Dark voor het eerst gedraaid werd (hard bass 2011 ofzo?), was toen vgm ook al actief op HT. Was echt qua stijl zoiets nieuws en aparts en rauws toen. Echt wel één van de platen die de populairiteit van Raw heeft aangezwengeld. Fucking vette track blijft het 
Hoort om die reden voor mij persoonlijk wel tot de 25 beste hardstyle platen die gemaakt zijn denk ik.
Hoort om die reden voor mij persoonlijk wel tot de 25 beste hardstyle platen die gemaakt zijn denk ik.