Erg leuk inderdaad, ben benieuwd welke platen of verhalen er nog meer aan bod gaan komen 
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Volgende uitzending is met DJ Blear over het ontstaan van de reverse bass.
wrote:Volgende uitzending is met DJ Blear over het ontstaan van de reverse bass.
Ja vet dit! Mooi dat ze ook eerlijk zeggen dat ze een remix niet zo vet vonden.
haha hoe zo Wildstylez en Headhunterz ook ff te kakke zetten, heerlijk dit! 
Die glimlach van Diederik ook nadat ie zegt, "je hoort duidelijk dat het Wildstylez is, dat vergeef ik 'm nooit"

Last edited by zeke on , edited 1 time in total.
Sub Sonik (hoogstwaarschijnlijk) naar Dirty Workz gaat:

En Dj Isaac naar Scantraxx:

En Dj Isaac naar Scantraxx:
We are thrilled to announce that DJ Isaac is joining the Scantraxx family!
This all-time legend is starting his journey with a brand new floor-filler 'I Want You', released next week!
EPIQ COMBO INCOMING
Devin Wild and Rebelion are responsible for the very first EPIQ anthem.
Who will join them on the line-up? More info coming soon
Heel benieuwd naar...wrote:EPIQ COMBO INCOMING
Devin Wild and Rebelion are responsible for the very first EPIQ anthem.
Who will join them on the line-up? More info coming soon
Benieuwd of Shockerz voor hem blijf ghosten of dat ie door aftershock een niewe heeft moeten zoeken.wrote:Sub Sonik (hoogstwaarschijnlijk) naar Dirty Workz gaat
Bovenstaande berichten zijn verwijderd. Dit soort beweringen zonder hard bewijs horen niet thuis op Hardtraxx
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Xense

TIM✖️MAX... It’s happening! What a great day I spent in the studio with the master itself Atmozfears

... de enige, echte Alm1ghty vandaag 26 kaarsjes mag uitblazen?
Activator:

09/11/2019
Your last chance to see the A, the C and the motherfucking T
#goodbyehardstyle
Doodzonde zeg
zijn classics en Early setjes waren de laatste jaren altijd goud.
Ai, dat is echt heel zuur. Ben zijn oude activator sound eigenlijk pas gaan waarderen sinds 2 jaar ofzo. Heel fijn! Hopelijk wil hij zo nu en dan toch nog even een setje draaien op een classics feestje.
Early draait ie ook al niet meer op de early-podia dus waarschijnlijk niet.wrote:Ai, dat is echt heel zuur. Ben zijn oude activator sound eigenlijk pas gaan waarderen sinds 2 jaar ofzo. Heel fijn! Hopelijk wil hij zo nu en dan toch nog even een setje draaien op een classics feestje.
-
HHardtraxxer
- 478 posts member since 2019
- last seen 7 days ago
Jammer, was wel een icoon in de begintijd. Was echt fan van die kerel. Maar daar sla ik ook gelijk de spijker op zijn kop.....begintijd. Heeft daarna weinig meer betekend of meegedaan in de hardstylescene (op classic feesten na dan).wrote:Activator:09/11/2019
#goodbyehardstyle
Maar hij zal niet stil gaan zitten, die gast produceert nog onder zoveel aliassen (voornamelijk techno volgens mij)
-
DHardtraxx Addict
- 1047 posts member since 2011
- last seen Apr 2023
Wildstylez met Da Tweekaz in de studio zit.
Bron: Da Tweekaz Instagram
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Heinekenwrote:Wildstylez met Da Tweekaz in de studio zit.
Onder zijn alias T78 geloof ikwrote:Jammer, was wel een icoon in de begintijd. Was echt fan van die kerel. Maar daar sla ik ook gelijk de spijker op zijn kop.....begintijd. Heeft daarna weinig meer betekend of meegedaan in de hardstylescene (op classic feesten na dan).wrote:Activator:09/11/2019
#goodbyehardstyle
Maar hij zal niet stil gaan zitten, die gast produceert nog onder zoveel aliassen (voornamelijk techno volgens mij)
Moet toegeven, vette techno maakt hij onder die alias!