Ah, kicks die van hoogte nog door de dampkring vliegen.
Maar ik laat me verassen. Hopelijk ook iets vernieuwends.
Maar ik laat me verassen. Hopelijk ook iets vernieuwends.
Haha goeie quoteRonzz wrote:Ah, kicks die van hoogte nog door de dampkring vliegen.
DitFransBezig wrote:Ben een beetje SZP moe maar misschien worden ze hiermee weer interessant voor mij
MYTZE wrote:geef Unfinished Demo
Delt-A wrote:Komen die recovered tracks eindelijk uit?
Werd ook een keer tijd,MYTZE wrote:geef Unfinished Demo
Hoezo moet er dan nog iets gedaan worden met deze plaat? Je kan hem toch gewoon streamen op YouTube?MYTZE wrote:geef Unfinished Demo
Ergens heb je gelijk! Maar het is toch bijzonder dat die man jaren lang poep uitbrengt en het beste op de plank laat liggen. Maar je weet nooit wat of wie daar achter zit en de beslissingen neemt, aangezien The Pitcher een project is waarvan het gezicht niet de producer is.Mark With A Tarrel wrote:Hoezo moet er dan nog iets gedaan worden met deze plaat? Je kan hem toch gewoon streamen op YouTube?MYTZE wrote:geef Unfinished Demo
Relentless Bass wrote:E-Force naar End of Line
Hoop dat hij zijn eigen stijl houdt en niet afwijkt naar de rest van EoL...Relentless Bass wrote:E-Force naar End of Line
Ja hoop ik ook! Bied wel wat mooie samenwerk kansen!Leandertjeee wrote:Hoop dat hij zijn eigen stijl houdt en niet afwijkt naar de rest van EoL...Relentless Bass wrote:E-Force naar End of Line
Want? Hij heeft met al die gasten toch al tracks gemaakt.TkTT wrote:Ja hoop ik ook! Bied wel wat mooie samenwerk kansen!Leandertjeee wrote:Hoop dat hij zijn eigen stijl houdt en niet afwijkt naar de rest van EoL...Relentless Bass wrote:E-Force naar End of Line
Hoop dat hij weer betere track gaat maken. Was er 'vroeger' echt fan van, nog wel een goed album uitgebracht. Maar daarna is het redelijk 13 in een dozijn uitgebracht helaas.Relentless Bass wrote:E-Force naar End of Line
Jawel hoor. End of Line kan je alleen bij komen als je bij Most Wanted zit.Rickzel wrote: Had je paar jaar geleden toch niet verwacht dat E-Force naar EOL zou gaan en Rebelion op Scantraxx zou releasen't ken gek lopen.