Dat die video/track viral ging is denk ik ook maar een aanname. Want ik heb dat echt compleet gemist denk ik. Zoals gezegd door Wenzel, Year Of Summer ging pas viral. Jij geeft het viral gaan op als reden van de onverklaarbaar hoge views. Volgens mij is dat een aanname dan. Geen feit. Want wanneer is iets viral gegaan?wrote: Maar nogmaals, ik lees alleen maar aannames die als feiten worden verkondigd, dat vind ik opvallend, dus zeg ik er iets van. Betreft het RaggaDrop verhaal kan ik kort zijn: die ging viral destijds. Waarom? Geen idee, blame it on YT/internet. Er is geen cent budget gezet op welk kanaal dan ook.
Ik heb er bij die track echt niets van gemerkt. De cijfers zeggen genoeg toch. Dat zijn de feiten waar wij naar kijken. Ik heb verder nog nooit iemand over Raggadrop horen praten. Waar veel mensen die geen hardstyle luisteren Year Of Summer allemaal kennen en kunnen meedoen kent niemand, maar dan ook niemand Raggadrop (oke dit is wel een aanname denk ik).
Is er geen site waar we kunnen zien uit welk land de meeste views komen van video's? Misschien is Raggadrop wel heel populair in Singapore ofzo.