Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2902, 2903, 2904, 2905, 2906, 2907, 2908 ... 3043  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2019 23:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
tjakevladze schreef:
Bij Free Festival schrok ik me kapot. Mijn vriendin kwam ons ophalen bij de parkeerplaats, maar de hoeveelheid mensen die kaakschaatsend de auto instapten was echt bizar. Echt zonder schaamte instappen en wegrijden.


Blijf dat inderdaad bizar vinden. Zou als vrienden zo de auto instappen, weigeren in te stappen. Zo heb ik ook eens verhalen gehoord dat mensen gewoon naar feesten gingen en degene die het meest nuchter was, reed terug... Dan hoop je dat de theorie van Darwin toch waarheid wordt.


Probleem is, dan kun je meestal blijven staan. En die mensen zijn dan echt niet meer in staat om "nee" te zeggen. Niet dat ik het goedkeur, verre van zelfs, maar die gaan echt niet beslissing op dat moment nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2019 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even ontopic blijven s.v.p.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2019 16:34 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Even ontopic blijven s.v.p.

Even wat gepoetst, graag de aanwijzing van almighty volgen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2019 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zenda schreef:
Alm1ghty schreef:
Even ontopic blijven s.v.p.

Even wat gepoetst, graag de aanwijzing van almighty volgen. :)


Echte moderator, die man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2019 22:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

... Sensation White weer terug komt in de Arena?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2019 23:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blijkbaar is het niet gelukt om het andere concept, wat er voor in de plaats zou komen, te lanceren.
Jammer want was wel benieuwd wat de plannen waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2019 09:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Blijkbaar is het niet gelukt om het andere concept, wat er voor in de plaats zou komen, te lanceren.
Jammer want was wel benieuwd wat de plannen waren.


Ze hebben het er toch over dat dit de eerste stap is naar iets nieuws lanceren? Lijkt me dus dat ze daar nog altijd mee bezig zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2019 10:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben benieuwd of het dan wel met trance wordt en niet zoals het vorige concept met EDM. Want dan ben je gewoon het zoveelste in het rijtje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2019 11:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Ben benieuwd of het dan wel met trance wordt en niet zoals het vorige concept met EDM. Want dan ben je gewoon het zoveelste in het rijtje.


Ja inderdaad, Tiesto classic trance setje zou wel dik zijn daarom :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2019 11:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er is begin deze week een hele bak nieuwe sets vrijgegeven van Decibel dit jaar: https://soundcloud.com/officialb2s. Zit voor iedereen wel iets bij denk ik :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2019 11:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Ben benieuwd of het dan wel met trance wordt en niet zoals het vorige concept met EDM. Want dan ben je gewoon het zoveelste in het rijtje.


Waarom zouden ze? Die markt is veel te klein voor de ArenA. En dan erbij: zelfs a state of trance is geen Trance meer XD
Ik heb eerder het idee dat de tijd rijp is om van white naar black te gaan. Dit leidt ik af uit de video aankondiging.

Time will tell :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2019 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kbm_ schreef:
Hekzitter schreef:
Ben benieuwd of het dan wel met trance wordt en niet zoals het vorige concept met EDM. Want dan ben je gewoon het zoveelste in het rijtje.


Waarom zouden ze? Die markt is veel te klein voor de ArenA. En dan erbij: zelfs a state of trance is geen Trance meer XD
Ik heb eerder het idee dat de tijd rijp is om van white naar black te gaan. Dit leidt ik af uit de video aankondiging.

Time will tell :thumbsup:


Is dat zo? Ik denk dat er veel oude trance liefhebbers daar echt wel naar ruit kijken. Wellicht niet in de Arena nee, maar was sensation white vroeger ook altijd steevast uitverkocht dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2019 14:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Alleen de eerste editie was niet uitverkocht. Maar alleen in 2000 (overwegend) /2001 was het een Trance editie, daarna werd het al meer house en later EDM. De cd's bevatte tot 2007 nog overwegend trance, waardoor je zou denken dat White 'altijd' trance was. Maar net zoals Black niet alleen maar Hardstyle was! Zéker de eerste keer niet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2019 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

... Demi Kanon en Atmozfears beginnende producers helpen met het afmaken van hun project d.m.v. sturing en tips en zelfs proberen de plaat op een label te releasen?

Me and Demi Kanon dive into YOUR projects and set out to give you tips & tricks on how to improve. You guys have been overwhelming us with projects so we decided to split this up into multiple episodes, and at the end of this series, we'll help one of you release your (fixed) track onto a label!


En dat Hypnose de yearmix van HWS van dit jaar maken?:
Citaat:
2019 has almost come to an end and what's better to end the year than with the HARD with STYLE 2019 Yearmix! As Willem is currently on a short break, we had the honour to create this years yearmix.

Willem, thank you for this opportunity and we wish you all the best. Hope you come back stronger than ever!

Zullen zij net zoals Soun Rush ook de toekomstige episodes op zich nemen tot Heady zijn comeback maakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2019 10:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Comeback :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2019 11:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik gun het Hypnose natuurlijk van harte, maar is het niet een beetje raar dat niet iemand anders uit de AOC stal de presentatie/mix van HWS heeft overgenomen..?

Of is het misschien een hint dat Hypnose de volgende toevoeging is aan AOC?! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2019 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hypnose, gruwelijk ondergewaardeerd. All The Way en Story of Secrets. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2019 13:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit jaar (in maart) er geen nieuwe editie van Origins plaatsvindt ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2019 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

GB47 schreef:
Dit jaar (in maart) er geen nieuwe editie van Origins plaatsvindt ...

Gelukkig komt er in de plaats een feest rondom End Of Line zoals we er al 20 hebben per jaar..

Nee, hopelijk volgt er leuk nieuws ivm Origins. Bang afwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2019 10:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
GB47 schreef:
Dit jaar (in maart) er geen nieuwe editie van Origins plaatsvindt ...

Gelukkig komt er in de plaats een feest rondom End Of Line zoals we er al 20 hebben per jaar..

Nee, hopelijk volgt er leuk nieuws ivm Origins. Bang afwachten.


Mag hopen dat er wel iets in de zelfde stijl voor in de plaats komt. Voor mij dit en vorig jaar het feest van 't jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2019 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
GB47 schreef:
Dit jaar (in maart) er geen nieuwe editie van Origins plaatsvindt ...

Gelukkig komt er in de plaats een feest rondom End Of Line zoals we er al 20 hebben per jaar..

Nee, hopelijk volgt er leuk nieuws ivm Origins. Bang afwachten.


Ik hou mijn hart vast...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2019 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Letterlijk het enige hardstyle feest waar ik nog naartoe ga :lol:

Nou ja, er zal wel iets vervangends in de plaats komen, dit concept liep prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2019 21:19 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Origins komt terug in 2020 alleen door omstandigheden hebben we de geplande editie in maart moeten verplaatsen naar nog een te bekijken datum. D-Sturb event stond al vast dus verplaatsen naar 29-02 was geen optie. We doen ons best om hem zo snel en goed mogelijk te organiseren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2019 21:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Shockerz-Events schreef:
Origins komt terug in 2020 alleen door omstandigheden hebben we de geplande editie in maart moeten verplaatsen naar nog een te bekijken datum. D-Sturb event stond al vast dus verplaatsen naar 29-02 was geen optie. We doen ons best om hem zo snel en goed mogelijk te organiseren!

Pfoe, ik kreeg toch wel een hartverzakking! NOOIT MEER DOEN!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2019 22:09 
 
Hardtraxx Veteran

Nieuwe SZP liveact:

Afbeelding
Vorige  1 ... 2902, 2903, 2904, 2905, 2906, 2907, 2908 ... 3043  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen