Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2876, 2877, 2878, 2879, 2880, 2881, 2882 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2019 09:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

PP zijn eerste tattoo bij iemand heeft gezet? Check z'n insta post :lol:

https://www.instagram.com/p/B0lkgLBlsgK/

Die is daar niet nuchter volgens mij xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2019 09:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Wat er mis ging tijdens de set van dbstf op defqon (vrijdag): https://old.reddit.com/r/hardstyle/comm ... their_set/


Pff wat een pro's, ik krijg al een zenuwinzinking bij het lezen van die tekst haha, het is ook gewoon niet alleen het publiek dat voor je staat maar ook nog duizende mensen die de livestream kijken met een camera vlak voor je neus. :lol:

Heb die set ook meerdere keren geluisterd en deels gekeken en was me niet opgevallen dat er wat mis ging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2019 10:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch maar met vinyl draaien volgende keer, dan heb je dat probleem niet. :thumbup: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2019 10:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
makrooy schreef:
Wat er mis ging tijdens de set van dbstf op defqon (vrijdag): https://old.reddit.com/r/hardstyle/comm ... their_set/


Pff wat een pro's, ik krijg al een zenuwinzinking bij het lezen van die tekst haha, het is ook gewoon niet alleen het publiek dat voor je staat maar ook nog duizende mensen die de livestream kijken met een camera vlak voor je neus. :lol:

Heb die set ook meerdere keren geluisterd en deels gekeken en was me niet opgevallen dat er wat mis ging.


Ik ben niet eens een DJ en krijg hier de rillingen van, gewoon tijdens je fucking defqon set even wat dropbox linkjes sturen naar de stage manager om het vervolgens op een kapotte usb te krijgen :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2019 10:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel bizar verhaal, maar briljant opgelost. Hoe ze er in hun podcast ook over vertellen, dat iedereen het direct een briljante set vond terwijl zij nog in die stressmodus zaten na afloop. Sowieso is die hele podcast een aanrader. Mooie inside stories
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2019 10:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Best benieuwd hoeveel van zulke verhalen er bestaan waar de mensen eigenlijk niks van gemerkt hebben. De keren dat een set echt maximaal in de soep loopt komt niet eens zo heel vaak voor? Kan me nog die eerste keer Delete op Decibel bedenken maar verder?

edit: Reverser & Ripcord op Loudness. Die zijn meteen daarna ook gestopt >.< Zie onderstaande link voor geinteresseerden.

https://www.facebook.com/34470004895703 ... 025693097/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2019 11:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Best benieuwd hoeveel van zulke verhalen er bestaan waar de mensen eigenlijk niks van gemerkt hebben. De keren dat een set echt maximaal in de soep loopt komt niet eens zo heel vaak voor? Kan me nog die eerste keer Delete op Decibel bedenken maar verder?

edit: Reverser & Ripcord op Loudness. Die zijn meteen daarna ook gestopt >.< Zie onderstaande link voor geinteresseerden.

https://www.facebook.com/34470004895703 ... 025693097/


Die pool ook
Why u lying to your fans about fucked up CDs? :)

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2019 13:31 
 
Hardtraxxer

Justinhafc schreef:
Heel bizar verhaal, maar briljant opgelost. Hoe ze er in hun podcast ook over vertellen, dat iedereen het direct een briljante set vond terwijl zij nog in die stressmodus zaten na afloop. Sowieso is die hele podcast een aanrader. Mooie inside stories

In welk stuk van de podcast zit dit stuk? Ben er snel doorgeskipt, maar kan t zo niet vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2019 13:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vanaf minuut 42
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2019 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edit: Hier boven al genoemd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2019 13:58 
 
Hardtraxxer

Thanks beiden :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2019 17:37 
 
Hardtraxx Elite

Edwinn schreef:
Toch maar met vinyl draaien volgende keer, dan heb je dat probleem niet. :thumbup: :lol:

Vooral makkelijk als je van tevoren nog even een leuke edit oid wil maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2019 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Toch maar met vinyl draaien volgende keer, dan heb je dat probleem niet. :thumbup: :lol:

Verkeerde plaat in de verkeerde hoes terug doen kan ook. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2019 17:43 
 
Hardtraxx Veteran

WWWOOOOWW BREAKING NEWS, MANDY HEEFT EEN GHOSTPRODUCER :oh: :oh: :oh: :oh: :oh: :oh: :oh: :oh: :oh: :cry: :cry: :cry: :cry:

https://www.djmag.de/einzelnews/hardsty ... ucer-haben
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2019 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha bizarre wending. Nu is ze opeens altijd heel eerlijk geweest over dat er een heel team achter zit...
En snapt ze niet waarom anderen niet eerlijk zijn. Hahaha

Het Mandy team wou ook graag mensen gaan leren produceren, Mandy zelf niet. Het team.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2019 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een figuur :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2019 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Veel dj's liegen over hun geestproducenten en ik begrijp niet waarom. Samenwerken in een groot team betekent dat meer ideeën samenkomen en dat je gewoon beter bent.


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2019 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar Mandy heeft er heel hard voor gewerkt hoor.
Mandy stopte met school. Niet het team.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2019 20:03 
 
Hardtraxx Veteran

Gewoon een bak geld er tegenaan klappen van pappie en je komt n eind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2019 20:17 
 
Hardtraxx Veteran

En dan heb je altijd van die white knights, vooral op reddit, gaan vragen waarom Mandy zoveel haat krijgt. Het gaat er niet om dat je geghost word. Waarom zou je per se 5 jaar op je zolderkamer moeten zwoegen als het sneller kan en je daar de middelen voor hebt. Gun het iedereen om hun droom na te kunnen jagen met zo min mogelijk obstakels namelijk. Maar ga dan ook niet doen alsof je er hard voor gewerkt hebt en dat slachtoffergedoe over dat vrouwen een underdogpositie hebben in de scene. :lol: Terwijl je juist een luxepositie hebt omdat je geld hebt (en dikke meloenen). Stel je gewoon humble op en wees gewoon bewust dat je het juist makkelijker hebt gehad dan anderen die er niet zo makkelijk komen ipv juist onterecht die slachtofferrol in te gaan. En goh zeg, dan zou al die haat foetsie zijn. Hoe kan dat nou. Ik heb namelijk nooit iemand zien haten op The Pitcher. Maar dat zal in Mandy's ogen dan wel zijn omdat dat een man is en die hebben meer likeability ofzo.

Zie regelmatig haar snaps/instatories. En dat huis van paps en mams is ook niet de minste. Zit ook 20x per maand in dure restaurants te eten (Dit was al ver voordat Mandy als merk heel groot was, overigens, dus de 'komt door m'n carriere' kan ze ook niet meer gooien). En als je uit zo'n positie komt heeft er echt niemand iets tegen je hoor. Je hoeft je echt niet schuldig te gaan voelen omdat je het goed voor elkaar hebt.

Totdat je gaat doen alsof je het zwaar hebt, dan sla je gewoon echt de plank mis. :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2019 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Hahaha bizarre wending. Nu is ze opeens altijd heel eerlijk geweest over dat er een heel team achter zit....


Komt misschien door jouw post van afgelopen dinsdag :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2019 01:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Citaat:
Veel dj's liegen over hun geestproducenten en ik begrijp niet waarom. Samenwerken in een groot team betekent dat meer ideeën samenkomen en dat je gewoon beter bent.


:lol:

:lol: :lol: :lol: Dit kan toch niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2019 09:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
Aan het begin van haar carriere kreeg MANDY vaak te horen dat ze dit beroep niet zou moeten uitvoeren. Hardstyle DJ zou een mannenberoep zijn en vrouwen zouden niets te zoeken hebben in deze wereld.


Weer wordt er een poging gedaan om het als een underdog/mannen haten alle vrouwen-verhaal te vertellen terwijl de knip van vader en haar uiterlijk haar in deze positie gebracht hebben. Tijdens de Defqon-livestream brachten ze het ook al op die manier.. Iets in de trant van "alle mannen zeiden dat ik het niet kon, maar wij vrouwen zijn ook goed woehoe". Kearl wat een onzin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2019 10:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De grap Mandy wordt ook alsmaar groter hé :lol: :lol: Die snapt er echt he-le-maal niks van! Gelukkig haar team ook niet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2019 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wenzel schreef:
Citaat:
Aan het begin van haar carriere kreeg MANDY vaak te horen dat ze dit beroep niet zou moeten uitvoeren. Hardstyle DJ zou een mannenberoep zijn en vrouwen zouden niets te zoeken hebben in deze wereld.


Weer wordt er een poging gedaan om het als een underdog/mannen haten alle vrouwen-verhaal te vertellen terwijl de knip van vader en haar uiterlijk haar in deze positie gebracht hebben. Tijdens de Defqon-livestream brachten ze het ook al op die manier.. Iets in de trant van "alle mannen zeiden dat ik het niet kon, maar wij vrouwen zijn ook goed woehoe". Kearl wat een onzin.


En wat bedoelt ze met 'Wij vrouwen' ? :lol:
DJ's als Deetox die er wel zelf hard voor werken?
Vorige  1 ... 2876, 2877, 2878, 2879, 2880, 2881, 2882 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen