Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2890, 2891, 2892, 2893, 2894, 2895, 2896 ... 3043  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2019 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel benieuwd naar wat er op staat, maar voel verder geen hype voor dit album. Het Agressive Act album viel me toch wel vies tegen, en verwacht nou niet dat dit album vele male beter en of anders zal zijn. Als er 7 a 8 platen op staan die thuis ook leuk zijn om te beluisteren ben ik al (aardig) blij. Dat het live allemaal lekker gaat dat zal allicht wel, maar om een album het aanschaffen waard te vinden moet het ook thuis wel fijn luisterbaar zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2019 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Noisecontrollers
Citaat:
REMIX CONTEST INCOMING!

Got a remix contest for one of my Fusion classics coming up next week! Winner will get an official release and invite to meet me at Noisecontrollers & Friends celebrate NC200 December 28th. Which track do you think it is?

Tickets for the event still available here: Noisecontrollers.com/tickets


Ben oprecht benieuwd wat voor een remixes hier uit gaan komen :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2019 21:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Noisecontrollers
Citaat:
REMIX CONTEST INCOMING!

Got a remix contest for one of my Fusion classics coming up next week! Winner will get an official release and invite to meet me at Noisecontrollers & Friends celebrate NC200 December 28th. Which track do you think it is?

Tickets for the event still available here: Noisecontrollers.com/tickets


Ben oprecht benieuwd wat voor een remixes hier uit gaan komen :drool:


Ik ga zeker ff meedoen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2019 16:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Videotje van Udex...


Vervolg album?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2019 16:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Sjorz schreef:
Videotje van Udex...


Vervolg album?


LV1 schreef:
Vet! Hij komt met een nieuw minialbum, zal deze ook wel bij horen (afgelopen vrijdag met hem gesproken)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2019 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Malice gaat uit elkaar.

Bron: Malice docu

Het was me niet helemaal duidelijk of ze splitten (1 of beide onder ander alias), of dat 1 doorgaat als Malice en de ander volledig stopt, óf dat ze beide stoppen (waarschijnlijk dat laatste niet).
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2019 18:27 
 
Hardtraxx Veteran

.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2019 19:13 
 
Hardtraxx Crew

pim0412 schreef:
Malice gaat uit elkaar.

Bron: Malice docu

Het was me niet helemaal duidelijk of ze splitten (1 of beide onder ander alias), of dat 1 doorgaat als Malice en de ander volledig stopt, óf dat ze beide stoppen (waarschijnlijk dat laatste niet).

Heb gehoord dat de ene doorgaat als Malice en de ander doorgaat als Sickmode.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2019 19:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:
pim0412 schreef:
Malice gaat uit elkaar.

Bron: Malice docu

Het was me niet helemaal duidelijk of ze splitten (1 of beide onder ander alias), of dat 1 doorgaat als Malice en de ander volledig stopt, óf dat ze beide stoppen (waarschijnlijk dat laatste niet).

Heb gehoord dat de ene doorgaat als Malice en de ander doorgaat als Sickmode.


Sick
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2019 08:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:
pim0412 schreef:
Malice gaat uit elkaar.

Bron: Malice docu

Het was me niet helemaal duidelijk of ze splitten (1 of beide onder ander alias), of dat 1 doorgaat als Malice en de ander volledig stopt, óf dat ze beide stoppen (waarschijnlijk dat laatste niet).

Heb gehoord dat de ene doorgaat als Malice en de ander doorgaat als Sickmode.

Benieuwd wat Sickmode gaat brengen binnenkort! Die gast die met Malice doorgaat heb ik allerminst vertrouwen in en dat zal wel alleen maar pingpongbliepstarwarslaserkicks worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2019 11:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sickmode ook al collabs met Element en The Purge. Dus klinkt al goed :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2019 13:58 
 
Hardtraxxer

Rebelion naar Platinum agency xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2019 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanwaar de iksdee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2019 15:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Just88 schreef:
Rebelion naar Platinum agency xd


Naja gezien de interesse van Q in Rebelion de laatste tijd kijk ik hier niet van op! Gaat eigenlijk altijd zo ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2019 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Vanwaar de iksdee?

Inderdaad, is het nu nog steeds zo moeilijk te bevatten/accepteren dat die gasten zo populair zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2019 15:47 
 
Hardtraxxer

Desley DD schreef:
MYTZE schreef:
pim0412 schreef:
Malice gaat uit elkaar.

Bron: Malice docu

Het was me niet helemaal duidelijk of ze splitten (1 of beide onder ander alias), of dat 1 doorgaat als Malice en de ander volledig stopt, óf dat ze beide stoppen (waarschijnlijk dat laatste niet).

Heb gehoord dat de ene doorgaat als Malice en de ander doorgaat als Sickmode.


Sick


xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2019 16:00 
 
Hardtraxxer

THArdstyler schreef:
Alm1ghty schreef:
Vanwaar de iksdee?

Inderdaad, is het nu nog steeds zo moeilijk te bevatten/accepteren dat die gasten zo populair zijn?

Ik had gewoon eerder artiesten zoals Keltek of D-Sturb verwacht. Die zijn ook populair en produceren al langer tracks van een hoog niveau.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2019 16:18 
 
Hardtraxx Veteran

Just88 schreef:
THArdstyler schreef:
Alm1ghty schreef:
Vanwaar de iksdee?

Inderdaad, is het nu nog steeds zo moeilijk te bevatten/accepteren dat die gasten zo populair zijn?

Ik had gewoon eerder artiesten zoals Keltek of D-Sturb verwacht. Die zijn ook populair en produceren wel tracks van een hoog niveau :corn: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2019 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Just88 schreef:
THArdstyler schreef:
Alm1ghty schreef:
Vanwaar de iksdee?

Inderdaad, is het nu nog steeds zo moeilijk te bevatten/accepteren dat die gasten zo populair zijn?

Ik had gewoon eerder artiesten zoals Keltek of D-Sturb verwacht. Die zijn ook populair en produceren al langer tracks van een hoog niveau.

Sinds wanneer hangen de begrippen populair en hoog niveau aan elkaar dan? Famke Louise wordt vgm ook veel geboekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2019 18:09 
 
Hardtraxxer

Sinds wanneer hangen de begrippen populair en hoog niveau aan elkaar dan? Famke Louise wordt vgm ook veel geboekt.[/quote]
Bij gelijkwaardige populariteit zullen anderen factoren de doorslag geven om voor Platinum in aanmerking te komen. Als Agency lijkt mij dat performance on/off stage dan de doorslag geeft. Maar goed er kunnen zoveel factoren meespelen dus blijft gis werk. Misschien zijn D-sturb en keltek ook wel benaderd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2019 19:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

en/of hebben ze andere contractuele verplichtingen

Brennan Heart is sinds deze week naar Ace Agency.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2019 09:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Just88 schreef:
Sinds wanneer hangen de begrippen populair en hoog niveau aan elkaar dan? Famke Louise wordt vgm ook veel geboekt.

Bij gelijkwaardige populariteit zullen anderen factoren de doorslag geven om voor Platinum in aanmerking te komen. Als Agency lijkt mij dat performance on/off stage dan de doorslag geeft. Maar goed er kunnen zoveel factoren meespelen dus blijft gis werk. Misschien zijn D-sturb en keltek ook wel benaderd.[/quote]

D-Sturb lijkt me in principe geen enkele reden te hebben om weg te gaan bij Most Wanted, krijgt al z'n grote boekingen wel (ook bij Q-Dance). Daarnaast moet men niet vergeten dat Wishlist, waar Rebelion van af komt, eigenlijk gewoon een vertakking is van Platinum met de wat kleinere namen. Rebelion is doorgeschoven als blijk van goede ontwikkeling. Keltek staat als naam eigenlijk net een jaartje, ondanks z'n geschiedenis uiteraard. Hij zal de stap ook nog wel gaan maken binnenkort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2019 09:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
en/of hebben ze andere contractuele verplichtingen

Brennan Heart is sinds deze week naar Ace Agency.


Interessant, dit was voor Frontliner toentertijd namelijk niet zo'n heel goeie move. Benieuwd of dit ook bij Brennan Heart invloed gaat hebben op zijn Q-dance boekingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2019 09:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wenzel schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
en/of hebben ze andere contractuele verplichtingen

Brennan Heart is sinds deze week naar Ace Agency.


Interessant, dit was voor Frontliner toentertijd namelijk niet zo'n heel goeie move. Benieuwd of dit ook bij Brennan Heart invloed gaat hebben op zijn Q-dance boekingen.


Ik denk dat Brennan Heart momenteel meer waarde hecht aan het commerciële publiek en boekingen als afsluiter op housefestivals of iets dergelijks, dan echt nog de hardstyle-boekingen. Kleine boekingen is deze man toch al lang ontgroeid, dus kan hij zich beter op dat soort dingen focussen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2019 12:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Wenzel schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
en/of hebben ze andere contractuele verplichtingen

Brennan Heart is sinds deze week naar Ace Agency.


Interessant, dit was voor Frontliner toentertijd namelijk niet zo'n heel goeie move. Benieuwd of dit ook bij Brennan Heart invloed gaat hebben op zijn Q-dance boekingen.


Ik denk dat Brennan Heart momenteel meer waarde hecht aan het commerciële publiek en boekingen als afsluiter op housefestivals of iets dergelijks, dan echt nog de hardstyle-boekingen. Kleine boekingen is deze man toch al lang ontgroeid, dus kan hij zich beter op dat soort dingen focussen.


Niet gek. Alhoewel voor veel mensen Q-Dance // ID&T // etc de vaandeldragers zijn voor hardstyle, valt buiten deze partijen om voor een internationaal publiek draaien veel meer geld te verdienen.

En doorgaans sta je voor mijn gevoel voor een veel dankbaarder publiek.
Vorige  1 ... 2890, 2891, 2892, 2893, 2894, 2895, 2896 ... 3043  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen