Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2904, 2905, 2906, 2907, 2908, 2909, 2910 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2019 00:54 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Stanley3x0 schreef:
Relentless Bass schreef:
E-Force naar End of Line


Werd tijd ook, in ieder geval wat meer bewegingsvrijheid daar -.-


Watdan, groter kantoor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2019 00:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Stanley3x0 schreef:
Relentless Bass schreef:
E-Force naar End of Line


Werd tijd ook, in ieder geval wat meer bewegingsvrijheid daar -.-


Watdan, groter kantoor?


Laten we t daar maar op houden ja ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2019 15:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Waarom leg je niet gewoon uit wat je bedoelt?

Als je ‘inside info’ hebt die je toch niet wil/mag delen kun je de volgende keer gewoon beter je comment helemaal achterwege laten. Hier heeft niemand iets aan... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2019 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb het idee dat hij meer doelde op vrijheid qua produceren, wat niks te maken heeft met inside info.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2019 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb je bij Scantraxx minder creatieve vrijheid dan? Lijkt me sterk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2019 15:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Er zijn redenen waarom de laatste jaren veel artiesten hun eigen labels opstarten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2019 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2019 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker accentje, maar geeft er wel een lekker Brabants draaitje aan waardoor het juist wel weer werkt ofzo :lol:

Maar verder wel interessant en benieuwd waar dit over gaat. Kippenvel bij I Just Cant Stop, voor mij één van de beste hardstyle tracks ooit gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2019 20:21 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Een dubbele wist je dat dus eigenlijk... Michel Pollen die een Burn-Out heeft gehad. Voor de rest heel erg benieuwd wat hier uitkomt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2019 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prefix onder een nieuwe naam zijn comeback gaat maken op 'Spectrum of the Harder Styles' :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2019 20:35 
 
Hardtraxx Veteran

Ook benieuwd waar dit heengaat, heel interessant.

Dat Michel Pollen een burnout had verbaast me niet echt, het The Pitcher project is op een gegeven moment wel een stuk afgezwakt. Uiteraard dat daar meer achter zat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2019 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Prefix onder een nieuwe naam zijn comeback gaat maken op 'Spectrum of the Harder Styles' :D

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2019 17:38 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2019 20:36 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
soundrushmusic

2020: ALBUM + ANTHEM + EVERY MONTH A RELEASE
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2019 20:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Reverze anthem lijkt wel een goeie mogelijkheid voor Sound Rush
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2019 09:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Reverze anthem lijkt wel een goeie mogelijkheid voor Sound Rush


Denk het ook ja :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2019 13:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat vinden wij van de MOH top 100 dit jaar, GPF staat er maar liefst 9 keer in! Het is een publiekskeuze natuurlijk maar ik vind de top 10 nou ook niet echt mijn persoonlijke top 10! Kicks van staal, prima plaat op een feest maar op nr 4 in de top 100 gaat te ver! :)

Misschien niet het juiste topic maar in het kader van wist je dat GPF 9 keer in de MOH top 100 staat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2019 13:49 
 
Hardtraxxer

TkTT schreef:
Wat vinden wij van de MOH top 100 dit jaar, GPF staat er maar liefst 9 keer in! Het is een publiekskeuze natuurlijk maar ik vind de top 10 nou ook niet echt mijn persoonlijke top 10! Kicks van staal, prima plaat op een feest maar op nr 4 in de top 100 gaat te ver! :)

Misschien niet het juiste topic maar in het kader van wist je dat GPF 9 keer in de MOH top 100 staat!


Heb me vrij weinig bezig gehouden met hardcore dit jaar maar vind dat er een hoop echte bagger (naar mijn mening) in staat, zoals GPF en enkele andere uptempo artiesten. Uptempo opzich kan best fijn zijn maar ik vind het vaak een grote verzameling slechte kicks etc. Wel opvallend dat Sefa er geen 1 keer in staat en bv Peacock ook maar 1 keer. Dacht dat frenchcore juist vrij populair was, kon je daar niet op stemmen of leeft dat totaal niet bij de 'echte' hardcore fans ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2019 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb de lijst niet bekeken, dus ik heb geen idee wat er precies wel en niet in staat. Maar het is natuurlijk wel de MOH top 100, dus ik verwacht vooral de MOH artiesten goed vertegenwoordigd in de lijst. En Peacock en Sefa zijn nu eenmaal geen onderdeel van MOH. GPF is daarentegen helaas wel razend populair. Als ik bijvoorbeeld zie hoe vol het op defqon stond, daar konden de frenchcore artiesten dit jaar niet aan tippen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2019 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gooi dan link hier pff
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2019 14:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Gooi dan link hier pff



https://www.mastersofhardcore.com/see-the-full-moh-top-100-list-here/
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2019 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanavond de jaar mix van Release Hardstyle live in première gaat :) 1900u
https://www.facebook.com/ReleaseHardstyle/
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2019 18:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Yiem schreef:
TkTT schreef:
Wat vinden wij van de MOH top 100 dit jaar, GPF staat er maar liefst 9 keer in! Het is een publiekskeuze natuurlijk maar ik vind de top 10 nou ook niet echt mijn persoonlijke top 10! Kicks van staal, prima plaat op een feest maar op nr 4 in de top 100 gaat te ver! :)

Misschien niet het juiste topic maar in het kader van wist je dat GPF 9 keer in de MOH top 100 staat!


Heb me vrij weinig bezig gehouden met hardcore dit jaar maar vind dat er een hoop echte bagger (naar mijn mening) in staat, zoals GPF en enkele andere uptempo artiesten. Uptempo opzich kan best fijn zijn maar ik vind het vaak een grote verzameling slechte kicks etc. Wel opvallend dat Sefa er geen 1 keer in staat en bv Peacock ook maar 1 keer. Dacht dat frenchcore juist vrij populair was, kon je daar niet op stemmen of leeft dat totaal niet bij de 'echte' hardcore fans ofzo?


Kon me herinneren dat ze niet mee deden aan de voting omdat ze niet van dat soort competities houden ofzo. Geen idee of je dan alsnog op hun nummers kon stemmen of niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2019 18:52 
 
Hardtraxxer

roy_ schreef:
Yiem schreef:
TkTT schreef:
Wat vinden wij van de MOH top 100 dit jaar, GPF staat er maar liefst 9 keer in! Het is een publiekskeuze natuurlijk maar ik vind de top 10 nou ook niet echt mijn persoonlijke top 10! Kicks van staal, prima plaat op een feest maar op nr 4 in de top 100 gaat te ver! :)

Misschien niet het juiste topic maar in het kader van wist je dat GPF 9 keer in de MOH top 100 staat!


Heb me vrij weinig bezig gehouden met hardcore dit jaar maar vind dat er een hoop echte bagger (naar mijn mening) in staat, zoals GPF en enkele andere uptempo artiesten. Uptempo opzich kan best fijn zijn maar ik vind het vaak een grote verzameling slechte kicks etc. Wel opvallend dat Sefa er geen 1 keer in staat en bv Peacock ook maar 1 keer. Dacht dat frenchcore juist vrij populair was, kon je daar niet op stemmen of leeft dat totaal niet bij de 'echte' hardcore fans ofzo?


Kon me herinneren dat ze niet mee deden aan de voting omdat ze niet van dat soort competities houden ofzo. Geen idee of je dan alsnog op hun nummers kon stemmen of niet.


Nou je het zegt, klopt volgens mij dat ze er niet aan mee deden. Vind dat eigenlijk onzin als je er dan niet meer op kan stemmen maar goed. Geen reclame maken prima (Ran-D zn Run From Reality reclame op social media terwijl ik hem niet volg bv was ook veel te veel), maar gewoon de optie geven om mensen zelf te laten kiezen als ze dat willen is toch niks mis mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2020 21:38 
 
Hardtraxx Veteran

Phuture Noize album gaat Silver Bullet heten
Vorige  1 ... 2904, 2905, 2906, 2907, 2908, 2909, 2910 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen