Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2875, 2876, 2877, 2878, 2879, 2880, 2881 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2019 18:18 
 
Hardtraxxer

ULTIMO schreef:
Het houdt niet op

Niet vanzelf
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2019 20:19 
 
Hardtraxx Veteran

Pff beetje moe van die shit nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2019 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Pff beetje moe van die shit nu.

Ik ook al een jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2019 09:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pff dan luister je het toch niet? De scene is groot genoeg voor ons allemaal. Je moet het leven en de muziek gewoon niet zo serieus nemen. Het is niet te geloven dat mensen nog steeds haten op GPF. Het is grappig en entertaining.

Het is gewoon een verademing om als volwassene na een dag serieus klaplongen en hakk met een opblaaspiemel in je hand te staan. Haat maakt ze alleen maar sterker. Het is vreselijk maar ik hou ervan.

GPF heeft mij de persoon gemaakt die ik nu ben, puur en luchtig.

hey x

#VoteGPF
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2019 10:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Pff beetje moe van die shit nu.


Haha, zegt degene die zichzelf helemaal liep op te fokken toen gpf opeens bij aoc zat, pfff.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2019 10:10 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
Pedaalemre schreef:
Pff beetje moe van die shit nu.


Haha, zegt degene die zichzelf helemaal liep op te fokken toen gpf opeens bij aoc zat, pfff.


Dus dan kan je er nu niet flauw van zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2019 11:45 
 
Hardtraxx Veteran

Goldenstyle schreef:
Pedaalemre schreef:
Pff beetje moe van die shit nu.


Haha, zegt degene die zichzelf helemaal liep op te fokken toen gpf opeens bij aoc zat, pfff.


Dat spreekt elkaar dus niet tegen? :lol: Als ik het toen helemaal geweldig had gevonden en nu er klaar mee was had je dit beter kunnen zeggen.

Laatst was helemaal het toppunt, iemand vroeg ergens of de GPF Defqon set nog online zou komen 'maar Q-dance zou vast alleen de mainstream setjes uploaden'. Vent, GPF is zo mainstream als het maar kan, spelen op alle mogelijke dingen in en doen zoveel mogelijk om in de aandacht te komen. Deze meme is nu al zo uitgemolken, ik begrijp niet hoe zelfs de mensen die het in de eerste instantie nog wel leuk vonden er op dit punt nog steeds geen genoeg van hebben..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2019 12:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Goldenstyle schreef:
Pedaalemre schreef:
Pff beetje moe van die shit nu.


Haha, zegt degene die zichzelf helemaal liep op te fokken toen gpf opeens bij aoc zat, pfff.


Dat spreekt elkaar dus niet tegen? :lol: Als ik het toen helemaal geweldig had gevonden en nu er klaar mee was had je dit beter kunnen zeggen.

Laatst was helemaal het toppunt, iemand vroeg ergens of de GPF Defqon set nog online zou komen 'maar Q-dance zou vast alleen de mainstream setjes uploaden'. Vent, GPF is zo mainstream als het maar kan, spelen op alle mogelijke dingen in en doen zoveel mogelijk om in de aandacht te komen. Deze meme is nu al zo uitgemolken, ik begrijp niet hoe zelfs de mensen die het in de eerste instantie nog wel leuk vonden er op dit punt nog steeds geen genoeg van hebben..

We are all outcasts of society listing to hardstyle and if you don't like it then fuck off. Been listening since 2015 and I've seen it all these 4 years. Also hey x.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2019 12:03 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

No one likes us, we don't care!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2019 14:54 
 
Hardtraxx Veteran

Pedaalemre schreef:
Goldenstyle schreef:
Pedaalemre schreef:
Pff beetje moe van die shit nu.


Haha, zegt degene die zichzelf helemaal liep op te fokken toen gpf opeens bij aoc zat, pfff.


Dat spreekt elkaar dus niet tegen? :lol: Als ik het toen helemaal geweldig had gevonden en nu er klaar mee was had je dit beter kunnen zeggen.

Laatst was helemaal het toppunt, iemand vroeg ergens of de GPF Defqon set nog online zou komen 'maar Q-dance zou vast alleen de mainstream setjes uploaden'. Vent, GPF is zo mainstream als het maar kan, spelen op alle mogelijke dingen in en doen zoveel mogelijk om in de aandacht te komen. Deze meme is nu al zo uitgemolken, ik begrijp niet hoe zelfs de mensen die het in de eerste instantie nog wel leuk vonden er op dit punt nog steeds geen genoeg van hebben..


Alleen omdat je niet kan dansen geef je de muziek de schuld
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2019 15:51 
 
Hardtraxx Veteran

Mijn naam is hardstyle, en ik zeg het nog een keer! Ik ben sterker nu, dan ik ooit ben geweest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2019 16:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het opleven van GPF moet je ook niet beoordelen op basis van puur hun muziek. Je kan acts tegenwoordig sowieso niet meer beoordelen op basis van hun muziek alleen. Muzikanten zijn tegenwoordig veel meer entertainers, met alles wat daar bij komt kijken. Wie wat naar buiten brengt met welk verhaal achter kan veel sterker over komen dan de muziek zelf, en daarmee versterkend werken.

Zie zo ook een Orange Heart van HHZ. Veel mensen vinden het een saaie plaat, maar mensen die helemaal op gaan in het verhaal vinden het geweldig.

Het zijn symptomen van hetzelfde fenomeen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2019 20:50 
 
Hardtraxx Veteran

Mark With A Tarrel schreef:
Het opleven van GPF moet je ook niet beoordelen op basis van puur hun muziek. Je kan acts tegenwoordig sowieso niet meer beoordelen op basis van hun muziek alleen. Muzikanten zijn tegenwoordig veel meer entertainers, met alles wat daar bij komt kijken. Wie wat naar buiten brengt met welk verhaal achter kan veel sterker over komen dan de muziek zelf, en daarmee versterkend werken.

Zie zo ook een Orange Heart van HHZ. Veel mensen vinden het een saaie plaat, maar mensen die helemaal op gaan in het verhaal vinden het geweldig.

Het zijn symptomen van hetzelfde fenomeen.


Ja, echter is dit naar mijn mening dan weer geen goed voorbeeld van wat je waarschijnlijk met hetgeen dat je er boven hebt gezet bedoelde. HHZ heeft ook gewoon een carriere van 15 jaar opgebouwd, dat een succesvolle dj/producer worden tegenwoordig meer om andere dingen gaat dan om goede muziek maken en goede sets draaien staat echt los van iemand uit de tijd waarin je alles juist nog op die 'oude' manier moest doen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2019 13:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Maar dat headhunterz als een 'legend' wordt beschouwd is een verhaal wat de perceptie van zijn muziek beïnvloedt.

Op een andere manier hebben andere artiesten een ander verhaal wat de perceptie op hun muziek beïnvloedt, zo ook GPF.

Het is naar mijn visie tegenwoordig redelijk ontkoppeld van productie kwaliteiten. Het gaat voor veel mensen (onbewust) om het verhaal. Daarom heb je ook acts als G4H, D-Stub live act, Radical met z'n aanhang, etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2019 13:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Maar dat headhunterz als een 'legend' wordt beschouwd is een verhaal wat de perceptie van zijn muziek beïnvloedt.

Op een andere manier hebben andere artiesten een ander verhaal wat de perceptie op hun muziek beïnvloedt, zo ook GPF.

Het is naar mijn visie tegenwoordig redelijk ontkoppeld van productie kwaliteiten. Het gaat voor veel mensen (onbewust) om het verhaal. Daarom heb je ook acts als G4H, D-Stub live act, Radical met z'n aanhang, etc.


Radical snap ik nog. D-Sturb is twijfelachtig maar de productiekwaliteit van Gunz (en Adaro en Ran-D los) zijn echt van de bovenste plank. Het is niet complex of bijzonder maar hun productiekwaliteit is echt ijzersterk.

Denk dat je met Radical en GPF wel de beste voorbeelden hebt dat de "act" de boventoon voert boven de productiekwaliteit en originaliteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2019 16:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
Maar dat headhunterz als een 'legend' wordt beschouwd is een verhaal wat de perceptie van zijn muziek beïnvloedt.

Op een andere manier hebben andere artiesten een ander verhaal wat de perceptie op hun muziek beïnvloedt, zo ook GPF.

Het is naar mijn visie tegenwoordig redelijk ontkoppeld van productie kwaliteiten. Het gaat voor veel mensen (onbewust) om het verhaal. Daarom heb je ook acts als G4H, D-Stub live act, Radical met z'n aanhang, etc.


Radical snap ik nog. D-Sturb is twijfelachtig maar de productiekwaliteit van Gunz (en Adaro en Ran-D los) zijn echt van de bovenste plank. Het is niet complex of bijzonder maar hun productiekwaliteit is echt ijzersterk.

Denk dat je met Radical en GPF wel de beste voorbeelden hebt dat de "act" de boventoon voert boven de productiekwaliteit en originaliteit.


De 'daarom' in de laatste zin slaat niet op productie kwaliteit, maar op het verhaal concept ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2019 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mandy & Audiofreq op Tomorrowland sets zijn vrijgegeven op youtube. Opvallend dat Mandy veel views heeft voor die drie dagen dat ze er op staat, meer dan bijvoorbeeld Don Diablo of Blasterjaxx en net minder dan Alesso terwijl dat niet de kleinste of onbekendste namen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2019 15:09 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Mandy & Audiofreq op Tomorrowland sets zijn vrijgegeven op youtube. Opvallend dat Mandy veel views heeft voor die drie dagen dat ze er op staat, meer dan bijvoorbeeld Don Diablo of Blasterjaxx en net minder dan Alesso terwijl dat niet de kleinste of onbekendste namen zijn.


Toch niet geheel onbekend/vreemd dat er likes e.d. worden gekocht voor haar?
Als je het zelf niet kan krijgen dan maar geld van anderen er tegenaan smijten om het voor je te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2019 15:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bij Mandy inderdaad een bekend verhaal. Volgens mij heeft ze een hele roedel Chinezen in de kelder die haar voorzien van clicks en likes..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2019 15:55 
 
Hardtraxx Veteran

Het is natuurlijk ook niet onlogisch om te denken dat mensen nou eenmaal sneller klikken als ze een blonde chick zien dan een gast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2019 16:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Het is natuurlijk ook niet onlogisch om te denken dat mensen nou eenmaal sneller klikken als ze een blonde chick zien dan een gast.


Dat weegt echt niet op tegen artiesten die tientallen keer groter zijn. Ik snap wel dat er natuurlijk wat organische clicks bij komen daardoor, maar dit en in meerdere gevallen bij Mandy, zijn 100% gekochte clicks/likes e.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2019 18:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Basshunterzz schreef:
Het is natuurlijk ook niet onlogisch om te denken dat mensen nou eenmaal sneller klikken als ze een blonde chick zien dan een gast.


Dat weegt echt niet op tegen artiesten die tientallen keer groter zijn. Ik snap wel dat er natuurlijk wat organische clicks bij komen daardoor, maar dit en in meerdere gevallen bij Mandy, zijn 100% gekochte clicks/likes e.d.


Kan ook niet anders, als je de top 50 meest bekeken vids ziet van Dirty Workz staat Mandy bovenaan, verder is de top 20 gevuld met Da Tweekaz, Coone en Psyko Punkz. Alle drie de acts die al jaren mee gaan in de scene.. Wel heel raar dat zij dan op nummer 1 staat. Overigens heeft DW wel tussen de 8~60k verdient met Raggadrop. Maarja dat heeft ook wel weer wat gekost.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2019 22:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat er mis ging tijdens de set van dbstf op defqon (vrijdag): https://old.reddit.com/r/hardstyle/comm ... their_set/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2019 08:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Wat er mis ging tijdens de set van dbstf op defqon (vrijdag): https://old.reddit.com/r/hardstyle/comm ... their_set/

Wet van Murphy
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2019 09:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Wat er mis ging tijdens de set van dbstf op defqon


De dj nachtmerrie, maar dan in het echt :D
Vorige  1 ... 2875, 2876, 2877, 2878, 2879, 2880, 2881 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen