Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2878, 2879, 2880, 2881, 2882, 2883, 2884 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2019 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Z. schreef:
Maar nogmaals, ik lees alleen maar aannames die als feiten worden verkondigd, dat vind ik opvallend, dus zeg ik er iets van. Betreft het RaggaDrop verhaal kan ik kort zijn: die ging viral destijds. Waarom? Geen idee, blame it on YT/internet. Er is geen cent budget gezet op welk kanaal dan ook.

Dat die video/track viral ging is denk ik ook maar een aanname. Want ik heb dat echt compleet gemist denk ik. Zoals gezegd door Wenzel, Year Of Summer ging pas viral. Jij geeft het viral gaan op als reden van de onverklaarbaar hoge views. Volgens mij is dat een aanname dan. Geen feit. Want wanneer is iets viral gegaan?
Ik heb er bij die track echt niets van gemerkt. De cijfers zeggen genoeg toch. Dat zijn de feiten waar wij naar kijken. Ik heb verder nog nooit iemand over Raggadrop horen praten. Waar veel mensen die geen hardstyle luisteren Year Of Summer allemaal kennen en kunnen meedoen kent niemand, maar dan ook niemand Raggadrop (oke dit is wel een aanname denk ik).

Is er geen site waar we kunnen zien uit welk land de meeste views komen van video's? Misschien is Raggadrop wel heel populair in Singapore ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2019 17:35 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Blijf het wel bijzonder vinden dat ze eerst een interview heeft gehad waar ze zegt mensen willen leren producen en hoe zwaar het allemaal is maar nu dus naar buiten komt een team met producers achter haar te hebben :oh:

Wie ging nou wat leren dan?


Dit, plus al die overduidelijke gekochte promotie, plus het "plots" verschijnen op het main label uit het niets en het feit dat de eerste sets aantoonden dat ze ook niet kon draaien. Dat maakt het toch vrij duidelijk dat dit gewoon de grootste definitie van een knappe kop achter de draaitafels zetten om zieltjes te winnen is. Daarnaast is het ook echt pijnlijk duidelijk soms dat ze bijna geen interesse in de muziek heeft vergeleken met andere producers (vrouwelijk en mannelijk en geghost).

In het begin, toegegeven, dacht ik nog "laat maar wezen", maar dit neemt echt beschamende proporties aan onderhand. Is toch ook beschamend naar alle andere vrouwelijke DJs dit. Zelfs de vrouwelijke DJ's die gewoon een ghost/co-producer hebben maar niet zo belachelijk doen.

Parvuz schreef:
Is er geen site waar we kunnen zien uit welk land de meeste views komen van video's? Misschien is Raggadrop wel heel populair in Singapore ofzo.


Op socialblade kan je sommige dingen wel zien. Ik noemde ook al dat tijdens de periode dat Raggadrop uitkwam de gemiddelde views over een vaste periode van het DWX kanaal ineens van 100k naar 800k en daarna weer terugschoten naar 100k en daar ook bleven. Je hebt ook wel betaalde sites die inderdaad dat soort info geven.

Dat viral gaan is ook onzin, de echte platen die viral zijn gegaan hebben veel meer comments en de views zijn veel meer geleidelijk. Bijvoorbeeld, Bassboom van Psyko Punkz heeft meer comments e.d. dan Raggadrop maar 10 miljoen minder views.

Zuig het niet uit mn duim trouwens :P, ben altijd bezig met online marketing en dit is gewoon een hele bekende truc en je kan zoiets altijd duidelijk terug zien in het feit dat de cijfers geen organische resultaten zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2019 17:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wenzel schreef:
het hardstyle-publiek Raggadrop niet eens kan meeneuriën.


Parvuz schreef:
Ik heb verder nog nooit iemand over Raggadrop horen praten.


Niets persoonlijks en niet per se specifiek omtrent MANDY // Raggadrop, maar veel Hardtraxx leden lijken maar niet te kunnen beseffen dat hardstyle tegenwoordig veel groter is dan wat ze vanuit hun eigen belevingswereld meekrijgen.

Ik heb met enige regelmaat informele gesprekken met The Z. over de scene en wat vaak benadrukt wordt is hoe enorm de verschillen zijn tussen de Nederlandse en buitenlandse scene, en hoe groot bepaalde artiesten zijn in het buitenland maar niet in Nederland, en omgekeerd...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2019 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Wenzel schreef:
het hardstyle-publiek Raggadrop niet eens kan meeneuriën.


Parvuz schreef:
Ik heb verder nog nooit iemand over Raggadrop horen praten.


Niets persoonlijks en niet per se specifiek omtrent MANDY // Raggadrop, maar veel Hardtraxx leden lijken maar niet te kunnen beseffen dat hardstyle tegenwoordig veel groter is dan wat ze vanuit hun eigen belevingswereld meekrijgen.

Ik heb met enige regelmaat informele gesprekken met The Z. over de scene en wat vaak benadrukt wordt is hoe enorm de verschillen zijn tussen de Nederlandse en buitenlandse scene, en hoe groot bepaalde artiesten zijn in het buitenland maar niet in Nederland, en omgekeerd...


Dat misschien niet maar als je kijkt naar Lose my mind (26mil views en 9000 comments) en Year of Summer (14mil views & 8000 comments) is het heel apart dat een virale video/plaat plots binnen weken tijd miljoenen views krijgt.
Maar vandaag met 16mil views en nog geen 1550 comments heeft.

Dat lijkt me echt views kopen vanuit india ofzo om de plaat in de virale lijst te duwen voor meer aandacht. Dit is echt niet omdat het een leuke catchy plaat is en iedereen het zoals de eerst genoemde platen mee kan zingen.

Ik kende de track sowieso niet, althans nooit echt naar geluisterd en na vandaag vind ik de plaat ook echt niet bijzonder behalve dat het een slecht EDM aftreksel is van NC & DP - Blue Horizon met leads uit het jaar 2016 waar praktisch iedere EDM artiest dit soort geluiden/drops gebruikte.

Het is nergens zoals Year of Summer op de radio, tv of top 40 terecht gekomen en ik hoor niemand erover. Als het zo viral was, dan had ook Nederland hier aandacht aan besteed lijkt me. Juist omdat de Hardstyle wereld klein maar toen zeker altijd in Nederland het actiefst was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2019 18:27 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Inderdaad, de viral platen die in het buitenland het goed doen, zijn hier ook bekend. Dat zie je wel aan de resterende meest getoonde video's op het Dirty Workz kanaal zoals Jagermeister, Here I Come, Dirty Soundz, Break The Spell, BassBoom, Psyko Foundation, Bad Habit en Burn (SZP Remix). Dat gaat echt wel ver buiten "ons" beeld om.

Dit alles gaat ook niet zo zeer om "ons beeld" maar de cijfers die duidelijk, vergeleken met andere platen en bekende artiesten, niet organisch zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2019 18:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
niet per se specifiek omtrent MANDY // Raggadrop


Ik heb het hier dus over een trend die terug vind op het gehele forum over relevante onderwerpen, niet specifiek over dit RTL Boulevard gebeuren.

Ik raak dat Raggadrop en MANDY verhaal verder niet (meer) aan want het intereseert me gewoon niet. Het geeft me alleen wat jeuk om een keer mijn FB pf te veranderen want dat is al bijna 3 jaar lang een foto met onze meest favoriete Belgische blondine.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2019 20:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Achja gelukkig hebben we nóg een graadmeter voor de populairste hardstyletracks: de Q-dance top 100. Gelukkig stond dé virale sensatie van 2017 bijzonder hoog in die Q-dance top 100 van 2017. Alle mensen die wél in het buitenland naar feestjes gingen en alle buitenlandse fans van MANDY hebben dat jaar gestemd. Och kut Raggadrop heeft de top 100 niet eens gehaald dat jaar en behoorde dus niet eens bij de populairste 100 van 2017 lol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2019 23:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wenzel schreef:
Achja gelukkig hebben we nóg een graadmeter voor de populairste hardstyletracks: de Q-dance top 100. Gelukkig stond dé virale sensatie van 2017 bijzonder hoog in die Q-dance top 100 van 2017. Alle mensen die wél in het buitenland naar feestjes gingen en alle buitenlandse fans van MANDY hebben dat jaar gestemd. Och kut Raggadrop heeft de top 100 niet eens gehaald dat jaar en behoorde dus niet eens bij de populairste 100 van 2017 lol.


En ze wordt ook niet veel in het buitenland geboekt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2019 23:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vermakelijk leesvoer hier. :corn:
Het valt mij sowieso op dat de nummers op het Dirty Workz kanaal veel vaker worden bekeken dan van andere labels, ook van de minder bekende namen. En volgensmij heeft Dirty Workz wel meer van die marketing trucjes zoals een overvloed aan Dirty Workz (platform agency) artiesten op mainstages van festivals. Waarschijnlijk met korting voor de organisatie ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2019 00:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vraagt je bijna af waarom er op de Tomorrowland mainstage nooit een non dwx artiest staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2019 01:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ontopic aub
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2019 05:23 
 
Hardtraxx Veteran

Wat ik overigens ook wel opvallend vond is dat bij de gemiddelde Hardstyle artiest de Spotify streams ver voor lopen op het aantal vieiws op Youtube (wat opzich logisch is in de huidige tijd). Alleen bij MANDY is dit het tegenovergesteld, daar scoort Youtube beter dan Spotify. En dan te bedenken dat de video die niet op het MANDY kanaal staat (jackie chan remix) maar op 250k views staat terwijl de track op Spotify op 5 miljoen streams zit. Ik vind het soms maar een vaag verhaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2019 11:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mja mja mja jongens toch allemaal aannaames hou nou een sop
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2019 11:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Top vermaakt de laatste pagina's. Eigenlijk kort samenvattend: het is allemaal marketing en er moet geld verdient worden. Hoe we dat doen maakt ons geen zak uit, zo lang de dagjesmensen en buitenlanders er maar geld aan uitgeven :thumbsup: .

Muzikaliteit, creativiteit en dj skills zijn niet meer belangrijk. :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2019 11:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Top vermaakt de laatste pagina's. Eigenlijk kort samenvattend: het is allemaal marketing en er moet geld verdient worden. Hoe we dat doen maakt ons geen zak uit, zo lang de dagjesmensen en buitenlanders er maar geld aan uitgeven :thumbsup: .

Muzikaliteit, creativiteit en dj skills zijn niet meer belangrijk. :yawn:


:sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2019 16:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Vision:

Citaat:
It’s time to open my eyes.. More info soon..


Comeback in de maak?

Grappig dat hij bijna 4 jaar geleden deze post had toen hij stopte onder The Vision:

Citaat:
After more then 5 years making hardstyle, it's time to close my eyes..
Thank you for the support and believe in me..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2019 06:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Josh & Wesz ook weer actief zijn? :yay:

Josh & Wesz schreef:
Should we take over 2019
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2019 08:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Japper28 schreef:
Josh & Wesz ook weer actief zijn? :yay:


Ik hoop dat zij per ongeluk viral gaan! Zou graag weer eens een normale set van de heren zien :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2019 08:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zou ze inderdaad héél graag weer eens op een niet-classic stage zien. Laatste keer dat ik dat mee heb mogen maken was op Q-Base 2015 (R.I.P.).

Wat betreft The Vision: hij heeft het later nog onder een andere naam geprobeerd toch? Of zit ik nou mis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2019 09:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Reloaded ja. Was in het begin wel fijn, maar na een jaar hoorde je hier ook weer vrij weinig van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2019 09:27 
 
Hardtraxxer

RomanAnthony schreef:
Zou ze inderdaad héél graag weer eens op een niet-classic stage zien. Laatste keer dat ik dat mee heb mogen maken was op Q-Base 2015 (R.I.P.).

Wat betreft The Vision: hij heeft het later nog onder een andere naam geprobeerd toch? Of zit ik nou mis.


Hij zat toch achter Reloaded als ik me niet vergis?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2019 11:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zat hij niet achter Reloaded?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2019 12:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij zat hij achter Reloaded.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2019 12:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Wat betreft The Vision: hij heeft het later nog onder een andere naam geprobeerd toch? Of zit ik nou mis.


Als iemand dit weet; graag even zeggen aub. Gr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2019 12:42 
 
Hardtraxxer

Reloaded
Vorige  1 ... 2878, 2879, 2880, 2881, 2882, 2883, 2884 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen