Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2879, 2880, 2881, 2882, 2883, 2884, 2885 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2019 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
RomanAnthony schreef:
Wat betreft The Vision: hij heeft het later nog onder een andere naam geprobeerd toch? Of zit ik nou mis.


Als iemand dit weet; graag even zeggen aub. Gr.

weet je niet hoe google werkt of wat? jezus
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2019 13:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Z. schreef:
Oud en gek, that's me!

Ik ben er zeker bij als het over Mandy gaat. Welke knappe kop helpt mij aan de stats? Ben serieus benieuwd!

Vooralsnog zie ik heel veel aannemers hier (genieten jullie wel van de bouwvak?) namelijk op het doorgaans zo op feiten gebaseerde HT.


Die stats kan Dirty Workz gewoon zien.
Dus laten we het eens omdraaien, en toon maar eens aan dat de views wel echt zijn.

Views kun je kopen, dat is geen geheim, ook geen aanname maar een feit.
Dat Raggadrop in een ongekend korte periode heel veel views heeft gekregen is ook een feit, dat jij er vanuit gaat dat het 100% echte views zijn, kan je ook als aanname zien.

En het viral gaan van de track heb ik blijkbaar ook ff gemist. Year Of Summer is al als voorbeeld genoemd, een track die je ook op de radio hoort, in de kroeg, door feest-dj's wordt gedraaid, door coverbands wordt gespeeld, op verjaardagfeestjes in de playlist wordt gezet. Dat is bij Raggadrop niet echt het geval, dus is het Viral gaan dan alleen maar gebaseerd op de YouTube views?

Dit hele Mandy project begint inmiddels echt een belachelijke vertoning te worden.
Nu heeft het team blijkbaar bedacht dat ze maar naar buiten moeten brengen dat er een producers team achter zit, terwijl in een eerder interview ze nog aangeeft zelf producers lessen te willen geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2019 17:13 
 
Hardtraxxer

Jongens en meisjes,

Maak er van wat je wilt, vindt er van wat je wilt.

Heb nogmaals niets te bewijzen. Vind de illuminatie link wel treffend: ga lekker verder met alle complottheorieën maken als je daar behoefte aan hebt. Wij gaan verder in de echte wereld.

P.S. hier hadden we alle 30.000 mensen, €50 gegeven om aan het einde van de set te luichen i.p.v. boeh te roepen: https://www.instagram.com/p/B0qkge5nIE-/

Je kunt je publiek namelijk gewoon kopen in deze tijden. Je kunt alles kopen: streams, YT views, FB likes, maar tegenwoordig dus ook publiek. Promoters wereldwijd boeken ook acts waar ze geld bij krijgen i.p.v. dat ze de artiest betalen. Ze zorgen er dan voor dat de club of festival gevuld is, dat het publiek blijft staan als je draait. Als je ze écht goed betaald dan regelen ze zelfs publiek dat mee doet tijdens de set en als het echt je lucky day is, dan gooien ze op het einde van de set hun handjes in de lucht voor je.

What a time to be alive :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2019 17:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Afbeelding

Ik denk dat je werkgever lig blij is met dit soort berichten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2019 17:27 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Afbeelding

Ik denk dat je werkgever lig blij is met dit soort berichten :lol:


Je hebt geen idee kerel, one happy familie!

Ik hoop voor je dat er uberhaupt iemand op deze wereld blij is met jou, maar dat moet haast wel met zo'n attitude! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2019 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben blij met BB. Telt dat?

The Z. schreef:
Jongens en meisjes,

Maak er van wat je wilt, vindt er van wat je wilt.

Heb nogmaals niets te bewijzen. Vind de illuminatie link wel treffend: ga lekker verder met alle complottheorieën maken als je daar behoefte aan hebt. Wij gaan verder in de echte wereld.

P.S. hier hadden we alle 30.000 mensen, €50 gegeven om aan het einde van de set te luichen i.p.v. boeh te roepen: https://www.instagram.com/p/B0qkge5nIE-/

Je kunt je publiek namelijk gewoon kopen in deze tijden. Je kunt alles kopen: streams, YT views, FB likes, maar tegenwoordig dus ook publiek. Promoters wereldwijd boeken ook acts waar ze geld bij krijgen i.p.v. dat ze de artiest betalen. Ze zorgen er dan voor dat de club of festival gevuld is, dat het publiek blijft staan als je draait. Als je ze écht goed betaald dan regelen ze zelfs publiek dat mee doet tijdens de set en als het echt je lucky day is, dan gooien ze op het einde van de set hun handjes in de lucht voor je.

What a time to be alive :love:


Dit bericht slaat echt alles. :lol:
Niet alleen Mandy is een grote circusact maar het team eromheen is nog veel erger. Dat bewijs jij hier :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2019 17:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Z. schreef:
Jongens en meisjes,

Maak er van wat je wilt, vindt er van wat je wilt.

Heb nogmaals niets te bewijzen. Vind de illuminatie link wel treffend: ga lekker verder met alle complottheorieën maken als je daar behoefte aan hebt. Wij gaan verder in de echte wereld.

P.S. hier hadden we alle 30.000 mensen, €50 gegeven om aan het einde van de set te luichen i.p.v. boeh te roepen: https://www.instagram.com/p/B0qkge5nIE-/

Je kunt je publiek namelijk gewoon kopen in deze tijden. Je kunt alles kopen: streams, YT views, FB likes, maar tegenwoordig dus ook publiek. Promoters wereldwijd boeken ook acts waar ze geld bij krijgen i.p.v. dat ze de artiest betalen. Ze zorgen er dan voor dat de club of festival gevuld is, dat het publiek blijft staan als je draait. Als je ze écht goed betaald dan regelen ze zelfs publiek dat mee doet tijdens de set en als het echt je lucky day is, dan gooien ze op het einde van de set hun handjes in de lucht voor je.

What a time to be alive :love:


Had dan wat meer geld uitgegeven voor d'r op Defqon zondag of de regenset bij Q-dance @ Tomorrowland ipv The Gathering op Dreamville Tomorrowland, waar maar 1 stage is en alle 30.000 mensen dus automatisch naar toe gaan en voor iedereen eigenlijk wel juichen. Dan heb je je geld op de verkeerde plek uitgegeven.

Citaat:
Wij gaan verder in de echte wereld.

:lol:
Er is alleen niet zo heel veel echt aan Mandy :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2019 17:57 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

The Z. schreef:
Je hebt geen idee kerel, one happy familie!

Ik hoop voor je dat er uberhaupt iemand op deze wereld blij is met jou, maar dat moet haast wel met zo'n attitude! :thumbsup:


Je ziet het, ULTIMO is blij met me.

Ik hoop voor jou dat je ooit uit de friendzone bij Mandy komt.

Je past in ieder geval prima op r/whiteknight
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2019 18:25 
 
Hardtraxx Elite

Japper28 schreef:
Josh & Wesz ook weer actief zijn? :yay:

Josh & Wesz schreef:
Should we take over 2019

Laten we het hopen. Zehebben echt top platen gemaakt, die mogen ze dan ook meteen op spotify zetten want daar staat helaas niet alles op :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2019 18:50 
 
Hardtraxx Veteran

The Z krijgt het wat te heet onder de voeten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2019 04:42 
 
Hardtraxx Veteran

Maar zo te lezen zit The Z wel vuistdiep in Mandy. Dat kunnen de hardtraxxers dan weer niet zeggen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2019 07:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jaa jaloezie is een bitch
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2019 09:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hahaha The Z. dit doe je absoluut niet handig hé.. :lol: Bevestigt alleen maar wat voor product Mandy en haar team is.. #MANDYARMYDJTEAM!!!

Hopelijk hebben jullie het nog heel lang leuk in de echte wereld :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2019 09:49 
 
Hardtraxx Veteran

Wauw, iemand laat zich een beetje kennen. En dan de Tomorrowland pre-party als voorbeeld nemen voor je rant, juist xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2019 10:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een kat in het nauw maakt rare sprongen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2019 10:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Z. schreef:
Dom lulverhaal

Wat een trieste bedoeling. Met zo'n 'grapje' komen om van het gezeur af te zijn.
Iedereen ziet toch dat het hele verhaal met die Mandy van geen kant klopt. :lol:

Zeg gewoon:
"Ja we wouden niet dat het bekend zou worden dat er een heel team achter Mandy zit die ook de tracks maken. Vandaar dat ze in het verleden ook uitspraken heeft gedaan die nu niet meer kloppen. Zoals het willen geven van produceer cursussen. Het lijkt ons nu beter om open te zijn over de gang van zaken. Sorry dat we jullie moedwillig voor de gek hebben gehouden. Hier heb je een pdf van een Mandy poster voor boven jullie bed. Groeten Team Mandy"
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2019 11:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Z. schreef:
Ik hoop voor je dat er uberhaupt iemand op deze wereld blij is met jou, maar dat moet haast wel met zo'n attitude! :thumbsup:


Wat een opmerking is dit ook xd lekker op de man spelen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2019 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Shit zeg, The Z is zelf ook nog eens artiest? :lol:
Man man man wat laat die zichzelf kennen
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2019 11:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit nu achter elke aftermovie of videoclip van Mandy:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2019 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoeist met the z?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2019 11:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Dit nu achter elke aftermovie of videoclip van Mandy:


:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2019 11:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Effe nog wat The Z.
Ik ben eens door die 106k Instagram volgers van Mandy aan het scrollen. En daar zitten heel veel van dit soort profielen tussen:
https://www.instagram.com/jbselenism/
https://www.instagram.com/rakit02/
https://www.instagram.com/kricket068/
https://www.instagram.com/almeidacreistian/

Profielen zonder foto of berichten, maar het account volgt zelf vaak wel heel veel mensen.

Maar dat fenomeen is zeker net als de youtube views voor jullie ook niet te verklaren.. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2019 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kick him while he's down!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2019 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardtraxx boulevard in volle glorie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2019 12:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

@ zeke Volgen idd ook nog eens allemaal dezelfde kandidaten uit die hoek (zie bijv Steve Aioli) en verder niets of 1500 anderen. Maar idd is allemaal legit man. We hebben geen idee.
Vorige  1 ... 2879, 2880, 2881, 2882, 2883, 2884, 2885 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen