Tweede wereldoorlog?wrote:wrote:vette technoGraag het T-woord hier vermijden b.v.d.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
wrote:Moet toegeven, vette techno maakt hij onder die alias!
Eens!
Onze eigen Rickzel en zijn compagnon van 2Faced krijgen een release op een nieuwe rookie EP van End Of Line
30 september preview online!
Lees het idd net! Wat super vet!wrote:Onze eigen Rickzel en zijn compagnon van 2Faced krijgen een release op een nieuwe rookie EP van End Of Line30 september preview online!
Thanks!
30 september is de release zelfs al, dus vanaf dan te streamen e.d.!
IDD FLIKKER GEWOON OP MET DIE TROEP HET IS HARDTRAXX NIET TECHNOTRAXX IK BEN HET SPUUGZAT!!!!wrote:wrote:vette technoGraag het T-woord hier vermijden b.v.d.
Het Warface presents: Live For This evenement wordt Warface & D-Sturb presents: Live For This
20 jaar Q-Dance wordt gevierd op 8 Februari in Gelredome op een dagevenement!!
Dat moet ziek worden!!
Dat moet ziek worden!!
Super chill dat ze het overdag doen! Wel jammer dat het dit keer niet in de Arena is maar agh, kan niet alles hebben!wrote:20 jaar Q-Dance wordt gevierd op 8 Februari in Gelredome op een dagevenement!!
Dat moet ziek worden!!
Benieuwd hiernaar!
Het geluid in GelreDome is vele malen beter dan Arena natuurlijk, ik juich het toe en houd De Feestfabriek als mooie herinneringwrote:Super chill dat ze het overdag doen! Wel jammer dat het dit keer niet in de Arena is maar agh, kan niet alles hebben!wrote:20 jaar Q-Dance wordt gevierd op 8 Februari in Gelredome op een dagevenement!!
Dat moet ziek worden!!
Benieuwd hiernaar!
Ja dit is zeker waar. Tenminste, tegenwoordig is het inderdaad beter. 'vroeger' was het Gelredome echt zo belachelijk slecht qua geluid.wrote:Het geluid in GelreDome is vele malen beter dan Arena natuurlijk, ik juich het toe en houd De Feestfabriek als mooie herinnering
Liever nietwrote:Dat moet ziek worden!!
Scantraxx proudly presents, in collaboration with all-time legend Tatanka: Zanza Files
In the following weeks we will re-release a huge chunk of his back catalogue, remastered to become fully future proof
Expect the biggest and boldest hits like 'Tokyo', 'Afrika', ‘Who Is Calling’, ‘Let’s Rock’ and many more blasting in full force out of your speakers through your favourite streaming or download portal.
Last edited by Mark With A Tarrel on , edited 1 time in total.
Ontvangst is prima vanuit Gelderland midden, ploatn die kant op.wrote:test
Edit: oh je hebt hem aangepast
Hihi,wrote:Ontvangst is prima vanuit Gelderland midden, ploatn die kant op.wrote:test
probeerde bovenstaande tekst te kopieren vanaf gezichtenboek maar kreeg een mysql error omdat ie een character dat ik kopieerde niet herken grts tijd voor klonkjes
Erg vet!wrote:Scantraxx proudly presents, in collaboration with all-time legend Tatanka: Zanza Files
In the following weeks we will re-release a huge chunk of his back catalogue, remastered to become fully future proof
Expect the biggest and boldest hits like 'Tokyo', 'Afrika', ‘Who Is Calling’, ‘Let’s Rock’ and many more blasting in full force out of your speakers through your favourite streaming or download portal.
FYI: emoji's kan hardtraxx niet mee overwegwrote:Hihi,wrote:Ontvangst is prima vanuit Gelderland midden, ploatn die kant op.wrote:test
probeerde bovenstaande tekst te kopieren vanaf gezichtenboek maar kreeg een mysql error omdat ie een character dat ik kopieerde niet herken grts tijd voor klonkjes
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Rooler:

my album is 100% done, there are 27 tracks in it.
Leuk, maar als ik op het Agressive Acts album af moet gaan wordt het veel van het zelfde, zullen zeker goede platen tussen zitten maar ik denk niet dat het 27 geweldige platen worden.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Denk dat je een Rooler solo-album heel wat hoger in kan schatten dan dat AA album tho 
Mwoa je hoort meer Rooler terug in de meeste AA platen dan Malice imo. Natuurlijk zal het wat anders zijn, maar 27 platen gezien Rooler zijn stijl zullen er wel aardig wat platen op elkaar lijken.wrote:Denk dat je een Rooler solo-album heel wat hoger in kan schatten dan dat AA album tho