Ja echt heel erg benieuwd!wrote:Phuture Noize album gaat Silver Bullet heten
M
Hardtraxx Elite
2401 posts member since 2009
last seen Jul 2026
hele gave titelwrote:Phuture Noize album gaat Silver Bullet heten
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Idd goeie titel. Klinkt weer lekker mysterieus en conceptueel 
Hyped.
Hyped.
Wat is er mysterieus of conceptueel aan precies?
Het is letterlijk een silveren kogel, iets wat ze in sprookjes en films gebruiken om wolven neer te schieten..
Er is al een plaat omtrent dat, namelijk Silver Bullet van Donkey Rollers..
Maar er zal waarschijnlijk wel weer wat ver gezocht bij komen kijken..
Hij had het net zo goed paarse grasmaaier kunnen noemen en het zou net zo "diep" zijn.
Het is letterlijk een silveren kogel, iets wat ze in sprookjes en films gebruiken om wolven neer te schieten..
Hij had het net zo goed paarse grasmaaier kunnen noemen en het zou net zo "diep" zijn.
A
Triggered
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
wrote:Wat is er mysterieus of conceptueel aan precies?
Dus inderdaad, iets conceptueels.
Purple Lawnmower is niet eens zo slecht. 
Precies wat ik dachtwrote:Purple Lawnmower is niet eens zo slecht.
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
E
Hardtraxxer
306 posts member since 2014
last seen Jan 2022

Als purple lamborghini kan, dan kan purple lawnmower ook wel. Daar hebben mensen wat meer voeling mee. Een lamborghini is redelijk exclusief.wrote:Purple Lawnmower is niet eens zo slecht.
M
Hardtraxx Elite
2401 posts member since 2009
last seen Jul 2026
RTwrote:Wat is er mysterieus of conceptueel aan precies?
Sjezus, t is maar een album titel. Wacht nou maar op de muziek zelf, de titel zegt daar vrij weinig over.
"Wij hebben niet geleerd van 5 Years Rebelion"wrote:
Is er überhaupt een feest geweest in de elementen straat dat goed verkocht was?wrote:"Wij hebben niet geleerd van 5 Years Rebelion"wrote:
In hardstyle? Alleen de Samenzwering was uitverkocht geloof ik.
Zou genoeg moeten zeggen dan toch? Als Q het al niet uitverkocht krijgt.. Maarja, veel succes EHRNK! Hoop voor je dat je het tegendeel kan bewijzen.wrote:In hardstyle? Alleen de Samenzwering was uitverkocht geloof ik.
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
Afgrijselijke interviewer, maar voor sommigen wellicht interessant.
+ hele artikel: https://www.vice.com/nl/article/j5ywpx/ ... eadhunterz
View on Facebook
+ hele artikel: https://www.vice.com/nl/article/j5ywpx/ ... eadhunterz
View on Facebook
Beetje een downie die gast of niet
Uiteraard geeft Headhunterz weer een veels te overdreven gevoelige reactie, "out of body experience" "alsof ik in het verleden ben beland" "dit heeft mij gemaakt tot wie ik vandaag de dag ben" "ik zie in mijn hoofd een hele mooi puzzel in elkaar vallen waarvan ik toen de puzzelstukjes nog niet kende"
Grappig om 1x te kijken, maar voegt voor mij niet zoveel toe.
Uiteraard geeft Headhunterz weer een veels te overdreven gevoelige reactie, "out of body experience" "alsof ik in het verleden ben beland" "dit heeft mij gemaakt tot wie ik vandaag de dag ben" "ik zie in mijn hoofd een hele mooi puzzel in elkaar vallen waarvan ik toen de puzzelstukjes nog niet kende"
Grappig om 1x te kijken, maar voegt voor mij niet zoveel toe.
hahaha +1wrote:Beetje een downie die gast of niet![]()
J
Hardtraxxer
578 posts member since 2017
last seen Sep 2026
Het typetje 'Kijk eens hoe alternatief ik wel niet ben' wat de presentator probeert te spelen, een paar filosofische uitspraken van Headhunterz, weer een typische VICE-video klaar.
Geen idee wat ik van dat stukje op 1:50 moet denken. Echt heel gezond komt het niet op me over in ieder geval. Opgenomen in de maand voor annulering shows ook..