Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 26 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 29 minutes ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 19 minutes ago
Wel benieuwd naar wat er op staat, maar voel verder geen hype voor dit album. Het Agressive Act album viel me toch wel vies tegen, en verwacht nou niet dat dit album vele male beter en of anders zal zijn. Als er 7 a 8 platen op staan die thuis ook leuk zijn om te beluisteren ben ik al (aardig) blij. Dat het live allemaal lekker gaat dat zal allicht wel, maar om een album het aanschaffen waard te vinden moet het ook thuis wel fijn luisterbaar zijn.
Hardtraxx Veteran
14325 posts member since 2011
last seen 15 hours ago
Noisecontrollers
REMIX CONTEST INCOMING!

Got a remix contest for one of my Fusion classics coming up next week! Winner will get an official release and invite to meet me at Noisecontrollers & Friends celebrate NC200 December 28th. Which track do you think it is?

Tickets for the event still available here: Noisecontrollers.com/tickets
Ben oprecht benieuwd wat voor een remixes hier uit gaan komen :drool:
Hardtraxx Veteran
3486 posts member since 2017
last seen 42 minutes ago
Nuracore wrote:Noisecontrollers
REMIX CONTEST INCOMING!

Got a remix contest for one of my Fusion classics coming up next week! Winner will get an official release and invite to meet me at Noisecontrollers & Friends celebrate NC200 December 28th. Which track do you think it is?

Tickets for the event still available here: Noisecontrollers.com/tickets
Ben oprecht benieuwd wat voor een remixes hier uit gaan komen :drool:
Ik ga zeker ff meedoen!
Hardtraxx Addict
1122 posts member since 2009
last seen 25 days ago
Videotje van Udex...
View on Facebook

Vervolg album?
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Sjorz wrote:Videotje van Udex...
View on Facebook

Vervolg album?
LV1 wrote:Vet! Hij komt met een nieuw minialbum, zal deze ook wel bij horen (afgelopen vrijdag met hem gesproken)
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Malice gaat uit elkaar.

Bron: Malice docu

Het was me niet helemaal duidelijk of ze splitten (1 of beide onder ander alias), of dat 1 doorgaat als Malice en de ander volledig stopt, óf dat ze beide stoppen (waarschijnlijk dat laatste niet).
A
.
Last edited by Anonymous on , edited 1 time in total.
M
Hardtraxx Veteran
14193 posts member since 2013
pim0412 wrote:Malice gaat uit elkaar.

Het was me niet helemaal duidelijk of ze splitten (1 of beide onder ander alias), of dat 1 doorgaat als Malice en de ander volledig stopt, óf dat ze beide stoppen (waarschijnlijk dat laatste niet).
Heb gehoord dat de ene doorgaat als Malice en de ander doorgaat als Sickmode.
Hardtraxxer
644 posts member since 2017
last seen Mar 2026
MYTZE wrote:

Sick
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 21 days ago
MYTZE wrote:

Benieuwd wat Sickmode gaat brengen binnenkort! Die gast die met Malice doorgaat heb ik allerminst vertrouwen in en dat zal wel alleen maar pingpongbliepstarwarslaserkicks worden.
Hardtraxx Veteran
5116 posts member since 2017
last seen 4 hours ago
Sickmode ook al collabs met Element en The Purge. Dus klinkt al goed :D
J
Hardtraxxer
193 posts member since 2015
last seen 12 days ago
Rebelion naar Platinum agency xd
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 27 days ago
Vanwaar de iksdee?
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
Just88 wrote:Rebelion naar Platinum agency xd
Naja gezien de interesse van Q in Rebelion de laatste tijd kijk ik hier niet van op! Gaat eigenlijk altijd zo ;)
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 21 days ago
Alm1ghty wrote:Vanwaar de iksdee?
Inderdaad, is het nu nog steeds zo moeilijk te bevatten/accepteren dat die gasten zo populair zijn?
F
Hardtraxxer
249 posts member since 2017
last seen Nov 2023
Desley DD wrote:
MYTZE wrote:

Sick
xd
J
Hardtraxxer
last seen 12 days ago
THArdstyler wrote:
Inderdaad, is het nu nog steeds zo moeilijk te bevatten/accepteren dat die gasten zo populair zijn?
Ik had gewoon eerder artiesten zoals Keltek of D-Sturb verwacht. Die zijn ook populair en produceren al langer tracks van een hoog niveau.
A
Just88 wrote:
THArdstyler wrote:
Ik had gewoon eerder artiesten zoals Keltek of D-Sturb verwacht. Die zijn ook populair en produceren wel tracks van een hoog niveau :corn: .
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 27 days ago
Just88 wrote:
THArdstyler wrote:
Ik had gewoon eerder artiesten zoals Keltek of D-Sturb verwacht. Die zijn ook populair en produceren al langer tracks van een hoog niveau.
Sinds wanneer hangen de begrippen populair en hoog niveau aan elkaar dan? Famke Louise wordt vgm ook veel geboekt.
J
Hardtraxxer
last seen 12 days ago
Sinds wanneer hangen de begrippen populair en hoog niveau aan elkaar dan? Famke Louise wordt vgm ook veel geboekt.[/quote]
Bij gelijkwaardige populariteit zullen anderen factoren de doorslag geven om voor Platinum in aanmerking te komen. Als Agency lijkt mij dat performance on/off stage dan de doorslag geeft. Maar goed er kunnen zoveel factoren meespelen dus blijft gis werk. Misschien zijn D-sturb en keltek ook wel benaderd.
Hardtraxx Veteran
last seen 42 minutes ago
en/of hebben ze andere contractuele verplichtingen

Brennan Heart is sinds deze week naar Ace Agency.
Hardtraxx Veteran
3892 posts member since 2013
last seen 2 hours ago
Just88 wrote:Sinds wanneer hangen de begrippen populair en hoog niveau aan elkaar dan? Famke Louise wordt vgm ook veel geboekt.
Bij gelijkwaardige populariteit zullen anderen factoren de doorslag geven om voor Platinum in aanmerking te komen. Als Agency lijkt mij dat performance on/off stage dan de doorslag geeft. Maar goed er kunnen zoveel factoren meespelen dus blijft gis werk. Misschien zijn D-sturb en keltek ook wel benaderd.[/quote]

D-Sturb lijkt me in principe geen enkele reden te hebben om weg te gaan bij Most Wanted, krijgt al z'n grote boekingen wel (ook bij Q-Dance). Daarnaast moet men niet vergeten dat Wishlist, waar Rebelion van af komt, eigenlijk gewoon een vertakking is van Platinum met de wat kleinere namen. Rebelion is doorgeschoven als blijk van goede ontwikkeling. Keltek staat als naam eigenlijk net een jaartje, ondanks z'n geschiedenis uiteraard. Hij zal de stap ook nog wel gaan maken binnenkort.
Hardtraxxer
590 posts member since 2016
last seen May 2025
Mark With A Tarrel wrote:en/of hebben ze andere contractuele verplichtingen

Interessant, dit was voor Frontliner toentertijd namelijk niet zo'n heel goeie move. Benieuwd of dit ook bij Brennan Heart invloed gaat hebben op zijn Q-dance boekingen.
Hardtraxx Veteran
3892 posts member since 2013
last seen 2 hours ago
Wenzel wrote:

Interessant, dit was voor Frontliner toentertijd namelijk niet zo'n heel goeie move. Benieuwd of dit ook bij Brennan Heart invloed gaat hebben op zijn Q-dance boekingen.
Ik denk dat Brennan Heart momenteel meer waarde hecht aan het commerciële publiek en boekingen als afsluiter op housefestivals of iets dergelijks, dan echt nog de hardstyle-boekingen. Kleine boekingen is deze man toch al lang ontgroeid, dus kan hij zich beter op dat soort dingen focussen.
Hardtraxx Veteran
last seen 42 minutes ago
Fantazoo wrote:
Wenzel wrote:

Ik denk dat Brennan Heart momenteel meer waarde hecht aan het commerciële publiek en boekingen als afsluiter op housefestivals of iets dergelijks, dan echt nog de hardstyle-boekingen. Kleine boekingen is deze man toch al lang ontgroeid, dus kan hij zich beter op dat soort dingen focussen.
Niet gek. Alhoewel voor veel mensen Q-Dance // ID&T // etc de vaandeldragers zijn voor hardstyle, valt buiten deze partijen om voor een internationaal publiek draaien veel meer geld te verdienen.

En doorgaans sta je voor mijn gevoel voor een veel dankbaarder publiek.