Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2877, 2878, 2879, 2880, 2881, 2882, 2883 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2019 12:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Misschien zou Mandy (of haar team) willen meewerken met een Hardtraxx Q&A
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2019 13:02 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik zou er als Deetox, of artiesten als Miss Hysteria, Day-Mar e.d. ook gewoon afstand van nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2019 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
De grap Mandy wordt ook alsmaar groter hé :lol: :lol:


D'r tetten ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2019 13:39 
 
Hardtraxx Veteran

DonnyD schreef:
De grap Mandy wordt ook alsmaar groter hé :lol: :lol: Die snapt er echt he-le-maal niks van! Gelukkig haar team ook niet..


Eigenlijk snappen die het wel. Ze zetten namelijk in op de voor haar perfecte doelgroep. Het simpele kudde volk wat helemaal leip gaat op een simpele EDM bootleg en er alleen lijkt staan omdat het een mooie vrouw (voordat ik de #metoo commissie op m'n dak krijg) is. Al staat ze daar de hele dag zanger Kafke met een standaard Fruity Loops kick eronder te draaien, het lijkt ze weinig te interesseren.

Het zal mij dan ook helemaal niks verbazen als ze binnen 2 jaar op de Main van Tommorrowland staat, daar past ze perfect.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2019 13:45 
 
Hardtraxxer

Als MANDY fan van het eerste uur: waar kan ik zien hoeveel likes, streams, views er gekocht zijn? Zou het erg jammer vinden als dat het geval zou zijn namelijk...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2019 14:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
DonnyD schreef:
De grap Mandy wordt ook alsmaar groter hé :lol: :lol: Die snapt er echt he-le-maal niks van! Gelukkig haar team ook niet..


Eigenlijk snappen die het wel. Ze zetten namelijk in op de voor haar perfecte doelgroep. Het simpele kudde volk wat helemaal leip gaat op een simpele EDM bootleg en er alleen lijkt staan omdat het een mooie vrouw...


Ja zo kun je het idd ook zien ;)

Ik vind er echt niks aan qua uiterlijk :x Innerlijk natuurlijk een fantastische meid!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2019 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Z. schreef:
Als MANDY fan van het eerste uur: waar kan ik zien hoeveel likes, streams, views er gekocht zijn? Zou het erg jammer vinden als dat het geval zou zijn namelijk...

Hey ouwe gek ben je d'r weer? Elke keer als het over Mandy en d'r gekochte likes gaat sta je haast vooraan om weer te reageren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2019 15:24 
 
Hardtraxxer

Oud en gek, that's me!

Ik ben er zeker bij als het over Mandy gaat. Welke knappe kop helpt mij aan de stats? Ben serieus benieuwd!

Vooralsnog zie ik heel veel aannemers hier (genieten jullie wel van de bouwvak?) namelijk op het doorgaans zo op feiten gebaseerde HT.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2019 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2019 15:51 
 
Hardtraxx Veteran

The Z. schreef:
Oud en gek, that's me!

Ik ben er zeker bij als het over Mandy gaat. Welke knappe kop helpt mij aan de stats? Ben serieus benieuwd!

Vooralsnog zie ik heel veel aannemers hier (genieten jullie wel van de bouwvak?) namelijk op het doorgaans zo op feiten gebaseerde HT.


Hoi Denza :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2019 15:57 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

The Z. schreef:
Oud en gek, that's me!

Ik ben er zeker bij als het over Mandy gaat. Welke knappe kop helpt mij aan de stats? Ben serieus benieuwd!

Vooralsnog zie ik heel veel aannemers hier (genieten jullie wel van de bouwvak?) namelijk op het doorgaans zo op feiten gebaseerde HT.


Verklaar dit dan maar:

01. Hoe Raggadrop een van de meest getoonde hardstyle nummers is, maar op festivals amper wordt en werd gedraaid. Jagermeister, Burn (SZP Remix), BassBoom, daadwerkelijke hitjes zijn zo'n 6 tot 14 MILJOEN keer minder bekeken en zijn 100x zo vaak gedraaid op feesten. Raggadrop is ook vervolgens de enige Mandy plaat die überhaupt bovenaan staat, terwijl je ziet dat Psyko Punkz, Coone en Da Tweekaz consistent in de top staan. Heeft ook 1k minder comments op de video als een video die 10 mil minder views heeft (Psyko Foundation).

02. Hoe op het Dirty Workz kanaal, toen Raggadrop werd geplaatst, hun dagelijkse views van 100k naar 850k schoten, een record voor het kanaal. Is gewoon te zien op sites als SocialBlade

03. Dat haar set op Tomorrowland in een klap een stijging van enorm veel views had, terwijl artiesten die vele malen groter zijn normaal aan het stijgen waren en achter of gelijk liepen.

04. Ze op 1 staat in sommige dingen, boven daadwerkelijk internationaal grote acts als Coone en Da Tweekaz die 10x zo veel boekingen en hits hebben.

05. Haar views en likes exact het zelfde patroon hebben als Zatox een tijd terug, die toen daadwerkelijk is gepakt op het kopen van likes.

06. Voor hoe veel likes e.d. ze heeft ze nogal procentueel weinig comments krijgt, zelfs voor een vrouw die alleen maar comments krijgen van dorstige mannetjes als jij die hopen ze je zo aandacht geeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2019 16:10 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
The Z. schreef:
Oud en gek, that's me!

Ik ben er zeker bij als het over Mandy gaat. Welke knappe kop helpt mij aan de stats? Ben serieus benieuwd!

Vooralsnog zie ik heel veel aannemers hier (genieten jullie wel van de bouwvak?) namelijk op het doorgaans zo op feiten gebaseerde HT.


Verklaar dit dan maar:

01. Hoe Raggadrop een van de meest getoonde hardstyle nummers is, maar op festivals amper wordt en werd gedraaid. Jagermeister, Burn (SZP Remix), BassBoom, daadwerkelijke hitjes zijn zo'n 6 tot 14 MILJOEN keer minder bekeken en zijn 100x zo vaak gedraaid op feesten. Raggadrop is ook vervolgens de enige Mandy plaat die überhaupt bovenaan staat, terwijl je ziet dat Psyko Punkz, Coone en Da Tweekaz consistent in de top staan. Heeft ook 1k minder comments op de video als een video die 10 mil minder views heeft (Psyko Foundation).

02. Hoe op het Dirty Workz kanaal, toen Raggadrop werd geplaatst, hun dagelijkse views van 100k naar 850k schoten, een record voor het kanaal. Is gewoon te zien op sites als SocialBlade

03. Dat haar set op Tomorrowland in een klap een stijging van enorm veel views had, terwijl artiesten die vele malen groter zijn normaal aan het stijgen waren en achter of gelijk liepen.

04. Ze op 1 staat in sommige dingen, boven daadwerkelijk internationaal grote acts als Coone en Da Tweekaz die 10x zo veel boekingen en hits hebben.

05. Haar views en likes exact het zelfde patroon hebben als Zatox een tijd terug, die toen daadwerkelijk is gepakt op het kopen van likes.

06. Voor hoe veel likes e.d. ze heeft ze nogal procentueel weinig comments krijgt, zelfs voor een vrouw die alleen maar comments krijgen van dorstige mannetjes als jij die hopen ze je zo aandacht geeft.


Allemaal aannames, ga terug je keet in bouwvakker #TEAMANDY!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2019 16:15 
 
Hardtraxxer

ErikZ schreef:
The Z. schreef:
Oud en gek, that's me!

Ik ben er zeker bij als het over Mandy gaat. Welke knappe kop helpt mij aan de stats? Ben serieus benieuwd!

Vooralsnog zie ik heel veel aannemers hier (genieten jullie wel van de bouwvak?) namelijk op het doorgaans zo op feiten gebaseerde HT.


Je bent manager van MANDY & Da Tweekaz etc, dus snap wel dat je fan moet zijn....en niet slecht over je collega's kan en mag praten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2019 16:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

HardDB schreef:
Je bent manager van MANDY & Da Tweekaz etc, dus snap wel dat je fan moet zijn....en niet slecht over je collega's kan en mag praten.


Zijn de aannemers van Hardtraxx nou zo incompetent om Google oid te gebruiken dat iemand een account heeft moeten aanmaken om dit even te verhelderen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2019 16:53 
 
Hardtraxxer

HardDB schreef:
ErikZ schreef:
The Z. schreef:
Oud en gek, that's me!

Ik ben er zeker bij als het over Mandy gaat. Welke knappe kop helpt mij aan de stats? Ben serieus benieuwd!

Vooralsnog zie ik heel veel aannemers hier (genieten jullie wel van de bouwvak?) namelijk op het doorgaans zo op feiten gebaseerde HT.


Je bent manager van MANDY & Da Tweekaz etc, dus snap wel dat je fan moet zijn....en niet slecht over je collega's kan en mag praten.


Ik mag en kan zeggen wat ik wil en over wie. Ja, ik werk imiddels 10+ jaar achter de schermen dus weet hoe dingen echt gebeuren.

Maar nogmaals, ik lees alleen maar aannames die als feiten worden verkondigd, dat vind ik opvallend, dus zeg ik er iets van. Betreft het RaggaDrop verhaal kan ik kort zijn: die ging viral destijds. Waarom? Geen idee, blame it on YT/internet. Er is geen cent budget gezet op welk kanaal dan ook.

Waarom ik verder geen discussie aanga is simpel: we hebben niets te verdedigen, we hoeven geen gelijk te krijgen of whatever. Iedereen moet lekker doen wat hij of zij wil. Ik ben soms alleen benieuwd waar mensen bepaalde zaken op baseren wanneer ze iets feitelijk stellen.

Voor mensen die bepaalde zaken echt interessant vinden, ik wil best dingen uitleggen als er ergens vraagtekens bij zijn. Maar ik ga geen boeken schrijven per comment om uit te leggen hoe de vork echt in de steel steekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2019 16:54 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
HardDB schreef:
Je bent manager van MANDY & Da Tweekaz etc, dus snap wel dat je fan moet zijn....en niet slecht over je collega's kan en mag praten.


Zijn de aannemers van Hardtraxx nou zo incompetent om Google oid te gebruiken dat iemand een account heeft moeten aanmaken om dit even te verhelderen?


Blijkbaar waren er ook incompetente hardtraxxers die het wisten maar niet zeiden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2019 16:56 
 
Hardtraxxer

Mark With A Tarrel schreef:
HardDB schreef:
Je bent manager van MANDY & Da Tweekaz etc, dus snap wel dat je fan moet zijn....en niet slecht over je collega's kan en mag praten.


Zijn de aannemers van Hardtraxx nou zo incompetent om Google oid te gebruiken dat iemand een account heeft moeten aanmaken om dit even te verhelderen?


Excuses, ik wist niet dat hardtraxx een ledenstop had en er geen nieuwe accounts aangemaakt mochten worden......
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2019 17:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Z. schreef:
Oud en gek, that's me!

Ik ben er zeker bij als het over Mandy gaat. Welke knappe kop helpt mij aan de stats? Ben serieus benieuwd!

Vooralsnog zie ik heel veel aannemers hier (genieten jullie wel van de bouwvak?) namelijk op het doorgaans zo op feiten gebaseerde HT.



Ik snap best dat je vanuit de Platform Agency een lans wil breken voor MANDY maar je kan het mensen niet kwalijk nemen dat ze vraagtekens zetten bij de views van bijv. Raggadrop.
Die video heeft meer views (2 miljoen) dan Year of Summer,, de meest populaire hardstyle-plaat aller tijden.
Ik geloof (aanname) dat er maar een handjevol platen meer views op youtube hebben... Raggadrop is dus een van de populairste hardstyle-videos aller tijden. Ik denk (aanname) dat 95% van het hardstyle-publiek Raggadrop niet eens kan meeneuriën.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2019 17:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Blijkbaar waren er ook incompetente hardtraxxers die het wisten maar niet zeiden.

Vind je het heel gek? Veel te mooi altijd.

Tevens ga ik behind the scenes info niet allemaal uitsmeren op een publiek forum.

HardDB schreef:
Excuses, ik wist niet dat hardtraxx een ledenstop had en er geen nieuwe accounts aangemaakt mochten worden......

Geen probleem ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2019 17:11 
 
Hardtraxx Veteran

@ The Z, je zegt dus eigenlijk dat Raggadrop 'toevallig' viral is gegaan, als dit soort dingen dus random kunnen gebeuren.. waarom is Raggadrop dan letterlijk de énige hardstyle track die zo buitensporig viral is gegaan en zo onequal veel views heeft t.o.v de grootte/fanbase van de artiest? Zou dan verwachten dat dit wel vaker toevallig zou gebeuren, maar het is alleen bij Raggadrop gebeurd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2019 17:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Broken Balance schreef:
Blijkbaar waren er ook incompetente hardtraxxers die het wisten maar niet zeiden.

Vind je het heel gek? Veel te mooi altijd.

Tevens ga ik behind the scenes info niet allemaal uitsmeren op een publiek forum.


Je bent wel helemaal de blits zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2019 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2019 17:16 
 
Hardtraxxer

Wenzel schreef:
The Z. schreef:
Oud en gek, that's me!

Ik ben er zeker bij als het over Mandy gaat. Welke knappe kop helpt mij aan de stats? Ben serieus benieuwd!

Vooralsnog zie ik heel veel aannemers hier (genieten jullie wel van de bouwvak?) namelijk op het doorgaans zo op feiten gebaseerde HT.



Ik snap best dat je vanuit de Platform Agency een lans wil breken voor MANDY maar je kan het mensen niet kwalijk nemen dat ze vraagtekens zetten bij de views van bijv. Raggadrop.
Die video heeft meer views (2 miljoen) dan Year of Summer,, de meest populaire hardstyle-plaat aller tijden.
Ik geloof (aanname) dat er maar een handjevol platen meer views op youtube hebben... Raggadrop is dus een van de populairste hardstyle-videos aller tijden. Ik denk (aanname) dat 95% van het hardstyle-publiek Raggadrop niet eens kan meeneuriën.


Waarom zou ik een lans willen breken?

Het voorbeeld dat je noemt is 2012 vs. 2017. Check ook ff hoe YT usage zich heeft ontwikkeld tussen die periode.

Bezoek je wel eens events buiten Nederland?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2019 17:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Citaat:
Het voorbeeld dat je noemt is 2012 vs. 2017. Check ook ff hoe YT usage zich heeft ontwikkeld tussen die periode.

Bezoek je wel eens events buiten Nederland?


Hahahaha, wat een drogreden :lol:

Lekker Spotify, het feit dat mensen YT vooral gebruiken om naar creators en influencers te kijken, de compleet buiten proportionele cijfers t.o.v. alle veel grotere artiesten en het feit dat maar een paar dingen er compleet bovenuit springen qua views/volgers/reacties/luisterbeurten t.o.v. de rest wat ze brengt compleet weglaten.

Gast, het is overduidelijk, reageer gewoon niet, je maakt het alleen erger. Net een puber die de schuld van zich probeert af te drukken wanneer hij betrapt is op roken oid.

Dit soort cijfers, plus de compleet bipolaire statements en reacties die ze geeft in interviews (eerst claimen dat ze alles zelf maakt en dit graag aan anderen wilt leren, dan weer niet en dan weer iedereen anders de schuld er van geven). Ik zie wel waarom ze jou als manager heeft, past perfect.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2019 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blijf het wel bijzonder vinden dat ze eerst een interview heeft gehad waar ze zegt mensen willen leren producen en hoe zwaar het allemaal is maar nu dus naar buiten komt een team met producers achter haar te hebben :oh:

Wie ging nou wat leren dan?
Vorige  1 ... 2877, 2878, 2879, 2880, 2881, 2882, 2883 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen