Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2880, 2881, 2882, 2883, 2884, 2885, 2886 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2019 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Effe nog wat The Z.
Ik ben eens door die 106k Instagram volgers van Mandy aan het scrollen. En daar zitten heel veel van dit soort profielen tussen:
https://www.instagram.com/jbselenism/
https://www.instagram.com/rakit02/
https://www.instagram.com/kricket068/
https://www.instagram.com/almeidacreistian/

Profielen zonder foto of berichten, maar het account volgt zelf vaak wel heel veel mensen.

Maar dat fenomeen is zeker net als de youtube views voor jullie ook niet te verklaren.. :x

zijn spekulaasies geen bewijzen
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2019 14:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
@ zeke Volgen idd ook nog eens allemaal dezelfde kandidaten uit die hoek (zie bijv Steve Aioli) en verder niets of 1500 anderen. Maar idd is allemaal legit man. We hebben geen idee.

Ze gebruiken Instagram alleen om op de hoogte te blijven van hun favoriete artiesten en dat zijn toevallig die artiesten!!1
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2019 15:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Omdat ik The Z. dus wel eens spreek m.b.t de gang van zaken en zijn visie binnen de hardstyle scene en dat compleet incongruent is met de beschuldigingen die hier geplaatst worden en ik ook de niet-organische trend van BB opvallend vind wil ik jullie graag even het volgende laten overwegen; wat nou als de interactie een handje geholpen is buiten het weten van het management om?

Ik heb Mandy wel eens backstage gesproken in die tijd dat raggadrop uit kwam en ze kwam toen wel wat naïef over. Al haar acties en uitspraken hoeven niet representatief te zijn voor het hele team. Als dit het geval is dan snap je ook veel beter waarom The Z. zich zo opstelt.

Parvuz schreef:
Zeg gewoon:
"Ja we wouden niet dat het bekend zou worden dat er een heel team achter Mandy zit die ook de tracks maken. Vandaar dat ze in het verleden ook uitspraken heeft gedaan die nu niet meer kloppen. Zoals het willen geven van produceer cursussen. Het lijkt ons nu beter om open te zijn over de gang van zaken. Sorry dat we jullie moedwillig voor de gek hebben gehouden. Hier heb je een pdf van een Mandy poster voor boven jullie bed. Groeten Team Mandy"


Het management of MANDY zelf hoeft helemaal niets kenbaar te maken. Muziek is nog altijd een dienst / product die je vrij bent om af te nemen. Misschien gaat dit op voor die paar ideologische Hardtraxxer hier, maar de meute geeft geen fuck, en daar haal je toch je draagkracht vandaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2019 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Het management of MANDY zelf hoeft helemaal niets kenbaar te maken.


Nee dat hoeven ze zeker niet maar dan hoeft The Z hier ook niet ons te beschuldigen van ongefundeerd speculeren.

Of hij houdt zich stil, of hij vertelt het echte verhaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2019 16:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
Het management of MANDY zelf hoeft helemaal niets kenbaar te maken.


Nee dat hoeven ze zeker niet maar dan hoeft The Z hier ook niet ons te beschuldigen van ongefundeerd speculeren.

Of hij houdt zich stil, of hij vertelt het echte verhaal.
.

Het hekelpunt van The Z. is niet het (ongefundeerd) speculeren, maar dat de speculatie hier als waarheid wordt verkocht. Zijn reactie en onschuld is mij logisch puttende uit mijn kennis en ervaringen dat onterecht beschuldigde mensen vaak boos en geïrriteerd raken, terwijl mensen die weten dat ze schuld dragen zich stil houden en risico's vermijden.

Want laten we de logica omdraaien, wat voor belang zou je er bij hebben om je in deze discussie te mengen als je bewust bent van je schuld? Waarom zou je dan het - in vergelijking met het publiek wat je bedient - insignificante Hardtraxx op gaan om te ontkennen dat er gemanupileerd is? Dan is je hier begeven uit irritatie vanwege onterechte beschuldiging veel logischer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2019 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Of hij houdt zich stil, of hij vertelt het echte verhaal.

xd
Zoals ze op partyflock in hardstyledagtop5 zeiden; bepaal jij nie
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2019 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij wordt er vrij aardig onderbouwd vanaf de hardtraxx kant.

Het enige wat The Z daarop heeft te zeggen is

The Z. schreef:
Voor mensen die bepaalde zaken echt interessant vinden, ik wil best dingen uitleggen als er ergens vraagtekens bij zijn. Maar ik ga geen boeken schrijven per comment om uit te leggen hoe de vork echt in de steel steekt.



En vervolgens legt hij niet uit hoe de vork in de steel zit behalve

The Z. schreef:
Betreft het RaggaDrop verhaal kan ik kort zijn: die ging viral destijds. Waarom? Geen idee, blame it on YT/internet.



wat ik niet echt een uitleg kan noemen maar eerder een ontkenning zonder enige vorm van onderbouwing.

Vervolgens wordt het te heet onder zijn voeten (lees: de argumentatie van hardtraxx is sterker dan zijn eigen argumentatie) en komt hij met een post die werkelijkwaar alles slaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2019 18:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2019 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
:cool:

Even reagerend op je bericht voordat je deze editte: dat is natuurlijk de omgekeerde wereld he :P

Mensen uit 'de wereld' die open en eerlijk zijn die worden hier ook met liefde ontvangen en daar zijn in het verleden al hele interessante discussies (met respect) uit voort gevloeid. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2019 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is ook zo makkelijk te weerleggen. Youtube heeft een hele mooie Analytics pagina die iedereen met een beetje belang bij marketing weet te vinden. Gooi ff in de groep hoe de landenverdeling bij Raggadrop eruit ziet en we weten het al met 90% zekerheid. Als die views relatief veel uit Nederland en België komen ipv India en Pakistan, dan zijn we al een heel eind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2019 02:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha tering, onze 'koning van de early'. Wa loa'j oe goan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2019 08:16 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

tl;dr

Cijfers omtrent Mandy haar socials en videos kloppen voor een deel van geen kant (feit).
The Z komt met rare argumenten en beschuldigt van aannames.
Er zijn zat voorbeelden van rare cijfers zonder te verklaren uitleg neergelegd door members hier. Het management zelf kan geen uitleg geven maar wijst het het vingertje naar iedereen die het raar vindt en maakt het persoonlijk, wat nogal verdacht overkomt.

@MWAK,

Dat kan natuurlijk nog, dat het er buitenom is gegaan, via papa of zo. Maar het gaat meer om de reacties van The Z. Vragen om bewijs of argumenten, terwijl wij die netjes op tafel liggen. Deze weerlegt hij vervolgens met drogredenen, argumenten die totaal niet opgaan en alleen maar meer conflicterende data oproepen. Je noemt het wel speculatie, maar de genoemde cijfers van Spotify en statistieken sites als Socialblade, zijn geen speculaties meer, dat zijn harde cijfers die niet liegen. Als hij zelf de rede niet weet waarom dit zo is en de cijfers zo zijn en hij geen weet heeft van gekochte likes of zo, waarom dan gelijk glashard met drogredenen ontkennen en mensen er hier persoonlijk op aanvallen.

Je draait de logica om, maar ik vraag mij het zelfde af. Waarom zou je überhaupt hier op reageren, waarom, als het voor hem ook onbekend is, val je ons er op aan en ga je niet zelf op onderzoek uit. Al betwijfel ik dat de beste man de social media cijfers normaal vindt en dat dit een verassing voor hem is, anders ben je behoorlijk naïef.

Zoals gezegd. Als het waar is, dan heb je twee opties. De eerste is niet reageren en het gewoon laten voor wat het is en het tweede is de waarheid met bewijs neerleggen, in beide gevallen doe je er goed aan gezien je het niet hoeft te vertellen. Als het pure speculaties zijn vanuit HT, zonder bewijs, dan snap ik wel dat je ook zelf, zonder bewijs, het van de hand doet. Maar hier ligt juist wel data dat de claim van HT bewijst.

Maar steenhard ontkennen en al het bewijs dat wordt neergelegd simpel van de hand doen met drogredenen is het domste wat je kan doen. Eveneens met het ghostproduce gedeelte, je kan muziek wel basaal als dienst neerzetten, maar eerst claimen dat je niet geghost wordt en zelfs zegt dat je anderen wilt leren produceren om vervolgens het verhaal compleet om te draaien met een zielig verhaal is liegen/manipulatie. Niet meer, niet minder. Er zijn tonnen aan acts die geghost worden en likes e.d. kopen. Maar er zo op reageren/mee omgaan is simpelweg dom en amateuristisch. Niemand eist van haar, of haar management, dat ze met alle waarheden naar buiten moet komen, maar als het zo overduidelijk is dat je de boel bedondert, dan gaan er opmerkingen komen.

Maar leuk dat je hem kent, maar hier op Hardtraxx heeft hij in meerdere gevallen toch een heel ander beeld geschetst. Voor al jou ik ken *persoon*, heb ik genoeg in marketing gedaan om te zien dat deze cijfers al een bewijs op zich zijn dat er afgekochte niet-organische promotie is gedaan. Zij het door het management of zij het door een derde persoon die dicht bij Mandy staat. Je moet hoe dan ook toegang hebben tot de social/streaming accounts van Mandy om dit te kunnen doen.

Maar goed, we kunnen zeggen wat we zeggen maar het blijft toch op dit punt staan. Wij zien rare statements vanuit Mandy en rare cijfers en trekken daar onze conclusies uit. Tot er daadwerkelijk bewijs of een logische verklaring tegen komt, verandert er niks. Misschien maar beter in het andere toppa doorgaan.

Dus maar weer OT?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2019 09:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Dus maar weer OT?


De zegjes zijn gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2019 10:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Decibel heeft zijn huur verlengd bij Beekse Bergen:
https://partyflock.nl/news/34662:Decibe ... kse-Bergen
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2019 18:52 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Psyko Punkz:
Citaat:
Currently busy working out a very special project which will be launched next month! This will be something special!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2019 15:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Is er geen site waar we kunnen zien uit welk land de meeste views komen van video's? Misschien is Raggadrop wel heel populair in Singapore ofzo.


Als The Z zo vrij wil zijn Youtube Analytics van deze plaat te openbaren hier is er hard bewijs. Tot die tijd is het veelal speculeren. (sorry, zie net pas deze discussie)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2019 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Parvuz schreef:
Is er geen site waar we kunnen zien uit welk land de meeste views komen van video's? Misschien is Raggadrop wel heel populair in Singapore ofzo.


Als The Z zo vrij wil zijn Youtube Analytics van deze plaat te openbaren hier is er hard bewijs. Tot die tijd is het veelal speculeren. (sorry, zie net pas deze discussie)


Als men een beetje googled naar hoe dit te controleren valt komen er zat artikelen naar voren waar aangegeven word dat er eigenlijk bij dit soort video's vaak een gezond verschil moet zijn met het aantal views, likes en comments.

In dit geval is dit niet gezond :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2019 15:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
Breaking news in de hardstyle scene. Q-dance heeft namelijk 50% van de aandelen van Art of Dance en Most Wanted DJ Agency overgenomen. Q-dance en Art of Dance organiseren al jarenlang samen hardcore festival Dominator, een samenwerking die in de toekomst dus alleen maar hechter wordt.

Wouter Tavecchio, CEO van ID&T en oprichter van Q-dance: “Dit is een zeer belangrijke stap voor Q-dance, waarmee wij invulling geven aan onze ambitie om onze marktpositie in Nederland te verstevigen en uit te breiden. Art of Dance is net als Q-dance een organisatie die aan de wieg van deze industrie heeft gestaan en zich door de jaren heen heeft ontwikkeld tot professionele en zeer succesvolle partij. Zij bevinden zich op hetzelfde level als Q-dance en we kunnen elkaar op vele vlakken versterken.”

Matthijs Hazeleger, CEO van Art of Dance: “We kijken er naar uit om met Q-dance voort te borduren op de goede samenwerking die al is ontstaan rondom Dominator. We gaan uiteraard gebruik maken van het internationale netwerk van Q-dance en ID&T om dat ten goede te laten komen aan onze evenementen, aangesloten artiesten en uiteraard aan de beleving van onze bezoekers. Als onderdeel van een grotere groep versterken wij onze positie in deze zeer competitieve markt.”

Art of Dance en Most Wanted DJ blijven zelfstandige bedrijven binnen de ID&T-groep.


Bron: Hardstyle Report FB / Hard News
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2019 15:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dus je kan binnenkort Warface en Radical e.d. op Qlimax verwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2019 16:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Goede zaak, werd tijd. (vooral qua line-up variatie bij AoD)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2019 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En Wildstylez op Dominator
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2019 16:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2019 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DLay10 schreef:
(vooral qua line-up variatie bij AoD)


Ja want dat doen ze bij Q ook zo goed. :')

Nee, ik weet niet zo goed of dit goed is voor de scene. Ik denk dat je op individuele evenementen wel meer variatie gaat zien omdat je nu eerder een mix van MW en Platinum artiesten krijgt. Echter omdat er dan een grotere vijver van gelieerde booking agencies is om uit te vissen ben ik bang dat talent wat buiten deze agencies valt minder snel een kans krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2019 16:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Joey schreef:
DLay10 schreef:
(vooral qua line-up variatie bij AoD)


Ja want dat doen ze bij Q ook zo goed. :')

Nee, ik weet niet zo goed of dit goed is voor de scene. Ik denk dat je op individuele evenementen wel meer variatie gaat zien omdat je nu eerder een mix van MW en Platinum artiesten krijgt. Echter omdat er dan een grotere vijver van gelieerde booking agencies is om uit te vissen ben ik bang dat talent wat buiten deze agencies valt minder snel een kans krijgt.

Heb t er niet over dat ze het bij Q-Dance goed doen, komen gewoon meer artiesten beschikbaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2019 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Monopolie ID&T
Vorige  1 ... 2880, 2881, 2882, 2883, 2884, 2885, 2886 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen